Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Klosiu

Klubowicz
  • Zawartość

    1 533
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    19

Klosiu wygrał w ostatnim dniu 28 Styczeń

Klosiu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

102 Good

1 obserwujący

O Klosiu

  • Urodziny 1984.08.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

1 956 wyświetleń profilu
  1. Wymiana oleju w skrzyni F40

    Zapomniałem o najważniejszym i najśmieszniejszym. Problem dotyczy tylko wrzucania biegu na wyższy. Przy redukcji jest masło. Synchronizatory są więc w dobrej kondycji
  2. Wymiana oleju w skrzyni F40

    Może Choć musiałbym mieć pecha, żeby u mnie się tak działa, a inni robią dziesiątki tysięcy i może im skrzynie powoli padają, ale są i tak w lepszym stanie niż moje.
  3. Wymiana oleju w skrzyni F40

    Wieloma. Tak samo jak dieslami z f40. Wydaje mi się, że w każdym z nich faktycznie na zimno trochę gorzej chodziły, ale po kilku kilometrach robi się fajnie. U mnie jest na opak. Ewidentnie na ciepło chodzi gorzej niż na zimno. Jak znam życie to będzie pierdoła, ale powoli już nie ma co sprawdzać. Wiem, że to nie rajdówka, no ale, żeby bieg 1.5s zmieniać? Programatorem we wsadzie bezpośrednio. Opcomem, idzie potem przywrócić do 3, czyli zepsuć mod . Też myślałem, że 3 jest gites, dopóki nie spróbowałem 4. Przy zmianie pasa podobnie, ale super przy zjeżdżaniu z ronda.
  4. Wymiana oleju w skrzyni F40

    Zmieniłem skrzynię całą. W środku perfekcyjna. Bez luzów na łożyskach itp. Ludzie jeżdżą wyje***ymi skrzyniami, że ich słychać z kilometra, a biegi dobrze im wchodzą. Chodzi o ilość mrugnięć kierunkowskazów przy zmianie pasa. Jak lekko ruszysz manetką standardowo jest 3, a można tę ilość zmienić.
  5. Wymiana oleju w skrzyni F40

    No właśnie wszyscy tak mają w koło, a u mnie ciągle na ciepło kłopot. 3 sprzęgła, 2 skrzynie, zmieniona pompa sprzęgła, niezliczone wymiany oleju w ilościach od 2.2 do 2.8, smarowanie linek i regulacje i inne gusła. Na zimno jak masełko biegi chodzą, a im bardziej się zagrzeje, tym ciężej chodzi, aż w pewnym momencie zaczynają haczyć przy szybszej zmianie. Może tak ma być, a mi się wydaje, że biegi powinny łatwiej wchodzić... Sam nie wiem. W ibizie 1.4 biegi można jednym palcem wrzucać, szybko, wolno, zimno ciepło. Bez znaczenia. Zawsze tak samo wchodzą.
  6. Wymiana oleju w skrzyni F40

    Przy wysokich temperaturach stabilniejszy jest AMSOIL Manual Synchromesh Transmission Fluid. No ale fuchs też robi robotę.
  7. Turbo się poci

    Gdzie ten olej widziałeś? Na czym? Był na grubej rurze co idzie w dół i pod silnikiem w stronę zderzaka, czy gdzieś w innym miejscu? Do turbiny przykręcone są 4 przewody. 2 wodne i 2 olejowe. Możliwe, że zaworek masz ok, a z przewodu któregoś leci. Przez internet tego nie sprawdzisz. Musisz wjechać na kanał/podnośnik i poszukać źródła wycieku. Jak turbo jest całe brudne i nie łatwo sprawdzić skąd kapie, to musisz go wytrzeć, lub jakimś zmywaczem wymyć.
  8. Turbo się poci

    Sprawdzałeś, czy nie leci po prostu z przewodów olejowych?
  9. Flansza ma taki sam kształt jak w turbie z z20net? Pewnie to do innego auta zupełnie turbo. 2.0t ma 265nm, a 1.9 miał chyba 290nm, więc nie było przepaści w cyferkach. Pod d*pą już tak.
  10. Nie. Listwa nie ma nic do rzeczy. Niebieskie i zielone wtryski mają inną wydajność i charakterystykę. Jak je włożysz bez strojenia, to silnik będzie zalewany. Będzie check i błąd, że dawka za bogata. Nie powinno tak się jeździć. Ja się przesiadłem z alfy 147 1.9 140km i dla mnie była różnica na minus. Brakowało momentu, a auto cięższe. Ale już nie brakuje, hehe.
  11. Listwy nie trzeba zmieniać. Jak włożysz wtryski, to póki ich nie wystoisz, to nie powinieneś na nich jeździć. Jeżeli masz lpg, to spoko, ale jeżeli nie masz, to u tunera dopiero montaż wtrysków. Proszę Cię .
  12. Tylko trzeba wtyczki przerobić, bo szare mają inne. Ewentualnie można zmienić wiązkę wtrysków.
  13. Z20NET różnica w obrotach na luzie

    Zdarza się, że wskazówka się rusza, a obroty tak na prawdę nie falują poza normę. Na pewno zauważalne i słyszalne falowanie nie jest normą.
×