Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Klosiu

Klubowicz
  • Content Count

    2141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Klosiu last won the day on May 15

Klosiu had the most liked content!

Community Reputation

143 Good

4 Followers

About Klosiu

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 08/07/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Kontakt

Recent Profile Visitors

2957 profile views
  1. Już to tu kiedyś pisałem, ale kumpel miał sporo ponad 300 ma ori wydechu z 3.0 w signum. Jedyna przeróbką był downpipe. Reszta od łącznika elastycznego do końca była oryginalna.
  2. vauxcom aktywujesz. Opcom nowszy może też.
  3. Najłatwiej, to chyba miernikiem sprawdzić, czy jest napięcie na płytce, gdzie plus i gdzie minus i jaka jest polaryzacja diód. Zajmuje to mniej czasu niż napisaniu tylu postów na ten temat . Do takich rzeczy bez problemu nada się uni-t za 35 zł, więc jak nie masz, a czasem coś tam lutujesz, to warto kupić.
  4. Zaryzykowałem na allegro z tej wyprzedaży z aso fiata: https://allegro.pl/uzytkownik/tanifiat?string=wahacz&bmatch=baseline-var-cl-n-eyesa-bp-aut-1-1-0730 Przy czym teraz jeden już jest droższy. Ja trafiłem na obydwa w niższej cenie. Różnica w prowadzeniu jest taka, że rozważam wymianę całego tyłu jeszcze... Tak o.
  5. Nie twierdzę absolutnie, że u każdego winne będą wahacze. U mnie pewnie problemem były wszystkie elementy po trochu. Po prostu wahacze miały nowe gumy i wydawały się w fajnym stanie, a tak naprawdę było z nimi coś nie tak.
  6. Nie twierdzę absolutnie, że u każdego winne będą wahacze. U mnie pewnie problemem były wszystkie elementy po trochu. Po prostu wahacze miały nowe gumy i wydawały się w fajnym stanie, a tak naprawdę było z nimi coś nie tak.
  7. Nie twierdzę absolutnie, że u każdego winne będą wahacze. U mnie pewnie problemem były wszystkie elementy po trochu. Po prostu wahacze miały nowe gumy i wydawały się w fajnym stanie, a tak naprawdę było z nimi coś nie tak.
  8. Miałem bardzo podobną sytuację. 110-130 bicie kierownicy. Raz było, raz nie. Czasami po zakręcie na drodze się pojawiało, a czasami po takim zakręcie znikało. W czasie przyśpieszania dużo mniej odczuwalne niż podczas jazdy ze stałą prędkością lub hamowania silnikiem. Koła wyważane na różnych maszynach. Problem lekko się zmniejszył po wymianie drążków z końcówkami. Potem na maglu na listwie znalazłem dziwny luz, więc magiel wymieniłem. Znów trochę się jakby zmniejszyło, ale problem ciągle był. W końcu mimo sprawnych i sztywnych i niby niezłych wahaczy wymieniłem obydwa przednie. Jak ręką odjął. Nie wiem, co było w sumie winne w tych starych wahaczach. Cechą charakterystyczną były zdecydowanie mniejsze drganie przez kilkanaście kilometrów po podniesieniu auta. Potem coś się układało znowu źle i problem wracał. Oprócz wyważenia bardzo ważne jeszcze jest to, żeby koła były okrągłe . Jak są krzywe, to też będą przecież cyrki, a to, że się da wyważyć, to nic nie znaczy. Kwadrat też się da wyważyć, ale nie da się na nim pojechać. Często nawet na to nie patrzą podczas wyważania. Zakłada koło, opuszcza osłonę i nie patrzy, co się dzieje z felgą. W razie czego pisz pw, to dam namiar na bardzo fajnego gościa od felg w Rzuchowie. Prostuje, wyważa, odnawia itp, itd.
  9. Jak dobrze kupisz części, to masz taniej. Jeździ się jak z dwumasą. Skrzynię nieco słychać. Jakiej różnicy oczekujesz?
  10. Wiele osób ma w 2.0t zwykłe koło zamachowe i jeżdżą.
  11. No nie koniecznie, bo za pompa oleju masz regulator ciśnienia. Jakbyś go nie miał, to zimą przy niskich temperaturach miałbyś koszmarnie wysokie ciśnienie w układzie. Tak sam na wysokich obrotach. Większe ciśnienie z kolei będzie w skrzyni korbowej. Jak będzie o dużo za dużo oleju, to może odmą pocisnąć i dostać się do dolotu. Co gorsze, to fakt, że przy zbyt dużej ilości oleju może spaść ciśnienie! Jak oleju będzie tak dużo, że korby będą w niego uderzać, to się zacznie spieniać. Jak się go dużo spieni, to jest ryzyko, że smok zaciągnie spieniony olej z powietrzem, co będzie skutkowało spadkiem ciśnienia. Tak czy inaczej, dużo za dużo oleju to źle. Trochę za dużo, jak to jest okazyjnie, to raczej tragedii nie będzie. Jakby było litr za dużo, to na pewno bym spuszczał. Edit. Oczywiście zwiększone ciśnienie w skrzyni, to też ryzyko wycieków.
  12. No nie koniecznie, bo za pompa oleju masz regulator ciśnienia. Jakbyś go nie miał, to zimą przy niskich temperaturach miałbyś koszmarnie wysokie ciśnienie w układzie. Tak sam na wysokich obrotach. Większe ciśnienie z kolei będzie w skrzyni korbowej. Jak będzie o dużo za dużo oleju, to może odmą pocisnąć i dostać się do dolotu. Co gorsze, to fakt, że przy zbyt dużej ilości oleju może spaść ciśnienie! Jak oleju będzie tak dużo, że korby będą w niego uderzać, to się zacznie spieniać. Jak się go dużo spieni, to jest ryzyko, że smok zaciągnie spieniony olej z powietrzem, co będzie skutkowało spadkiem ciśnienia. Tak czy inaczej, dużo za dużo oleju to źle. Trochę za dużo, jak to jest okazyjnie, to raczej tragedii nie będzie. Jakby było litr za dużo, to na pewno bym spuszczał.
  13. Rozchyla się ją, ale od strony szyby. Na tym z allegro kradzionym zdjęciu widać mniej więcej o co chodzi.
  14. Ten zaworek jest od sterowania zaworem upustowym. Z angielska dump valve więc często jest nazywany DV. Od tego zaworka powinnien iść jeden wężyk do kolektora, drugi do rury dolotowej za intercoolerem, przy flaszy ciśnienia doładowania jest króciec, a trzeci do zaworka DV na dole turbiny. Do rury dolotowej za filtrem, a przed turbo powinien iść wężyk z zaworka sterującego wastegate, tego na turbinie.
  15. Trudno go dobrać. Ktoś tu ostatnio pisał, że znalazł jakiegoś chińczyka, ale też miał jakiś problem z nim.
×
×
  • Create New...