Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mav78

Forumowicz
  • Zawartość

    645
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Mav78 wygrał w ostatnim dniu 16 Grudzień 2015

Mav78 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

25 Best

1 obserwujący

O Mav78

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tczew

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Saab 93 Biopower 475/600

Ostatnio na profilu byli

3 541 wyświetleń profilu
  1. Serio. ?? :) Od tego wydechu to do teraz buczy w głowie :) K.T nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Okolice 250 koni powinno się osiągnąć
  2. Do mnie już dzwonili dlaczego nie można uzyskać mocy i co to może być powodem że tylko 280 :). Bezpiecznie na 240 zostawili hmm. Co do szpery to zamontuj i testuj to sprawdzisz ale przy takiej mocy jak 250 koni bardzo dobra opona pomoże i wystarczy.
  3. Czesc

     

    mam pytanie ... jestem juz troszke na forum i wiem ze turbo lpg jest the best :)  i nachodzi mi myśl mam signuma 2.0 turbo w seri z lpg... 2003 rok nalatane 240 tys. jestem z Krakowa , jak macie czas abym przyjechał i cos bysmy porobili ;)  daleko mam wiec chciałbym jakoś ogarnąć czy to w jeden dzien czy hotel mam wziasc, nie wiem ile to czasu zajmuje.  nakresle ze interesowalo by mnie cos kolo 220 konikow zielone wtryski wystarcza??  lpg mam brc ale mi petli ogarniecie tez to ?? i w jakich pieniazkach to wychodzi abym wiedział..  jesli cos wiecej proponujesz wzgledem co zrobic daj znac kupie i chetnie bym sie na jakis termin umówił

  4. jak z20net jest sprawne i wszystko działa poprawnie to na bosch czy ngk pfr6t będzie działało poprawnie. Po drugie to auto powinna oglądnąć osoba która je ogarnia bo tam widać gruby bajzel. Gościu zna się na oplach a jak widać wymiękł na z20net zakładając sztywne koła od z22. Gdzie czasami lubi się zerwać klin. A dlaczego jaki 4 elektrodowych się nie zakłada. Bo mogą mieć inną ciepłotę inne spalanie itp. Bosch z 6 nie nadaję się za specjalnie do 2.0t bo czasami wypady się mogą pojawiać .Nie ta ciepłota.
  5. Mav78

    Chip Tuning - Benzyna

    210 koni na niebieskich wtryskach to ciekawe . Chyba że z afr 14 na końcu to ok.
  6. Wirnik H bo na HL będzie się kiepsko budzić turbo.
  7. To termostat do starych ogórków a nie do b207. To że pasuje to ok ale nigdy w nich nie było takich termostatów montowanych oryginalnie. Ja szukam takiego co przy 76 będzie mi się otwierał
  8. Widzę długi ten topik był
  9. Większość robi że w tym momencie leci benzyna albo szarpie i to jest problem. Stag nie ma obsługi tylko lpgtech
  10. AC250 też bym nie wkładał bo dosyć awaryjny i lubi się zacinać że o wydajności nie wspomnę. BO jakby był taki super to bym Wnekus do Ciebie zamontował. Romano też już więcej problemów stwarza.
  11. Czujnik prawidłowo wyprogramować albo tech2 tylko że jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Poszukaj nieszczelności
  12. No to ładna opowieść. Widać że nie do końca wie jak sobie poradzić z tym czujnikiem. Jak się go wywali w sofcie nie będzie miał na to wpływu. W aso też żadnych cudów nie robią i jakoś nic nie padło.
  13. Bo kiepski gas nie odparuje i zostaje na dnie albo stacja Nie mów że wzmacniali Ci docisk z b235 i tłumiki wymieniali
  14. Bo w Pl każdy ma w d.... Na stacjach teraz jest letni gaz a temp spada w okolice 0 stopni i nie jest wstanie odparować co się kończy spadkiem ciśnienia i przełączeniem na PB. Zaczną się pojawiać mrozy to i trochę lepszy gaz się pojawi na stacjach. Co i tak nie zmieni że w silnikach doładowanych mocno może się pojawić problem. W Tczewie np bp ma najgorszy gaz, orlen następny i do tego przekłamuje o 2 litry na pełnym zbiorniku. Shell najlepszy choć ostatnio znajomi tankowali do prywatnych aut 290 koni na prinsie i się przełącza ma benzynę.
  15. To już jest od kilku lat w pl a od 2-3 lat coraz gorzej z jakością w ziemie tym bardziej w mocniejszych autach.Spada ciśnienie bo gaz nie jest wstanie odparować i w zbiorniku nie ma ciśnienia.
×