Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Klosiu

Forumowicz
  • Zawartość

    1 399
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16

Klosiu wygrał w ostatnim dniu 20 Lipiec

Klosiu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

92 Excellent

O Klosiu

  • Urodziny 1984.08.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum

Ostatnio na profilu byli

1 748 wyświetleń profilu
  1. Kontynuuj sprawę AFL może w odpowiednim temacie, żeby tu nie śmiecić.
  2. Idzie opcomem. Kalibracja może się nie udać jak jest zakres czujników poza zakresem.
  3. Oczywiście. Nawet jakbyś przekładał między dwoma takimi samymi silnikami, to i tak wypadałoby sprawdzić program LPG.
  4. Przy obecnych temperaturach mam tak samo. Latem 10l starcza na dużo dłużej.
  5. Sprężyny porównywałeś przed przykręceniem? Były takie same lewa i prawa? Może podkładki nie dałeś z któreś ze stron, albo gdzieś są np dwie?
  6. W alfie z tym silnikiem miało być poniżej jednego ohma. Jakoś koło 0.7
  7. No tak... Ty możesz reklamować z rękojmi do sprzedawcy, czyli do Twojego kumpla, tylko wtedy zwalasz problem na niego i może się okazać, że nie będziecie już kumplami. Z drugiej strony on jako firma może reklamować z tytułu rękojmi do carsów. Żądania mogą być takie same (wymiana towaru, a jak nic nie da, to odstąpienie od towaru), przy czym w tym przypadku, może faktycznie dobrze pójść do radcy prawnego, żeby skonstruował pismo z pieczątką odpowiednią. Tak czy siak, spróbuj się rozejrzeć za warsztatem z lepszym sprzętem, żeby jakiś wydruk był na potwierdzenie, że faktycznie są te opony złe.
  8. Złóż reklamacje do sprzedawcy z tytułu rękojmi. W pierwszym roku eksploatacji on musi udowodnić, że to Ty spowodowałeś wadę. Proces jest regulowany ustawą, więc sprzedawca nie można się powoływać na warunki gwarancji. Jakbyś miał taki wydruk o którym @michalm83 pisze, to już w ogóle super. Możesz żądać naprawy (w tym przypadku to głupota), lub wymiany na nowy towar. Jak to nie pomoże, możesz żądać obniżenia ceny, lub po prostu odstąpienia od umowy. Więcej masz tu: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
  9. Hamulce 314 mm i Fegli 16 Vectra C

    Coś w tym jest, bo ja miałem 16 stalowe i bez kłopotu mieściły mi się na 314mm. Inni mają kłopot. Może to zależy, czy stalówki są z vectry czy z astry, czy może jeszcze z innego modelu.
  10. Komunikaty komputera

    Wszystko o co tutaj pytasz jest w instrukcji. Przeczytaj sobie przynajmniej cześć dotyczącą komputera.
  11. Wymiana modulu BCM

    nf_eu.bin
  12. Niby dlaczego? Normalnie wykupują ubezpieczenie oc 30 dniowe na vin i po temacie. Tyle tylko, że jak auto jest wyrejestrowane za granicą, to nie można nim legalnie się po drodze poruszać. Tablice jak rafal pisał są z allegro, albo wyklejanki na pleksi robią.
  13. Wsad licznika opc

    Szukam, szukam i nie mogę znaleźć wsadu do licznika opc bez modyfikacji. Ze skalą obrotów do 8000obr/min i prędkości do 300km/h. Skrzynia manualna. Jeżeli ktoś ma i chce się podzielić, to proszę o link lub o wiadomość na pw, to maila podrzucę.
  14. Poradnik do OP-COM

    Tłumaczenie liche, dlatego nie wiadomo o co chodzi. Jest to ciśnienie bezwzględne. Czyli na wyłączonym silniku (a na przekręconym zapłonie) powinno pokazać ciśnienie atmosferyczne. Na wolnych obrotach powinno pokazać jakąś wartość poniżej 100kpa dlatego, że w kolektorze panuje wtedy podciśnienie. Podczas gdy turbo dmucha jest to wartość ponad 100kpa. Jeżeli chcesz sprawdzić jakie masz podciśnienie, to sobie od atmosferycznego odejmujesz to co pokazuje na wolnych. Jeżeli chcesz wiedzieć jakie masz ciśnienie ładowania, to od tego co pokazuje map sensor podczas buta, odejmujesz atmosferyczne ciśnienie.
  15. Cewki Vectra C 2.0t z20net

    Wychodziły i żółte i czarne. Czarne są nowsze od żółtych. Żółte są gorsze pod tym względem, że były montowana na początku produkcji i jest większa szansa, że są bardziej zużyte niż czarne. Nie wiem czy jest między nimi jakaś różnica konstrukcyjna. Kolega ma dwie żółte w silniku z 2003r i śmigają przy 300+ KM. P0171 to uboga mieszanka i jakoś mi się nie widzi, żeby to cewki były winne.
×