Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gepard_G

Klubowicz
  • Zawartość

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Gepard_G wygrał w ostatnim dniu 15 Marzec

Gepard_G ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

O Gepard_G

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

713 wyświetleń profilu
  1. Najpewniej hamulec trzyma. Tłoczek w zacisku będzie wymagał wyczyszczenia lub wymiany.
  2. Gepard_G

    Powerbox?

    Najpierw to bym dopatrzył podstaw by mieć serię w tym silniku, a potem brałbym się za tuning. Po tym hamownia ile jest faktycznie. To po pierwsze. Po drugie to boxy sobie daruj.
  3. Szkoda, bo po GSI oczekiwało by się więcej. Wracając nawiasem do Insignii z 2.0CDTI 170km to prowadziłem taką i całkiem przyjemnie ona jeździ.
  4. Jeśli chcesz coś trochę lepszego to poszukaj DEPO. Te co wymieniłeś to zamienniki nie wysokich lotów. Zależy jak trafisz z nimi, może będzie ok.
  5. Gepard_G

    Specyfikacja oleju

    Naprawdę przyzwoity olej 10w40 wystarczy do twgo silnika.
  6. No to są oleje jak Motul, Valvoline, Liqui Moly, itd. Wszytko jedno. Silnik jak większość. Olej jest ważny ale bez przesady. Ten temat już dawno powinien być zamknięty. Wszytko już było poruszone. Ważniejsze są jego regularne wymiany i nie pałowanie auta na zimnym. Każdy jeździ na czym uwaza za słuszne. Jedni jeżdżą na Castrolu i nic się nie dzieje, gdzieśtam komuśtam na Motulu silnik się rozpadł (oczywiście wszystko "grało" tylko zaś nieszczęsny olej). Dobrym olejem można przedłużyć życie silnika, ale nie popadajmy w paranoję. Jak olej nie będzie miał akurat normy Opla to nic się nie stanie.
  7. Fajnie. Tylko do tego dolicz z 2l paliwa na 100km. W tych instalacjach jest dotrysk benzyny. Dodatkowo to musi być ogarnięty warsztat, bo problemów sobie narobić łatwo. Jeśli Ci się opłaci to czemu nie. Tylko najpierw znajdź polecany warsztat. Na forach z tematyką lpg znajdziesz coś w okolicy. Druciarzy w branży lpg nie brakuje.
  8. Jeden o kozie drugi o wozie. Jeśli cenisz ekonomię to lepszy będzie 1.6. Jeśli zależy Ci na mocy to tylko 2.0 (250KM). Poliftowe wszystkie silniki są na bezpośrednim wtrysku więc albo benzyna, albo instalacja za niebotyczne pieniądze z dotryskiem. Przedliftowe można zagazować tylko 1.6T. I to też jest różnie. Dodatkowo pamiętaj o napędzie 4x4 który jest w każdej 2.0 i też jego eksploatacja kosztuje szczególnie w Oplu. Co do odczuć to jest różnica pomiędzy dieslem a benzyną. Przyrost momentu nie jest tak odczuwalny w takim 1.6, ale radzą sobie bardzo dobrze.
  9. Gepard_G

    Gaz do 2.0 136

    Najpierw sprawdź ciśnienie na cylindrach zanim cokolwiek z silnikiem ruszysz. P.S: Co do warsztatu podpatrz na lpg-forum polecane zakłady w okolicy jak nie chcesz mieć później problemów. Na śląsku jest parę polecanych warsztatów.
  10. Problem z odpalaniem na ciepłym mogą powodować wtryski. Jeśli będą lały to też będzie problem i auto wcale nie musi szarpać. Trzeba pod kompa go podpiąć i się przyjrzeć. Oczywiście rozrusznika nie można wykluczyć.
  11. Gepard_G

    Gaz do 2.0 136

    Na podzespołach Staga spokojnie można to ogarnąć. Reduktor AC R01 czarny wystarcza. Wtryski nie wiem jakie są w modzie teraz. Około 2.5tyś PLN licz na instalację. W silniku jak nic się nie dzieje to najlepiej nic nie grzebać. Przebieg nie mały, ale to nie jest powiedziane, że za 30tkm się rozpadnie. Zależy jak był eksploatowany i pamiętaj, że to auto co ma 18 lat i tam nie ma nic pewnego. Trzeba przyjrzeć się ogólnej kondycji. Ja nie mam magicznego przebiegu, a jakoś ani oleju nie bierze, ani nic złego się nie dzieje. I teorie, że komuś coś tam po 150tyś, czy po 200tkm to w większości napisane są na podstawie stanu licznika nie przebiegu. I przede wszystkim liczy się montaż. Najważniejsze jest gdzie to będziesz zakładał. W tym silniku można spaprać robotę. Nawet na dobrych podzespołach będą jaja jak ktoś skończy montaż na autokalibracji.
  12. Gepard_G

    Różnice między silnikami

    Robienie z M32 jeszcze gorszej niż jest. Skrzynia jak skrzynia ma wady, ale jak się używa jej z głową to swoje wytrzyma. W Fiatach też jest i jakoś ludzie z tym żyją.
  13. Gepard_G

    Rysy na VIKI ;(

    Turtle Wax. Cały rok wytrzymał nałożony na głębokie rysy na słupku.
  14. Gepard_G

    Rysy na VIKI ;(

    Dlatego jest coś takiego jak wosk koloryzujący.
×