Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafalcool1

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About rafalcool1

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów Opolski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    VC Kombi Z18XER+LPG

Recent Profile Visitors

545 profile views
  1. W pierwszej coś musiało być robione nie tylko tam gdzie ruda.Lewy przedni błotnik jest inny.
  2. Uruchomienie samej ikonki nic nie da.Trzeba moduł UWA,mikrofon i wiązka musi być.
  3. VC lewa stona drzwi kierowcy i błotnik wygląda na malowany. W zegarach "grzebane".
  4. Jak pisałem wcześniej coś było robione z przodem lub lampami. Bo w oryginale były xenony.
  5. Wygląda na swap na pierwszy rzut oka. Przebieg mógł być "robiony" razem z wymianą zegarów.
  6. Raczej to drugie. Wymiana samego zderzaka to nie powód żeby nie kupować ale trzeba być czujnym.
  7. Najpierw... a potem... no i spryski bez xenonów w niemczech?
  8. Moim zdaniem naj ładniejszy fabryczny wzór 17'' do VC Miałem w VC przedlift: https://forum.vectraklub.pl/topic/183957-swiss-gts-von-rafalcool1/?tab=comments#comment-2723487 A potem w Astrze H:
  9. W Z22se też testowałem różne. 5w50 Mobila się dobrze sprawdzał ale i tak będzie brał olej. Szczególnie na trasie przy wyższych obrotach. Taki urok tego silnika.
  10. Brak zdjęć środka ze startu zniechęca potencjalnego kupującego.
  11. W przedliftach były za kołem.
  12. Oczywiście. Pierwszy post tego tematu.
  13. O tym mówiłem wyżej.Na 5w40 X-cess zero "klekotania" na zimnym czy ciepłym. Przy zakupie był zalany tym olejem i klepało na zimnym 1-2 sekundy po około 1000km to znikło. Teraz jest już drugi raz zalany i 20 tyś zrobione i cisz . Wzorowo nie wzorowo i tak będzie coś brał . Chyba że "cegła pod gazem"
  14. Sprawdź specyfikację X-clean.... Dpf... Dexos2 X-cees.... PB Chociaż oba można stosować na PB.
  15. Mam też Z18XER najlepiej sprawdza się Motul X-cees 5w40 +płukanka co 10 tyś. Zaletą tego silnika jest to że praktycznie jako jedyny wolnossący motor Opla nie bierze oleju.
×
×
  • Create New...