Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzlab

Forumowicz
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O grzlab

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie

Ostatnio na profilu byli

43 wyświetleń profilu
  1. Witam po przerwie i muszę się pochwalić w końcu udało mi się odpalić vectre 😊 Dla wyjaśnienia co było przyczyną otóż nie zawsze podnoszące się delikatnie obroty stanowią o sprawnym czujniku położenia wału. Podmieniony dziś na nowy załatwił sprawę. Pozdrawiam
  2. Ok to sprawdzę i sobie z tym poradzę bardziej martwi mnie brak iskry
  3. Ale nie było to ruszane. W sensie nie rozpinalem tam nic ani nie odkrecalem go.
  4. Zauważyłem jeszcze pewne dziwne zjawisko jakim jest po włączeniu zapłonu zapalają mi się światła drogowe nawet gdy przełącznik jest na wyłączone i nie umiem ich przełączyć na postoje nawet. Może mieć to jakiś związek? Dodam że miałem ten przełącznik odpiety od instalacji bo była wymieniana pompa sprzęgła.
  5. Sprawdzałem i nie ma. Ktoś wie jak powinno napięcie wyglądać na wtyczkach przy cewkach? Na 1 pilnie mam 12 na drugi 10 na 3 prawie 5 na 4 ponad 10.
  6. Nie rozpinalem jej nie było potrzeby
  7. Pini przy sterowniki są ok i nawet spsikane odpowiednim środkiem do inst. elektrycznych. Masa pod chłodniczkom oleju przykrecona (oby dwa kable) dość mocno. Świece są mokre i czuć benzynę. Ewidentnie widać brak iskry. Czujnik wału sprawdzony czy odpowiednio dobrze dobity. Aku naładowany.
  8. Wskazówka obrotów się lekko odnosi nad 0. Kurde albo mam coś z miernikiem albo silnik słabej kondycji bo mi wychodzi od około 9 (1,2 i 4 cylinder) do 12 (3 cylinder). Uprzedzenie które wkrecam w świece i sam kręcę. Nie mam opisu bezpiecznik ów czy jest jakiś odpowiedzialny za to prąd?
  9. Jaka odpowiednią kompresja jest dla tego silnika? Bo chce zmierzyć też
  10. Brak iskry czego i gdzie szukac
  11. Ten element został przełożony ze starego silnika
  12. A co do rozrządu kolizji nie ma. Miałem jednak po zakupie silnika do wymiany prowadnice i napinacz z łańcucha ale tago który napędza pompę wody. Czy tam jest też możliwość że jak coś przeskocz nie odpali? Silnik pochodzi z anglika jeżdżące go sprowadzonego pierwotnie do naprawy jednak koszt był nie opłacalny poszedł na handel na części.
  13. Dziś będę mierzył kompresje. Co do ciśnienia paliwa to nie miałem zegara ale po naciśnięciu zawór ka paliwo pryslo dość mono więc jakieś ciśnienie jest a w benzyniaku nie potrzeba zbyt dużego średnio to około 3 bary. Błędy też będę dziś sprawdzał od naładowania aku bo przed były takie jak w temacie P0628 i P0600. Piny nie po gięte przy sterowniki wtyczki siedzą dobrze zapiete jak należy. Co do iskry cewka z poprzedniego silnika wcześniej nie było problemu z nią. Ale zbadam dziś jeszcze to. Słupek praktycznie goły. Co to moduł jomizujacy? Jak wygląda gdzie się znajduje bo nie znam takiej nazwy osprzętu.
  14. Kupiony goły słupek więc wtryski przełożone. Wiązki nie rozpruwalem, wtyczki są raczej idiotoodporne czyli nie da się ich pomieszac.
  15. Witam Niedawno podmieniłem silnik w Vectra C GTS 2.0 turbo. W poprzednim niestety rozrząd się posypały i kolizja więc decyzja była wymiana silnika. Zakupiony był prawie idealny (prawie bo niestety musiałem w nim podmienic napinacz z łańcucha który napędza pompę wody) ale podobno samochód jeździł (Anglik sprowadzony na części). Właściciele byli zdziwieni tym faktem więc dali mi dłuższy czas gwarancyjny. Brak kolizji na rozrządzie w obecnyn silniku lecz nie odpala. Rozrusznik kręci paliwo w szynie jest. Błędy to P0628 na początku potem pojawił się również P0600 ale miałem słabe aku więc podladowalem ale dalej nie odpala. Jakie błędy teraz nie wiem jutro będę sprawdzał. Ale może ktoś podpowie co zrobić? Dodam że podmieniłem czujnik wału bo w poprzednim był prawie nowy. Myślałem również że źle włożony ale błędu nie ma. Ale wracając do poprzednich błędów wiem że jeden to słabe napięcie pompy paliwa (dlatego aku podladowalem) ale w szynie paliwo i ciśnienie jest sprawdzane na zaworze. Drugi błąd mówi o magistrali CAN ale wcześniej tego nie było (na poprzednim silniku) czy może to uszkodzenie spowodowane tym że silnik i komputer był rozebrany na okolo 1,5 miesiąca? Co mogę posprawdzac jeszcze?
×