Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Klosiu

Klubowicz
  • Zawartość

    1 768
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    22

Klosiu wygrał w ostatnim dniu 25 Lipiec

Klosiu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

114 Good

1 obserwujący

O Klosiu

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1984.08.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

2 315 wyświetleń profilu
  1. Tak by się właśnie wydawało, że to dawkowanie paliwa. Tylko pytanie czy to coś z czujnikami czy z mechaniczną awarią czegoś.
  2. Ale zimą nie latem tracą tę kompresję. Dotyczy to poliftów.
  3. Ale wygrzebałeś staroć .
  4. Klosiu

    Norma spalania LPG Z20NET

    Już Ci kiedyś pisałem, że pewnie masz pędzel do buta przywiązany i nim gaz naciskasz . To daje gdzieś 9l/100km. Jak miałem auto w serii to na pb w trasie czasem schodziłem na 7.5l to gazu może 9 jak najbardziej wziąć.
  5. Klosiu

    SPREZYNY

    Czasami takie rzeczy trudno znaleźć szczególnie nowemu użytkownikowi forum. Jak Ci się chce, to można zrobić nowy temat podsumowujące różne sprężyny i wersje silnika i nadwozia, itp. Taki temat można by zamknąć na nowe posty tak, żebyś tylko Ty jako autor mógł go edytować i uzupełniać w razie potrzeby i żeby nie było bajzlu. Oprócz tego koniecznie powinien być przypięty. Dyskusja się toczyć może dalej tutaj. Chodzi mi o coś na wzór tematu o żarówkach czy o fabrycznych rozmiarach kół. Takie kompendium. Może zredukowałoby to część powtarzających się pytań. Tak tylko pomysł rzucam...
  6. Nie. U siebie nie mam tego czujnika, a problem u mnie występuje.
  7. Klosiu

    Norma spalania LPG Z20NET

    Mi do signum wchodzi 38l gazu. Na baku robię między 220-320km. W zależności jak i gdzie jeżdżę. Praktycznie nigdy nie wyjeżdżam butli do końca. Tankuję tak 34-35l. Jak tak teraz patrzę w logi, to spalanie z tego roku najniższe miałem w trasie 10.2, 284km dalej wyszło 10.32. O najwyższe nie pytaj . Ostatnie 5 tankowań to 11.77, 12,54, 12,93, 13,08, 12,74. Głównie dojazdy do pracy 20km. Kapcie mam 235/40/18. W trasie wychodzi mniej wyraźnie, bo mam skrzynię z dłuższymi przełożeniami. Wydaje się, że masz dość tak ok te spalanie.
  8. Spotkałem już kilka samochodów 2.0t które mają kłopot z odpalaniem rano jak jest powyżej 12-13 stopni na dworze. U jednych jałowe są raczej równe, ale podczas jazdy na ssaniu auto szarpie, u innych dodatkowo falują obroty, a jeszcze u innych zdarza się, że przy tym falowaniu zgaśnie. Trwa to 2 minuty i potem jest ok. Po tym pierwszym odpaleniu przez cały dzień auto jeździ bez problemu. Są to auta z lpg i bez, z 300+ i w serii. Jak temp zewnętrzna spadnie poniżej tych 12 stopni, to auto pali od strzała i jeździ równiutko na ssaniu i potem. W ciągu tych kilku chwil na początku auto pracuje na bardzo bogatej mieszance i wyraźnie czuć niespaloną benzynę w spalinach. Nie wiem co jest przyczyną, ale jest to dość powtarzający się schemat.
  9. Klosiu

    Czujnik temp zewnętrznej - złe wskazania

    Tylko w polifcie dostęp jest trudniejszy
  10. Klosiu

    Czujnik temp zewnętrznej - złe wskazania

    Brak odczytu temperatury może mieć wpływ na działanie klimatronika oraz na działanie silnika. MOŻE się okazać, że masz wodę w czujniku. Można odpiąć wtyczkę i zobaczyć czy sucho. Jest mała szansa, że jak wyczyścisz, to czujnik będzie dalej działał. Jak nie to nowy. Przed tym warto sprawdzić kable. Bo może masz lokatora pod maską np. i kable przegryzł.
  11. Klosiu

    Co to za czujnik? Z20NET

    Jeżeli dobrze widzę, jest to czujnik ciśnienia atmosferycznego. Występował w przedliftach i jedna z aktualizacji oprogramowania po prostu go usuwała - sterownik przestał z niego korzystać. W tym miejscu tylko niżej jest też czujnik ciśnienia oleju. Wkręcony do chłodniczki oleju. Jest ten czujnik przykręcony do czegoś?
  12. Klosiu

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    Jeżeli skrzynia pracuje dobrze, to znaczy, że olej jest ok, to po co go na zapas zmieniać? Ten temat jest dowodem na to jak sporo ludzi ma kłopot z olejem starym, niewłaściwym lub w złej ilości. Po prostu jak ważny jest olej w skrzyni. Jeżeli biegi wchodzą jak należy, to ja bym tego po prostu nie ruszał. Po zakupie samochodu jest zawsze sporo rzeczy do ogarnięcia i nie trzeba sobie kłopotu szukać tam gdzie go nie ma. To trochę tak jak sporo ludzi, w tym ja, po zakupie nie nowego przecież 2.0t zaczęło robić płukanki i lać nie wiadomo jak drogie oleje, żeby chronić silnik, a po 5000km mają rozrząd do roboty, bo napinacze syfu nazbierały i zaczęły łańcuchy hałasować, albo łyżwy się połamały. Myślisz, że to jest przypadek? Jakoś mi się nie wydaje.
  13. Klosiu

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    Proponuje nie ruszać oleju póki nic złego się ze skrzynią nie dzieje, a biegi wchodzą dobrze.
  14. Klosiu

    Wymiana oleju w skrzyni F40

    Nie ma jednej poprawnej odpowiedzi. Te skrzynie choć dość odporne, to są jednak kapryśne czasem. Jedni chodzi dobrze przy 2.4 innemu przy 2.8. Masz jakiś problem z biegami, czy chcesz wymienić, bo ktoś ją YouTube wymienił?
×