Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MIR

Forumowicz
  • Content Count

    10027
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

MIR last won the day on October 18 2013

MIR had the most liked content!

Community Reputation

91 Excellent

About MIR

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 11/19/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Insignia 2.0T

Recent Profile Visitors

9292 profile views
  1. Wątpię, żeby był to ABS. Obstawiam napęd.
  2. Przeprogramowanie też miałem robione jako jedną z kilku rzeczy
  3. Myślę, że nawet i500 już nie będzie tyle warte... Zresztą auto jest warte nie tyle, ile chce za nie sprzedający, a tyle ile zapłaci za nie kupujący
  4. Mój służbowy niestety też ma mniej niż prywatny Harry, trzymam kciuki za dobrą sprzedaż!
  5. To jak już będziesz planował Geko to daj znać. Może się przyłączę. Powinienem mieć niedługo coś do hamowania
  6. Toyo T1R super, ale za 1200zł nie kupisz nowych.
  7. Bardziej mnie zastanawia, kto kupuje auto bez książki serwisowej i jakichkolwiek papierów. Albo nie sprawdza książki - czy można bardzo łatwo wyeliminować fałszywki. A już niejedno auto z podrobioną księgą widziałem. Niestety, nawet znajomi z klubu wolą kupić niepewne auto po pięknych opowieściach sprzedającej je "niby osoby prywatnej" - tylko dlatego, że auto jest tańsze.
  8. No tak, ale bez przesady - sponsorowany artykuł w średnio poczytnym portalu No ale z drugiej strony racja - łatwiej powiedzieć, że artykuł zakłamany, niż przyznać, że Polacy chcą i dają się robić w konia handlarzom. A to, że tak jest potwierdzają sami handlarze. Czyli co, oni też są sponsorowani
  9. Wy tak na poważnie? Waszym zdaniem jest inaczej niż opisuje ten artykuł? I napisany jest pod reklamę?
  10. Ciekawy artykuł pokazujacy statystyki co do używanych aut. Ciekawy argument w walce z narodowym przekonaniem co do okazjim, "stanów licznika" i "bezwypadków" http://moto.pl/MotoPL/56,88389,15323189,Zakup_auta_uzywanego___statystyka_nie_jest_po_Twojej.html#BoxMotoTxt Z ciekawszych: - w przypadku 62-67% ogłoszeń opis nie zgadza się ze stanem faktycznym - w 44% ogłoszeń eksperci mieli poważne podejrzenia, że w oferowanym aucie dokonano korekty licznika - 80% samochodów sprzedawanych w naszym kraju miało mniejsze, lub większe przygody (nie szkody parkingowe, ale poważne kolizje) - w ramach badania 26% sprzedawców nie zgodziła się na odbycie jazdy próbnej - eksperci mieli zastrzeżenia aż do 62% sprawdzonych przez siebie samochodów - 80% aut sprzedają handlarze, często starając się ukryć swoją działalność Niestety, jak widać, statystyka nie jest po stronie kupujących. Ja bym zaryzkował stwierdzenie, że jak ktoś kupi okazję, powinien zagrać w totka
  11. Pewnie, że są. Ale już ja kupowałem moją, to była tańsza niż VC z końcówki produkcji. Insignii sprzedały się w Niemczech gigantyczne ilości i jest w czym wybierać.
  12. Swoją drogą, jak patrzę na ceny Insignii w Niemczech, to to są naprawdę tanie auta jak na jakość i wyposażenie Od 10k euro się zaczynają - to VC nierzadko jeszcze tyle kosztują.
  13. Jeżeli chcesz jeździć 6 lat, najlepiej jest założyć gaz do benzyny.
  14. Jeszcze powiedz, że ekonomicznego A tak serio - każdy kupuje, co mu pasuje. Natomiast kupno diesla przy 15tys rocznie jest mało sensowne i ciężko z tym dyskutować. Tak samo jak z tym, że najtańszym paliwem wciąż jest i pewnie długo będzie LPG.
×
×
  • Create New...