Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gepard_G

Klubowicz
  • Content Count

    424
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Gepard_G last won the day on February 9

Gepard_G had the most liked content!

Community Reputation

30 Best

About Gepard_G

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.; Insignia OPC A28NER 10r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1192 profile views
  1. Ja to zrobiłem na szybko i efekt był bardzo dobry zwykłym K2 Aluchrom do metali. Tani i ogólnie dostępny.
  2. Ja korzystałem z Valvoline Tectyl ML. Widać, że reaguje z rdzą. Jak na VB wyglądało to dość dobrze.
  3. Ja jeżdżę, dużo innych osób nadal jeździ na Motulu i wszyscy dalej sobie chwalą. W VB jeżdżę na 10W40 Valvoline Max Life i nie zmieniam, bo nie widzę potrzeby. Była różnica na plus po pierwszej wymianie i nie kombinuję więcej. Do Insignii szukałem czegoś i postawiłem na Motula. Na razie jest w porządku. Wcześniej jeździła na Castrolu to przy wlewie było widać osad jednak nie wiem jak ktoś wcześniej jeździł i na czym ostatnie parę lat więc nie będę tutaj stawiał kreski nad Castrollem. W 1.9CDTI miałem Castrolla przez parę lat i nic złego się nie działo.
  4. Nikt zgadywał nie będzie. W takim wypadku pierwsze co to zaczyna się od termostatu.
  5. No właśnie, bo w tych autach po tylu latach często tak jest i nie rzadko wymiana samej uszczelki nie pomaga. Silikon tak samo jest konieczny jeśli powierzchnia styku ma nierówności.
  6. To też zależy od auta. W VB przykładowo to jest standard. W VC też jakieś rewelacji nie ma ale jest zauważalnie lepiej. Może to być serwem, bądź pompą.
  7. Gepard_G

    Licznik

    Szukaj jak kolega napisał całego auta. Tak można tanio wyrwać w dobrej cenie części. W 2.5 jest ten sam sterownik i ten sam numer. Demontowałem własnoręcznie z V6.
  8. Gepard_G

    Licznik

    Jakbyś miał ten sam numer to wymieniasz i nie trzeba nic więcej robić. Podaj jaki masz silnik i z jakiego auta jest tamten.
  9. Nie wiem jak jest z dojściem głębiej. Te kratki, które widać również są uszczelnione tą gąbką i ich demontaż jest dość łatwy. Mi zdarzyło się to samo w VB i nie wiem czy to nie jest przyczyną po której straciło mi się ogrzewanie.
  10. Może być, aczkolwiek raz jak mi siadł sterownik abs-u to waliło błędem czujnika z lewego koła. Później już nic nie można było odczytać z niego. Za pierwszym razem miałem to samo czyli brak prędkości i kontrolki ABS + TC. Możliwe, że coś poszło w nim podczas naprawy bądź montazu/demontażu. Myślę, że kolejna naprawa tego, bądź szukanie kolejnego. Czujnikowi można się przyjrzeć, czy z nim wszystko ok.
  11. Gepard_G

    Licznik

    Mało kto podejmuje się regeneracji. Któraś stówa regeneracja. Używki chodzą po około 300-400, chociaż można trafić za jakieś i 100zł przy szczęściu.
  12. Gepard_G

    Licznik

    Sprawdzić czujnik w lewej piaście, a jeśli tam jest ok to najprawdopodobniej jest problem ze sterownikiem abs, który pada w tych typach i wali różnymi błędami.
  13. Ciężko mi powiedzieć. Jakoś ekstra podatny na modyfikacje też nie jest. Zawsze to coś więcej niż w 2.0.
  14. W ten sposób lepszą inwestycją będzie poszukanie Vectry C. Co do skrzyni to nie znam szczegółów. Koszty w stosunku do wartości są wysokie. Mocniejsze w VB to tylko benzyny wchodzą w grę.
  15. Jak wcześniej było poruszone nic nie pasuje jeśli chodzi o silnik. Poza tym jest to pomysł pozbawiony jakiegokolwiek sensu więc ciężko żeby cokolwiek poszło do przodu w temacie. Ludzie nie takie rzeczy wsadzali tylko największy problem pojawiał się przy kwestii czy to jeździ. Jak już jeździło to średnio wracało na warsztat co 1000-2000 km. Jak ktoś nie ma co robić z pieniędzmi może próbować, ale jestem przekonany w 99% że na próbowaniu się skończy. Są swapy które działają w VB i o nich powszechnie wiadomo.
×
×
  • Create New...