Jump to content

W dniu dzisiejszym od 22 nastąpi przerwa w działaniu forum związana z pracami serwisowymi.

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arek792

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About arek792

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/21/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    VB 1.8 16v

Kontakt

  • GG
    5844081
  1. Maglownica do regeneracji wiem na pewno. To jeszcze pozostają dwa pytania bez odpowiedzi. Ktos chętny do pomocy ?
  2. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam pewien problem, mianowicie wyciek płynu z układu kierowniczego, nie mam kanału i nie wchodziłem pod auto z tego co zaobserwowałem cieknie z lewej strony po gumie. Pytanie brzmi czy bedzie sie to kwalifikowac do regeneracji czy mozna to jakosc naprawić. Na dodatek przy prędkościach powyżej 140km czasem mniej, odczuwam duze luzy na kierownicy tak jakby nie wiem kola sie odkrecaly albo unosily sie w gore plus drgania na kierownicy strasznie nia drga najbardziej przy skrecaniu czyt. Zmianie pasa. A wiec pytanie brzmi czy to juz czas ? Czy moze to maglownica plus jakies amortyzatory czy cos innego ? Kolejne pytanie juz zeby nie tworzyć kolejnego posta. Szalone obroty czasem wszystko jest wporzadku, a raz albo sie dusi na obrotach i spadają wskakuja znow, lub zupelnie sie dlawi i gasnie przy zmianie biegu czy skrecaniu. A nieraz dzieje sie i tak ze obroty zawieszaja sie na 1500 i dochadza do 2000 pozniej sobie faluja na tej granicy. Znalazlem patent ze jak mu pocisne do odcinki to czasem wraca do normy 800. Dodam ze silniczek krokowy byl czyszczony juz dwa razy (niby bo robil to mechanik, a moze wclae tego nie robil) kurcze nie wiem ale strasznie to uciążliwe...prosze o porady. Wykorzystując tez post zapytanie o polecenie jakiegos dobrego mechanika świętokrzyskie. Planuje jechac autem w 2000km i chciałbym dojechać bezpiecznie, nie wrócić na lawecie albo w worku
  3. Dobra już wszystko jasne powodem nie były filtry tylko świece i przewody. Zamówiłem i wymieniłem koszt 140zł a więc nie drogo. Wszystko NGK. Ale co do filtrów to i tak chyba zlece wymiane gazownikowi bo coś gdzieś osłabł mi silnik albo mi sie tylko zdaje a 60zł nie pieniądze Dzięki wszystkim za rady, 5!
  4. Dd kąd kupiłem auto, zrobiłem już ok.14 tyś km. i jeszcze nie wymieniałem( nie zachodziła taka potrzeba) i dlatego też te podejrzenia co do punktu 1. Tylko zastanawiam się czy wymienić je samemu bo za wymiane gazwonik powiedział 70 zł. A z tego co patrzyłem sam filtr kosztuje w granicach 12 zł i jego wymiana nie jest jakoś skomplikowana. Tylko też pytanie do tego moje jest takie czy prócz tego filtra obok kolektora jest jeszcze inny, jeśli tak to gdzie się znajduje ? Za chwile dołącze zdjęcie silnika Co do strzelania i szarpania od ludzi którzy się trochę znają usłyszałem diagnoze spowodowaną świecami i przwodami ale nie wiem na ile jest to wiarygodne. Nie, jeszcze nie zaprowadzałem do żadnego gazwonika bo nie wiem czy problem jest błachy i do zrobienia na właśną rękę czy jednak koniecna będzie naprawa gazownika.
  5. Witam Wszystkich. Mam pewne problemy z moją Vectrą 98r 1.8 16v LPG sekwencja . Prosze o pomoc i porady. 1.Podczas przełączania z benzyny na gaz podaczas jazdy coś go dusi, na postoju potrafi nawet zgasnąć(na zimnym silniku) myśle że może spowodowane jest to filtrem od gazu ale jestem w tym zielony. 2.Czasem faluje na biegu jałowym. Obroty normalne 800+ a czaem coś go zawiesza przeważnie na ciepłym silniku od 1500 do 2000 i tak sobie skaka pomiędzy nimi( temperatura silnika podczas jazdy dochodzi do 80 stopni też nie wiem czy to jakaś usterka ale termostat nowy i grzeje normalnie. Dochodzi do 90 tylko podczas jazdy w mieście przy małych prędkościach) 3.Od pewnego czasu zaczeło szarpać autem na biegach 2-5 poniżej 2000 obrotów ale tylko na gazie,wyczułem tez osłabienie mocy, a także czasem coś strzela przy tym szapraniu. Na benzynie się tak nie dzieje, wszystko chodzi płynnie. 4. Czasem także zapala się lapka od silnika ale tyko podczas jazdy, nigdy na popstoju.
  6. Tak, biały dym jest nawet na rozgrzanym silniku. A najbardziej go leci na postoju...płyn chłodniczy mam zamiar dzisiaj wymienić na zimowy, więc moze to i z tego powodu. A co do tego kolektora to jak pęknięty to co spawać czy szukać jakiegoś używanego i jaka cena by tego była wraz z wymianą?. Ale skoro po rozkręceniu okaże sie ze to jednak uszczelka to ile koszt takiej wymiany i nowej uszczelki by mnie kosztował ?
  7. Witam wszystkich serdecznie Mam pewien problem i zarazem pytanie do wszystkich i licze na waszą pomoc forumowicze Problem jest niestępujący. Coś zaczeło mi lekko pyrkotać i pojawił się biały dym z wydechu. Z początku myślałem że pyrkotanie jest spowodowane jakąś dziurą w wydechu ale to chyba nie to, no i ten biały dym, troche go jest. Kumple którzy sie tam "troche znają" mówią że jest to prawdopodobnie spowodowane uszkodzeniem uszczelki pod kolektorem. A co ważniejsze dzisiaj zauważyłem taki lekki spadek mocy. Auto zapala bez problemu. Jest to silnik 1.8 16v 98r Sekwencja. Pooomocy
  8. No ta vectra ładna nawet bardzo lecz przeraża mnie troche ten silnik co do utrzymania jak i opłat
  9. No tak wiem, ale chodzi mi bardziej o to żeby pojeździć te kilka msc bez wkładu. Wiadomo ze w każde auto trzeba w końcu włożyć pieniądze A wracajac do tematu w kwocie 6k co opłaca się kupić vb, astre I, golfa III no i z jakim silnikiem ?
  10. Dobra mam jeszcze dodatkowe 2k czy do 6k kupi się już vb do jazdy bez wkładu na początku ?
  11. Co do tego 1.7 d to znalazłem pare w województwie, która polecisz obejrzeć po zdj. i opisie ? http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-b-1-7-isuzu-97r-CID5-ID3wQdX.html?code=a57ef347ba http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-b-1-7-td-isuzu-okazja-kielce-CID5-ID3BNMb.html?code=a57ef347ba http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-b-1-7-td-isuzu-3200zl-CID5-ID3o5LR.html?code=a57ef347ba http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-mega-okazja-1997-CID5-ID3gG8z.html?code=a57ef347ba http://tablica.pl/i/oferta/sprzedam-opla-vectra-1-7-diesel-CID5-ID3ya5b.html?code=a57ef347ba
  12. Witam wszystkich, mam taki problem ze nie mam za dużo kasy a auto jest potrzebne. Do wydania mam 4k i właśnie gdzieś mi ta vectra chodzi po głowie. Wybrałem 5 najkorzystniejszych ofert wg mnie. Prosze o ocenę i pomoc Abym mogł wybrać 2-3 i jechać obejrzeć. http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-1-6-gaz-CID5-ID3swNF.html?code=f10a6fb21f http://tablica.pl/i/oferta/sprzedam-pilnie-CID5-ID3qVkW.html?code=f10a6fb21f http://tablica.pl/i/oferta/sprzedam-opel-vectra-b-1-8-16v-gaz-CID5-ID3A0qX.html?code=c882744a10 http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-sprzedaz-zamiana-CID5-ID3vFyL.html?code=f10a6fb21f http://tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-opel-vectra-b-1-8-16v-gaz-ben-1996-CID5-ID3ythx.html?code=f10a6fb21f Wszystkie auta oczywiście do negocjacji(-300/400) prócz tej ostatniej.
×
×
  • Create New...