Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DonSikor

Forumowicz
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O DonSikor

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC 1.8 16v '02

Ostatnio na profilu byli

397 wyświetleń profilu
  1. DonSikor

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    Napięcie czy dochodzi sprawdzałeś? Masę sprawdź wsadzając końcówkę miernika do kostki zasilania tam gdzie masz minus a drugą w dowolne miejsce na karoserii (oczywiście miejsce niepolakierowane, śruba jakaś czy coś) i sprawdź czy jest przejście.
  2. DonSikor

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    No nie dałeś rocznika, więc opisałem przedlifta. Będzie dla potomnych. Jednak diagnoza chyba będzie tak samo wyglądać. Pozdrawiam Wysłane z mojego LenovoA3300-H przy użyciu Tapatalka
  3. DonSikor

    Jaka pompa do VC 1.9 cdti 150 koni

    Kolego, jestem po wymianie pompy, więc coś Ci tam mogę podpowiedzieć. Przy diagnozie dla ułatwienia dostępu ściągnąłem zderzak - po 3 śruby od nadkola plus dwie "spinki" na wysokości grilla. Masz cztery kostki w zależności od wersji: - pierwsza od lewej CAN - druga zasilanie - trzecia czujnik poziomu płynu - czwarta to zworka/zaślepka Wszystkie są na KLIK tylko od zasilania jest dodatkowo zabezpieczona czerwonym plastikiem - taki na zasadzie rygla, musisz wysunąć go w lewo (stronę koła). W canie sprawdź czy masz zasilanie PO ZAPLONIE a w tej od zasilania czy jest 12V i masę. Oczywiście przeleć wszystkie bezpieczniki plus ten z lewej strony od Aku w takiej "skrzyneczce". Jak się wszystko zgadza to psiknij kontaktem i wtedy sprawdź - u mnie niestety nie pomogło. Demontaż równie prosty, bodajże trzy śruby trzymające pompę w koszu, dwa węże - jeden wkręcany, drugi na spinkę, potem jak pamiętam trzy śruby od kosza plus jedna skręcona do sanek. I finito. Co do rodzaju to jak powiedziałem - z czujnikiem, bez, z sasem w maglu, z ESPczy bez ESP. Ja kupiłem taką byle się wtyczki zgadzały. Po wymianie pompa działa lecz śmigam z kierowcą z wykrzyknikiem - zdarza się po wymianie, ogarnia to tylko tech. Pozdrawiam Wysłane z mojego LenovoA3300-H przy użyciu Tapatalka
  4. DonSikor

    Jaką pompę 1.8 16V

    Dla potomnych - jestem po wymianie pompy, to ona okazała się być winowajcą. Pasuje każda jedna, mechanicznie będzie działać, różnią się głównie budowa zbiornika i wtyczka od czujnika poziomu. Problem pojawia się gdy kupimy zaprogramowaną pod inny silnik tudiez z ESP//bez ESP- wyskakuje kierownica z wykrzyknikiem i trzeba zaprogramować na techu, bo chińczyk nie daje rady. Pozdrawiam! Wysłane z mojego LenovoA3300-H przy użyciu Tapatalka
  5. Witam! Po długiej walce z brakiem wspomagania, przetrzepaniu wszystkich bezpieczników, sprawdzeniu wiązki i napięć (12v dochodzi na prądowym przewodzie, na CANie po zapłonie na dwóch z trzech pinów pojawia się jak dobrze pamiętam 2,2V) przyszedł czas na pogodzenie się z zakupem pompy.. tak więc: Koledzy, muszę zamówić używkę pompę wspomagania do VC 1.8 16V. Widzę że są wersje i z czujnikiem kąta skrętu i bez i za bardzo się nie łapie o co chodzi. A po co dwa razy kupować jak kto pyta nie błądzi Jaką zamówić? Z tej mojej co widziałem to jedyny czujnik to ten od poziomu płynu. Dodam, że budowa zbiornika jest w kształcie walca a nie stożka jak niektóre z dostępnym pomp. Ps. Chyba, że ktoś ma jakieś przesłanki ku temu, że to jednak nie pompa? Na kompie u2100 bodajże - brak komunikacji ze sterownikiem pompy. Pozdrawiam i dzięki!
  6. Koledzy, przymierzam się do zakupu kompletu tarcze plus klocki przód, ewentualnie klocki tył. Co brać? Znalazłem oryginał na przód (jak mi się wydaje) w dobrej cenie 400 zł. Nie wymagam skuteczności jak w F1 bo to tylko VC 1.8 Brać te oryginalne czy może jesteście w stanie zaproponować coś lepszego? Jak powielam pytanie to wybaczcie ale przejrzalem temat tak na szybko i się znalazłem odpowiedzi jak się mają oryginalne tarcze+klocki do innych producentów. Pozdrawiam!
  7. DonSikor

    naprawa CIM ?

    Bierzesz lutownice i jechane. Jest opisane ktore konkretnie luty trzeba poprawic i nie sa to elementy smd tylko 'duze' piny od wtyczki. Jednak nie zdziw sie jak poprawa lutow nie pomoze, bo to sladowej ilosci przypadki
  8. DonSikor

    naprawa CIM ?

    X, u mnie tez czujnik hulal az milo, a sam modul padl
  9. DonSikor

    naprawa CIM ?

    Jesli masz opcoma, co wnioskuje, ze masz, to wejdz w bloki pomiarowe i sprawdz jak i czy plynnie przeskakuja stopnie w czujniku kata skretu.
  10. DonSikor

    naprawa CIM ?

    Ale ja nikogo nie namawiam do wycinania. Po prostu opisalem jak rozwiazalem swoj problem. A przodu obudowy nie zmienialem, bo nie mialem juz mocy na mocowanie sie dluzej z tym nieszczesnym cimem. Latwiej bylo naciac kawalek plastiku.
  11. DonSikor

    naprawa CIM ?

    Mi wtyczka sie nie chciala wypiac, a nie chcialem szarpac na sile wiec nozykiem do tapet wycialem co trzeba i pasuje. Bledu nie ma ale o dzialaniu przekonam sie jak wystrzeli
  12. DonSikor

    naprawa CIM ?

    Ja kupilem dl, wymienilem i jestem zadowolony. Jedyne co to trzeba wymienic wtyczke od poduszki, bo zapewne masz jednostopniowa. Jezeli masz opcoma i zestaw kluczy to spokojnie sam to wszystko ogarniesz. Nie ma krzywdy i czego sie bac. Chyba, ze masz za duzo pieniedzy to oddaj do serwisu Mi przeczyszczenie wtyczek nic nie dalo, wszystko wskazywalo na padniety CIM. A postepowalem wedlug porady xpirata. Gdzies tam na necie jest programowanie pod astre ladne ze zdjeciami ale nie sprawdza sie z VC.
  13. DonSikor

    naprawa CIM ?

    A kalibrowales czujnik kata skretu? Bez skalibrowanego wlasnie caly czas sie swieci. Kalibracja tech/opcom, nie baw sie w krecenie kiera czy odlaczanie aku, bo nic nie daje.
  14. DonSikor

    Zablokowane tylne drzwi (oba)

    O to Ci chodzi? Polecam temat 'Viki i do niej triki' - pierwsza strona, pierwszy post. Pozdrawiam.
  15. DonSikor

    Projekt elektronicznego poradnika

    A jaka masz manetke od spryskiwaczy? Ze sterowaniem bc? Plus jaki masz wyswietlacz. Poza tym masz mase tematow o aktywacji, chocby nawet poradnik o-c.
×