Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lutius

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lutius

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra b 2,0 dti
  1. Auto nie odpaliło a ostatnie tankowanie było z tydzień temu.sam lałem paliwo i było ok.wygląda jak by się olej dostał ale to możliwe ?
  2. Przy tej pompie podstawa to nie utrudniać przepływu paliwa do niej; żadnych zaworków zwrotnych, częsta wymiana filtra paliwa, czyszczenie filtra znajdującego się w baku(rewizja pod kanapą) ,kontrola przelewów i przewodów paliwowych. Te wszystkie sposoby na trudne odpalanie, zmianę konta wtrysku itp prowadzą niechybnie do regeneracji naszej pompki(bo używki nie polecam). A już najgorzej to trafić na mechanika co zaczyna przy tych wszystkich objawach od wymiany pompy. Przeszedłem te wszystkie fazy - masakra. Ps mechanik piotrków tryb ul częstochowska to patałach:@
  3. pompa była używana nie po regeneracji więc
  4. co to mogło paść? rozrusznik kręci elegancko , w pompie jest paliwo(mam zamontowaną dodatkową pompke ręcznom do paliwa i pozdjęciu przelewu z pompy paliwo sika) jak kręce go to czek się nie pali a z tym kompem musze do jutra poczekać
  5. generalnie po przejażdżce auto stoi unieruchomione. dopiero jutro coś podziałam
  6. po tej awarii nie podłączałem kompa(bo nie mam) ale ten błąd był przed awarią
  7. witam . mam taki problem ; pompa wtryskowa po wymianie - przed wymianą błąd p0400 i po wymianie niestety też z tym że czek świeci się na chwilke i znika , osiągi generalnie spoko. dzisiaj mechanior poradził żeby zaślepić egr. zrobiłem ,pojechałem , bez efektu. stanołem na poboczu i spróbowałem wkręcić go na obroty .jak nigdy przeskoczył poza 5000 ,lekko zatrzesło i zgasł... teraz kręci i nie pali. coś walneło tylko co??? help please!!!
  8. 220 tysi, nie wymieniałem ale nie mam pewności czy ktoś przede mną tego nie robił. w każdym razie chyba mnie to czeka bo coś szwankuje mi maszyna. jeśli to ten słynny sterownik pompy to jaki koszt panowie takiej imprezki? (2,0 dti '97 )
  9. sęk w tym że nie bardzo wiem gdzie ta wtyczka jest:) generalnie klepnięcie w obudowę przy podszybiu pod wycieraczkami pomaga więc to pewnie trzeba rozebrać i zbadać temat.
  10. siemka. u mnie działanie nawiewu dziala w sposób "przerywany". czasami gdy nie działa wystarczy "trzasnąć" maską i się włącza. to też szczotki? czy raczej coś nie styka;jakiś przekaźnik czy coś ...
  11. i tu kolejna sprawa, filtra paliwa, poprzedni właściciel zrobil udziwnienie i zamienił oryginalny filtr z obudową na zwykły od vw. czytalem że tak się robi ze względu na utratę szczelności tej obudowy i że niby tak jest ok. wisi tylko podlączenie(od grzalki paliwa?? czy coś??)
  12. alternator już wymieniłem , nie wiem tylko jaki prąd daje bo nie mam miernika. w każdym razie efekt nie ustepuje
  13. pod kompem był i błąd dotyczył przepływu spalin czy coś w tym stylu. trzech mechaniorów nie potrafi sie jakoś sensownie określić. dziwny jeszcze temat to to ze napięcie z alternatora podczas "zamulenia" to 12,6-8v a kiedy się odblokuje i śmiga to nawet 14,7 v ,troche za wysoko...
  14. witam. jestem nowym użytkownikiem viki b . szukałem na forum opisu tego problemu ale żaden z postów nie wyjaśnia jednoznacznie o co chodzi. objawy są następujące; odpalam po nocy bez problemu, tyle tylko że sprzęt chodzi jak traktor przez jakiś czas a przy probie przygazowania wchodzi max na 1500 obr i kopci na jasno. mogę tak stać i gazować do bólu i nic. jednak kiedy wyjadę na droge i na trójce używam gazu na pograniczu dławienia to po pewnym czasie przekracza 2000 obr i jednocześnie gaśnie czek kompa i auto dostaje kopa.kiedy już się tak odblokuje chodzi poprawnie do końca dnia. rano niestety problem się powtarza
×
×
  • Create New...