Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gepard_G

Klubowicz
  • Zawartość

    386
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Gepard_G wygrał w ostatnim dniu 9 Luty

Gepard_G ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

24 Neutral

O Gepard_G

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.; Insignia OPC A28NER 10r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

960 wyświetleń profilu
  1. Albo była dobra albo nie. Nie pogorszyła się ani nie polepszyła przez te 6 lat. Myśl techniczna znacznie się nie różniła wtedy.
  2. Gepard_G

    2.2 bezpośredni wtrysk co założyć

    Najlepiej założyć ogłoszenie sprzedaży. Tak będzie najekonomiczniej. Jeśli już naprawdę chcesz instalację to tylko bardzo dobry warsztat. Podzespoły są mniej istotne jednak wiadomo STAG jest bardziej pospolity i więcej osób go ogarnia. Tak jak kolega wspomniał to nie jest dobry silnik do gazu.
  3. Też mi od ubiegłego lata bardziej się grzał, a równocześnie nie trzymał przy niskich temperaturach. Więc tutaj termostat również może być powodem. Aczkolwiek te temperatury w VB skaczą i jest różnica w trasie a w mieście. Od początku tak mam i teraz na nowym termostacie Wahlera jest tak samo. Korki, ścisłe miasto 90, a w trasie 85-86 wg zegarów.
  4. To bez większej różnicy co wybierzesz. Na Textarze wiele osób jeździ i się sprawuje. Podobnie TRW, Ferodo czy Zimmermann. ATE też dają radę.
  5. Gepard_G

    Koło Zapasowe

    Dlatego tam jest 80km/h max. Dojazdówka byle mieści się na zacisk.
  6. Składanie to jest dobre klocków Lego a nie aut w skali 1:1. Jeszcze nie jest źle jak to ktoś sensownie zrobił, ale jak kable są izolowane taśmą to życzę powodzenia przyszłemu nabywcy.
  7. Dokładnie. Przecież obieg wody zatrzymuje po zgaszeniu. Dlatego jakieś trzymanie auta na jałowym jest bez sensu. Po ostrej jeździe tak, ale nie po zwykłej cywilnej. Wtedy po zatrzymaniu temperatura wręcz rośnie, ponieważ nie ma przepływu powietrza. Tu bardziej chodzi o to aby wyrównać temperaturę by nie było różnic a nie o jej wartość konkretną wartość (mówimy ciągle o użytku seryjnego auta w warunkach drogowych).
  8. Ja bym proponował remont, bo sprawne 2.2 jedzie przyzwoicie, a 2.5 fajny silnik, ale tyłka nie urywa, a znaleźć zdrową jednostkę w rozsądnej cenie graniczy z cudem. Szczególnie że jedną osobę swap na 2.5 tutaj już pokonał i jego auto.
  9. Gepard_G

    Który silnik wybrać

    Mechanicznie znaczących różnic nie ma. Da się podkręcić na około 300 km. Bez znaczenia dla instalacji to nie będzie, bo musi obrobić większą moc wówczas.
  10. Tylko zwróć uwagę ile jeszcze składka u takiego ubezpieczyciela wyniesie. To nie działa tak, że tu zapłacisz tyle samo co tam. Tylko że tam auto wycenią na 10tys a tam na 20tys. Przy Insignii rozbieżności w wycenie auta jest nawet około 20 tysięcy (zależnie od ubezpieczyciela, nie wiem gdzie są różnice w wycenie, ale parę osób to też potwierdziło) i albo bierzesz na klatę że dostaniesz zaniżoną cenę albo dopłacasz do ubezpieczyciela który wycenia to auto na faktyczną cenę jaka na rynku jest. Tylko tutaj te najtańsze mini AC z OC kosztuje przeszło tyle co twoje pełne. Jak ktoś chce mieć zabezpieczenie to tego nie neguję. Jednak ekonomicznie to nie jest uzasadnione w przypadku auta w tym wieku, którego część na rynku wtórnym najwyższe nie są.
  11. Takie rzeczy tylko w niestandardowych radiach. Wtedy przejściówka i masz sterowanie z kierownicy. Z seryjnych jak chcesz to poszukać możesz CDR500 VDO
  12. Gepard_G

    Przyciemnienie szyb Vectra C

    Jak nie zależy Ci na dowodzie przyciemniaj. Fabryczna szyba ma około 72-75% przepuszczalności jak dobrze pamiętam.
  13. Mini jeszcze ma jakiś sens natomiast pełne totalnie mija się z celem.
  14. Jeden. Oponeo jako dość pewny sklep. Dwa etykieta lepsza. Trzy na temat producenta można cokolwiek powiedzieć tam to wiadomo że nic nie wiadomo. Cztery w chińskich wyrobach zdarzają się wady częściej mimo wszystko aczkolwiek też to regułą nie jest. Ciężko stwierdzić które będą lepsze.
  15. Tylko zwykle ludzie te opony porównują do 10 letnich opon z paroma mm bieżnika. Ten Kormoran już bardziej przekonuje.
×