Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Klosiu

Klubowicz
  • Content Count

    2049
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Klosiu last won the day on February 5

Klosiu had the most liked content!

Community Reputation

140 Good

4 Followers

About Klosiu

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 08/07/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

2734 profile views
  1. Jak tu już nieraz pisali, obejrzyj w miarę możliwości auto z dołu, bo jest większa szansa na korozję niż w autach z innych regionów.
  2. Ktoś tu pisał, że można i że ponoć fajnie jeździ. Ja tego nie robiłem, ani nie widziałem.
  3. No tak też myślałem, ale to jak podniesie obroty, to powinno się trochę zmniejszyć, choć na chwilę.
  4. Napisz co to za radio dedykowane do vectry, że cida obsługuje i sterowanie z kiery.
  5. Nie są to te fantastycznie zamontowane wtryski gazowe? Tak też cyka pompa vacuum czasem. Możesz próbować wymieniać na inną, ale czy warto? Jak obroty podnosisz, to się nasila, słabnie? Miałem kiedyś super napinacz, który nie trzymał ciśnienia i na gorącym oleju łańcuch było słychać. Od tej pory tylko ori GM.
  6. Może źle się ułożyła tarcza, jak ją zakładałeś? U mnie siedzi fajnie i równiutko na razie, nic się nie podnosi. Właśnie takie problemy mieli niektórzy z tarczami od tego drugiego gościa, co je robi.
  7. Ja zmieniłem. Dzwon trzeba przełożyć najlepiej bieżnie łożysk też, ale w moim przypadku łatwo wyszły. Żeby tempomat działał, trzeba potem soft w sterowniku zmienić. Reszta jest ok. Ja mam z 2.8, czyli też cr, ale z innym przełożeniem głównym. Napisz dokładnie które modele skrzyń Cię interesują, to wrzucę wykresy. Tu masz modele: https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/f40.html
  8. Dobrze mu się zgrał, tylko ma szerokość edytora ustawioną na 18 bajtów i wygląda jak wygląda.
  9. Wystarczy kalkulator programisty w windows. Żądany przebieg dzielimy na 16, konwertujemy na liczbę szesnastkową, wykonujemy operację xor FFFF i wynik zapisujemy w ostatniej linijce w odwrotnej kolejności słów, czyli jak nam na przykład wyjdzie cd af, to zapisujemy af cd w ostatniej linii. Zakładając, że wsad odczytaliśmy i zapisujemy z programatorem ustawionym na 16 bitową organizację słowa, czyli na przykład vin z wsadu da się normalnie odczytać i nie ma przystawionych miejscami każdych dwóch kolejnych znaków. Tak jest najłatwiej, tylko wsad musi mieć oprócz 0 przebiegu też 0 licznik ilości programowań przebiegu.
  10. No właśnie ja też znam taki układ, dlatego zdziwił mnie post xpirata.
  11. Co wchodzi w skład "całego kompletu" ?
×
×
  • Create New...