Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gepard_G

Klubowicz
  • Content Count

    406
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Gepard_G last won the day on February 9

Gepard_G had the most liked content!

Community Reputation

29 Best

About Gepard_G

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.; Insignia OPC A28NER 10r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1069 profile views
  1. Ciężko mi powiedzieć. Jakoś ekstra podatny na modyfikacje też nie jest. Zawsze to coś więcej niż w 2.0.
  2. W ten sposób lepszą inwestycją będzie poszukanie Vectry C. Co do skrzyni to nie znam szczegółów. Koszty w stosunku do wartości są wysokie. Mocniejsze w VB to tylko benzyny wchodzą w grę.
  3. Jak wcześniej było poruszone nic nie pasuje jeśli chodzi o silnik. Poza tym jest to pomysł pozbawiony jakiegokolwiek sensu więc ciężko żeby cokolwiek poszło do przodu w temacie. Ludzie nie takie rzeczy wsadzali tylko największy problem pojawiał się przy kwestii czy to jeździ. Jak już jeździło to średnio wracało na warsztat co 1000-2000 km. Jak ktoś nie ma co robić z pieniędzmi może próbować, ale jestem przekonany w 99% że na próbowaniu się skończy. Są swapy które działają w VB i o nich powszechnie wiadomo.
  4. Obawiam się że mocowanie kielicha się przemieściło. Jak zdemontujesz amor to będziesz widział w jakim stanie jest kielich, ale w VB często i gęsto pojawia się tam rdza.
  5. Co do łopatek to chyba kiedyś widziałem zwykłą z automatem i łopatkami. To było dawno więc pewien nie jestem. Co do napędu. Olej co 3 lata bądź 30 tys km. Filtr z uszczelką co 60 tys km. Dlatego napisałem o kilometrach, bo jeżdząc to spokojnie wymiana może wychodzić co rok, a olej do Haldexa tani nie jest (sam olej to 160-200zł). Teraz jeszcze kwestia kupić auto z niezajechanym napędem. Najlepiej jakbyś miał możliwość przejechać się takim autem. Poszukaj w okolicy czegoś. Insignia jest ciężka i trudno porównać do Vectry/Signuma. Odczucia to też czasem placebo. Ogólnie 2.0 radzi sobie dobrze w Insignii.
  6. Automat jest wygodny, ale wolny w Insignii. Z tego co kojarzę w 2.0 przynajmniej w polifcie za dużo ugrać nie można. 4x4 jak nie robisz dużo kilometrów będzie lepszym rozwiązaniem, bo dobry on jest, ale kosztuje jego eksploatacja.
  7. Auto myślę warte zainteresowania. Zobaczyć co i jak, przynajmniej na stacji diagnostycznej go pooglądać.
  8. Dopytać dlaczego sprzedaje. Może powie prawdę może nie. Też bym na siłę nie doszukiwał się problemu w tym, że sprzedaje ją po roku, ale zwrócić szczególną uwagę przy sprawdzaniu/oględzinach, bo to są auta w których korzysta się z mocy i dużo zależy jak z niej ktoś korzystał. Wizualnie wygląda bardzo ładnie. Przykładowo jak kupiłem Insignię miała półroczne opony (a komplet 20 cali tych opon tani nie jest) i 3/4 baku co też nawet mnie zaskoczyło. Co do aut na sprzedaż są janusze, którzy jak mają sprzedać to najchętniej wodę lali by do baku.
  9. Tutaj tyle stron tematu o olej a najlepsze jest to, że w przypadku VC jedynie 2.8 miewa problemy z łańcuchami, gdzie istotny jest olej, reszta jest bez większych wymagań. Nie ma przypadków zacierania się silników itp. a debata trwa już lata i w większości rozbija się o wrażenia i samopoczucie. Mało tego z tych osób nikt na torze nie jeździ ani modów na ponad 400km nie ma.
  10. Krótko mówiąc tuner się nie wykazał
  11. Co do kontroli poza granicami to podobno są takie przypadki, ale sądzę że to jest na zasadzie jak zostawisz za sobą czarną chmurę to się zainteresują. Tak to na pewno nie będzie nikt tego kontrolował, ale ja osobiście nie ryzykowałbym wyjazdu poza granice bez DPF'a bo kary są potężne. Ja na szczęście problemu nie mam, bo VC jest fabrycznie bez DPF'a więc problemu nie ma.
  12. Czyli okazuje się, że lotnisko to był chybiony pomysł. Cena wiadomo że jest chora za amatorskie wyścigi dla paru aut.
  13. No właśnie. Dlatego zlot powinien być w okolicach centralnej Polski albo przynajmniej tam gdzie są ludzie chętni na niego. Zwłaszcza jeśli chce się aby frekwencja dopisała.
  14. Tak. Skoro są problemy z ilością osób warto się zastanowić czy nie zorganizować czegoś z kimś co w praktyce też łatwe może nie być, ale daje to jakieś możliwości. Na zlot 850'tek też nie jadą same 850. Oni potrafią zebrać ludzi. Nie muszą narzekać na wszystkich do okoła. Poza tym faktem jest to, że wypadałoby zrobić zlot tam gdzie są ludzie tak jak wcześniej już wspomniano. Sens organizowania w województwie gdzie oddział ledwo istnieje mija się z celem. Jak się okazało lotnisko nie dało wystarczająco chętnych.
  15. Skoro jest osób ile jest to zrobić kameralny zlot bez wielkiej pompy w węższym gronie, ale w przystępnej lokalizacji albo połączyć go z inną grupą. Nie było lotniska było źle, jest lotnisko jest jeszcze gorzej.
×
×
  • Create New...