Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cemoi

Klubowicz
  • Zawartość

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

cemoi wygrał w ostatnim dniu 19 Marzec 2015

cemoi ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O cemoi

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1977.10.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wcześniej już nie pamietam - teraz Stolyca
  • Zainteresowania
    Elektronika, automatyka i nierozwiązane zagadki.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Nr klubowy
    1094
  • Auto
    Toyota Auris HSD
  • Oddział VKP
    Podlaski

Kontakt

  • GG
    782953

Ostatnio na profilu byli

619 wyświetleń profilu
  1. cemoi

    Dorobienie klucza do VC

    Jak pójdziesz do "klucznika" to w zależności od materiału z którego dotnie Ci grot. Ja zapłaciłem 15 zł za bagnet i 35 za docięcie.
  2. cemoi

    Dorobienie klucza do VC

    W cenie kluczyka tego za 400 będziesz miał i opca i kluczyk. Dobry interes Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
  3. cemoi

    Pompa paliwa Z20NET

    Miałem dokładnie to samo. Mechanik 2 razy składał cały układ. Przekleństw nie będę cytował. Rada - zawsze sprawdzić przed montażem końcowym.
  4. cemoi

    Gdzie chiptuning Vectra C 2.0T

    Warszawka i coobcio garage. Jeżeli uda Ci się wbić, to będziesz miał ustawione pod siebie. Żadnych uniwersalnych ustawień. Najpierw Ci autko na hamowni postawi a potem po ocenie stanu technicznego zrobi jak będziesz chciał. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
  5. cemoi

    Gdzie chiptuning Vectra C 2.0T

    Warszawka i coobcio Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
  6. cemoi

    Dorobienie klucza do VC

    Jeżeli to tylko wyrobiony grot, to da się bez problemu. Idź do ślusarza, żeby wymienił Ci sam grot. Cena to jakaś 10 + robocizna. Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
  7. cemoi

    Dorobienie klucza do VC

    Mirek i jak-udało się? Sent from my iOCEAN X7S using Tapatalk
  8. Podjedz a kanał i sprawdź. Możesz mieć przeróbkę. Powinno być 200 x fi 50.Sam chcesz spawac?
  9. cemoi

    Poradnik do OP-COM

    Hey, Wczoraj ogarniałem tempomat w Vectra C 2.2DTI GTS z 2003 r i dokopałem się do takiego stanu licznika 2 049 155 km. Czy to jest przypadkowa wartość, błąd, czy jednak niestety szara rzeczywistość?
  10. A nie prościej wjechać na krawężnik i zmierzyć?
  11. tu nie o nadwozie kombi chodzi a o silnik jaki masz w samochodzie - wydech jest dopasowany do tego, co w niego "dmucha". Najprościej będzie zajżeć pod spód i zmierzyć średnice i długość
  12. Nie rozumiem Waszych stwierdzeń, chyba po to ktoś wymyślił linijkę i suwmiarkę, żeb sobie wymierzyć. Jeżeli nie macie możliwości-to znajdzie kogoś, kto zajmuje się tylko tłumikami. Będzie wiedział co robi. A z mojego doświadczenia wynika, ze elastyczny jest z nierdzewki i nie tyle obrywa od spalin, co od fizycznych uszkodzeń (funkcja bezpiecznika).
  13. Tak. Miałem w Yokohamie AVS. Super sprawa w miescie przy krawężnikach. Najpierw zawsze uslyszysz oponkę, gdy podjedziesz zbyt blisko.
  14. A ja przez 4 pełne sezony na AVS Decibel. Świetną opnka, trochę tylko głośniejsza. Dodatkowy bajer to rany osłaniający felgę. Zrobiłem jakieś 80kkm. Nie jezdzę spokojnie a zostało mi ok. 4 mm bieżnika.
  15. Tak na otumanianie kierowcy spalinami
×