Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

barteko

Forumowicz
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About barteko

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/22/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0DTL Kombi 99r.
  1. Spróbuje go w wolnej chwili rozebrać i wyczyścić, jak nie pomoże to wymienie na nowy. Jeśli coś sie uda mi zrobić to napisze jaki rezultat. Dziękuje za pomoc i pozdrawiam
  2. Witam Masz kolego macinek180 racje. Gdzieś znalazłem że tak to sie nazywa i tak napisałem. Spradzając elektrozawory ciśnienie -0,7 jest takie samo przed elektrozaworem (czyli na samej pompie) jak i po elektrozaworze (najpierw vecuometr wpiąłem do jednego a później do drugiego). Po podłączeniu tego elektrozawora koło turbo ciśnienie rośnie do -0,4 - wiec do wymiany czy da sie jakoś zregenerować??
  3. Witam! Tak jak w temacie nie działa mi tempomat. Mój samochód to Vectra B x20DTL 99r. Kiedyś tempomat działał ale od pewnego czasu nie działa. Wymieniałem czujnik od hamulca juz 2 razy i dalej lipa. Sprawdziłem manetke tak jak w tym poście jest napisane i manetke mam sprawną. Czujnik hamulca też sprawdziłem i jest dobry. Czujnik od sprzęgła spradzony i dobry. Ale tempomat w dalszym ciągu nie działa. Jak spradzić serwo?? Czy da sie wogóle go spradzić. Proszę o pomoc i z góry dziękuje pozdrawiam
  4. Witam kolegów. Jak w temacie mam problem z moją VIKI (Vectra B X20DTL 99r.) od pewnego czasu nie ma przyspieszenia i muł na całego. Po krótce napisze co udało mi sie sprawdzić. Rozkręciłem kolektor dolotowy, wyczyściłem wszystko, wymieniłem uszczelki, skręciłem w całość, wyczyściłem EGR i miałem nadzieje że coś to pomoże. Przy wciskaniu grzybka EGR i zatkaniu wylotu, grzybek troche sie wysuwa, a później zatrzymuje sie i nie rusza. Jak puści sie palec to wysuwa sie całkowicie. Czy oznaczało by to że EGR jest dobry?? Zakupiłem vacuometr i pomierzyłem cały układ. Przy pomiarze samej pompy -0,7, p
×
×
  • Create New...
UP