Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gepard_G

Klubowicz
  • Zawartość

    285
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Gepard_G wygrał w ostatnim dniu 6 Sierpień

Gepard_G ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

14 Neutral

O Gepard_G

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

759 wyświetleń profilu
  1. Gepard_G

    Z28NET 2.8t objawy niedogrzania silnika

    Raczej nie ma się czym przejmować. 85°C na zegarach to nic nadzwyczajnego w Vectrach. OP Comem jak się podepniesz to sprawdzisz faktyczną temperaturę na czujnikach. Czasem są różnice.
  2. Gepard_G

    Silnik x20xev raz dymi raz nie.

    Jaki zapach tego dymu? Czuć olej? Jeśli ten dym występuje głównie z rana gdy jest poniżej 10°C i jest wilgotno to najpewniej to zwykła para. W szczególności gdy już brak kata, bądź nie działa jak należy.
  3. Gepard_G

    Signum by Lisner

    Nie strasz
  4. Gepard_G

    Signum by Lisner

    Depo jest OK. Czarne do czarnych lamp powinny siąść 😎
  5. Gepard_G

    Katalizator z20net

    Tak dokładnie.
  6. Gepard_G

    Katalizator z20net

    Taa i ciekawe co będzie jak ktoś nadgorliwy sprawdzi spaliny lub będzie to egzekwowane na przeglądach. Albo choćby policja to sprawdzi. Zrobisz jak uważasz. Chcesz aby kat był to pomyśl o Magnaflow. Nie są drogie a raczej swoje zadanie spełniają. Jak nie to wywal i jeździj bez. Używka to nie wiadomo co trafisz.
  7. Gepard_G

    Insignia 4x4 - wady napedu AWD

    Jestem ciekaw jak to wygląda na dłuższą metę w OPC. Jaka faktycznie jest żywotność całego układu. Chociaż też wiadomo, że wszystko zależy od użytkowania, trasa czy miasto. Olej i filtr w napędzie to podstawa. Naprawy mostu, eLSD do tanich nie należą. W aucie gdzie dochodzi jeszcze rozrząd i hamulce Brembo, gdzie same tarcze i klocki to koszt ok. 2800 PLN. W zasadzie są Insignie co mają po ponad 200tys km i jeżdżą tylko pytanie jak z awaryjnością i jednocześnie jakim nakładem finansowym osiągają owy przebieg.
  8. Nawiasem wracając do tarcz to każde po myciu i paru godzinach postoju tak wyglądają. Bez różnicy drogie czy tanie, nowe czy stare.
  9. Gepard_G

    Branie oleju

    To niech zaleje Valvo Max Life 5w40. Niektórym pomaga. Co do ganiania po trasie to 1.8 do tego się nie nadaje ale też bez przesady. W trasie przy dłuższej jeździe kiedyś Opel zalecał nie przekaraczać 3/4 prędkości maksymalnej. W okolicach 4 tys obrotów dla benzyniaka na autostradzie to dramat nie jest.
  10. Gepard_G

    Zwarcie

    W tak wiekowym aucie to wszystko możliwe. Nawet bez większej ingerencji z zewnątrz.
  11. Jak wymieniasz 2 razy w roku to możesz 0W zalać. Nie zaszkodzi. I naprawdę wystarczy to co zaleca producent. I jestem przekonany, że i tak sprzedasz to auto i dalej będzie jeździć bez względu czy będziesz w zimie lał 0w czy 5w. I życia silnika to nie skróci ani nie wydłuży w zauważalny sposób. Bo ludzie już nie mają co robić i chcą być bardziej papiescy niż papież. Przy okazji jeszcze naprawić silnik olejem. Mimo iż na średniej klasie oleju auto zrobiło ze 150 tys km. Są w stanie 3 dni siedzieć w temacie o olejach a później pałować auto na zimnym, bądź nie wychładzać turbo po ostrej jeździe. Przede wszystkim trzeba uważać na podróby i opinie według mnie nt. Castrola wynikają głównie z użytkowania podrobów za pół ceny. I oleje kroju Valvoline, bądź Liqui Moly są już bardzo dobre i wystarczają, a najtańsze też nie są. Poprzednia w domu VB diesel jeździła na strasznym GM'ie i jakoś zrobiła 200tys, poszła na sprzedaż miała jakieś 240. Silnik oleju nie brał, ani nic złego się nie działo. Tylko wymiana co 10tys. I jeszcze sens by miały dywagacje jak ktoś w nowym aucie chce lać coś lepszego niż wszystko inne.
  12. Pytanie. Po co? Jak nie masz co robić z czasem i pieniędzmi to proszę bardzo.
  13. Kierując się zdrowym rozsądkiem to pomyłka.
  14. Gepard_G

    Odwaznik Slim ociera o zacisk felge 15

    Nie dedykowane, a dopuszczone to po pierwsze. Po drugie felgi do Vectry mają ET jak @UCash napisał 39/41.
×