Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Klosiu

Klubowicz
  • Zawartość

    1 823
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    22

Klosiu wygrał w ostatnim dniu 25 Lipiec

Klosiu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

114 Good

1 obserwujący

O Klosiu

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1984.08.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

2 405 wyświetleń profilu
  1. Klosiu

    Tarcze zegarów opc

    Zwykłe, ale według mojego projektu.
  2. Klosiu

    CDC 40 OPERA - radio premium

    Dobra, to zamontowałem na testy tą sławną Operę Blaupunkt. Coś tam może lepiej gra niż Delphi, ale po tym co słyszałem u @G.R.K. wszystko gra licho, więc tu szału też nie ma. Na plus na pewno podwójny tuner radiowy, którego w Delphi-Grundig nie ma. Wydaje mi się też, że wszelkie operacje zmieniarki są szybsze. Jak zwykle jest też problem. Gdzieś nawet o nim tu czytałem, ale nie mogę teraz znaleźć jakoś. Pojawia się pisk, przesterowanie, zniekształcenie, nie wiem jak to nazwać inaczej, po włączeniu UWA. Czyli jak podana jest masa na tel mute w głośnikach jest sieczka. Jak pojawia się głos rozmówcy potem, to jest jakby trochę lepiej, ale i tak jest to wkurzające. TTTM, czy mam coś źle w indeksach ustawione, albo wadliwe radio? Jak tylko uwa się wyłącza, to pisk niknie. Oczywiście wadę uwa albo instalacji odrzucam, bo na innych radiach nie ma tego problemu.
  3. Klosiu

    Tarcze zegarów opc

    Napisz, albo zadzwoń do nich. Swój projekt wysyłałem i bardzo szybko dostałem wycenę.
  4. Klosiu

    Tarcze zegarów opc

    Masakra. Całe szczęście, że mnie wtedy olał.
  5. Ciesnienia są ok. 5 bar +-1 na zimnym jest ok. Taki jest regulator ciśnienia w pompie. Co najmniej 2 bary przy 80 stopniach przy 1000 obr/min.
  6. Oprócz tego co napisał @JaGrab3, to jest kilku fascynatów, którzy mają samochody z tymi silnikami i nawet sobie chwalą. Tutaj na forum nawet są poopisywane samochody. Jak mnie pamięć nie myli, bo był też ktoś, kto robił swapa na 3.0.
  7. Klosiu

    Rozrzad w Z20NET

    Ja bym tam tej uszczelki nie ruszał. Po coś taki rozmiar ma. Zarówno w oryginale jak i w zamiennikach. Jak rozrząd dzwoni przez kilka sekund po starcie, to coś jest nie tak, ale to nie przecież wina uszczelki, bo wielu osobą nic nie dzwoni, a uszczelki mają ori.
  8. Klosiu

    Poradnik do OP-COM

    Tu wbij numer http://opelvindekoder.pl/
  9. Ważniejsze jest chyba to, że jest odprężony inaczej i wydaje się, że rzadziej pęka.
  10. Klosiu

    Z20NET cieżkie odpalanie

    To nie norma. Może turbo puszczać, może z pokrywy zaworów lecieć odmą. Mogła turbina puszczać kiedyś, potem zostać naprawiona, ale w ic został olej i teraz dostaje się dalej. Opcji trochę jest.
  11. Jak nie masz sensownego mechanika, to spróbuj do @Rafalg zadzwonić i się umówić. Masz stosunkowo niedaleko. Zajedziesz raz i będziesz miał kłopot z głowy. Turbo się nie może samo odkręcać. Niektórzy z nas mają kłopot z odkręcającymi się kilkoma szpilkami z kolektora, ale to przy grubszych modach wychodzi i sprawę załatwiają szpilki na kleju i kontry na śrubach. Jak Ci się odkręca raz za razem turbo, a dodatkowo piszesz, że ori szpilki się u Ciebie wyginają, to występują naprężenia, których nie powinno być. Ktoś, kto zna temat musi na samochód zerknąć i znaleźć przyczynę. Przez internet trudno coś stwierdzić, bo to nie jest typowy problem tego modelu.
  12. Tak ma inne wałki niż w z20net. Co nie oznacza, że nie można go montować. Coś mi świta, że @rudiksax ma u siebie b207r.
  13. Turbo masz suche, a jak rura między ic i turbiną?
  14. Nie wiem. KT pisał, że odmę wymienił na nową, a odma jest zintegrowana z pokrywą zaworów, stąd pytanie, czy zmieniał całą pokrywę zaworów, czy tylko właśnie ten zaworek. Niech mnie poprawi ktoś, kto ma więcej praktyki mechanicznej, ale na zdrowy rozsądek, jakby pierścienie olejowe się zapiekły/poszły, to olej by trafiał do kolektora wydechowego i by się po prostu spalał.
  15. Decyzja o zakupie/remoncie silnika jest podyktowana tym, że masz olej w kolektorze? Co masz na myśli, że odma jest nowa? Wymieniałeś pokrywę zaworów?
×