Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Klosiu

Forumowicz
  • Zawartość

    1 252
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16

Klosiu wygrał w ostatnim dniu 20 Lipiec

Klosiu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

86 Excellent

O Klosiu

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • Website URL
    http://www.snakeden.eu

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum

Ostatnio na profilu byli

1 569 wyświetleń profilu
  1. Najpierw trzeba ustalić jaką klimę masz. Napisz jakiego typu masz panel u siebie. Podglądowe zdjęcia z neta. 1. 2. 3.
  2. Rozrzad w Z20NET

    Mechaników, którzy się podejmą będzie sporo, bo sobie chłop spojrzy na allegro ile kosztują blokady i robotę weźmie, a tobie do ceny doliczy ich zakup. Problem jest taki, że na tych blokadach albo się nie da w ogóle ustawić jak trzeba rozrządu, albo jest to kwestia przypadku, że się akurat uda w miarę trafić. Najpewniejszym rozwiązaniem będzie, jakbyś podjechał do któregoś ze sprawdzonych mechaników z forum. Ewentualnie, jeżeli masz jakiegoś ogarniętego i pewnego mechanika u siebie, to zgłoś się do mnie w sprawie blokad.
  3. Przepraszam! Jakoś tak mi podpowiedziało autouzupełnianie i poszło. Dwa razy . Dobrze, że sprostowałeś.
  4. To pisz pw do @prymula, a na pewno prześle Ci fotki i opis.
  5. W handelku jest wystawiony samochód od @prymula Może będzie Ci akurat odpowiadał.
  6. Op-com oczywiście. Ewentualnie takie coś możesz kupić http://allegro.pl/elm327-interface-vgate-scan-obd-interfejs-car-24h-i5227732143.html Mam taki zabudowany na stałe (dodatkowe gniazdo odb dorobiłem) więc w każdym momencie z torque się można podłączyć i sprawdzić przynajmniej silnik.
  7. Rozrzad w Z20NET

    Tak jak było pisane wiele razy tu. Najlepiej komplet gm. Ewentualnie góra gm, dół zamiennik. Ja mam na przykład fai.
  8. AFL - migajaca kontrolka

    Kalibrację robisz tym guzikiem co go nacisnąłeś. Jeżeli po kalibracji są cyrki, to prawdopodobnie czujniki są poza zakresem. Miałem tak, jak jeden z nich był odwrócony. Zobacz najpierw w blokach pomiarowych afl czy czujniki reagują na obciążenie przodu i tyłu samochodu.
  9. Tym faktycznie nie da rady. To zostaje licznik i ten rec.
  10. Po mojemu najłatwiej jest z bcma. Z licznika też jest łatwo, ale potem trzeba idealnie wskazówki ułożyć. Bcma łatwo się demontuje. Tylko osłona spod kierownicy. 6 śrub. Reszta jest na zatrzaskach.
  11. Odpowietrzenie z20net

    Zdjęcie z netu znalazłem jakieś i zaznaczyłem odpowietrznik.
  12. Turbina

    Ile pochodzi turbina po regeneracji? Popytaj się o ceny, o gwarancję i porównaj sobie sam co bardziej Ci się opłaca. Uważam, że jak masz szukać i kupować pół turbiny, to lepiej kupić całą i ją zamontować.
  13. Turbina

    Klapa co ją wyrwało, to jest tak zwany wastegate. Znajdziesz ją w katalizatorze. Można na upartego spawać. Z drugiej strony tu masz używkę od forumowicza: http://allegro.pl/turbosprezarka-vectra-c-2-0t-175-km-i6917771203.html Wymienisz i po kłopocie.
×