Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kinek82

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C kombi 1,9 150ps automat

Ostatnio na profilu byli

26 wyświetleń profilu
  1. Mnie też już to wszystko drażni.. A do auta dołożyłem nie mało.. klapki off egr off dpf off , rozrząd, płyny oleje, zawieszenie.. a tu dalej lipa ...
  2. No z wymianą śrub nie było kolorowo bo miałem wszystko skorodowane.. Tylko cięcie zostało.
  3. No widzisz Ja mam nowe sprężyny nowe śruby nowy krótki wahacz i nowe tuleje na aluminiowym wahaczu ... Po regulacjach na raporcie mam Pochylenie koła lewy -0,30' prawy -1,25' Zbieżność jednostronna lewy -0,28' prawy -0,41' Zbieżność całkowita -1,09' Te parametry nie mieszczą się w prawidłowym zakresie Autko prosto jedzie i nie ściąga . Jednak powiedzieli mi że opony się pościnają ..
  4. Masz układ rozbieżny i nie masz już możliwości regulacji ?
  5. Jak kupiłem to były założone sprężyny eibacha ( w tym jedna pęknięta) Pozakładałem nowe seryjne
  6. Panowie pomocy !! Ja mam inny problem ... Po wymianie śrub i tulejek na dolnych wahaczach oraz wahaczy poprzecznych (SWAG) tych prostych na których są śruby regulacyjne na zbieżności powiedzieli ,że nie są w stanie ustawić tyłu ponieważ brakuje już regulacji .... i układ mam rozbieżny . Załamka bo robiłem te śruby żeby ustawić geometrie .. bo oponki conti zimowe nowe .. dramat Macie jakiś pomysł ? Czy miał ktoś z was taki problem ?
  7. Dynamiczna wymiana oleju AF-40

    Własnie wymieniłem olej dynamicznie w mojej VC AF-40 przy przebiegu 200. Raczej nigdy nie był wymieniany bo olej czarny jak smoła. Olej jaki zastosowałem to ravenol RAVENOL ATF T-WS Lifetime. Przed wymianą skrzynia była zalana środkiem do czyszczenia LIQUI MOLY Automatic Transmission Cleaner. Cała wymiana przebiegła pomyślnie. Skrzynia zdecydowanie lepiej chodzi na zimnm silniku i nie przeciąga biegów.Niestety wymiana nie jest tania i warto podzwonić po różnych zakładach które posiadają takie urządzenie ponieważ ceny są naprawdę rożne (mnie wyszło wszystko 750 zł). Zdecydowanie polecam taką wymianę jak nie mamy pewności czy w przeszłości olej był wymieniany .
  8. 'zimne luty'

    Ja poprawiłem zimne luty i niestety problem jest cały czas. Przycisk się zacina Czy można coś na to zaradzić ? czy czeka mnie wymiana panelu ?
  9. A co sądzicie o takim radiu ? PIONEER AVIC-F700BT mam obecnie cd30 i planuję zmianę. Mam Vc po lifcie z 2006 roku.
  10. Ja mam 2 pytania Czy po wyprogramowaniu zaworu egr jak wypinam wtyczke to zaświeci sie check engine ?. Czy powinienem go dodatkowo zaślepić ? Czy po wyprogramowaniu dpf trzeba go fizycznie usunąć?
×