Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dieludolfs

Forumowicz
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O dieludolfs

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C

Ostatnio na profilu byli

358 wyświetleń profilu
  1. dieludolfs

    szyba czołowa / przednia

    Dokładnie 2 tygodnie i 1 dzień cieszyłem się używanym Spintexem i... trach. Po raz drugi szyba wstawiona w tym samym warsztacie pękła sama z siebie. Jaki może być tego powód? Zbyt sztywny klej? Ręce opadają. Rozważam teraz montaż nowego solara ale firmy AGC lub Sekurit. Ktoś może miał styczność ze współczesnymi wyrobami tych producentów i jest w stanie powiedzieć o nich coś więcej?
  2. dieludolfs

    Moduł UEC

    Dzięki za propozycję, jak najbardziej Cię kojarzę Ogólnie nowa Vectra jest przeznaczona na części, tylko najpierw muszę ogarnąć silnik nim ją porozbieram.
  3. dieludolfs

    Moduł UEC

    Faktycznie jest tak jak mówisz
  4. dieludolfs

    Moduł UEC

    Dzięki za odpowiedź, u mnie jednak nic się nie świeci gdy włączę zapłon. Wszystkie światła są zależne od pozycji głównego przełącznika świateł i działają niezależnie od włączonego czy wyłączonego zapłonu.
  5. dieludolfs

    Moduł UEC

    Dla potomnych, UEC z takiego auta nosi oznaczenie "BF". Mam pytanie odnośnie programowania UEC za pomocą OP-COMa. Co to jest za funkcja na ostatniej pozycji? Oprócz lampki postojowej można wybrać jeszcze światła mijania.
  6. dieludolfs

    szyba czołowa / przednia

    Tak wyglądał "dawny" Pilkington, szyba była zmieniana przez poprzedniego właściciela. W rzeczywistości solar był lekko niebieski, co do jakości wykonania szyby nie miałem zastrzerzeń. W styczniu 2017r, z powodu uszkodzenia starej szyby zmuszony byłem ją wymienić. Ponieważ byłem zadowolony z Pilkingota, postanowiłem zakupić tą samą szybę. Koszt szyby to 540zł + 100zł montaż. Niestety nowy Pilkington nie był już taki sam jak poprzednik, szyba zniekształcała obraz na dolnym pasie, a sam solar w słońcu mienił się na tęczowo... Po założeniu okularów polaryzacyjnych również od wewnątrz widziałem tęczę. Mało tego, równo rok po wymianie szyba samoczynnie pękła na mrozie!! Poniżej zdjęcie jak prezentowała się nowa szyba Pilkingtona, była bardziej błękitna niż niebieska w porównaniu z poprzedniczką, no i na tym zdjęciu nie udało się złapać tej tęczy. Tak wyglądało pęknięcie. W ramach desperacji zakupiłem tym razem używanego Splintexa z 2003r, sygnowanego logiem GM. Najpiękniejsza szyba jaką kiedykolwiek miałem, niestety cały efekt psują ryski i drobne odpryski spowodowane wieloletnią eksploatacją. Przy fabrycznie nowej szybie obraz był jednak klarownie przejrzysty. Liczę jednak na to, że tym razem szyba nie pęknie samoczynnie Zakład oferował mi nowego Sekurita za 630zł z montażem, ale odpuściłem sobie po znalezieniu oryginalnej używki. Splintex natomiast został wykupiony przez AGC Automotive, więc być może solar tej firmy byłby dobrej jakości.
  7. dieludolfs

    SPREZYNY

    Na początku lutego założyłem nowe sprężyny KYB RH2660. Myślę, że to co miało "siąść" to już siadło. Pomierzyłem raz jeszcze odległość od asfaltu do rantu błotnika i wynosi ona po 67cm z lewej i prawej strony, także coś tam się podniosło, jednak szału nie ma. Prześwit między dokładką a asfaltem wynosi 14cm. Jako punkt odniesienia - wysokość od lewego, tylnego błotnika do asfaltu to 68cm.
  8. dieludolfs

    Moduł UEC

    Panowie, jakie oznaczenie powinien mieć moduł UEC dla Vectry C 2.2 DTI z bixenonami? Mój obecny ma oznaczenie "AK", samochód jest z 2002r z H7 na pokładzie, więc na bank trzeba będzie go wymienić przy SWAPie na bixy.
  9. dieludolfs

    szyba czołowa / przednia

    Muszę przyznać, że nowe szyby solarne pilkingtona są faktycznie słabej jakości. Rok temu wstawiłem nowego pilkingtona do VC i nie był już tak niebieski jak poprzednik. Kolor przechodził w lekko zielony, a na słońcu mienił się na tęczowo. Po roku czasu szyba mi samoczynnie pękła - tak więc teraz rozważam montaż innego zamiennika. Miałem chęć zakupić polecanego Splintexa, jednak co się okazało - nie są już produkowane. Jedyna rozsądna opcja jaka mi chyba zostaje, to montaż nowej szyby saint-gobain sekurit, jednak boję się, że to też będzie takie badziewie jak nowy pilkington. Może ktoś z forumowiczów montował już kiedyś solara od tego producenta i jest w stanie się wypowiedzieć co do jakości? Jak wygląda barwa w takiej szybie?
  10. dieludolfs

    SPREZYNY

    Mam prośbę do użytkowników sprężyn KYB RH2660 w silnikach 2.2 DTI. Czy mógłby ktoś mi mierzyć jak wygląda odległość między asfaltem a nadkolem, oraz między asfaltem a dokładką przedniego zderzaka wraz z informacją przy jakich oponach (profil) były dokonywane pomiary? Osobiście jestem użytkownikiem sedana 2002r 2.2 DTI z fabrycznymi sprężynami, w moim przypadku odległości prezentują się następująco: - Lewy przód 66,5cm - Prawy przód 66cm - Przednia dokładka zderzaka 13,5cm oraz opcjonalnie: - Lewy tył 68,5cm - Prawy tył 69cm. Opony 215/55R16. Mam wrażenie, że przednie sprężyny są dosyć sporo wygniecione, widać to już nawet po samej, zbyt mocno opadającej linii nadwozia. Poza tym podczas parkowania nie mogę podjechać pod żaden krawężnik bo auto przyciera dokładką, na większych wybojach dobija prawą stronę. Początkowo rozważałem montaż nowych sprężyn KYB RH2660 (takie są nawet dedykowane przez katalog), ale czy w moim lepiej by się nie sprawdziły nieco wyższe KYB RH2661? Zależy mi na tym, aby auto poszło do góry. Wrzucam również zdjęcia jak wygląda sytuacja na chwilę obecną
  11. dieludolfs

    Głośna praca silnika DTI (jargotanie)

    W ostatnim czasie zrobiłem eksperyment i na rozgrzanym silniku odłączyłem złącze od czujnika temperatury silnika, dzięki czemu pompa wtryskowa pracowała w trybie awaryjnym na wysokiej dawce paliwa, obroty silnika się zwiększyły i praca silnika się ustabilizowała, jednak brzęczenie jest dalej w pewnym stopniu słyszalne, więc to jednak raczej nie jest pompa wtryskowa w moim przypadku. No i ten hałas słyszany na dole silnika... mimo wszystko postaram się wymienić te wałki wyrównoważające i zobaczę czy będzie jakiś efekt
  12. dieludolfs

    Głośna praca silnika DTI (jargotanie)

    Dedykowany pasek Gates'a okazał się być za długi, przez co podskakiwał podczas pracy silnika i dobijał napinacz, za namową mechanika kupiłem nieco krótszy pasek (6PK1873) i powróciłem do starego koła pasowego, które było w idealnym stanie
  13. dieludolfs

    Głośna praca silnika DTI (jargotanie)

    No to mnie teraz pocieszyłeś...
  14. dieludolfs

    Głośna praca silnika DTI (jargotanie)

    U mnie na zimnym cyka jak zegarek, dopiero po rozgrzaniu na wolnych obrotach jest słyszalny ten hałas na trzecim filmiku można posłuchać pracę zimnego silnika
  15. dieludolfs

    Głośna praca silnika DTI (jargotanie)

    Oprócz osłony silnika trzeba będzie jeszcze coś demontować, by zdjąć misę oleju?
×