Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

paszko

Forumowicz
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About paszko

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC 2.2 DIRECT i VC 2.0T

Recent Profile Visitors

363 profile views
  1. rzadko się zdarza, że nowa pompa była walnięta, jak wyła to co, co pisali gdzieś chłopaki czy aktywowałaś napinacz może @Rafalg cos podpowie
  2. jak to robi? wlewasz płyn i leci przez dysze spryskiwacza?
  3. ciekawą teorię wysnuł, na podstawie czego tak uważa?
  4. to na zimnym czy ciepłym? jaki przebieg? a to nie rozrząd przypadkiem
  5. są potrzebne blokady, aby prawidłowo wykonać wymianę
  6. to dużo dałeś kolego, jakie graty montowałeś? pompa wymieniana? W ASO robiłeś?
  7. niby 170 tysi, oleju dolewałeś 1l, 2l bo bierze a syf w silniku, zdania pewnie usłyszysz podzielone, jedni będą mówić zrób remont swojej jednostki i będziesz wiedział co masz drudzy kup sprawny słupek i wymień - pytanie co trafisz wszystko zależy od budżetu jakim dysponujesz i co dalej planujesz z autem sprzedaż czy biedzisz jeździł ja doleje oliwy do ognia i napisze pomyśl o swapie może 1.8 a może 2.0T😀
  8. ile tego oleju te non stop dolewasz 1l, 10 l a może 100 ml?
  9. brzęczenie mogło ustać bo trochę cieplej się zrobiło co do oleju, w związku z tym, że napinacze są hydrauliczne, zaleca sie olej 5w30 lub 40, tym bardziej że napisałeś, że rozrząd wymieniany był
  10. coś tam słychać tylko trudno wyrokować. A błędy sprawdzałeś?
  11. to Z22SE, nie ma turba, mniej rozbierania, macher nie aktywował napinacza wyrównoważania po wymianie pompy z użyciem narzędzia.
×
×
  • Create New...