Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Val

Klubowicz
  • Content Count

    2873
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Val last won the day on March 18 2019

Val had the most liked content!

Community Reputation

109 Good

4 Followers

About Val

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 10/31/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Nr klubowy
    1125
  • Auto
    BMW 520i, BMW 528i, BMW 730i, BMW 750i
  • Oddział VKP
    Dolnośląski

Recent Profile Visitors

4715 profile views
  1. To na 100% jakieś nieoryginalne druciarstwo. Wywal to czym prędzej.
  2. Nie, nic nie trzeba robić. Widziałem kiedyś przypadek że on się wysunął z gniazda i dlatego nie działał. Wystarczyło go wsunąć do końca (żeby pstryknął). Mam chyba taki gdzieś w piwnicy.
  3. 5W-50 to nie jest olej do tego silnika. Ja bym zmienił na GM 5W-30. Ewentualnie Castrol Edge 5W-30.
  4. Powiem szczerze że pierwszy raz słyszę taką teorię. Macie może jakieś źródło takiego info? Powyżej masz skan z oryginalnej instrukcji obsługi. Nic takiego tam nie ma. Jest po prostu adnotacja że na koła 17 cali nie wolno zakładać łańcuchów (przy czym te same koła 17 cali można używać jako zimowe).
  5. Dalej nie rozumiem co mają łańcuchy do rozmiarów opon. Przecież nie muszę ich zakładać. Rozumiem ograniczenie że na koła o rozmiarze 215/50R17 nie wolno ich zakładać, ale przecież bez łańcuchów mogę ich używać, bo to dopuszczalny rozmiar. Według mnie to trochę taka sztuczna teoria że "to wszystko przez łańcuchy". We wspomnianym wyżej BMW nie ma takich problemów i to jest logiczne: można używać kół 235/45R17 jako zimówek, ale nie można zakładać na nich łańcuchów.
  6. Witam Ale co mają do tego łańcuchy? We wspomnianym wyżej BMW w instrukcji obsługi jest adnotacja że łańcuchów nie można zakładać na koła 17 cali, przy czym te same koła 17 cali są dopuszczone do użytku jako zimowe:
  7. Zgadza się, tak jest napisane w instrukcji obsługi. Kiedyś się interesowałem tym tematem, ale nie mogłem zrozumieć dlaczego tak jest. Zresztą do dzisiaj tego nie wiem. Np. w BMW jako zimowe można używać wszystkich rozmiarów letnich, jedynie z niższym indeksem prędkości: I tym samym się zawsze kierowałem mając VC - zakładałem ten sam rozmiar, co letnie tylko z niższym indeksem prędkości (zawsze "H" - w zupełności wystarczy): lato - 215/50R17 91W, zima - 215/50R17 91H (nawet miałem dwa identycznych kompleta felg). To jest według mnie proste i logiczne.
  8. To jakieś nieoryginalne druciarstwo. Podejrzewam że RCA.
  9. To niemożliwe - nowe radio nie posiada żadnego PINu, bo nigdy nie było logowane (można powiedzieć, że jest wylogowane).
  10. Tak samo możesz napisać: zalej najtańszy olej z "Kauflandu" i wymieniaj go co 5.000 km. Nie dość, że zaoszczędzisz parę monet to jeszcze co 5.000 km będziesz miał świeży olej, a nie jeździł 10.000 km na starym.
  11. Skoro już cytujesz post - to zrób to po ludzku, żeby było sensownie, a nie byle jak. To po co w ogóle ten temat jeśli można założyć wszystko co się chce?
  12. A wszystko wszędzie dobrze poustawiałeś?
  13. Tak, ale w przypadku auta używanego nie zawsze się uda kupić to co się chce. A co to za różnica czy felga jest stalowa czy aluminiowa, skoro obydwie mają te same szerokości - 6,5J i na nich fabrycznie idą opony 215/55R16?
×
×
  • Create New...