Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Klosiu

Klubowicz
  • Zawartość

    1 645
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    20

Klosiu wygrał w ostatnim dniu 21 Kwiecień

Klosiu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

111 Good

1 obserwujący

O Klosiu

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1984.08.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

2 150 wyświetleń profilu
  1. Ale nie ma uzasadnienia jeżeli ktoś upala silnik, bo 0w40 zazwyczaj ma gorsze parametry przy wyższych temperaturach niż 5w40. Tak na prawdę, to nie rozumiem dlaczego jest oddzielny temat. Czym się on będzie różnił od tego wspólnego? z28net nie potrzebuje innego oleju niż z20net, z22se, czy z18xer. Każdy ma jakiś element wrażliwy na olej. Czy to łańcuch, turbina, czy kzfr. Jedna grupa się zaraz zrobi, co będą polecać byle co z dexos2, tylko żeby na czas zmieniać, a druga grupa będzie broniła penrite, motul, millers, itp. Jedni będą pisali o 0w40 i 5w50 bo lepiej na zimnym czy lepiej na ciepłym. Inni z kolei, że 5w40, ewentualnie 5w30, jak producent zaleca. Zgoda będzie tylko w kwestii częstotliwości wymian.
  2. Klosiu

    Dziwny dźwięk podczas próby odpalenia

    No i super, że udało się naprawić niewielkim kosztem.. Fajnie, że napisałeś co było.
  3. Klosiu

    Rozrzad w Z20NET

    Dokładnie tak. Jeden potrzebuje na stałe swoje, a inny okazyjnie i nie będzie przecież kupował na jeden strzał.
  4. Klosiu

    Rozrzad w Z20NET

    To te blokady. Taka opcja dopiero niedawno się pojawiła. W IC na 99% nie mają takich blokad. Ich nie ma przecież w dystrybucji w Polsce.
  5. Klosiu

    Car Pass

    Ja ogarniam obszar od okolic Kędzierzyna-koźla do okolic Wodzisławia.
  6. Klosiu

    Dziwny dźwięk podczas próby odpalenia

    Brzmi jakby bendix nie zasprzęglał dobrze.
  7. Klosiu

    Car Pass

    No ja rozumiem, że koledze chodzi o car pass do Insigni, nie do Vectry.
  8. Jak znajdę chwilę, to wyciągnę filtr i zrobię foto.
  9. Klosiu

    Tech2 do nowszych Vectr?

    Dorobił się następcy podłączanego w ten sposób i to jest MDI. Obydwa urządzenia doczekały się podrób, tylko one też nie kosztują 140zł. Przeżyj ali.
  10. Klosiu

    Tech2 do nowszych Vectr?

    Bo to nie jest żaden tech2 tylko chinol, którym nie zrobisz nic. Tech2 to diagnoskop taki jak ten: Nie kosztuje też 149zł.
  11. Klosiu

    Poradnik do OP-COM

    Pojawia się ostatnio. Próbuj
  12. Klosiu

    Poradnik do OP-COM

    Oczywiście, przecież nie napisał opcoma od zera. Chodzi o to, że wiecznie są pytania o sterowniki, o wersje. Milion pytań na które odpowiedzi zostały udzielone. Z tym instalatorem wszystko się ładuje automatycznie i pytania milkną .
  13. Kamilowi poszedł silnik nie dlatego, że nie był zakuty, a dlatego, że nieodpowiednia osoba się brała za coś, czego nie rozumie, najwyraźniej. Na seryjnym silniku bez kłopotu możesz zrobić 300+. Na bezpieczne, to możesz coś w stylu co ma RafalG. Jakoś 310km i fajny, plaski, niezbyt wysoki moment.
×