Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mikruss

Forumowicz
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Neutral

1 Follower

About mikruss

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/18/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    okolice Ostrowa Wlkp.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 222PS@318Nm

Kontakt

Recent Profile Visitors

5701 profile views
  1. przepustnica sprawdzona? Moze byc przepustnica, pedał gazu, albo coś jeszcze w instalacji nagrzebane.
  2. na sterowniku może sie nie skończyć. Będzie pewnie dłubanie w instalacji
  3. 2000 zł za dobre 3.2 z małym nalotem.....to chyba przeglądasz najtańsze aukcje i tam razcej silniki z przebiegiem jak u Ciebie. Z przebiegiem w granicach ok 100-120 tys km to licz 3 tys nawet z górką.
  4. a 3ci katalizator ktos wykrecal i sprawdzał czy nie jest zatkany?? BTW co do rozrządu jak ktoś ogarnia temat to zadne blokady nie są potrzebne przy tym silniku. Najczestrzy błąd to przestawiona pierwsza glowica o ok 1 ząbek i to akurat powtarzalne bo kilka razy tak mialem i tutaj niestety jakość czesci sie klania która jest coraz gorsza (nawet skf!!)
  5. pozbyles sie katów a co ze sondami?
  6. z c20xe za grosz nie pasuje do x20xev a tym bardziej do x22xe bo to calkiem inne silniki. Jedyna opcja to kompletna glowcia z wałkami od x20xer z astry, do tego wydech i masz ok 170 km
  7. Uszczelniacze da sie wymienić bez ściagania głowic, ale widząc jaki masz przebieg gniazda pewnie do poprawienia, wiec ściaganie bedzie. Druga sprawa- olej w kolektorze dolotowym=uszkodzona odma
  8. podobne są ale maja całkowicie inne wtyczki że nawet ich miejscami nie zamienisz
  9. 5w30 a co do oleju to pewnie jeszcze jakieś wycieki znajdziesz ale najpierw karscher i mycie od góry i od dołu, nic mu nie bedzie
  10. 1.8 122 Km z18xe. Prostrzego silnika w Vectrze już nie ma (pomijam specjalnie 1.6 bo w razie draki brak jakichkolwiek czesci na rynku wtornym z racji jego rzadkiego występowania)
  11. primo sondy tylko oryginalne bo inne są warte tyle co nic. Drugie leci z pokryw na cewki i zalewa swiece w środku czy tylko na zawnątrz? Co do wywalania zapłonu jest duzo przyczyn. Trzeba w czasie rzeczywistym sprawdzic wszystkie parametry.
  12. W kolektorze wydechowym w tym zgrubieniu jest kat
×
×
  • Create New...