Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rakos94

Forumowicz
  • Content Count

    505
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rakos94 last won the day on December 14 2015

rakos94 had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutral

About rakos94

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 05/29/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC Z19DTH 12/2004 przejściówka

Recent Profile Visitors

575 profile views
  1. jeśli masz przełącznik "auto" w światłach to ustaw go na 0, nie używaj opcji auto przez jakiś czas, zdarza się że ten przełącznik kradnie prąd
  2. sprawdz w ukrytym menu jakie masz ładowanie jak sie pali kontrolka, pewnie tam będzie około 11V, ale rozwiązania nie znam
  3. Ciesze się ze pomogłem Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  4. Postaram się znaleźć zdjęcia albo zaraz zrobię nowe Akurat będę szedł obok samochodu Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  5. Skoro egr zaślepiony to kolektor powinien być prawie czysty Czy aby przy wymianie kolektora ktoś nie wyjął blaszki i teraz emulator ci zasyfił cały nowy kolektor ? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  6. to na pewno wtyczka od dołu ( powiem szczerzę że wydaję mi się że jest to od podgrzewania paliwa ale głowy nie dam, być może jest zepsute podgrzewanie i poprzedni właściciel wypiął ) - tekst w nawiasie to tylko domysły nie poparte żadnymi dowodami
  7. nie możemy, tylko moderatorzy mogą, nie wiem może Wy przewodniczący też.... jak ktoś będzie to moderował to niech skasuje również ten post
  8. sprężyny sa do sedana wg tego co mi się udało znaleźć jak komuś zależy niech trochę przysiądzie nad tym linkiem to się dowie dokładnie co gdzie i jak http://www.irmscher.com/media/custom/upload/files/7_34_03_001-8_16-18_20-22_24-27_29-32_25-37_40-42.pdf
  9. wime wiem wymieniałem radio i musiałem inną blachę wsadzić ale tak czy siak blacha jest i jej nie ruszy póki jest radio
  10. z tego co pamiętam to nie ma dostępu od żadnej ze stron (czytaj od dołu góry itd.) wszędzie blacha wciśnij "chwytaki" tak głęboko aż na każdej z 4 "dziur" usłyszysz kliknięcie, następnie delikatnie pociągnij do siebie i zostaw chwytaki w takiej pozycji teraz próbuj wyjąć radio za metalową obudowę po bokach , - musisz na siłę innego wyjścia nie ma
  11. a wiecie że teoretycznie tam gdzie wkładamy "wyciągacze" mogą być jeszcze fabryczne śróbki (tak czytałem) ? trzeba zaświecić latarką dla przykładu
  12. dobra zaraz będę ogarniał temat, na Tapatalku oczywiście linkow nie widac ;/
  13. W przrdlifcie jest jeden teleskop.... A co do tematu to szukałem. Brak indexow Google a nasza wyszukiwarka forumowa ie jest tak genialna jak Google Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...