Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dirit

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dirit

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI DTH

Recent Profile Visitors

110 profile views
  1. Jeżeli jest trochę tego oleju to nic. Każde turbo coś oleju puści. Ale jeśli w ic jest masa tego oleju to turbo mówi papa
  2. Zawór po odpaleniu silnika się otwiera. Jak dodasz gazu to podciśnienienie wzrasta i geometria bardziej się otwiera. Gwizd turbiny Pochodzi z jej zużycia zawór n75 nie ma tu nic do znaczenia
  3. Na odpalanie auta będzie miał wpływ błąd p0001. Masz coś nie tak z ciśnieniem paliwa na listwie CR. Poczytaj o tym błędzie
  4. Ranty daj od strony końcówki a płaska stronę do głowicy. Nie ma to za bardzo znaczenia bo i tak wtrysk ją zgniecie
  5. Turbo nie pasuje od 150 km bo ma inny kolektor wydechowy
  6. Regenerują ale to sporo kosztuje. Mam na sprzedaż pompę za 120 zł stan igła mały przebieg. Daje gwarancję
  7. Ściągasz obudowę rozrządu blokujesz koło pasowe z pompy. Są tam odpowiednie otwory. Potem pompa jest przykrecona 3 śrubami do tego odlewu. Odkrecasz nakretke od koła. Zbijasz wałek pompy z koła i mass ja na wierzchu. Nie trzeba rozbierać rozrządu. Robota prosta i przyjemna W razie gdybyś potrzebował to mam igłę pompę za 100 zł. Z gwarancją
  8. Chłopie Ty masz te dawki igła. Nie szukaj dziury w całym
  9. Korekcje sprawdza się na wolnych obrotach Ja robiłem u kolegi w 19dt. Miał wtryski o numeracji 0445110165 a włożył 0445110276. I żadnej różnicy nie ma. I napewno z 19dth nie pasują do 19dt
  10. P0087 to na bank wina sekcji niskiego ciśnienia czyli pompka w baku przewody lub filtr. Wtryski regulator listwy pompa CR itd mają błędy p0090-5b lub p0002 przerabialem to. I okazało się że pompka w baku sobie lata jak chce i jak było mało paliwa to walilo błędem p0087
  11. Szczerze. Zmieniałem u kolegi wtryski tylko w wersji 120km. Ori miał numery 0445110165 zamówił na allegro komplet wtryskow też do 120km ale z numerami 0445110276. Chodzi super pali na dotyk nic się nie dzieje. Sterownik przyjął kody IMA więc chyba nie ma między nimi różnicy
×
×
  • Create New...