Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Val

Klubowicz
  • Zawartość

    2 723
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

Val wygrał w ostatnim dniu 26 Listopad 2018

Val ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

94 Excellent

2 obserwujących

O Val

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1982.10.31

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1125
  • Auto
    BMW 528i, BMW 730i, BMW 750i
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Ostatnio na profilu byli

4 076 wyświetleń profilu
  1. Z tego co się orientuję to jest błąd w druku. W niemieckiej instrukcji obsługi jest właśnie 0W-30, w pierwszej polskiej również, dopiero potem w polskiej jest 5W-40. Co do Eco Service Flexa - to jest to w zależności od rynku. Np. wszystkie VC na rynek niemiecki go miały. A mój znajomy na Ukrainie ma VC na rynek ukraiński i tam go nie ma (po naciśnięciu przycisku nic się nie dzieje).
  2. Val

    car pass

    No chyba sobie jaja z nas robisz. Przecież to oznacza kod tapicerki.
  3. 4.500 km to trochę przesada, ale 5.000 km po mieście można zrobić spokojnie (po trasie - 7.500 km). Gorzej na pewno nie będzie.
  4. Pokaż mi to miejsce w instrukcji VC / Signum gdzie jest napisane że fabrycznie był zalany 5W-30. A jeśli dobrze poczytasz tą samą instrukcję to tam jest też napisane że w przypadku częstych rozruchów silnika oraz jazdy po mieście na krótkie dystanse należy częściej zmieniać olej i filtr oraz że te 30.000 km dla benzyny lub 50.000 dla diesla oraz 2 lata ma zastosowanie tylko w przypadku olejów Long Life.
  5. Już o tym kiedyś pisałem: jeśli odpowiadasz na poprzedni post - nie cytuj go. Nie ma takiej potrzeby. Tylko niepotrzebny spam. A skoro już coś tam cytujesz, to wydzielaj najważniejszą część, bo w tej chwili robi się śmietnik (te trzy odpowiedzi na różne tematy sklejone w jeden). Wracając do tematu: mówiłem o twojej teorii "pompowalności", która jest megadziwna. Sam to wymyśliłeś? A teraz zalecenia producenta (GM) do wszystkich silników VC / Signum: stare zalecenia (oleje bez normy dexos2): z Eco Service Flex (zalewany fabrycznie): silniki benzynowe: 0W-30 (norma GM-LL-A-025) silniki Diesla: 5W-40 (norma GM-LL-B-025) bez Eco Service Flex : 0W-30 0W-40 5W-30 5W-40 nowe zalecenia (oleje z normą dexos2): każdy olej posiadający tą normę (np. w przypadku Castrola Edge wszystkie powyższe oleje ją mają) Tak więc nie wiem o co ci chodzi z tym negowaniem zaleceń producenta. Masz do wyboru albo stare zalecenia, albo nowe. Oczywiście najprościej jest kupić GM 5W-30 i spać spokojnie. Ale teoretycznie możesz zalać każdy olej z powyższej listy każdego producenta.
  6. Dokładnie. To może zamknijmy ten temat? Ja nie neguję tego co zaleca producent. Mówię o teorii "pompowalności", która według mnie jest sporo naciągana.
  7. Podrobić można wszystko. Chcesz mieć pewność że kupiłeś oryginalny olej GM? Kup go w ASO. Wtedy ryzyko trafienia na podróbkę jest minimalne. No bo tutaj siedzą sami znawcy, którzy najpierw masturbowali na Motula, a teraz jakoś ucichło. To ci, co kupili 15-letnie wiadro i mało tego, że nie wiedzą co z nim robione było wcześniej - to jeszcze wymyślają jakieś dziwne teorie.
  8. No jaki ty jesteś mądry, a sam wytłumaczyć nic nie możesz. A co do tego ma czyja to konstrukcja? GM wymyśliło sobie taką nazwę i zaleca stosowanie olejów z tą nazwą w swoich autach. Co tu jest dla ciebie niezrozumiałego? Ale żeś wymyślił... To są stare silniki i ta twoja "pompowalność" nic tutaj nie da. A jak ci taka teoria: raczej szybciej zatrzesz pompę która cały czas będzie musiała nabijać ciśnienie od nowa. A na jakiej podstawie tak twierdzisz?
  9. A czym tak naprawdę różni się 5W-30 od 5W-40? Praktycznie niczym. Twoje wiadro i tak tego nie odczuje. Tak więc lej co chcesz i nie patrz na jakieś dexosy, bo kiedy twój silnik był robiony jeszcze ich nie było. Jeśli chcesz wiedzieć - w fabryce był zalany 0W-30. Co ty powiesz... A ja czytałem że to uniwersalny olej i pod benzynę, i pod Diesla. Jak to nie wiadomo? Wszystko wiadomo. To jest norma GM dla olejów które mogą być spokojnie stosowane w ich autach. Podobnie jak BMW ma LL-01 lub LL-04.
  10. Val

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Tak sobie czytam te wypociny i się zastanawiam - w jakim celu ja pisałem gotowy temat?
  11. Val

    Montaż tempomatu

    Ja to nie? A pedał hamulca?
  12. Val

    Opis Zmiany Całego Lusterka

    Niestety musisz, jeśli chcesz zrobić to fabrycznie. Jeśli druciarsko - to nie.
  13. Kurcze stary, wybacz, ale mi zaczyna brakować słów. Czy ja muszę specjalnie dla ciebie stworzyć osobną poradę? Czy może mam wszystko rozpisywać od nowa? A na temat radiów i głośników już są moje tematy na forum, poszukaj i poczytaj. No to skoro nie rozumiesz o co chodzi (chociaż dokładnie to opisałem w poradzie) to może się lepiej za to nie bierz.
×