Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SITH

Forumowicz
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About SITH

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    SIGNUM z20net

Recent Profile Visitors

773 profile views
  1. A co do czujnika to niejestem pewny czy dasz rade bez zdjecia zdezaka ale jeszcze niemusiałem tam zagladac , najlepiej połz sie pod samochud i zajzyj czy jest dojscie
  2. Siema Trzeba odkrecic osłone 3go pasa tego w podsufitowie( jak otwozysz roletke to tam bedzie gumka podnia jest sruba na torx ) , otwozyc klape bagaznika , sciągnac uszczelke ta przy posdufitowce i dachu , i delikatnie odchylic tylko uwazaj zebys niezłamał podsufitowki (moze byc podklejona do dachu ) a buzer bedzie po prawej stronie gdzies nad głowa pasazera , niewkładaj innego głosniczka niz orginał (ja chyba 120 zelowek dałem )bo bedzie cichy , i przy odpinaniu uwazaj na tasme ,składac w odwrotna strone , mam nadzieje ze wmiare wytłumaczyłem , na spokojnie w 1h ogarniesz
  3. Numer tego regulatora który wyeliminował w moim przypadku palenie kontrolki ładowania to F00M 144 171 niestety niemoge znalezc numeru tego który powodował problem
  4. Sprawdze wieczorem i napisze bo gdzies miałem opakowanie chyba ze kobieta posprzatała
  5. Ja po wymianie regulatora tez miałem tak ze po odpaleniu auta zapalała sie kontrolka ładowania mimo ze ładowanie było oki ale jak zgasiłem auto i odpaliłem jescze raz to gasła , tak jak kolega kilka postów wyżej napisał winny przynajmniej u mnie był regulator napięcia , mechanik zmienił mi ma inny polecony przez zaprzyjazniony sklep i po problemie
  6. Czesc Podjedz na stacje diagnostyczną i zobacz czy sa prawidłowo ustawione , koszt jakies 10 zł
  7. Morze swintuszyc równiez głosniczek w podsufitówce u mnie tak było , nowy w serwisie 100-pare złotych
  8. Niechce wprowadzac w błąd ale niestety cały zbiornik do wymiany , raczej sam czujnik wymienic będzie ciężko
  9. Miałem ten samproblem tydzień temu i u mnie był uwalony pływak , wypnij wtyczke od czujnika poziomu płynu i zewrzyj przewodem jak informacja sie niepojawi to wiesz ze cos z pływakiem w zbiorniczku jest nie tak , morze byc zepsuty albo sie zawiesił ,a jak nadal sie bedzie zapalac info to morze gdzies przewód uszkodzony , ja wymieniłem cały zbiorniczek bo miałem juz tak brudny ze nic niebyło widac , niekturzy płukali octem z drobnym piaskiem
  10. Ja tak miałem po naprawie alternatora i musiałem zmienic na inny model regulatora
  11. Miałem tak samo kontrolka ładowania niezawsze gasła po uruchomieniu silnika musiałem odpalac na dwa razy za drugim razem gasła , umnie problem wystąpił po regeneracji alternatora bosch 120A i winowajca był regulator , po montazu innego problem zniknoł dodam ze jak padł altek to kontrolka sie wogule niezapaliła
  12. witam mam pytanie na co zamienić wężyk / rurkę od serwo prowadzącą do pompy wakum zaznaczona na foto żółtym kolorem ponieważ w serwisie opla zaśpiewali 84 zelówki za metr przy czym trzeba kupić 5 metrów :/ a morze zamienić na taki , ma ktoś doświadczenie z tym ??, dało by rade podmienić ? http://www.saabix.pl/pl/p/PRZEWOD-OD-POMPY-VACUM-DO-SERWA-HAMULCOWEGO-9-3-SS-03-10R./2525 i w jaki sposób zdemontować koniec wężyka razem z tym króćcem przy serwo na fotce zaznaczone żółtym kółkiem dzięki za pomoc
  13. Niepowiem ci co to był za bład bo niemiałem jeszcze sprzetu do odczytania i robił mi to mechanik , ale przedni głosniczek odpowiada za dzwieki np. niezapietych pasów , za zostawione swiatła itp. Umnie było tak ze jak wrzuciłem wsteczny to przedni głosnik raz zapiszczał i pojawiała sie literka "P" i po parctroniku. A głosnim kupowałem w sklepie opla ale nie aso
  14. Głosnik od przodu znajduje sie w cimie , a tylni morze sie zepsuc , mi padł tez pod praca stoje w słoncu i pewnego razu umarł w orginale płaciłem za głosnik 139 zelówek
  15. U mnie bład b1580/b1590 miałem po odłaczeniu akumulatora na cała noc oraz lustro prawe sie nieopuszczało , morze to przypadek ale pomogło ustawienie lusterka we wszystkich kierunkach na maxa i potym zabiegu zniknoł bład oraz zaczeło działac automatyczne opuszczanie lustra podczas cifania
×
×
  • Create New...
UP