Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gepard_G

Klubowicz
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Gepard_G last won the day on February 9

Gepard_G had the most liked content!

Community Reputation

27 Best

About Gepard_G

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1188
  • Auto
    VB X20XEV 00r.; Insignia OPC A28NER 10r.
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1027 profile views
  1. Tutaj tyle stron tematu o olej a najlepsze jest to, że w przypadku VC jedynie 2.8 miewa problemy z łańcuchami, gdzie istotny jest olej, reszta jest bez większych wymagań. Nie ma przypadków zacierania się silników itp. a debata trwa już lata i w większości rozbija się o wrażenia i samopoczucie. Mało tego z tych osób nikt na torze nie jeździ ani modów na ponad 400km nie ma.
  2. Krótko mówiąc tuner się nie wykazał
  3. Co do kontroli poza granicami to podobno są takie przypadki, ale sądzę że to jest na zasadzie jak zostawisz za sobą czarną chmurę to się zainteresują. Tak to na pewno nie będzie nikt tego kontrolował, ale ja osobiście nie ryzykowałbym wyjazdu poza granice bez DPF'a bo kary są potężne. Ja na szczęście problemu nie mam, bo VC jest fabrycznie bez DPF'a więc problemu nie ma.
  4. Czyli okazuje się, że lotnisko to był chybiony pomysł. Cena wiadomo że jest chora za amatorskie wyścigi dla paru aut.
  5. No właśnie. Dlatego zlot powinien być w okolicach centralnej Polski albo przynajmniej tam gdzie są ludzie chętni na niego. Zwłaszcza jeśli chce się aby frekwencja dopisała.
  6. Tak. Skoro są problemy z ilością osób warto się zastanowić czy nie zorganizować czegoś z kimś co w praktyce też łatwe może nie być, ale daje to jakieś możliwości. Na zlot 850'tek też nie jadą same 850. Oni potrafią zebrać ludzi. Nie muszą narzekać na wszystkich do okoła. Poza tym faktem jest to, że wypadałoby zrobić zlot tam gdzie są ludzie tak jak wcześniej już wspomniano. Sens organizowania w województwie gdzie oddział ledwo istnieje mija się z celem. Jak się okazało lotnisko nie dało wystarczająco chętnych.
  7. Skoro jest osób ile jest to zrobić kameralny zlot bez wielkiej pompy w węższym gronie, ale w przystępnej lokalizacji albo połączyć go z inną grupą. Nie było lotniska było źle, jest lotnisko jest jeszcze gorzej.
  8. Według mnie to jest jeden z problemów. Ile osób aktywnych jest w tym oddziale? Na spotach ilość mieści się na palcach jednej ręki z tego co przeczytałem. Drugie to fakt, że wszystkim dogodzić nie można. Przykładem niech będzie choćby zlot Volvo 850. Auto niszowe, a jednak ludzie na zlot są (organizowany w centralnej Polsce). Więc coś tu chyba nie działa jak powinno. Problem albo z tematyką albo z ludźmi. Klub Insignii też boryka się z problemem organizacyjnym w tym roku, ale trochę osób jest. Może warto tutaj poszukać szansy i tutaj szukać nici porozumienia.
  9. Gust, zdanie i cztery litery każdy ma swoje. Pieniądze (z zasady) też ma swoje i to indywidualna kwestia co z nimi robi. Co jest racjonalne a co nie jest to też indywidualna gestia. Tym bardziej uzasadnianie tego typu argumentów na podstawie aut które nie mają wysokiej ceny. Tak samo bez sensu porównywanie ubezpieczenia domu do AC auta, gdzie wartość tego pierwszego jest X razy wyższa.
  10. Wszędzie jest tak samo. Kielich na czterech śrubach.
  11. Albo była dobra albo nie. Nie pogorszyła się ani nie polepszyła przez te 6 lat. Myśl techniczna znacznie się nie różniła wtedy.
  12. Najlepiej założyć ogłoszenie sprzedaży. Tak będzie najekonomiczniej. Jeśli już naprawdę chcesz instalację to tylko bardzo dobry warsztat. Podzespoły są mniej istotne jednak wiadomo STAG jest bardziej pospolity i więcej osób go ogarnia. Tak jak kolega wspomniał to nie jest dobry silnik do gazu.
  13. Też mi od ubiegłego lata bardziej się grzał, a równocześnie nie trzymał przy niskich temperaturach. Więc tutaj termostat również może być powodem. Aczkolwiek te temperatury w VB skaczą i jest różnica w trasie a w mieście. Od początku tak mam i teraz na nowym termostacie Wahlera jest tak samo. Korki, ścisłe miasto 90, a w trasie 85-86 wg zegarów.
  14. To bez większej różnicy co wybierzesz. Na Textarze wiele osób jeździ i się sprawuje. Podobnie TRW, Ferodo czy Zimmermann. ATE też dają radę.
  15. Dlatego tam jest 80km/h max. Dojazdówka byle mieści się na zacisk.
×
×
  • Create New...