Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Klosiu

Klubowicz
  • Content Count

    2078
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Klosiu last won the day on May 15

Klosiu had the most liked content!

Community Reputation

143 Good

4 Followers

About Klosiu

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 08/07/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1182
  • Auto
    Signum
  • Oddział VKP
    Śląski

Kontakt

Recent Profile Visitors

2817 profile views
  1. Pierwsza z brzegu tabela zależności ciśnień w układzie od temperatury zewnętrznej: http://acprocold.com/faq/r-134a-system-pressure-chart/ Jak widać już nawet przy 35 stopniach wysokie ciśnienie może przekroczyć 20 bar i to jest ok. Co do głównego tematu, to uważam, że jest trochę za niskie ciśnienie po stronie niskiego ciśnienia i jednocześnie trochę za wysokie po stronie wysokiego ciśnienia. Przy jakiej mniej więcej temperaturze był robiony test? Może to być wina źle działającego zaworu rozprężnego lub zablokowanego układu. Zapoznałeś się z tematem poniżej ? Najlepiej to zajedź do serwisu, co Ci klimę nabijali i powiedz jaka sytuacja. Powinni to zdiagnozować, jak się znają na układach klimatyzacji.
  2. Po prostu odkręć śrubkę od wahacza i przestaw ramię czujnika o 180 stopni i wtedy ta metalowa dźwignia/cięgno ułoży się pionowo nad punktem mocowania do wahacza i wtedy ją przykręć. Nie ty pierwszy źle przykręciłeś czujnik.😉
  3. Ramię czujnika masz odwrócone o 180. U Ciebie wskazuje w stronę sprężyny i lewego koła, powinno wskazywać w stronę prawego koła. Tu już nie chodzi nawet o zakres pracy, bo to można by kalibracją ustawić, ale o to, że teraz działa w przeciwną stronę. Jak popatrzysz na moje zdjęcia, to zobaczysz, że jak koło idzie do góry, to czujnik obraca się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. W układzie jaki Ty masz, w momencie jak koło idzie do góry, to czujnik obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Zdjęcia robione od tyłu, spod tłumika lewego. Auto stało na kołach.
  4. Musisz odkręcić dźwignię od wahacza i odwrócić ramię tak, żeby dźwignia pracowała pionowo.
  5. Tak jest. Na 100% jest odwrócony i teraz jest po skosie dźwignia zamiast pionowo.
  6. Śledzę temat, bo to wydaje się ciekawą alternatywą, do tego, co ma Kamil u siebie w 2.0. Co prawda 2.8 jest nieco bardziej kapryśny od 2.0, ale jeżeli bez kucia pęknie 400km i nic innego przy okazji, to całkiem możliwe, że się skuszę na ten motor i pewnie nie tylko ja. Powodzenia!
  7. A żarówki równo masz wsadzone? Bardzo często można je źle założyć i potem świecą jak chcą.
  8. Czy na tej stronie internetowej jest napisane, że wszystkie opony, które u nich kupisz, będą miały taką samą datę produkcji?
  9. A nie był przypadkiem samochód "tuningowany"? Próbowaliście wgrać ori soft do sterownika?
  10. A wiesz coś więcej? Był uszkodzony, zalany, czy sam od siebie się zepsuł?
  11. Myślałem, że o remont silnika chodzi....
  12. To jest tylko odbiornik bluetooth, nie można słuchać z USB. Jak bardzo mocno pogłośnisz radio, to lekki szum jest. Pewnie na dobrym nagłośnieniu, będzie wyraźniej i wcześniej słyszalny. Nie ma się co oszukiwać, jakość na pewno nie jest taka jak na kablu. Można powiedzieć, że gra to jak najlepiej odbierające radio FM jakie możesz złapać.
  13. Mam roidmi i jest całkiem spoko. Na pewno się nie nadaje jak ktoś ma porobione car audio jakieś super. Na co dzień jest ok. Jedyna wada jaką zauważyłem, to zakłóca radio seryjne jak jest wsadzony w zapalniczkę.
  14. https://www.multiecuscan.net/ Do tego elm i się bardzo dużo dowiesz.
×
×
  • Create New...