Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

paszko

Forumowicz
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About paszko

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC 2.2 DIRECT i VC 2.0T

Recent Profile Visitors

505 profile views
  1. pewnie mechanik policzy sobie ja za wymianę kompletnego rozrządu w tym wypadku wyrównoważania + pompa. A ty ile dałeś za płozę i napinacz?
  2. Pamiętasz numery tych błędów? Nie chce wyrokować, ale obstawiam sterownik silnika
  3. Cześć Masz jakieś błedy? wymieniłeś elektrozaworki, ewentualnie podmiana z kimś aby je wykluczyć? MAsz LPG? Jaki przebieg w aucie?
  4. sprawdź jak kolega pisze sprawdź oraz kiedy wymieniałeś uszczelkę pokrywy wałków?
  5. rzadko się zdarza, że nowa pompa była walnięta, jak wyła to co, co pisali gdzieś chłopaki czy aktywowałaś napinacz może @Rafalg cos podpowie
  6. jak to robi? wlewasz płyn i leci przez dysze spryskiwacza?
  7. ciekawą teorię wysnuł, na podstawie czego tak uważa?
  8. to na zimnym czy ciepłym? jaki przebieg? a to nie rozrząd przypadkiem
  9. są potrzebne blokady, aby prawidłowo wykonać wymianę
  10. to dużo dałeś kolego, jakie graty montowałeś? pompa wymieniana? W ASO robiłeś?
×
×
  • Create New...
UP