Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

21jarcio

Forumowicz
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About 21jarcio

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/12/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sieradz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VB x16xel rok 1996 + gaz DIEGO sek.

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    2111417
  • Telefon
    607709961

Recent Profile Visitors

587 profile views
  1. Jak jest z odpowietrzeniem takiego układu z ABS jak podczas wymiany przewodów wyleci cały płyn i układ jest pusty? Czy nie ma problemów z pompą ABS?
  2. Ja miałem taki przypadek kilka lat temu winna była pompa paliwa za małe ciśnienie podawała.
  3. Czyli da się to zrobić bez rozbierania dołu? Ta stara wyciągałem cześć dołem resztę górą pod mieszkiem ale nie musiałem go luzować.
  4. Czy ktoś jeszcze jest w stanie coś poradzić jak wymienić linkę krótka przy dźwigni? Czy konieczne jest odkręcanie całej dźwigni czy można ten pręt gwintowany bez problemu włożyć nie ruszając dźwigni?
  5. U mnie pomogła wymiana listwy ale objaw był już za każdym razem na ciepłym nie palił na wszystkie tłoki a zaczynało się tak jak u ciebie sporadycznie. Gazownik powiedział że cewka na 3 wtrysku była uszkodzona i na ciepłym dostawała przerwę. To że wtryski mają dopiero 2 lata nie znaczy że cewka jest ok.
  6. U mnie też się tak zaczynało że co jakiś czas tak się działo teraz to już za każdym razem jak coś mi się uda z tym zrobić też dam znać.
  7. Mój problem polega na tym że auto źle pracuje na lpg po osiągnięciu temperatury pracy czyli ok 90 stopni auto pracuje wtedy jak gdyby na 3 cylindrach. Jak auto jest zimne jedzie dobrze na Pb przełączy się na lpg i wszystko jest ok ale wraz ze wzrostem temperatury do tych 90 stopni odcina wtrysk gazu. Cewka przewody świece były zmieniane. Dodam że auto na Pb jedzie normalnie nawet gdy ma więcej niż 95 stopni. Czy ktoś miał podobny przypadek a może to być wina cewki na wtrysku?
  8. Ciśnienie było mierzone na gorącym silniku i biegu jałowym. A może reduktor być zawalony jakimś mazutem i na zimnym lub ciepłym nie trzymać ciśnienia ? Czy akurat tutaj to nie ma wpływu?
  9. Przepraszam za literówki miało być zavoli zeta n i valtek niebieskie. Po podłączeniu do komputera nic takiego nie odkrył ciśnienie na reduktorze było 1 i tak trzymało. Pojade może to kolejnego i zostanie mu auto może jazda z podpiętym komputerem coś powie więcej. A co myślicie na temat regeneracji reduktora zestaw naprawczy można już kupić za 50 zł a nowy reduktor zavoli zeta n za 170 zł. Czy to opłacalne ?
  10. Mój problem polega na tym żę auto samoczynnie przełącza się na PB objaw ten zazwyczaj występuje na zimnym lub letnim silniku można powiedzieć że zanika na nagrzanym silniku. Instalacja to kme reduktor zabili zeta n ok 50 tyś przebiegu, wtrysku faktem podobny przebieg, filtry wymieniane ok 6 tys temu. Spalanie gazu ok 8 l trasa miasto 11 l. Gazownik powiedział że może wtrysku zalane mazutem i dopiero jak się dobrze nagrzeje to mazut robi się płynny i objaw przechodzi inny powiedział żę reduktor do wymiany. Który z nich ma rację. Auto jeździ płynie nie szarpie przyspiesza mapy LPG i PB ładnie pokryte.
  11. Brak ręcznego na wstecznym do przodu trzyma na 4 zabku a na wstecznym nawet na 6 czy 7 nie trzyma były wymieniane szczęki i przez jakieś pół roku było dobrze teraz pojawił się ten problem. Gdzie szukać przyczyny przy regulacji linki czy szczękach ?
  12. 21jarcio

    Regulacja KME Diego

    Po ostatnich regulacjach pojawił się problem zaczęło szarpać przy ok 3000 obr. i przełącza na PB lub dzieje się też tak jak wcisnę gwałtownie pedał przyspieszenia na 4 lub 5 biegu. Przy spokojnej jeździe troszkę szarpie przy 3 tyś ale nie przełączy. Proszę o radę gdzieś czytałem że mogą się wtryski zapętlać ale nie wiem za bardzo jak to poznać. A może przy wyższym obciążeniu po prastu źle dawkuje gaz ? Pojawiają się błędy: Taka miałem mapę PB czy jest wystarczająca ? taki rysuje mi się model nie wiem dlaczego linia się tak bardzo załamuje pod koniec kilka danych Próbowałem podnieść ciśnienie ale jedynie udało mi się podnieść do 1,06 i śruba nie chciała iść dalej ( robiłem to na aucie gdy pracował na LPG) po czym zrobiłem kalibracje i ruszyłem w drogę ale nie szło ujechać autem i wróciłem do 1.03. Reduktor to jak się nie mylę to jakiś zavoli chyba ten standardowy wiem że powinno ciśnienie i na nim wzrosnąć ale śruba nie daję się przekręcić idzie w prawo jakieś pół obrotu i koniec ciśnienie w programie pokazuje 1,06 na ciepłym silniku. a może trzeba regulować jak auto jest nie zapalone ? A z tymi temperaturami to cenna uwaga sprawdzę jak jest po nocy. Chociaż jak zwiększyłem ciśnienie do 1,06 to nie dało się jechać autem nawet po auto kalibracji szarpało i ciśnienie skakało do 2,15 i przełączył się na PB.
  13. 21jarcio

    Regulacja KME Diego

    Zastanawiam mnie tylko to dlaczego dysze i moc mam na czerwono pewnie dlatego że sam program podpowiada że powinny być dysze 2,4 jeżeli się nie mylę. Jak będzie lepsza pogoda spróbuje podnieść ciśnienie na początek tak 1,2 bar i sprawdzę co się zmieniło. A co do rozwiercania to za bardzo nie mam możliwości czy można zakupić dysze o większej średnicy (odpowiedniej) i wymienić ? Jeżeli to będzie koszt niewielki to prościej mi będzie podmienić niż rozwiercać. A co może być nie tak że wskaźnik poziomu gazy (te zielone diody) zmieniają świecą się 2 hamuję i zapalają się 4 i znów spadają a rezerwy wogóle nie ma jedna zielona i pusty bak I dziś rano jak jechałem pojawił się nowy problem po moich ustawieniach auto po przełączeniu na LPG szarpało i przełączyło na PB po chwili pzełączyłem znów na LPG i było dobrze auto postało 8 godzin i znów ten sam problem. Udało mi się podłączyć kompa i pokazany był błąd niewydolny układ nagrzewania parownika <150C Jak może być tego przyczyna wcześniej nie było tak temperatura przełączenia 25 stopni. Czy jak na mapie zielone kwadraty są nad czerwonymi kropkami to znaczy że jest za bogato czy odwrotnie ? Wiem że powinny się pokryć ale nie zawsze chyba się uda w 100% więc lepiej niech będą pod czy nad kropkami ?
  14. 21jarcio

    Regulacja KME Diego

    tak mam wpisane dane.
×
×
  • Create New...