Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ezio

Forumowicz
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Ezio

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/17/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław/Poznań
  • Zainteresowania
    IT, motoryzacja, Supra-team :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 150+ KM ;)

Recent Profile Visitors

730 profile views
  1. Ezio

    Chip Tuning - Diesel

    No to masz zdrowe Z19DTH z Z19DT
  2. Rurka z turbo ma 45mm (wew. wymiar) i w FMIC wchodzi 54mm (wew. wymiar) - u mnie tak bylo (przy czym to fabryczna rurka byla, bo ja mam GTB wsadzone). U mnie z turbo wyszlo 54 - potem dziwna fabryczna redukcja na 45mm czyli podczas montazu fmica okazalo sie, ze potrzeba kolanko redukcyjne z 45 na 54. Finalnie wywaliśmy te redukcje fabryczną i po calosci poszlo 54mm
  3. Hej, Pytanko - dziś zabrałem się za sprawdzanie czujników i po podłączeniu opcoma, wchodzę w nadwozie, klima i ...... pusto. nie łączy się... kompletnie zero informacji. Po wejście w kody błędów, jest taka informacja: (polskie znaki uciekły, bo laptop jest anglojęzyczny) (oczywiście auto było odpalone, klima włączona, itp.) Auto to VC polift Z19DTH 2005r Jakieś pomysły ? EDIT: Dziś byłem w zaprzyjaźnionym warsztacie i mechanik swoim sprzętem (bodaj elm) dobił się bez problemu, więc najprawdopodobniej albo mój op-com (modul) jest do bani, albo to kwestia softu, którego używam.
  4. Ezio

    Chip Tuning - Diesel

    Nie ukrywam, że jestem laikiem, aczkolwiek uważam, że każda modyfikacja lepiej zabangla po porządnym wystrojeniu. Mam tu na myśli to, że np. montuje fmic - jade na strojenie. Dlaczego ? Dlatego, że np. mam więcej powietrza, niższą temp, a tym samym mogę więcej ugrać. Oczywiście kwestia też dawek paliwa, itp. itd. Taka moja logika. może błędna - może poprawna. nie wiem. jak wspomniałem - nie chcę grać mądrali, bo wiem, że są tu o niebo mądrzejsi odemnie. Pozwolę sobie przywołać do tej dyskusji kolegę @Bear_ , bo w mojej ocenie, jest to osoba z ogromnąwiedzą w zakresie TD Chętnie wysłuchałbym zdania owego kolegi Z góry dziękuję
  5. Ezio

    Chip Tuning - Diesel

    Ja też chętnie wysłucham
  6. IMHO 550x180. Pasuje niemal idealnie, a nawet jeśli ma potencjał większy - będziesz miał zapas
  7. Dobrze, co by nie zamulać lecimy. Na wstępie od razu uprzedzam: Z racji brakującego kolanka redukcyjnego (tak, w zestawie nie było....), prawa strona zrobiona została "na sztukę", tzn. z wykorzystaniem fabrycznego kolanka i kawałka rurki (zdj. poniżej). Na poniższej liście ująłem już części, które potrzebne będą do finalnej wersji (włączając te, które sam musiałem domówić). Jest duże prawdopodobieństwo, że niektóre z nich nie będą potrzebne,a dokładniej będą mogły być zastąpione innymi, tańszymi częściami (mam na myśli tu użycie zwykłego łącznika silikonowego zamiast kolanka 90st, ale to dopiero w finalnej wersji). Co potrzeba (zamiast zestawu): - 1x Intercooler typu FMIC o wymiarach 550x180x65mm (lub większy ) (Przykład) - 1x kolanko redukcyjne 90 stopni (45mm na 54mm) (Przykład) - 2x kolanko silikonowe 90 stopni 54mm (Przykład) - 2x kolanko aluminiowe 90 stopni 54mm (Przykład) - 2x wspornik stalowy wzmacniany 200x300 np. z Leroya (Przykład) - 8x opaska zaciskowa T-Clamp (Przykład) - 8x śruby z nakrętkami (niebawem podam wymiary) Poza powyższym, warto wyposażyć się w: - wiertła do metalu (niebawem podam wymiary) + wiertarka - piłka do cięcia silikonów - Bosch (potocznie zwana piła, którą przytniemy wsporniki) - 2 para rąk (przyda się przy wyciąganiu starego IC'ka) C.D.N (soon) Edit1: mam już finalną wersję u siebie. No finalną na 99%. Mam na myśli prawe dojście. U mnie z racji turbo, redukcja nie była potrzebna, bo od turbo do fmic poszła rura 54mm, ale to dlatego, że mam GTB zamiast serii. Zdjecia i wymiary są. Jutro postaram się wrzucć resztę.
  8. Hej, Fotorelacja w toku oczywiście (trochę zdjęć "napykałem"), ale makabryczny niedobór czasu doskwiera mi od kilku dni. Postaram się wrzucać na bieżąco kolejne kroki, natomiast na początek wrzucę co jest potrzebne. Pytanie do "starszych stopniem" kolegów (i koleżanek oczywiście ): Zakładać nowy temat, czy pakować tutaj (oczywiście nie bede pisal postu jeden pod drugim, tylko będę edytował ten sam, aby nie powstał rozgardiasz) ? Domyślam się, że admini i tak przeniosą finalną wersję (oczywiście jeśli "się na da") do odpowiedniego działu? Mam rację ?
  9. Ezio

    Chip Tuning - Diesel

    Dorzucę od siebie: Jak jeździłem swoją obecną Viki, gdy jeszcze nie była moja (mój brat był właścicielem, przelot wtedy około 170kkm, egr nowy, ssący nowy z klapami, bez DPF fabrycznie), to jadąc na trasie ostrów wlkp - kalisz wycisnąłem 225kmh. Ile obrotów miałem - zabij - nie wiem - nie zwróciłem uwagi. Mowa oczywiście o Z19DTH na fabrycznym setupie no i skrzynia F40. Aczkolwiek słyszałem coś o limiterze i w sumie wyżej jak 225kmh nie chciała polecieć...
  10. EDIT: Powiem tak - kopcenie - tak jakby się nasiliło troszkę (nie dużo), ale w ciepłe dni różnica jest odczuwalna. Przed chwilą jak wracałem do domu przy 16st. różnica już w ogóle masakra. Na 2im przy przyspieszaniu zrywa trakcje Poprawka tego co przekreślono powyżej: Dziś się przypatrzyłem i różnicy nie widzę. Wczorajsze zauważone kopcenie poprostu wystąpiło dlatego, że wcześniej jeździłem "jak dziadek" pozwól, że wyślę Ci jutro w dzień, bo dopiero wróciłem do domu, a graty zostawiłem w garażu - dodatkowo zastawione są teraz autem
  11. Nie ma sprawy. Zostało sporo
  12. Mniej więcej tak jak mówisz. Ja zabrałem się za pisanie porady, także tam będzie opisane wszystko co potrzebne. Z tego co bylo w zestawie, zostało mi niepotrzebnych jakieś 70% pierdół.
  13. Dokładnie. Kupa kasy wydana bez sensu. Co więcej, przez ten ich "zestaw" w przyszłym tygodniu poprawka musi być, bo zabrakło redukcji z 45mm na 54mm....
  14. W weekend powinno mi się udać wrzucić. Dziś zamontowałem Nie zauważyłem żadnego spadku wydajności klimy (po 100 pierwszych kilometrach i temp zew. rzędu 29st.) Jedyne co zauważyłem, to sam silnik zaczął się grzać troszkę bardziej (1-2st różnicy). Na tę chwilę powiem tylko tyle: wspomnianego zestawu z alledrogo NIE WARTO kupować !! Lepiej zebrać poszczególne graty samemu.
×
×
  • Create New...