Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gepard_G

Klubowicz
  • Zawartość

    344
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Gepard_G wygrał w ostatnim dniu 2 Grudzień

Gepard_G ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Neutral

O Gepard_G

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

849 wyświetleń profilu
  1. Niestety Mówią tak Ci którzy nigdy nie jeździli na nowych oponach autem gdzie można poczuć różnicę w gumach. Przykład mojego kumpla. W Celice miał Yokohamy, później musiał kupić coś ekonomicznego i padło na Imperiala ogólnie chwalonego. Jak je porównał? Imperial jest ok, gorzej na mokrej, znacznie szybciej się zużywa, ale jakby w rondo wjechał tą samą prędkością co na Yokohamach to przejechał by je na wprost, czy mokro czy sucho. Stwierdził to mimo iż nie jest on fanem wysokobudżetowych opon. Jak ktoś jeździ pokornie to na pewno będzie sobie takiego lepszego chińczyka chwalił. Tylko gorzej jak dochodzi do sytuacji awaryjnych. Sytuacja z jesieni w Zakopanem. Wilgotno. Wjeżdżam w łuk i na czołowo jakaś ameba umysłowa wyprzedzała traktor. W łuku! Zatrzymałem się w miejscu i przejechał między mną a tym ciągnikiem. Gdybym miał chińczyki wątpię, że zatrzymałbym się na czas. Założone Pirelli P7. Każdy może zakładać co chce wolny rynek. Tylko nie rozumiem ludzi którzy usilnie próbują udowodnić wyższość chińczyka nad oponami choćby średniej półki nie mówiąc już o oponach wyższej klasy.
  2. Opierałem się na danych z instrukcji. Cytując wg instrukcji opony zimowe do Insignii czy też podając dwa rozmiary wyżej, które są w instrukcjach. Tak samo nie neguję obecności 205 w instrukcji, ale jednak fabrycznie montowano 215. Nawiasem tak się składa, że trenuję w dyscyplinie motorowej więc coś wiem. Jednak rozumiem, że masz też doświadczenie poza jazdą miejską. Dokładnie. Każdy swoje powiedział i na tym poprzestańmy i zakończmy, bo nie będziemy się kłócić o to Zgryzy? Bardziej burzliwa wymiana poglądów nie pierwsza i nie ostatnia tutaj Do @Cretux'a zgrzytu mieć nie będę z powodu które opony lepsze
  3. Twój post był odpowiedzią na mój. Więc odpowiedziałem na to co napisałeś. Z czytaniem problemów nie mam, za to nie wiem jak u Ciebie z interpretacją. Dlatego napisałem daruj sobie gdyż jeździłem na jednym i drugim. Jednocześnie było to odpowiedzią na to co napisałem, gdzie również wspomniałem o wyglądzie. Po drugie temat 205 vs 215 znowu został wywołany na podstawie moja racja jest lepsza od czyjejś racji. Wystarczy popatrzeć parę postów wstecz.
  4. Jak każdy porusza tylko aspekt finansowy. Nikt nie pytał co lepiej pojedzie w śniegu. OK. W śniegu preferuje się węższe opony. Tylko tutaj negowanie 215 na rzecz 205 jest bez sensu. Popatrz realnie jak wyglądają zimy w Polsce. Jak ktoś mieszka gdzie są aż tak trudne warunki do wyjazdu to zwykle ma albo jakieś 4x4 albo coś wyższego. Przykładowo dlaczego rekomendowane zimówki do Insignii OPC mają szerokość 235? Teraz Cię zaskoczę. Na nich też jeździ się w śniegu. Druga rzecz jest taka, że skoro ktoś tak bardzo chce węższą oponę to wg kalkulatorów dopuszczalne jest 205/60R16. Również mieści się w tolerancji. I zauważ, że niższy profil przy 205/55 nie pracuje tak jak trochę wyższy 215 w kopnym śniegu. Nie mówiąc, że szybciej będziesz szorował podwoziem po śniegu i robił pług ze zderzaka. Mam górkę dość fajną do pokonania, która jest odśnieżana dopiero od jakichś trzech lat. W VB zderzak robił za pług. Bridgestone Blizzak szły bez problemu (195/65R15). W VC 215/55R16 Dayton DW510 EVO. Również szła bez problemu. Jedynie co to przez pryzmat właśnie takiego wyjazdu wybór padł na te modele które mają bieżniki kierunkowe. To co napisałeś jest bez sensu. Tak można porównywać 205 do 245, ale nie 205 do 215. Ja nie napisałem, że 205 to kibel więc do mnie się nie pruj i wiem trochę w temacie więc daruj sobie. Jak wyżej napisałem nic nie mam do 205 w VC, który też jest ok, ale na siłę forsowanie go jest chore.
  5. To już jest nudne. Tak samo jak zalecane jest 195/65R15. Jeździ i wygląda to słabo. Czy da się jeździć? Da się. Te lato jeździłem akurat na 205/55R16, zimę mam taką jak powinna być czyli 215. 205 złe nie jest i w zwykłym użytkowaniu nikt nie odczuje diametralnej różnicy. Jednak jak ktoś ma wystarczająco funduszy to lepiej założyć 215/55R16, bo po prostu jest lepszy pod względem jazdy jak i wyglądu. 205/55 to rozmiar do VB. Jednak jak do kogoś to jest taki problem wydać na 215 to niech kupi te 205. Reszta dyskusji w tej gestii jest zbędna.
  6. Gepard_G

    urban exploring

    Dokładnie, żaden filmik nie odda wrażeń na żywo
  7. Do spokojnej jazdy na pewno wystarczą. Co do rozmiaru to na obu da się jeździć jednak lepiej to co było w serii czyli 215/55R16.
  8. Gepard_G

    Nie dogrzany silnik.

    Sprawdź termostat, bo trochę rozbieżności są w tych temperaturach.
  9. Gepard_G

    urban exploring

    Jest trochę takich miejsc praktycznie w każdym mieście i niektóre naprawdę są niesamowite. Przede wszystkim ze względu na stan w jakim są zachowane. Swego czasu zobaczyłem parę filmików z urbexu jednak sam eksploratorem nie jestem
  10. Gepard_G

    jaki akumulator

    Ah niech będzie takie jakie było fabrycznie, ale przede wszystkim niech kolega szuka z jak najwyższym prądem rrozruchowym. W dieslu to jest bardzo ważne.
  11. Gepard_G

    Nie dogrzany silnik.

    Mowa była o 85oC a nie o 80oC. Nigdzie nie napisałem że spadki w okolice 80 są normalne przy zwykłej jeździe.
  12. Jak nie ma katalizatora i ekologii to co ma być za autem? CDTI nawet zadymi przy starcie. Możesz wrzucić filmik, ale dym albo raczej para przy tych temperaturach idzie też z nowych aut. Skoro nie było nic przy wyższych temperaturach i odpala normalnie to nic innego nie będzie.
  13. Przy niskich temperaturach to normalne. Każdy silnik dymi zanim osiągnie temperaturę katalizator itd. Tym bardziej, że DTI to też nie jest jakaś nowa konstrukcja.
  14. Gepard_G

    Nie dogrzany silnik.

    Mam to samo w VB i w VC. Jeden benzyna drugi diesel. Paru kolegów w podobnych tematach ma to samo.
  15. Gepard_G

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Walił Ci błędami przed tym czy nagle to się stało?
×