Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gepard_G

Klubowicz
  • Content Count

    433
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Gepard_G last won the day on February 9

Gepard_G had the most liked content!

Community Reputation

31 Best

About Gepard_G

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.; Insignia OPC A28NER 10r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1251 profile views
  1. Teoretycznie tak jak piszesz, aczkolwiek zawsze rekomenduję dedykowane rozmiary. W teorii możesz stosować zamiennik od -2% do 1.5% średnicy i nie powinno to mieć wpływu na licznik itd. Szerokość swoją drogą. Ona robi o tyle różnicę, że profil to po prostu jej procent. Dlatego np 225/45 i 225/50 nie ma tej samej średnicy. Podobną średnicę do 225/45 będzie miała opona 215/50.
  2. Jak przecież profil to jest procent szerokości opony więc nie mogą być te same. Przy tej samej średnicy ilości cali 225/50 jest większe od 225/45 i tyle w temacie. Wychodzi na to, że tak.
  3. Też upierdliwe auto. Jednak tu z racji wieku bardziej i przebiegu. Najsolidniejsza wydaje się być VC. Jednak jak @Sizon wspomniał Insignia wcale gorzej nie wypada na tle konkurencji w tych latach produkcji. Są to auta coraz bardziej napakowane elektroniką i jest po prostu więcej rzeczy do popsucia się.
  4. Co do Diesla jak kolega wyżej napisał. Co do samej Insignii to tragedii nie ma ale dużo upierdliwych pierdół jest. To czujniki parkowania nie działały raz, innym razem walnął błędem z doładowania turbiny. Te rzeczy zdarzyły się tylko raz, a mam ją już rok i więcej się nie powtórzyły. Czasem jedna dioda z podświetlenia nie świeci. Co do wykonania mogło być lepiej, ale jest akceptowalnie. Jak z każdym autem trzeba dobrze trafić. Moja ma 60tys przebiegu a bywa upierdliwa. Może powinna więcej jeździć. Reszta bez zastrzeżeń.
  5. Rozmiarowo pasować będą, ale wizualnie jak dla mnie ten wzór przy Vectrze to tragedia.
  6. Poszukaj po prostu z Vectry C i powinno być OK.
  7. Ja to zrobiłem na szybko i efekt był bardzo dobry zwykłym K2 Aluchrom do metali. Tani i ogólnie dostępny.
  8. Ja korzystałem z Valvoline Tectyl ML. Widać, że reaguje z rdzą. Jak na VB wyglądało to dość dobrze.
  9. Ja jeżdżę, dużo innych osób nadal jeździ na Motulu i wszyscy dalej sobie chwalą. W VB jeżdżę na 10W40 Valvoline Max Life i nie zmieniam, bo nie widzę potrzeby. Była różnica na plus po pierwszej wymianie i nie kombinuję więcej. Do Insignii szukałem czegoś i postawiłem na Motula. Na razie jest w porządku. Wcześniej jeździła na Castrolu to przy wlewie było widać osad jednak nie wiem jak ktoś wcześniej jeździł i na czym ostatnie parę lat więc nie będę tutaj stawiał kreski nad Castrollem. W 1.9CDTI miałem Castrolla przez parę lat i nic złego się nie działo.
  10. Nikt zgadywał nie będzie. W takim wypadku pierwsze co to zaczyna się od termostatu.
  11. No właśnie, bo w tych autach po tylu latach często tak jest i nie rzadko wymiana samej uszczelki nie pomaga. Silikon tak samo jest konieczny jeśli powierzchnia styku ma nierówności.
  12. To też zależy od auta. W VB przykładowo to jest standard. W VC też jakieś rewelacji nie ma ale jest zauważalnie lepiej. Może to być serwem, bądź pompą.
  13. Gepard_G

    Licznik

    Szukaj jak kolega napisał całego auta. Tak można tanio wyrwać w dobrej cenie części. W 2.5 jest ten sam sterownik i ten sam numer. Demontowałem własnoręcznie z V6.
  14. Gepard_G

    Licznik

    Jakbyś miał ten sam numer to wymieniasz i nie trzeba nic więcej robić. Podaj jaki masz silnik i z jakiego auta jest tamten.
  15. Nie wiem jak jest z dojściem głębiej. Te kratki, które widać również są uszczelnione tą gąbką i ich demontaż jest dość łatwy. Mi zdarzyło się to samo w VB i nie wiem czy to nie jest przyczyną po której straciło mi się ogrzewanie.
×
×
  • Create New...