Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzlab

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About grzlab

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie

Recent Profile Visitors

57 profile views
  1. Witam po przerwie i muszę się pochwalić w końcu udało mi się odpalić vectre 😊 Dla wyjaśnienia co było przyczyną otóż nie zawsze podnoszące się delikatnie obroty stanowią o sprawnym czujniku położenia wału. Podmieniony dziś na nowy załatwił sprawę. Pozdrawiam
  2. Ok to sprawdzę i sobie z tym poradzę bardziej martwi mnie brak iskry
  3. Ale nie było to ruszane. W sensie nie rozpinalem tam nic ani nie odkrecalem go.
  4. Zauważyłem jeszcze pewne dziwne zjawisko jakim jest po włączeniu zapłonu zapalają mi się światła drogowe nawet gdy przełącznik jest na wyłączone i nie umiem ich przełączyć na postoje nawet. Może mieć to jakiś związek? Dodam że miałem ten przełącznik odpiety od instalacji bo była wymieniana pompa sprzęgła.
  5. Sprawdzałem i nie ma. Ktoś wie jak powinno napięcie wyglądać na wtyczkach przy cewkach? Na 1 pilnie mam 12 na drugi 10 na 3 prawie 5 na 4 ponad 10.
  6. Pini przy sterowniki są ok i nawet spsikane odpowiednim środkiem do inst. elektrycznych. Masa pod chłodniczkom oleju przykrecona (oby dwa kable) dość mocno. Świece są mokre i czuć benzynę. Ewidentnie widać brak iskry. Czujnik wału sprawdzony czy odpowiednio dobrze dobity. Aku naładowany.
  7. Wskazówka obrotów się lekko odnosi nad 0. Kurde albo mam coś z miernikiem albo silnik słabej kondycji bo mi wychodzi od około 9 (1,2 i 4 cylinder) do 12 (3 cylinder). Uprzedzenie które wkrecam w świece i sam kręcę. Nie mam opisu bezpiecznik ów czy jest jakiś odpowiedzialny za to prąd?
  8. Jaka odpowiednią kompresja jest dla tego silnika? Bo chce zmierzyć też
  9. Ten element został przełożony ze starego silnika
  10. A co do rozrządu kolizji nie ma. Miałem jednak po zakupie silnika do wymiany prowadnice i napinacz z łańcucha ale tago który napędza pompę wody. Czy tam jest też możliwość że jak coś przeskocz nie odpali? Silnik pochodzi z anglika jeżdżące go sprowadzonego pierwotnie do naprawy jednak koszt był nie opłacalny poszedł na handel na części.
  11. Dziś będę mierzył kompresje. Co do ciśnienia paliwa to nie miałem zegara ale po naciśnięciu zawór ka paliwo pryslo dość mono więc jakieś ciśnienie jest a w benzyniaku nie potrzeba zbyt dużego średnio to około 3 bary. Błędy też będę dziś sprawdzał od naładowania aku bo przed były takie jak w temacie P0628 i P0600. Piny nie po gięte przy sterowniki wtyczki siedzą dobrze zapiete jak należy. Co do iskry cewka z poprzedniego silnika wcześniej nie było problemu z nią. Ale zbadam dziś jeszcze to. Słupek praktycznie goły. Co to moduł jomizujacy? Jak wygląda gdzie się znajduje bo nie znam takiej nazwy osprzętu.
  12. Kupiony goły słupek więc wtryski przełożone. Wiązki nie rozpruwalem, wtyczki są raczej idiotoodporne czyli nie da się ich pomieszac.
  13. Witam Niedawno podmieniłem silnik w Vectra C GTS 2.0 turbo. W poprzednim niestety rozrząd się posypały i kolizja więc decyzja była wymiana silnika. Zakupiony był prawie idealny (prawie bo niestety musiałem w nim podmienic napinacz z łańcucha który napędza pompę wody) ale podobno samochód jeździł (Anglik sprowadzony na części). Właściciele byli zdziwieni tym faktem więc dali mi dłuższy czas gwarancyjny. Brak kolizji na rozrządzie w obecnyn silniku lecz nie odpala. Rozrusznik kręci paliwo w szynie jest. Błędy to P0628 na początku potem pojawił się również P0600 ale miałem słabe aku więc podladowalem ale dalej nie odpala. Jakie błędy teraz nie wiem jutro będę sprawdzał. Ale może ktoś podpowie co zrobić? Dodam że podmieniłem czujnik wału bo w poprzednim był prawie nowy. Myślałem również że źle włożony ale błędu nie ma. Ale wracając do poprzednich błędów wiem że jeden to słabe napięcie pompy paliwa (dlatego aku podladowalem) ale w szynie paliwo i ciśnienie jest sprawdzane na zaworze. Drugi błąd mówi o magistrali CAN ale wcześniej tego nie było (na poprzednim silniku) czy może to uszkodzenie spowodowane tym że silnik i komputer był rozebrany na okolo 1,5 miesiąca? Co mogę posprawdzac jeszcze?
×
×
  • Create New...