Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

klex92

Forumowicz
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About klex92

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/15/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Peugeot 607
  1. klex92

    Virtual Tuning

    http://zapodaj.net/56d3e98daad9e.jpg.html witam, czy jest możliwość by psiknąć wnęki tych "kółek" na czarno a resztę na srebrno? . Dziękuję z góry
  2. http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/182736-vb-v6saab-20-turbo-by-nolek/#entry2679611 Tu masz temacik co kolega robił swap na b204L.
  3. Bo nie mam pojęcia jak się może dostać benzyna do oleju?
  4. Firma nazywa się topran. Ale to nie będzie wina czujnika, bo zauważyłem, że mi oleju przybywa :| i wali benzyna ten olej. Wydaje mi się, że wtryskiwacze za bardzo leją mieszanka się nie dopala i po ściance cylindra pomału spływa do miski olejowej
  5. Ja mam taki sam problem na rozgrzanym silniku na jałowym biegu kontrolka ciśnienia oleju mrugala, wymieniłem olej i jak ręką odja zero problemów z mruganiem kontrolki. Aż do dziś znowu problem wrócił po nagrzaniu się silnika. Czujnik wymieniłem i nic to nie dalo. Silnik to 2.5 v6
  6. Ja jestem po swapie z 1.8 na 2.5 i pompy powietrza wtórnego nawet nie montowalem . Komputer mi żadnych innych błędów nie wyświetla oprócz właśnie tej pompy, silnik pracuje równo. Parametry sond, przeplywki są takie same jak u kumpla w "V". Może histeryzuje, ale... Ten check mnie irytuje.
  7. Czy w takim razie przez ta pompę powietrza wtórnego może mi się świecic check?
  8. A jaka skrzynie miałeś u siebie f23?. Bo wydaje mi się, że to w takim razie może być wina mojej f25. Kolega tez ma v6 spieta ze skrzynią f23 i lepiej się zbiera niż moja.
  9. Hmmm.. To może Przez ten je.... Stożek?
  10. Cześć, mam pytanie czy Przez błąd pompy powietrza wtórnego, silnik mogł przejść w tryb awaryjny. Bo wydaje mi się jak by moja v6 nie szła w 100%, no chyba, że to wina skrzyni f25. Komp wyświetla tylko błąd tej pompy.
  11. Vectra idzie, że aż miło :-) jeszcze założyć dechę, jakieś drobne poprawki i na przeglad
  12. vectra działa ;-). Jedyne co mogę powiedzieć to, że czasami warto przeleciec cały uklad paliwowy, począwszy od pompki. Głównie za pomoc chciałbym podziękować "cichy117" i "witek_p";-) za trafiona podpowiedź.
  13. Sprawdzałem u kolegi, tez ma v6 przeplywki pokazują tak samo nawet je podmienilismy i zero efektow. Jedyne co mnie zdziwiło to sondy u niego pokazywały na jałowym biegu od 400do 600, a u mnie od 50 do 150 na luzie. Czyli coś jest z zapłonem nie tak hmmm ciekawe co rozrzad jest na pkt
  14. Został wymieniony kompletny zapłon i dalej to samo. Ręce mi opadają nie wiem co już mam sprawdzić.
  15. Wyglądało ze po samej cewce, jutro zobaczę ja dokładnie. Wymiana kabli nic nie dala, dalej iksry latają po cewce.
×
×
  • Create New...