Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dziki181

Forumowicz
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About dziki181

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C '08 Kombi 1.9DTH OPC-Line

Recent Profile Visitors

434 profile views
  1. Ok dziękuję. A gdybym profilaktcznie chciał przepłukać układ ze względu na te opiłki to, korzystać z tego kranika? czy któryś wąż odpiąć..... nie znam kierunku przepływu wody jakiś schemat może by się przydał. Jeżeli jednak wypłukać to gdzieś wyczytwałem że spuszczę tylko część...... przelać wodą destylowaną np. 10 l i później co płynu aż barwa będzie ok czy inaczej? Sorki ale mam tylko możliwość wykonać to jutro, a auto potrzebne na weekend
  2. Panowie jaki powinien być gwint tej śruby M10 bo nie chce wejść. Możliwe że to będzie M9?
  3. Panowie, opiłki starego korka przy odkręcaniu wpadły do układu. Spuszczać płyn.... czy jednak opiłki zablokują coś w np. chłodnicy? czy demontować magistrale i łudzić się że nie zaciągnęło dalej. Tak naprawdę to takie okruszki a z jeden może taki 2 mm.
  4. Słuchajcie, szybkie pytanie czy moduł z astry h 1.7 101 będzie pasował do VC 1.9 dth?
  5. Super dziękuje. A taśma ta z gąbka w środku czy bez? Czyli kilka pasków takich na szerokość po 5 mm będzie ok? czy dwa 1cm :)?
  6. Panowie, i mnie dopadło z prawej strony. Czy klej rozprowadzić na cała powierzchnie wkładu? U mnie pozostał cały oryginał . Czy tylko jakieś paski porobić ? Chodzi o to żeby jednak grzało.
  7. Powiedzcie kupił Ktoś ten zestaw z opel-sklep.com? jednak ten oryginał kusi i jest chyba tańszy od Textara. Jakieś opinie?
  8. A Ktoś to testował? Czy teraz już pasują, bo czytałem że słąbo, czy jednak naprawdę pozostaje mi wymiana całych wahaczy? Dodatkowo możeci mi podać jaki śruby konkretnie do tych tulei? Bo rozumiem że dostanę je tylko w ASO? Edycja: Panowie: Tuleje różnią się wyglądem, myślicie że to znacząca różnica? http://allegro.pl/wahacz-tuleja-6-tyl-signum-vectra-tylko-c-i5677953967.html http://allegro.pl/opel-vectra-c-signum-tuleja-wahacza-pod-sprezyne-i6560310910.html
  9. Witam, Proszę o pomoc. Nie mogę ustawić zbieżności, problem z tulejami. Wymieniłem dwa wahacze tylne poprzeczne (nr 22). Ale zbieżność nadal nie ustawiona, zgodnie z załączonym rysunkiem rozumiem że wymaga wymiany wahacz nr 17. Czy nadal tuleje nie są dostępne, oraz których szukać (przy których ustawia się zbiezność) czy przy jednej i drugiej tulei tego wachacza?
  10. Witam, Panowie, na początku tego roku wymieniłem amortyzatory przód na SACHS 312 612 i 312 611, ale nie pamiętam jakie spręzyny SACHS bo pekła 3 tygodnie po wymianie amorków. Teraz pękła spręzyna tył i chciałbym wymienić również amortyzatory. Czy mogę prosić o podpowiedź z doborem? Oczywiście interesuje jak to mnie tylko SACHS widzę że dostępne dwa rodzaje. VIN W0L0ZCF3581092098 VC KOMBI 2008R. 1.9 DTH. A może dobierzecie i spręzynki (chociaż wiem że jest inny temat), z góry dziękuję.
  11. Panowie, Żona jeżdziła po mieście ale krótkie odcinki, jak wsiadłem do auta a zrobiła około 100 km nie poczułem poprawy. Zrobiłem trasę do Stolicy czyli w dwie strony jakieś 220 km oraz dzisiaj dołożyłem jakieś 70 korzystając ze wszystkich biegów i nie tak bardzo delikatnie z ruszaniem czyli nowy dwumas ma jakieś 400 km i teraz wszystko jest tak jak pisał SLAVIO, łapie właśnie gdzieś w połowie (może ciut poniżej) teraz chodzi jeszcze bardziej miękko, aż auto samo zachęca do jazdy na niższych obrotach, już zapomniałem że tak może być. P.S. Oczywiście nie korzystam tylko jeżdzę zgodnie z normą Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Jest tak jak powinno być.
  12. Panowie, Właśnie odebrałem autko z wymiany DM, więc tak jak mówiłem DM SACHS, reszta LUK. Dodatkowo olej w skrzyni, uszczelniacz wału i uszczelaniacze pólosi. Autko gaśnie i zapala rewelacyjnie z biegami jakiejś różnicy nie zauważyłem. Ale jest mega cihutko zero gruchotania Jednak mam pytanie: Poprzednie sprzęgło łapało już na samej końcówce. Nowe za to łapie prawie od samego dołu aż mi prawie zgasł przy pierwszy ruszeniu, czy tak rzeczywiście powinno być że łapie od razu mocno od razu od samego dołu (prawie bez luzu) a później tak do połowy, a od połowy jest jakby pusto...... Może mnie zrozumiecie, dajcie znać. P.S. Służbowo właśnie odebrałem nową Fabię 1.2 TSI i tak też jest nisko ale chyba nie aż tak. Dajcie znać
  13. Dziękuję Panowie za szybką odpowiedź. Zobaczymy jak to będzie jutro wyglądało. Rozumiem że do tego olej w skrzyni i nie powinno już być jakiś niespodzianek. Co do z bieżności to ostatnio nie mogli jakiś śrub z tyłu odkręcić więc trzeba będzie powiedzieć mechanikowi.....
  14. Panowie, właśnie wstawiłem autko na wymianę DM, po rozmowie z mechanikiem mam małe wąpliwości i prośba o ich rozwiazanie: Czy przy wymianie rzeczywiście trzeba zdjąc sanki? Czy powinno się wymienić uszczelniacze półosi podczas wymiany? Czy jak są w dobrym stanie to zaostawiamy? Co z uszczelniaczem wału, obowiązkowo wymieniamy tył a przód odpuszczamy? Czy jednak jak dobreto odpuszczamy?
  15. Slavio, a co z tematem że jest inne sprzęgło od marca 2008? Slyszałeś o tym? Czy jak zwykle allegro kłamie ? Wysprzęglik może by luk czy lepiej szukać Ory GM bo i takie info znalazłem?
×
×
  • Create New...