Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Val

Klubowicz
  • Content Count

    2778
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Val last won the day on March 18

Val had the most liked content!

Community Reputation

100 Good

4 Followers

About Val

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 10/31/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1125
  • Auto
    BMW 528i, BMW 730i, BMW 750i
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Recent Profile Visitors

4282 profile views
  1. A kto ci powiedział że to jest VIN od tego auta?
  2. Albo to jest anglik po przekładce.
  3. Czyli ktoś już tam był. Albo wymieniał drzwi, albo głośniki, albo radio. A wszystkie inne były operowskie?
  4. Nie ma w tym nic dziwnego. To są już stare motory. Teoretycznie do Z20NET możesz zalać: 0W-30 0W-40 5W-30 5W-40 I każdy powinien pasować. Ale widocznie dla twojego silnika 0W-40 jest za rzadki. Skoro w twoim przypadku GM 5W-30 jest OK - to bym na twoim miejscu nie kombinował. A jeśli tak się niepokoisz o stan silnika - to zmieniaj go co 5.000 km. Nie rozumiem zamiłowania niektórych do "pełnych syntetyków". Czy producent gdzieś zaleca żeby to był pełny syntetyk?
  5. Przy oryginalnej Operze?
  6. Ale po co drutować? Załóż to, co powinno być - i będzie OK.
  7. Kolejny olejowy onanista, któremu się nudzi. Jeździło sobie auto na GM 5W-30, wszystko było OK, ale nie, właścicielowi się zachciało zmian. Po co? W jakim celu? On chyba sam tego nie wie... A teraz ma problem, bo autu się ten olej nie spodobał. Zmień, chłopie, jak najszybciej na to, co było i nie męcz samochód. Naprawdę szczerze nie rozumiem takich ludzi. Czego oni oczekują? Że auto pojedzie szybciej?
  8. Zgadza się. Ale nic nie mówiłem o lokalizacji. Ale nie o tym w tej chwili mówimy. Chcesz mi powiedzieć że to ośrodek jest przyczyną tak małego zainteresowania zlotem? Na NFZ dalej są plomby do zęba szare z rtęcią. Widzę że nikomu się nie da dogodzić. Jeden chce tanio, drugi z wyżywieniem, trzeci w centrum, czwarty chce zwiedzać... Coś mi się wydaje że nic z tego nie będzie. A może po prostu zrobimy zlot z werwą? W końcu jubileuszowy! Np. w https://www.tropical-islands.de/pl/. Często tam bywam i polecam - tam jest naprawdę fajnie.
  9. Jakaś masakra. Nie ma chętnych na zlot, to teraz już ośrodek jest winien. To może zrobimy zlot w jakimś pałacu z opcją "all inclisive", co? Ciekawe ile osób przyjedzie. Kiedyś się jechało na zlot po to, żeby się spotkać z ludźmi. Pierwsze zloty to w ogóle były w lesie czy polu pod namiotami. I nikomu to nie przeszkadzało. A teraz już i ośrodek trzeba zmieniać, i wyżywienie nie każdemu pasuje... Chyba problem jest nie w ośrodku, a w ludziach.
  10. A dzieje się coś że postanowiłeś kombinować? Bo ja ci zaraz powiem że do tego silnika najlepszy będzie Castrol Magnatec 5W-40 - i co, zalejesz go? A co, to jest specjalny olej tylko pod DPF? Myślałem że to uniwersalny olej. Ja się przesiadłem z VC z 2002 roku na BMW E32 z 1988 roku - to dopiero przepaść technologiczna!
  11. To chyba same tam będą, bo przecież na tamten ośrodek i tak nie ma chętnych.
  12. To zobacz pod klapką czy 15 w ogóle nadają się do twojego auta.
  13. A co masz napisane na klapce wlewu paliwa?
×
×
  • Create New...