Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Klosiu

Klubowicz
  • Content Count

    2159
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

Klosiu last won the day on October 26

Klosiu had the most liked content!

Community Reputation

149 Good

4 Followers

About Klosiu

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 08/07/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Kontakt

Recent Profile Visitors

3077 profile views
  1. Wgrać wsad do eeprom z licznika z benzyny i ustawić przebieg jaki tam masz + programowanie funkcji opcom lub tech. Wsady mam i mogę podesłać, tylko musisz sobie kogoś znaleźć, kto ci go do eeproma wgra programatorem.
  2. Stawiam na wsad z licznika z diesla w benzynie. Auto po przekładce może z 3.0?
  3. Ciekawe też jak ten sworzeń zmienili... Jak tam będzie luz, to nawet wyważone koła mogą bić.
  4. Jak je założyłeś na wałki, to przylegały tak do głowicy, że się w ogóle nie chwiały? Siedziały idealnie?
  5. Ale, ale przecież masz starego skapciałego diesla?! 😁. Żarty na bok. Skrzynia była projektowana do pracy z dwumasą. Jak ją usunąłeś, to nie dziw się, że zmieniła się praca tej skrzyni. F40 nawet z dwumasą często klepie na wolnych obrotach, bez niej to standard.
  6. To znaczy, że jak nie mam znaczka opc na klapie bagażnika, to już nie mogę na takich oponach jeździć?
  7. Przecież to oryginalny rozmiar w vc, nie ma w tym żadnego żydzenia. Tylko przy tej szerokości, to markowe kup, żeby się to na mokrym jakoś spisywało.
  8. @fru9o masz na pewno proste felgi? Chodzi o to czy proste, a nie czy wyważone i nie czy przekładałeś inne z innego auta.
  9. Jak okręciłeś śruby, to teraz musisz 4 zapadki zwolnić. Wracając do Twojego porównania, bez włożenia palca się nie obejdzie 😉. Jedna z nich jest widoczna na zdjęciu koło silnika szyberdachu. Po przeciwnej stronie jest jeden i dwie z przodu. Najpierw należy zwolnić zapadki, a potem opuszczasz przód (od szyby) na końcu wysuwasz tył z podsufitka, bo tam są takie ząbki.
  10. Wstań od kompa i zmierz ciśnienie paliwa na listwie. Jak nie masz manometru to podjedź do jakiegoś warsztatu. Trzeba pokrywę silnika zdjąć i zobaczysz wentyl na przewodzie gdzie możesz manometr podpiąć. Regulator jest 3 barowy i tyle ma być na listwie względem ciśnienia w kolektorze. Jak w kolektorze masz podciśnienie 0.7, to na listwie ma być w tym czasie 2.3bar.
  11. Jak nie ma paliwa, to nie ma zapłonu...
  12. Tych konkretnych nie miałem i może akurat się do czegoś nadają. Miałem jednak wiele innych kopii i zawsze było coś nie tak. Do @Rafalgsobie zadzwoń i nie będziesz musiał szukać ani blokad, ani części, ani mechanika.
  13. Jak DV jest niesprawna to może turbo nie ładować, ale może też później wstawać jak jest niewielka nieszczelność. Zacznij od sprawdzenia jego szczelności. Faktycznie zaworek przy turbinie może nie domagać. Podmień go, ale z kimś kto ma sprawny, a nie zamieniaj miejscami. Dobrze też żeby numery były takie same jak na twoim.
  14. Tę turbinę tak wkręciłeś, czy jest pod to jakiś soft? Te problemy się zaczęły wraz z zmianą jakiegoś sprzętu, wraz z jakąś naprawą? Doładowanie w czasie przyspieszania jest odpowiednie? Utrzymuje się? Edit Zaworki najłatwiej podmienić. Membrana w tej turbinie się nie przerywa raczej, ale obudowa DV się odkształca często.
×
×
  • Create New...