Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ShoofelJnr

Forumowicz
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About ShoofelJnr

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Hyundai Sonata 2.0t 16'. Saab 93 2.0t 05'

Recent Profile Visitors

855 profile views
  1. Ślizg.lancuch i napinacz bankowo. Łańcuch leci w tym momencie po tłoku z naponacza. Wymień balans i spokój. Ale że ktoś ci to ogarnie z buta to raczej wątpię, ale próbuj
  2. @DamianSignie przesadzaj te silniki to nic nadzwyczajnego... @adolf206napisz/zadzwoń do uzytkownika Rafalg,nie masz daleko a postawi ci furę na nogi bez jeżdżenia do tczewa
  3. Mam 264tkm rozrząd Ori, w saabie miałem 290tkm rozrząd Ori. Niema reguły chcesz miec święty spokój wymień i ciesz się jazdą. Przeważnie robi się rozrząd jak już urwie się slizg z balansu ( przynajmniej u mnie takie przypadki) także na pytanie robić czy nie musisz odpowiedzieć sobie sam. Nie są to jakies wielkie pieniądze za rozrząd
  4. Zdziwilbys się jak wyglądały moje świece w saabie. No ale ok
  5. Nie idzie ci to na dwa paliwa? Wywal bezpiecznik z pompy paliwa na LPG i zobacz. Miałem tak w saabie
  6. Bzduram... udupi się ślizg wpadnie w rozrząd i kaplica. Nie kombinuj kup Ina lub fai choc z nim.mialem ostatnio kłopot. Górny ślizg był źle odlany i po dokręceniu latał luźno i chyba na zmienili konstrukcje napinacza balansu na taki który się nie chowa całkowicie?!.(Rafał słyszałeś coś na ten temat?) Ina wydaje się być dobrym wyborem i bez przesady ten rozrzad nie kosztuje miliony i nie wymienia się go co roku... Jedyne koło które bym wymienił to napedu na główny rozrząd, to małe. Ale ciężko z nim podobno do dostania od ręki.
  7. Napinacza wyciągniesz od dołu, odciągając trochę motor od podłużnicy. Wyjdzie bez problemu bez demontażu łap poduszek itp
  8. W carsie coś 8dych zaworki kosztują po zniżkach chyba. Przy przepustnicy zmieniałem i tyle płaciłem . I numery się crossuja z innym chyba, jakoś tak było że.po nr oryginału pierburg miał inny nowy nr albo coś pomerdałem
  9. W tym wypadku jedynie strojenie lub sps i wgranie swieżego seryjnego softu pb no ogarniety gazownik z afr
  10. Podejrzewam ze go podlewa i to bardzo. Kolega @razzQ ma podobny problem, ale na lpg. Na torque korekta skacze w góre że skali brakuje.
  11. Cewka, rozumię że 4 sztuki podmienione. Pojedyncze szarpniecie przy wcisnieciu gazu w opor... Ciekawa sytuacja.
  12. Jak na benzynie się zachowuje auto ? Cewki podmienione wszystkie sprawne ?
  13. Nie wiadomo czy była podnoszona.. auto jedzie na zdrową serie. Ogarnij gaz, i bedziemy myśleć dalej co i jak
  14. 👍 odezwij się po wizycie u Marka, ciekawy jestem co zrobi z lpg
×
×
  • Create New...