Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MIR

Forumowicz
  • Ilość treści

    10 027
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Wszystko napisane przez MIR

  1. Wątpię, żeby był to ABS. Obstawiam napęd.
  2. Przeprogramowanie też miałem robione jako jedną z kilku rzeczy
  3. Toyo T1R super, ale za 1200zł nie kupisz nowych.
  4. Bardziej mnie zastanawia, kto kupuje auto bez książki serwisowej i jakichkolwiek papierów. Albo nie sprawdza książki - czy można bardzo łatwo wyeliminować fałszywki. A już niejedno auto z podrobioną księgą widziałem. Niestety, nawet znajomi z klubu wolą kupić niepewne auto po pięknych opowieściach sprzedającej je "niby osoby prywatnej" - tylko dlatego, że auto jest tańsze.
  5. No tak, ale bez przesady - sponsorowany artykuł w średnio poczytnym portalu No ale z drugiej strony racja - łatwiej powiedzieć, że artykuł zakłamany, niż przyznać, że Polacy chcą i dają się robić w konia handlarzom. A to, że tak jest potwierdzają sami handlarze. Czyli co, oni też są sponsorowani
  6. Wy tak na poważnie? Waszym zdaniem jest inaczej niż opisuje ten artykuł? I napisany jest pod reklamę?
  7. Ciekawy artykuł pokazujacy statystyki co do używanych aut. Ciekawy argument w walce z narodowym przekonaniem co do okazjim, "stanów licznika" i "bezwypadków" http://moto.pl/MotoPL/56,88389,15323189,Zakup_auta_uzywanego___statystyka_nie_jest_po_Twojej.html#BoxMotoTxt Z ciekawszych: - w przypadku 62-67% ogłoszeń opis nie zgadza się ze stanem faktycznym - w 44% ogłoszeń eksperci mieli poważne podejrzenia, że w oferowanym aucie dokonano korekty licznika - 80% samochodów sprzedawanych w naszym kraju miało mniejsze, lub większe przygody (nie szkody parkingowe, ale poważne kolizje) - w ramach badania 26% sprzedawców nie zgodziła się na odbycie jazdy próbnej - eksperci mieli zastrzeżenia aż do 62% sprawdzonych przez siebie samochodów - 80% aut sprzedają handlarze, często starając się ukryć swoją działalność Niestety, jak widać, statystyka nie jest po stronie kupujących. Ja bym zaryzkował stwierdzenie, że jak ktoś kupi okazję, powinien zagrać w totka
  8. Pewnie, że są. Ale już ja kupowałem moją, to była tańsza niż VC z końcówki produkcji. Insignii sprzedały się w Niemczech gigantyczne ilości i jest w czym wybierać.
  9. Swoją drogą, jak patrzę na ceny Insignii w Niemczech, to to są naprawdę tanie auta jak na jakość i wyposażenie Od 10k euro się zaczynają - to VC nierzadko jeszcze tyle kosztują.
  10. Jeżeli chcesz jeździć 6 lat, najlepiej jest założyć gaz do benzyny.
  11. Jeszcze powiedz, że ekonomicznego A tak serio - każdy kupuje, co mu pasuje. Natomiast kupno diesla przy 15tys rocznie jest mało sensowne i ciężko z tym dyskutować. Tak samo jak z tym, że najtańszym paliwem wciąż jest i pewnie długo będzie LPG.
  12. Ja robię 40tys rocznie i też bym nie kupił diesla Ale to kwestia gustu A gdy będę zmieniał moją, pewnie kupie poliftową 2.0T, koniecznie automat, być może znów 4x4.
  13. W warunkach testowych. Jak każda inna fura Ale jeśli jeździsz oszczędnie, to można się do tych wyników zbliżyć bez problemów. 4x4 ma swoje plusy. Bo kombi nie miał homologacji w Polsce. Tylka habety były z kratką.
  14. 2.0T na pewno nie jest oszczędne. Jak się uprzesz to na trasie przy spokojnej jeździe zejdziesz do 7 litrów, ale w mieście przy automacie i 4x4 to 12-15 litrów. Ale cudów nie ma - tyle po prostu turbo benzyna przy tego typu masie pali. Wiadomo, że jak emeryt takim autem jeździł nie będziesz. Za to komfort jazdy z turbiną i zapasem mocy w 2.0 - bezcenny. Kolega miał diesla 2.0 160KM, teraz przesiadł się na biturbo. Chwali sobie małe spalanie (na pewno dużo mniejsze niż w benzynie). Osobiście bym pewnie diesla nie kupił, prędzej zagazował benzynę. Ale dla każdego coś miłego
  15. Racja. Pisałem o tym w kompedium. Co nie zmienia faktu, że lepsze jest... 215/45
  16. Oczywiście, że się da jeździć na 225/45. 215/45 są po prostu lepsze
  17. Do oryginalnego tylnego Zendera (w sensie seryjnie montowanego w wersji Sport) pasował z tego co pamiętam seryjny styropian. Natomiast do New Zendera z laminatu z tego co pamiętam ciąłem seryjny, bo nie chciał wejść.
  18. No nie do końca. Struktura ma takie przewężenie bliżej zewnętrznej krawędzi: EDIT: Odnalazłem: un_ixowi podeszło przy dystansie 15mm Muszę poeksperymentować, bo przy moich tarczach powinien teoretycznie mniejszy dystans wystarczyć.
  19. Dzisiaj z ciekawości przymierzyłem 16-calowe oplowskie struktury na nowe zaciski. Felgi weszły, ale między zacisk, a felgę można by włożyć co najwyżej kartkę papieru. Tak się chyba jeździć nie da, więc zostają jakieś 17tki. Chyba, że duży dystans może coś pomóc...
  20. Prośba o pomoc, bo utknąłem (wstyd) z czytnik immo - jak go zdjąć? Walczę i walczę i nic. Gdzie ten zatrzask, po którym czytnik powinien sam zejść? Kiedyś to robiłem w poprzedniej VB, a teraz za nic nie idzie. Albo o czymś zapominam albo mam jakiś feler...
  21. W sensie żeby błędów nie było? Da się to jakoś zaślepić, wyłączyć opcomem, cokolwiek?
  22. Poradę polecam Zastanawiam się tylko, co z czujnikami zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...