Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kojots

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kojots

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    https://www.youtube.com/watch?v=9_d9Z30FRsU

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V 1999

Kontakt

Recent Profile Visitors

381 profile views
  1. Temat do zamknięcia radio wymienione na nowe i trzeba było zamienić przewody czerwony i żółty w kostce od strony radia i działa
  2. Witam kupiłem radio XOMAX XM-2VRSUA738 do mojego signum i nie wiem czy jest sprawne podłączyłem kostkę iso trzymam na pilocie przycisk power lub na radiu i radio nie daje żadnej reakcji .Próbowałem podłączyć na krótko po + stałym czerwonym i tylko coś zabrzęczy przez kilka sekund i tyle radio się nie włącza nie wiem czy jest zepsute czy ja coś źle robię bardzo proszę o pomoc bo radio jest na gwarancji i jak coś to odsyłam gościowi poniżej instrukcja radia XOMAX 2DA6901-L3 2DDA6902 2VDA715 2VRSUA738 2VRSUA744-L3 IM-EN.774012e6528ad0286339002ab8309682087696b1.pdf
  3. Mówił mi ,że sondę afr ma bo się pytałem chciał mi pokazać ,ale nie chciałem bo jeszcze jakiś gościu podjechał i tam wszystko słyszał jak z nim rozmawiałem itp.
  4. Ja się jeszcze będę upierał żeby jeszcze założył bez dysz i wystroił instalacje ,ale on pewnie będzie mi tłumaczył że za bogata mieszanka itp. nie wiem co wyjdzie zobaczymy.
  5. Byłem tu tego gościa dzisiaj i powiedział że wszystko z samochodem jest ok. Mówi że jak założy większe wtryskiwacze barakudy 130 to Ten błąd będzie się i tak czy inaczej pokazywał bo dysze będą te same 2.4mm Zaczął mi czytać instrukcje staga itp A ja mu mówiłem że wtryskiwacze pracują na 100% swojej wydajności zacząłem się kłócić z nim i stanęło na tym że nie ma problemu ja mogę Panu założyć większe wtryskiwacze ,ale jak się będzie coś niepokojącego działo np. szarpanie itp to niech ci fachowcy z internetu Panu wyregulują bo ja się potem tego nie wezmę. No i umówiłem się na środę za tydzień że będzie mi wymieniał na te baracudy 130.
  6. Tak zrobiłem wykręciłem dysze i ogarnąłem przy okazji przewody jeszcze tylko kupię jutro opaski i założę i myślę że będzie git. A oto wyniki bez dysz nie wiem zrobić auto kalibracje mapy czy wystroić tą no czy podnieść ciśnienie robocze?
  7. Odkręciłem dzisiaj jeden wtryskiwacz i okazało się że założył dysze tylko nie wiem jakie one są i czy je rozwiercać jeżeli tak to jakim wiertłem ? czy założyć bez dysz?
  8. Czyli co mam mu powiedzieć że ma wymienić mi wtryski na barracudy 130 i dobrze wystroić instalacje LPG bo nie dobrał Pan do mocy silnika? to mi zacznie ściemniać że wszystko jest dobrze dobrane itp a pewnie jak bym chciał barracudy 130 to za dopłatą itp
  9. Wstyd mi nawet jechać do tego papraka ,żeby mi to poprawiał i wystroił a jak znam życie to nawet nie ma na pewno sondy AFR ''Ale jak się wkurzę to pojadę i mu wstydu narobię''
  10. A skąd mam wiedzieć raczej nie przynajmniej nic mi nie mówił jak była strojona instalacja. Nie no na razie tak zostanie nie będę stroił i wchodził w kolejne koszty po papraku kuzwa. To co podnieść te ciśnienie czy lepiej tak zostawić jak jest i jeździć?
  11. Ja myślę tak. Na razie do serii wtryski wystarczą ,a jak będę kiedyś podnosił moc o ile nie sprzedam wcześniej to wymienił bym wtryski i reduktor a na razie to ogarnę te kable od wtrysków no i pozakładam opaski na wężyki ''sam się zdziwiłem że założył opasek'' i podniosę ciśnienie robocze tylko nie wiem o ile mam podnieść na 1,2 bara?
  12. Odkręciłem dzisiaj osłonę i zrobiłem zdjęcie i wydaje mi się że to są barracudy 115 zobaczcie sami bo słabo widać na zdjęciach bo nie wiem czy trzeba będzie rozwiercać dysze czy podnieść ciśnienie?
  13. Ok to wyjeżdżę gaz do końca nie do rezerwy tylko ile się da i zrobię kalibrację. A wtryskiwacze to nie wiem jakie mam barracudy czy 130 czy 115 jutro odkręcę pokrywę i sprawdzę to dam znać
  14. Witam ponownie założyłem instalacje LPG u tego Pana w Tarnobrzegu na grzybowej ,ale mam problem nie chcę zakładać nowego tematu więc opiszę go tutaj. Otóż mam problem z ilością gazu w butli Jak odbierałem samochód od tego Pana to zatankowałem do pełna gazu żeby sprawdzić ile mi wchodzi do butli i weszło jakieś niecałe 25L do butli 630/180 44L z podgiętym lekko pływakiem przez tego Pana ''bo kazałem u podgiąć pływak'' a na centralce świeciło trzy diody i to samo było butli a nie cztery no ok to się wróciłem do gościa i mówię jaka jest sytuacja a on przestawił mi na cztery diody żeby świeciły i powiedział ''że tam było zalane w zbiorniku za jakieś 30zł więc dlatego więcej nie weszło Proszę to wyjeździć do końca i zatankować ponownie i powinno być ok'' Więc tak zrobiłem wyjeździłem gaz do rezerwy zrobiłem jakieś niecałe 200km i zatankowałem butlę do pełna i weszło jakieś niecałe 23L masakra jakaś. Ja myślę ,że to jest wina tej centralki ,że źle pokazuje stan gazu ,a gaz w butli pewnie jeszcze jest a na centralce pokazuje rezerwa. Spróbuję jeszcze zrobić kalibrację wyznacznika poziomu gazu i zatankować ponownie może to pomoże i jeszcze chciałbym przestawić rezerwę gazu np na 5L gazu tylko nie wiem jak to zrobić bo też może być to przyczyną że mam ustawioną rezerwę np na 15L Poniżej przedstawiam jak jest zrobiona instalacja i jakie ustawienia itp proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam Andrzej.
×
×
  • Create New...