Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Val

Klubowicz
  • Zawartość

    2 325
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Val wygrał w ostatnim dniu 4 Maj

Val ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

85 Excellent

1 obserwujący

O Val

  • Urodziny 1982.10.31

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1125
  • Auto
    BMW 750i
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Ostatnio na profilu byli

3 065 wyświetleń profilu
  1. Kodowanie Kluczyka

    Kluczyk zwykły czy scyzoryk?
  2. CDC 40 OPERA - radio premium

    Żadne. Albo lepszy dźwięk i wyjście na subwoofer (CDC 40 OPERA), albo AUX (CD 70 NAVI). Z modułem UWA działają wszystkie poliftowe radia.
  3. Poczytaj na tej stronie: https://forum.vectraklub.pl/topic/26259-co-to-za-wtyczka-złącze-przewód/?page=25, może wyczytasz coś...
  4. CDC 40 OPERA - radio premium

    Od kiedy to w Operze jest Bluetooth i AUX? Czytałeś w ogóle pierwszy post? Jeśli zmieniarka nie działa - szukaj nową Operę.
  5. Chyba se jaja robisz. A poczytać wcześniejsze posty to jakiś problem?
  6. Vectra C Hak Holowniczy

    Czy ty specjalnie piszesz to samo w dwóch miejscach naraz?
  7. Czy ty specjalnie piszesz to samo w dwóch miejscach naraz?
  8. Bezpieczniki i przekaźniki

    Sprawdź jeszcze instrukcję obsługi i będzie gitara.
  9. W oponach zimowych (do VC przy 215/55R16) w większości przypadków w zupełności wystarcza indeks prędkości "H" (do 210 km/h). Niekiedy różnica cenowa pomiędzy "H" i "V" jest spora.
  10. A w ogóle w tym temacie można cokolwiek znaleźć? Ten temat to jeden wielki śmietnik.
  11. Znowu mieszasz. Pytałem, czy jeździłeś VC na 205/55R16 i 215/55R16.
  12. 16 były wypuszczane, ale 215/55R16. Poza tym sam sobie przeczysz - piszesz, że zimy jako tako już nie ma, ale jednocześnie polecasz węższą oponę na grząski śnieg. I dalej nie rozumiesz, że na zimę musi też być wyższa opona. Jeszcze bym cię zrozumiał, gdybyś polecał 205, ale 60R16. Pytam jeszcze raz, czy jeździłeś na tych i na tych? I bardzo dobrze. Szukaj 215/55R16 - będziesz zadowolony. Dunlopy są OK - możesz śmiało brać (jeździłem na SP Winter Sport M2 i M3 - super). W ogóle jeśli już - to ja bym brał tylko segment premium (Dunlop, Pirelli, Michelin itd.).
  13. Instrukcje do VC to ja znam na pamięć. Poza tym nie wszystko co jest napisane w instrukcji jest do stosowania. Pokaż mi VIN auta, gdzie fabrycznie były założone takie koła. PS. Jeśli odpowiadasz na poprzedni post - nie cytuj go. Nie ma takiej potrzeby, bo to tylko dodaje wizualny szum i utrudnia czytanie.
  14. To pokaż mi VC, gdzie fabryka daje 205/55R16. Czekam na VIN. Osobiście widziałem jedną taką VC (a widziałem ich dużo) - uważam to za jakiś wyjątek. Zapomniałeś też dodać, że zimą wskazana jest również wyższa opona - a w tym przypadku auto będzie niższe, sam balon będzie cieńszy i komfort jazdy będzie gorszy.
  15. Testowałeś osobiście czy tylko tak standardowo piszesz? 205/55R16 są do d*** w przypadku VC (są OK w przypadku VW Passata B5 i Toyoty Avensis T25). Trzeba brać takie same jak letnie - w tym przypadku 215/55R16.
×