Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adamvtec

Forumowicz
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O adamvtec

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1986.02.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraśnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC kombi, 1.9cdti, 120KM
  1. adamvtec

    szrpnięcie podczas gaszenia

    przerabiałem i ten temat... przyczyną była przepustnica... wyczyściłem- nie pomogło. dopiero wymiana na nową (urzywkę) pomogła. przy okazji zaślpeiłem EGRa (zaślepka z małymi otworami do nabycia w serwisie fiata za ok. 10zł). efekt- gaśni miękko, mocnijeszy dół i płynniejszy przypływ momentu obrotowego w dole- jakby mniejszy efekt turbodzióry.
  2. z uwagi, że to mój pierwszy post, na początek witam wszystkich Forowiczów oraz posiadaczy VC.... co do wpomnianego problemy z odpalaniem borykałem się z nim... w zimie było ok, w upały również. przy tem rzędu 20 stopni trzeba już było chwilę pokręcić... Sprawdziłem wtryski, ponieważ kiedyś na diagnostyce jakimś programem (i nie był to tech, ani opcom) wyświetlało duże przelewy odbiegające od normy. po sprawdzeniu wtrysków (Lublin ul. Magnoliowa), macher powiedział, że są w stanie idealnym i przy tym przebiegu (167000) nie mają prawa się zużyć, jeśli auto było prowidłowo exploatowane. po wczytaniu się w powyższe zacne forum wyjąłem z viki rozrusznik i zawiozłem do regeneracji (Bendix Kraśnik). wymiana tyleii, ogólne czyszczenie i autko pali jak należy! także moim zdaniem, po przeczytaniu wielu postów wniosek jest jeden. nie inwestować w kolejne sprawdzanie wtrysków, pomp itd, tylko zająć się rozrusznikiem. sprawdzenie wtrysków- 160zł (daremne) regeneracja rozrusznika- 130zł (hura!!!) co odłączania akumulatora. ginie licznik dzienny i średnie spalanie, trzba zalogować szyby po przez ich maksymalne opuszczenie i podniesienie, reszta zostaje bez zmian (w tym dvd90, stawienia antynapadu, klimy itd...)
  3. "gdyby napÄd na przĂłd byĹ lepszy, to ludzie chodziliby na rÄkach" cyt. z OOF

  4. "gdyby napÄd na przĂłd byĹ lepszy, to ludzie chodziliby na rÄkach" cyt. z OOF

×