Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DonSikor

Forumowicz
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About DonSikor

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC 1.8 16v '02

Recent Profile Visitors

412 profile views
  1. Napięcie czy dochodzi sprawdzałeś? Masę sprawdź wsadzając końcówkę miernika do kostki zasilania tam gdzie masz minus a drugą w dowolne miejsce na karoserii (oczywiście miejsce niepolakierowane, śruba jakaś czy coś) i sprawdź czy jest przejście.
  2. No nie dałeś rocznika, więc opisałem przedlifta. Będzie dla potomnych. Jednak diagnoza chyba będzie tak samo wyglądać. Pozdrawiam Wysłane z mojego LenovoA3300-H przy użyciu Tapatalka
  3. Kolego, jestem po wymianie pompy, więc coś Ci tam mogę podpowiedzieć. Przy diagnozie dla ułatwienia dostępu ściągnąłem zderzak - po 3 śruby od nadkola plus dwie "spinki" na wysokości grilla. Masz cztery kostki w zależności od wersji: - pierwsza od lewej CAN - druga zasilanie - trzecia czujnik poziomu płynu - czwarta to zworka/zaślepka Wszystkie są na KLIK tylko od zasilania jest dodatkowo zabezpieczona czerwonym plastikiem - taki na zasadzie rygla, musisz wysunąć go w lewo (stronę koła). W canie sprawdź czy masz zasilanie PO ZAPLONIE a w tej od zasilania czy jest 12V i masę. Oczywiście przeleć wszystkie bezpieczniki plus ten z lewej strony od Aku w takiej "skrzyneczce". Jak się wszystko zgadza to psiknij kontaktem i wtedy sprawdź - u mnie niestety nie pomogło. Demontaż równie prosty, bodajże trzy śruby trzymające pompę w koszu, dwa węże - jeden wkręcany, drugi na spinkę, potem jak pamiętam trzy śruby od kosza plus jedna skręcona do sanek. I finito. Co do rodzaju to jak powiedziałem - z czujnikiem, bez, z sasem w maglu, z ESPczy bez ESP. Ja kupiłem taką byle się wtyczki zgadzały. Po wymianie pompa działa lecz śmigam z kierowcą z wykrzyknikiem - zdarza się po wymianie, ogarnia to tylko tech. Pozdrawiam Wysłane z mojego LenovoA3300-H przy użyciu Tapatalka
  4. Dla potomnych - jestem po wymianie pompy, to ona okazała się być winowajcą. Pasuje każda jedna, mechanicznie będzie działać, różnią się głównie budowa zbiornika i wtyczka od czujnika poziomu. Problem pojawia się gdy kupimy zaprogramowaną pod inny silnik tudiez z ESP//bez ESP- wyskakuje kierownica z wykrzyknikiem i trzeba zaprogramować na techu, bo chińczyk nie daje rady. Pozdrawiam! Wysłane z mojego LenovoA3300-H przy użyciu Tapatalka
  5. Witam! Po długiej walce z brakiem wspomagania, przetrzepaniu wszystkich bezpieczników, sprawdzeniu wiązki i napięć (12v dochodzi na prądowym przewodzie, na CANie po zapłonie na dwóch z trzech pinów pojawia się jak dobrze pamiętam 2,2V) przyszedł czas na pogodzenie się z zakupem pompy.. tak więc: Koledzy, muszę zamówić używkę pompę wspomagania do VC 1.8 16V. Widzę że są wersje i z czujnikiem kąta skrętu i bez i za bardzo się nie łapie o co chodzi. A po co dwa razy kupować jak kto pyta nie błądzi Jaką zamówić? Z tej mojej co widziałem to jedyny czujnik to ten od poziomu płynu. Dodam, że budowa zbiornika jest w kształcie walca a nie stożka jak niektóre z dostępnym pomp. Ps. Chyba, że ktoś ma jakieś przesłanki ku temu, że to jednak nie pompa? Na kompie u2100 bodajże - brak komunikacji ze sterownikiem pompy. Pozdrawiam i dzięki!
  6. Koledzy, przymierzam się do zakupu kompletu tarcze plus klocki przód, ewentualnie klocki tył. Co brać? Znalazłem oryginał na przód (jak mi się wydaje) w dobrej cenie 400 zł. Nie wymagam skuteczności jak w F1 bo to tylko VC 1.8 Brać te oryginalne czy może jesteście w stanie zaproponować coś lepszego? Jak powielam pytanie to wybaczcie ale przejrzalem temat tak na szybko i się znalazłem odpowiedzi jak się mają oryginalne tarcze+klocki do innych producentów. Pozdrawiam!
  7. Bierzesz lutownice i jechane. Jest opisane ktore konkretnie luty trzeba poprawic i nie sa to elementy smd tylko 'duze' piny od wtyczki. Jednak nie zdziw sie jak poprawa lutow nie pomoze, bo to sladowej ilosci przypadki
  8. X, u mnie tez czujnik hulal az milo, a sam modul padl
  9. Jesli masz opcoma, co wnioskuje, ze masz, to wejdz w bloki pomiarowe i sprawdz jak i czy plynnie przeskakuja stopnie w czujniku kata skretu.
  10. Ale ja nikogo nie namawiam do wycinania. Po prostu opisalem jak rozwiazalem swoj problem. A przodu obudowy nie zmienialem, bo nie mialem juz mocy na mocowanie sie dluzej z tym nieszczesnym cimem. Latwiej bylo naciac kawalek plastiku.
  11. Mi wtyczka sie nie chciala wypiac, a nie chcialem szarpac na sile wiec nozykiem do tapet wycialem co trzeba i pasuje. Bledu nie ma ale o dzialaniu przekonam sie jak wystrzeli
  12. Ja kupilem dl, wymienilem i jestem zadowolony. Jedyne co to trzeba wymienic wtyczke od poduszki, bo zapewne masz jednostopniowa. Jezeli masz opcoma i zestaw kluczy to spokojnie sam to wszystko ogarniesz. Nie ma krzywdy i czego sie bac. Chyba, ze masz za duzo pieniedzy to oddaj do serwisu Mi przeczyszczenie wtyczek nic nie dalo, wszystko wskazywalo na padniety CIM. A postepowalem wedlug porady xpirata. Gdzies tam na necie jest programowanie pod astre ladne ze zdjeciami ale nie sprawdza sie z VC.
  13. A kalibrowales czujnik kata skretu? Bez skalibrowanego wlasnie caly czas sie swieci. Kalibracja tech/opcom, nie baw sie w krecenie kiera czy odlaczanie aku, bo nic nie daje.
  14. O to Ci chodzi? Polecam temat 'Viki i do niej triki' - pierwsza strona, pierwszy post. Pozdrawiam.
  15. A jaka masz manetke od spryskiwaczy? Ze sterowaniem bc? Plus jaki masz wyswietlacz. Poza tym masz mase tematow o aktywacji, chocby nawet poradnik o-c.
×
×
  • Create New...