Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Flexluger

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Flexluger

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/17/1979

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Torun / Slough UK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vectra C 2008 3.0 cdti

Recent Profile Visitors

553 profile views
  1. Ja bym kupil dwu letnie a6 Auto fajne I mlode A z czasem by cos tam pomajstrowal przy sofcie I bylo by 210km
  2. Zgadzam sie z Toba w 100% Problem jest jedynie taki ze tych aut nazwijmy to umownie " starej epoki " jest juz coraz mniej I sa coraz starsze I niedlugo chcial czy nie trzeba bedzie sie przesiasc na cos nowszego (co w tym wypadku wcale nie oznacza lepszego)
  3. https://www.youtube.com/watch?v=K_yBUfMGvzc
  4. hehe to dziwny zbiek okolicznosci ze zaczol brac olej w momecie pojawienia sie wycieku
  5. Mam troche doswiadczenia w oklejaniu ale wydaje mi sie ze kiepsko to wyjdzie ale nigdzy tych listew nie robilem Ostatnio robilem pokrywe silnika I tak to wyszlo :
  6. pewnie przed wyciekiem nie dolewal A jak zaczelo leciec to przez ostatnie 12tys dolal 1,5litra
  7. Glos poszedl Calkiem ladne to cos
  8. Mi w zeszlym tygodniu na trasie Londyn-Torun wyszlo 8.7l A dodam ze jechalem dosyc ostro po nizej 160kmh zadko bylo
  9. Chyba koledze maly blad sie wkradl 117KM ? jak mam "Z" to mam 184KM ale "Y" mialy troche wiecej niz 117KM no chyba ze schamowales I tak ci wyszlo ?
  10. Tylko ze to jest sam gril bez stelarza Stary stelarz trzeba bedzie powycinac pod ten gril bo nie bedzie pasowal
  11. Glowice do planowania to silnik w polowie rozebrany nie zostalo wiele. Jesli dobrze mowie to robi to mechanik wiec on chyba nie powinien miec problemow ze zlozeniem. W Toruniu jest koles ktory planuje te bloki.
  12. Ja bym zaczol od najprostszych zeczy Nie pamietaj kto to byl ale ktos z forum mial identyczne objawy jak ty Powymianial wszystko co mogl i nic A co sie okazalo :jak mu zmieniali filtr paliwa zamocno dokrecili dekiel I uszkodzili oring I lapalo powietrze do ukladu paliw
  13. Jak juz masz silnik wyjety ja bym dal blok do planowania Zrobic raz I nie wracac do tematu
  14. Ae jest napisane ze blok I glowica bedzie planowana Nie sama glowica.
  15. Wcale nie uwazam ze 3.0 to badziew i nie mowiew tego dlatego ze go mam Powiem tak znam kolesia ktory zrobil dokladie to co ty chcesz zrobic Nie ma go na forum wiec bede musial go popytac co i jak ale z tego co pamietam to sa to straszne koszty nawet jak sam bedziesz robil Tak wiec naprawde trzeba sie dobrze zastanowic czy chcesz to robic. Zlapalem go przelotni Koszt okolo 10tys Jemu tak wyszlo co do szczegolow to jak mowie zlapalem go przelotnie jak bede mial wiecej czasu to dopytam Silnik I skrzynia to pewnie okolo 7tys dotego osprzet jak rozrusznik,alternator.......... Jak dla mnie troche duzo
×
×
  • Create New...