Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Immortal

Forumowicz
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Immortal

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 3.2 V6 GTS

Recent Profile Visitors

300 profile views
  1. Witam, to właśnie taki, tez nie tanio, ale już dużo realniej, dzięki.
  2. Dzieki, no cena po grubasie, prawie tysiąc złotych, jakiś absurd
  3. Witam, mam pytanie, czy przepływomierz powietrza do vectry c 3.2, marki Pierburg za 350 zl, to dobry zamiennik, bo bosch w sklepie nie dostępny.
  4. Witam, dzięki Panowie, także biorę się za sprawdzanie.
  5. Witam, mnie tez dopadł właśnie problem z zamkiem w bagażniku, vectra c 2003 r. HB, 3.2V6, ale niestety nie posiada ona awaryjnego otwieracza pod tapicerką, natomiast pytanie takie mam , czy jak jest wejście na kluczyk w zamku, to klapa bagażnika powinna się otworzyć mechanicznie na kluczyk? , bo za żadna cholerę nie mogę nawet na kluczyk otworzyć, jak by sie cały mechanizm zaciął , proszę o pomoc.
  6. Witam, możliwe to co rzeczesz o mechaniku i druciarzu......😎 , ale poprosiłbym o małą podpowiedź co Kolega miał na myśli ,,sprawdzić to samemu,, ?
  7. Witam , posiadam opla vectre c, gts, 3,2 , 2003 rok, gaz STAG Premium -6, założony w 2013 roku, od około roku czasu borykam się z problemem odpalania silnika, dzieje się to gdy autko postoi całą noc, dzień lub dwa, po czym odpala za drugim lub trzecim razem, silnik dławi się, tak jakby nie dochodziło paliwo, potem gdy już jeżdżę cały czas, wyłączam silnik na godzinkę dwie to odpalam bez problemu, a po dobie lub dwóch dalej to samo. Natomiast gdy przełączę ręcznie na benzynę i jeżdżę tylko na benzynie, to autko odpala za każdym razem normalnie czy postoi dwie godziny czy też dwa dni, a gdy tylko zacznę jeździć z powrotem na gazie, wówczas znowu po dniu lub dwóch dniach autko odpala za drugim lub trzecim razem. Sprawdzałem u mechanika oraz u gazownika, nic nie wykryli, niby wszystko jest ok, zastanawiam się nad wymianą parownika oraz wtryskiwaczy gazu, może by to pomogło, bo w końcu sześc lat już jeżdżę na gazie, wiec może te rzeczy się po prostu wyeksploatowały, co w rozmowie nie wykluczał gazownik. Proszę o jakieś porady, informację, sugestie.
  8. Czemu strach, coś z nimi nie tak?
  9. Witam, nawiązując do mojego tematu odnośnie ,,siedzącego,, tyłu względem przodu w opel vectra c 3.2 GTS z uwagi na butle lpg oraz inne obciążenia, po zastosowaniu podkładek gumowych o grubości 3cm, wygląda to tak jak na załączonym foto poniżej. Myślę że teraz jest ok, oby tylko za bardzo na tych podkładkach nie usiadł, ale czas pokaże. Przejechałem trochę kilometrów, nie odczuwam praktycznie żadnej różnicy w prowadzeniu, jedyny problem to auto nie testuje mi poziomowania ksenonów przy ich włączaniu, ale domniemam że chyba trzeba zrobić kalibracje czujników zawieszenia które poszło do góry.
  10. Witam, no właśnie są prawidłowo, jak dobrze się Kolega przypatrzy to widać strzałkę do góry miedzy napisami, które także nie są do góry nogami .
  11. Witam, to tego nie można normalnie rozkręcić, tylko trzeba bawić się w lutowanie?
  12. Witam, mam je prawie dwa lata, wydaja się trochę twarde, ale tak poza tym ok.
  13. Witam, mam gtsa z obniżonym zawiasem, po wymianie sprężyn m-ki KYB z przodu , odległość od kapsla do krawędzi błotnika wynosi 38cm, wiec pewnie ma tak być, natomiast faktycznie wizualnie wygląda to tak że przód idzie wyżej niż tył,moze dlatego że z tyłu masz juz ,,wygniecione,, sprężyny lub obciążony bagażnik np butla z gazem itd, ja u siebie mam butle z gazem, pełnowymiarowe koło zapasowe plus jakieś tam szpargały, wiec dałem pod sprężyny gumowe podkładki o grubości 3 cm i teraz fajnie stoi, sprzedający te gumy oznajmił mi że z czasem tył na nich trochę siądzie, tak do około 1cm, wiec i tak będzie dobrze, jak dla mnie oczywiście Fani gleby pewnie by mnie za to ,,zglebowali,, , ale nie miałem innego wyjścia bo nie wyglądało to dobrze gdy przód stał wyżej niż tył.
  14. Dzięki, tak też uczynię, oby przyjęli.
×
×
  • Create New...