Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

SlaVkoGA

Forumowicz
  • Zawartość

    478
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

SlaVkoGA wygrał w ostatnim dniu 4 Styczeń

SlaVkoGA ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

25 Best

O SlaVkoGA

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 4 Maj

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia/Elbląg

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 2.2DTI //BMW E91

Ostatnio na profilu byli

1 095 wyświetleń profilu
  1. do VC przedlift,h7, dwa lata temu w Gdańsku chcieli 500-600zł. około 500zł bodajże kosztowały lampy Depo. Widziałem lampy po regeneracji i cały czas żałowałem, że kupiłem zamiennik. Regeneracja polgała min. na regeneracji odbłyśnika, wymianę wszystkich uszczelek (włącznie z tymi pod śrubami do regulacji przez które często dostaje się wilgoć), czyszczenie soczewki, polerowanie klosza itp. Nie wiem jak to wygląda w VB.
  2. Śrubę też Ci zrobią. Musisz tylko znaleźć odpowiednia firmę. Ogólnie to dopiero zauważyłem, że temat tyczy się VB.Ja opisywałem lampy w VC. Do VB są chyba trochę tańsze. Jak będziesz kupował zamienniki to po odbiorze paczki zwróć uwagę co Ci wysłali. Ja na aukcji do Clio kupiłem Depo a przyszły TYC.
  3. Ja Depo miałem 2 lata i dalej służą nowemu nabywcy mojego auta. Po 2 latach reflektory dalej wyglądały ładnie, "szkło" nie zrobiło się matowe, brudne itp. Trochę na dolnych krawędziach podczas dużych opadów potrafiły przyparować. Z pasowaniem nie było dużych problemów ale materiał, z którego zostały wykonane jest słabej jakości. Myślę, że świecą tak samo jak oryginalne po regeneracji. Ogólnie nie jest źle ale ja osobiście drugi raz bym takich lamp nie kupił. Moim zdaniem najlepszą opcją jest oddać stare lampy do firmy, która zajmuje się profesjonalną regeneracją. Kasa ta sama a ma się w sumie praktycznie nowy oryginał. W zeszłym roku kupiłem do rodziców Clio lampy firmy TYC. To dopiero jest tandeta.
  4. SlaVkoGA

    Opel Signum/vectra automat szarpie.

    U mnie lekko ślizgał się i szarpał 3 bieg lecz na zimnym silniku. Pomogła wymiana oleju. Teraz skrzynia chodzi jak nowa. Opla już nie mam i w sumie nigdy nie miałem z automatem wiec do końca nie wiem jak sprawa w Signum wygląda ale wiem, że w moim aktualnym aucie można zresetować ustawienia skrzyni i na nowo przeprowadzić adaptację i to pomaga w wielu takich przypadkach. Poszukaj informacji na ten temat bo podejrzewam, że u Ciebie też się coś takiego da zrobić. Podjedź do jakiegoś ogarniętego serwisu, który zajmuje się automatami i wypytaj.
  5. Bez przesady, ze za 9k polifta dostaniesz w dobrym stanie nawet z directem. Widziałeś na żywo czy w ogłoszeniu?
  6. Jeżeli problem z oświetleniem w klapie oraz zamkiem to pierwsze co to bym sprawdził przewody w miejscu przejścia z karoserii na klapę. Duże prawdopodobieństwo, że po latach otwierania któryś z przewodów się ułamał.
  7. SlaVkoGA

    vectra b a viki c

    Jak masz czas, wiedzę, pieniądze,umiejętności, chęci, to wszystko się da.
  8. Z prawej strony pod zderzakiem. Zobaczysz ją jak skręcisz kolo w lewo, odkrecisz przednia część nadkola i je odchylisz. Najlepiej zdjąć zderzak- 10 min roboty.
  9. Do aso nie jedź bo skasuja. Poszukaj kogoś na forum to Ci to ogarnie za browarka tak poza tym to czy tam nie trzeba jeszcze jakiś czujników dokładać? Przy pedale sprzęgła bodajże?
  10. Dla mnie największym minusem w tym aucie są zwykłe lampy H7 -świecą jak w maluchu. Według mnie vectra C tylko z ksenonem. Poza tym za tą cenę mnie nie zachwyciła. Jakoś biednie wygląda choć w sumie coś tam ma. Ogólnie to warto jechać zobaczyć bo może stanem nadrobi i warto sprawdzić ten przebieg. Do auta do chodzi jeszcze 800zł za dokumenty 256 za rejestrację i na 90% nie można wrócić nim na kołach do domu także koszta rosną. Nie mniej jednak jak napisałem wcześniej to warto jechać obejrzeć auto.
  11. Auto św. Mikołaja zapewne A tak na poważnie to za tą cenę i tak będzie mu ciężko sprzedać nawet jakby wymienił pół auta. Większości ludzi mało co obchodzi ile pieniędzy jest włożone w samochód. Patrzą tylko na przebieg i że rocznik stary bo za taką kasę mozna mieć coś nowszego. Nie ważne, że po zakupie zaraz się to rozleci. Ja w swojego włożyłem 13 tyś. I ledwo co za 9 sprzedałem mimo dobrego stanu.
  12. Widzę, że jesteś z pomorskiego i auto również. Zamiast prosić o zdjęcia lepiej pojechać i obejrzeć. Weźją a na stację diagnostyczną i wszystko będziesz wiedział.
  13. To jak to jest z tym przebiegiem? 300 Źle, 200 Źle, 175 również. Większość ludzi krytykuje zakup nowego auta bo szybko na wartości straci. Co w takim razie kupić? Nie zapominajmy, że to są używane auta i nie będą idealne. Cena to akurat jego sprawa. Nie wiadomo co jej dolega i w jakim stanie jest. Na forum też często ceny są z kosmosu. Ktoś tanio wystawi to szrot, drogo to przegina.
  14. W0l0zcf3571028126 -vin tej vectry
  15. Też miałem parę aut i ja również nigdy tak nie robiłem ale moim zdaniem to nie przekreśla auta. To jest szukanie dziury w całym. Nie wiadomo jak się tam to znalazło i jak długo było. Może wyjął to co lepsze aby coś z niego jeszcze odzyskać min. np. nowe dywaniki (ale po co? ) albo po prostu nie miał innych i włożył takie bo pod nimi jest wielka dziura w podłodze. Powodów może być wiele. Nie bronie go bo trzeba być czujnym. W każdym razie bez oglądania auta się o tym nie dowie. Poza tym handlarz chybaby nie handlował nim przez 5 lat. Poza tym dziwie się, że jeszcze nikt nie napisał o tym, że w 12 letnim dieslu jest tylko 175 tyś. km
×