Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ShoofelJnr

Forumowicz
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About ShoofelJnr

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Hyundai Sonata 2.0t 16'. Saab 93 2.0t 05'

Recent Profile Visitors

1147 profile views
  1. Nie musi być na KM-ach. Rozrząd z febi to Mn to samo co rozrząd swag. W środku to samo. Raz montowałem swaga na życzenie klienta i dzwoni po 30tkm. Przy odpalaniu
  2. I jak ci chodzi na tych 'podjebkach' ? Wqwia mnie to okreslenie... Ja pracuję tylko na blokadach HP ( kilkadziesiąt ich mamy na warsztacie do różnego typu silników ) nigdy nie było problemów. Jedyny kłopot jest z niebieskimi blokadami które są źle opisane w katalogach i można sobie narobić roboty. Do neta zielone, do b207r srebrne ( ostatnio doktorat przeszliśmy z rudikiem) i w zasadzie tyle w temacie blokad..
  3. Z tego co widzę po tych cenach z góry, to hmmm .. chyba nigdy nie dojdę do pieniędzy jak dalej tak będę robił za moje stawki
  4. Ja ostatnio byłem zmuszony robić pompę wody na założonym kacie... Jakoś poszło 5tys za wymianę rozrządu... Robię dwą w miesiącu i mam święty spokój haha
  5. Kombinujesz. Jaka jest różnica na handel a dla siebie. Góra Ori dół albo Ina albo fair, gdzie fai ostatnio miałem problemy. Gdzie tutaj oszczędności? Wsadzisz stare uszczelki rozcieknie się i podwójna robota Blolady albo KM albo zup HP. I nazywanie kogoś kto zrobi ci rozrząd 'wymieniaczem' było celowe czy 'tak Ci się napisało'? Bo irytujący był ten post ...
  6. Dmuchało Ci 1.5 bara ? Masz serię czy coś dłubane. Seria z tego co wiem dmucha 0.7 Reset ECU robiłeś po tej operacji? I zawory masz nowe czy używki ?
  7. Ślizg.lancuch i napinacz bankowo. Łańcuch leci w tym momencie po tłoku z naponacza. Wymień balans i spokój. Ale że ktoś ci to ogarnie z buta to raczej wątpię, ale próbuj
  8. @DamianSignie przesadzaj te silniki to nic nadzwyczajnego... @adolf206napisz/zadzwoń do uzytkownika Rafalg,nie masz daleko a postawi ci furę na nogi bez jeżdżenia do tczewa
  9. Mam 264tkm rozrząd Ori, w saabie miałem 290tkm rozrząd Ori. Niema reguły chcesz miec święty spokój wymień i ciesz się jazdą. Przeważnie robi się rozrząd jak już urwie się slizg z balansu ( przynajmniej u mnie takie przypadki) także na pytanie robić czy nie musisz odpowiedzieć sobie sam. Nie są to jakies wielkie pieniądze za rozrząd
  10. Zdziwilbys się jak wyglądały moje świece w saabie. No ale ok
  11. Nie idzie ci to na dwa paliwa? Wywal bezpiecznik z pompy paliwa na LPG i zobacz. Miałem tak w saabie
  12. Bzduram... udupi się ślizg wpadnie w rozrząd i kaplica. Nie kombinuj kup Ina lub fai choc z nim.mialem ostatnio kłopot. Górny ślizg był źle odlany i po dokręceniu latał luźno i chyba na zmienili konstrukcje napinacza balansu na taki który się nie chowa całkowicie?!.(Rafał słyszałeś coś na ten temat?) Ina wydaje się być dobrym wyborem i bez przesady ten rozrzad nie kosztuje miliony i nie wymienia się go co roku... Jedyne koło które bym wymienił to napedu na główny rozrząd, to małe. Ale ciężko z nim podobno do dostania od ręki.
×
×
  • Create New...