Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Val

Klubowicz
  • Content Count

    2792
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Val last won the day on March 18

Val had the most liked content!

Community Reputation

100 Good

4 Followers

About Val

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 10/31/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1125
  • Auto
    BMW 528i, BMW 730i, BMW 750i
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Recent Profile Visitors

4365 profile views
  1. To po co było pytać skoro i tak zrobiłeś po swojemu? Podałem ci link do dobrych opon w dobrej cenie. I co to znaczy "chodziła"? Jeśli guma jest miękka - to będzie się kołysać na boki. No i nie pisz posta pod postem.
  2. Nie kumam ludzi którzy robią takie rzeczy. Chcesz z GTSa zrobić "Ursusa"? Wiadomo, że na feldze opona bez problemu się ułoży, ale ani wygląd, ani prowadzenie nie będą OK. Do tego nie jestem pewien czy nie będzie coś tam haczyć (bo GTS ma dodatkowo zawieszenie -20 mm). Więc nie drutuj i załóż normalny rozmiar 215/50R17.
  3. Sam chcociaż sprawdziłeś, co napisałeś?
  4. Czasem jest tak, że jakiś zakup jest udany i wszystko jest OK. Moje przykłady: Moja pierwsza VC - Z22SE z AF23. Kupiłem ją z przebiegiem 80.000 km. W ciągu 2 lat zrobiłem 50.000 km. Zero problemów. Sprzedałem z żalem i później żałowałem. Mój pierwszy diesel - Y30DT z AF33. Kupiłem go z przebiegiem 200.000 km. W ciągu 3 lat zrobiłem 70.000 km. Zero problemów. Sprzedałem go z żalem i tylko dlatego, że był to diesel. Nie powiem, fajnie się jeździło, jednak wolę benzynę (kupiłem dla ciekawości na próbę). Gdyby to była benzyna - to do dzisiaj byłaby ze mną. Oczywiście były to świadome zakupy. I co by kto nie mówił - dla mnie to były bardzo dobre silniki i byłem z nich naprawdę zadowolony.
  5. Teoretycznie tak. Ale teoretycznie i Long Life ma sens - bo przecież jest elastyczny i sam się dostosowuje do warunków. Ale teoria i praktyka - to są, niestety, dwie zupełnie różne rzeczy.
  6. Oczywiście, że wymieniam. Ale to ja. Producent nie zaleca takich rzeczy przy normalnej eksploatacji, ale przy tzw. "ciężkich warunkach" - już tak. Zresztą tak naprawdę tutaj chodzi o to, że taka wymiana jest przy remoncie czy wymianie danego podzespołu.
  7. Jakiś dziwny artykuł. Po jego przeczytaniu nabiera się podejrzeń że nie ma lepszego oleju niż 5W-50. Może to i jest dobry olej, ale dlaczego akurat on? Poza tym z jednej strony autor pisze że należy się trzymać zaleceń producenta, a drugiej strony nachalnie zaleca właśnie 5W-50 (a 5W-50 nie jest dopuszczony przez producenta do stosowania w silnikach VC / Signum). Tak samo ja mogę założyć bloga i napisać że nie ma lepszego oleju niż np. 10W-40, bo jest kompromisem między 5W-40 i 15W-40 itd. i będę uparcie to obstawiał.
  8. Jeśli 5W-30 - to GM. Jeśli 5W-40 - to dowolny inny (np. Castrol Magnatec). W ogóle do tych starych wiader nie ma sensu zalewać nic poza 5W-30 i 5W-40 (nawet sugerowałbym 5W-40). 0W-30 i 0W-40 są zdecydowanie za rzadkie.
  9. Nie istnieje coś takiego jak aktualizacja softu do CDC 40 OPERA. Tylko do CD 70 / DVD 90 NAVI.
  10. Zalej 5W-40 (np. Castrol Magnatec) i zobacz czy się coś zmieniło. Jeśli nie - szukaj problemu w silniku. Olej 5W-50 nie jest dopuszczony do tego motoru.
  11. W jakim radiu? Bo chyba nie w CDC 40 OPERA.
  12. Jeśli 16 - to tylko 215/55R16. I nie rozumiem twoich dylematów. Skoro to po co pisać że ? Oczywiście co do wyboru modelu - to tutaj tylko coś z segmentu premium. Osobiście polecam https://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contipremiumcontact-2-215-55-r16-93-h#239808927 (nawet cena super) - sam mam ich w trzech swoich autach (tylko inne rozmiary - 205/65R15, 225/60R15 i 225/55R16) i jestem bardzo zadowolony.
  13. Gniazdo wyskoczyło z mocowania. Rozwiń i zobacz jaka jest wtyczka. Jeśli płaska dwupinowa - tweeter. Jeśli kwadratowa czteropinowa - elektryczne szyby.
  14. A kto ci powiedział że to jest VIN od tego auta?
×
×
  • Create New...