Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gepard_G

Forumowicz
  • Zawartość

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Gepard_G wygrał w ostatnim dniu 15 Marzec

Gepard_G ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

O Gepard_G

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB X20XEV 00r.

Ostatnio na profilu byli

631 wyświetleń profilu
  1. Stan ogólny się liczy. Z doświadczenia to najlepsze, które sprawiły najmniej problemów auta to 2-3 letnie. I oczywiście nie flotowe tylko użytkowane w normalny sposób a nie 200tyś w 2 lata. Dodatkowo jak jeszcze samochód po drobnej kolizji w sensie, że blachy nie ruszone tylko jakiś tam zderzak to cena jest jeszcze lepsza.
  2. Może winna instalacja LPG? Ja jak miałem jeszcze gaz to po wymianie reduktora temperatury wróciły do normy. Też leciało do 100. Gdzieś utrudniony przepływ był, bo na benzynie też się grzał. Jak wywaliłem całkowicie gaz to już w ogóle problemu nie było. Mi w gorące dni wystarczy trochę postoju i w moment temperatura idzie na 90 i wiatrak się odpala. Więc tym bym się nie przejmował. Najlepiej pod kompem zobaczyć faktyczne temperatury. Jednak zastanowiłbym się z tym gazem.
  3. Co do przebiegu niektórzy zapominają, że ktoś albo codziennie nie dojeżdża, albo ma jeszcze drugie auto Co nie zmienia faktu, że i tak są auto cofnięte i trzeba wszystko weryfikować.
  4. Mata ma też swoje plusy. Jak dobrze usuniesz rdzę, zakonserwujesz i dasz matę to też szybko się to nie rozpadnie. Jeśli nie jest to element nośny to spokojnie. Progi to lepiej spawać.
  5. Gaz do 2.2 Direct ?

    I tak nic nie zmieni faktu, że w tym silniku LPG to strzał w kolano. Choćby ze względu na samą wartość.
  6. Ja bym nie szukał sobie problemu za parę złoty różnicy...
  7. Choćby pobór prądu na postoju. Jedynie zmierzyć, elektryk takie rzeczy ogarnia.
  8. Rozmiar dekielka

    Nie ma jednego czy dwóch typów. Tego jest wiele. Nikt Ci z powietrza nie powie jaki masz. Ściągnąć koło i założyć z powrotem to 15 minut.
  9. Może ma, może nie. Zdjęcia fotela nawet nie ma. I nie uwierzę w to, że sam tak sobie błotnik zgnił. Nie w VC. Poza tym niski przebieg widać jak auto się zobaczy od spodu. 250-300? Co w tym złego? Te perełki niektóre mają po 400 od ludzi którzy robią 30tyś+ na rok. Moja VB ma 270 i jakoś oleju nie żre, moc jest i nie rozpada się na drodze. I ile to opowieści ludzi z tym samym silnikiem, że przy 160-180k czego to nie robili, bo temu kopcił, temu ciśnienia nie trzymał. Podstawa to mieć świadomość ile auto ma i odpowiednio zadbać, a nie oszukiwać się tym co jest na liczniku Okazje są wiadomo, ale ocenianie tych aut na odległość jest bezsensu. Wszystko trzeba zobaczyć. Tak naprawdę w tym temacie deklasuje się auta, które w rażący sposób są "lewe". Przykładowo korekty foteli w paincie itp.
  10. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Raczej ciężko żeby auto wyjechało z fabryki z czymś innym pod maską i czymś innym w VIN-ie A20 to inna epoka silników. Ekonomiczny sens żaden wypuszczenia paru aut z Z20. Zaprzeczenie logice. To wiele tłumaczy.
  11. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Niestety tacy ludzie są, bo słyszał od kogoś że to złe, drogie i tylko po to żeby wyciąć. Tylko jak zaczną egzekwować jego obecność to będzie płacz. Nieraz można zobaczyć jakieś Passaty stosunkowo nowe walące na czarno pod górkę.
  12. Instalka do oceny

    Tylko jak to typowy zakład co robi byle by robić to o strojeniu pod kątem AFR może tylko pomarzyć. Kto wie, czy oni tylko po kalibracji auta nie oddali. P.S: Jeśli chcesz żeby to ktoś ocenił to wrzuć zdjęcia jak to zamontowane jest.
  13. Korek i zrób próbę na spaliny w układzie chłodzenia.
  14. Jest bliższy seryjnej średnicy.
×