Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pitor

Forumowicz
  • Zawartość

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O pitor

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1981.03.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC 2005 Z18XE LPG kombi

Ostatnio na profilu byli

276 wyświetleń profilu
  1. pytałem autora:) bo wątek ten nijak nie odnosi się do hamowania silnikiem - z tego co pamietam Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. tak dla pewnosci- ten wątek czytałeś? https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/371367-[H]-jak-wyciszyć-buczenie-Z18XE
  3. nie to miałem na myśli. .. najpierw przeczytaj wątek na autokąciku Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. trafiłeś na buczacy egzemplarz z18xe. sprawdź na autokaciku fraze z18xe buczenie astra h i zobaczycz walkę brataPita z tym tematem- niestety przegrana. U niektórych (w tym u mnie) pomogła wymiana prawej poduszki silnika na oryginał lemfordera ale i tak jeszcze nieco buczy przy 120 km/h. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. pitor

    Wymiana filtra paliwa.

    z tego co pamiętam jest ona przykrecana z jednej strony. podotykaj i szukaj srubki/wkretu. u siebie musiałem najpierw odpiac przewody i później wysunąć filtr bez odkrecania obejmy bo wkret skorodowal i nie dało się go wykrecic . Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  6. pitor

    mocowanie koła zapasowego

    Szpilke wycina się pod montaż zbiornika LPG. Może to to? Zerknij na wykładzina bagażnika od spodniej strony- mi na potrzeby montażu zbiornika wycieli również tam taki wypust Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. pitor

    ./h

    Jak to jest z OC/NNW? Załóżmy że jadę z rodziną i jestem sprawca wypadku- tylko i wyłącznie ja. Z tego co przekazano mi u największego ubezpieczyciela to OC chroni osoby trzecie a rodzina się do nich nie zalicza. Wg nich wówczas rodzina nie dostanie odszkodowania z mojego OC i po to jest NNW. Prawdę mi rzeczą czy niezle bajki?
  8. Masz UWB i tym nie podlaczysz przez BT. Najlepiej kopytko zdemontowac i zamocowac roletke a wymiana na UWA jest prosta. Kupujesz moduł UWA, rozlogowujesz swoje UWB z radiem, wkładasz P&P UWA i cieszysz się BT. Zalecane wsparcie kogoś z Techem/MDI celem aktualizacji softu. Przed całą operacja radze sprawdzić czy moduł UWA współpracuje z Twoim tel. Jest na forum temat. Wysłane ze smartfona
  9. Tych belek nie polecam-na zdjęciach brak uszczelek wiec będą mocno szumiec. A sam mechanizm mocowania do relingow jest wątpliwej jakosci. Wysłane ze smartfona
  10. pitor

    1.8 szarpanie na zimnym

    Ok. Czyli ważne jest aby na LPG i Pb było to samo. U mnie mam 0.9-1.1 niezależnie od paliwa. A z Twojego postu zrozumiałem ze ma być 0.7-0.8. Wyjaśnione. Wysłane ze smartfona
  11. pitor

    1.8 szarpanie na zimnym

    Wskazania wielkości spalania pokazywane w BC można skorygować opkiem do 30%, tak? Więc zastanawiam się czy wartości 1.0-1.1 l/h na jałowym juz oznaczają ze jest ubogo i mapy Pb są rozjechane?Może po prostu BC wskazuje nieco niedokładnie? Wysłane ze smartfona
  12. pitor

    1.8 szarpanie na zimnym

    A nie można tego wyjaśnić wskazaniami BC? Może wskazania są zawyżone? Przecież mozliwa jest korekta opkiem Dodatkowo wlaczysz AC i wskazanie leci do góry Wysłane ze smartfona
  13. pitor

    1.8 szarpanie na zimnym

    Ten problem już opisany w kilku tematach na forum, na razie bez jednoznacznej diagnozy- dot. z18xe i z18xer. Również to przerabialem, znacznie pomaga wymiana filtra Pb choć po wymianie problem wraca ale w mniejszej skali. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  14. pitor

    Dławienie po odpaleniu Z18XE

    U mnie po wymianie filtra i całego baku Pb po przejechaniu ok 400 km efekt dlawienia na zimnym silniku powrócił. Zalewalem tez stp czerwone. To raczej nie wina paliwa tylko wtryskiwaczy. Logicznie rzecz biorąc-po nabraniu temp. efekt ustępuje więc może wtryski po nagrzaniu zaczynają lepiej pracować. Bo temperaturę silnika z filtrem paliwa trudno powiązać. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  15. pitor

    Dławienie po odpaleniu Z18XE

    I ja też potwierdzę -wymiana filtra załatwiła problem dlawienia. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
×