Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cemoi

Klubowicz
  • Ilość treści

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

cemoi wygrał w ostatnim dniu 19 Marzec 2015

cemoi ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O cemoi

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1977.10.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wcześniej już nie pamietam - teraz Stolyca
  • Zainteresowania
    Elektronika, automatyka i nierozwiązane zagadki.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Nr klubowy
    1094
  • Auto
    Toyota Auris HSD
  • Oddział VKP
    Podlaski

Kontakt

  • GG
    782953

Ostatnio na profilu byli

649 wyświetleń profilu
  1. Jak pójdziesz do "klucznika" to w zależności od materiału z którego dotnie Ci grot. Ja zapłaciłem 15 zł za bagnet i 35 za docięcie.
  2. W cenie kluczyka tego za 400 będziesz miał i opca i kluczyk. Dobry interes Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  3. Miałem dokładnie to samo. Mechanik 2 razy składał cały układ. Przekleństw nie będę cytował. Rada - zawsze sprawdzić przed montażem końcowym.
  4. Warszawka i coobcio garage. Jeżeli uda Ci się wbić, to będziesz miał ustawione pod siebie. Żadnych uniwersalnych ustawień. Najpierw Ci autko na hamowni postawi a potem po ocenie stanu technicznego zrobi jak będziesz chciał. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
  5. Warszawka i coobcio Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
  6. Jeżeli to tylko wyrobiony grot, to da się bez problemu. Idź do ślusarza, żeby wymienił Ci sam grot. Cena to jakaś 10 + robocizna. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
  7. Mirek i jak-udało się? Sent from my iOCEAN X7S using Tapatalk
  8. Podjedz a kanał i sprawdź. Możesz mieć przeróbkę. Powinno być 200 x fi 50.Sam chcesz spawac?
  9. Hey, Wczoraj ogarniałem tempomat w Vectra C 2.2DTI GTS z 2003 r i dokopałem się do takiego stanu licznika 2 049 155 km. Czy to jest przypadkowa wartość, błąd, czy jednak niestety szara rzeczywistość?
  10. tu nie o nadwozie kombi chodzi a o silnik jaki masz w samochodzie - wydech jest dopasowany do tego, co w niego "dmucha". Najprościej będzie zajżeć pod spód i zmierzyć średnice i długość
  11. Nie rozumiem Waszych stwierdzeń, chyba po to ktoś wymyślił linijkę i suwmiarkę, żeb sobie wymierzyć. Jeżeli nie macie możliwości-to znajdzie kogoś, kto zajmuje się tylko tłumikami. Będzie wiedział co robi. A z mojego doświadczenia wynika, ze elastyczny jest z nierdzewki i nie tyle obrywa od spalin, co od fizycznych uszkodzeń (funkcja bezpiecznika).
  12. Tak. Miałem w Yokohamie AVS. Super sprawa w miescie przy krawężnikach. Najpierw zawsze uslyszysz oponkę, gdy podjedziesz zbyt blisko.
  13. A ja przez 4 pełne sezony na AVS Decibel. Świetną opnka, trochę tylko głośniejsza. Dodatkowy bajer to rany osłaniający felgę. Zrobiłem jakieś 80kkm. Nie jezdzę spokojnie a zostało mi ok. 4 mm bieżnika.
×
×
  • Utwórz nowe...