Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Piotreq

Moderator
  • Zawartość

    10 063
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    116

Piotreq wygrał w ostatnim dniu 8 Sierpień 2017

Piotreq ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

728 Briliant

O Piotreq

  • Ranga
    Pasjonat
  • Urodziny 1969.05.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łorsoł

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    506
  • Auto
    wszystkomający Signum Z19DTH z nowym serduchem
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

15 080 wyświetleń profilu
  1. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Opcom jak coś uwali to podnieść może tylko tech... albo nawet tech nie pomaga w niektórych wypadkach. Nie masz tam kogoś w pobliżu aby Ci techem właśnie sprawdził te wątpliwe moduły?
  2. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Po aktualizacji programu?? Spróbuj wgrać starą wersję, jeśli nie pójdzie to chyba kaplica... Może Xpirat coś Ci podpowie... 😜
  3. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    W tym linku masz opis i schematy dwóch złączy, 7pin i 13pin. Chyba wszystko jasne?? :P
  4. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Ja też mam ori, Zygmunt ma zdejmowalny (odpinany) hak więc instalacja była od początku. Powiem szczerze, że ciągałem kilka razy przyczepkę ale kontrolka się nie świeciła. Być może to kwestia samej przejściówki, którą ja także muszę aplikować... Podejrzewam, że na złączu 13pin ta kontrolka się zaświeci. Kiedy jeżdżę jak Ty, na 7pin, w momencie gdy żarówka się przepali w przyczepce to komunikat mi się wyświetla ale kontrolki haka nie mam... Zobacz to: MONTAŻ HAKA
  5. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    A jak podpiąłeś przyczepkę to nie miałeś informacji o spalonej żarówce? Spróbuj wyciągnąć jedną z przyczepki, z pozycyjnego albo ze stopu. Zobaczysz czy błąd wywali. Zielony hak powinien się jednak zaświecić. btw - jaka to przyczepka??
  6. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Niski poziom płynu (heble i spryski) są niezależne od wersji wyposażenia. Jeśli nie masz IDS to nie masz instalacji bo i po co? To samo tyczy się poziomowania reflektorów, moim zdaniem trzeba ciągnąć okablowanie albo wymieniać wiązkę. Nie mam pewności na 100% ale coś mi się przypomina, że kiedyś miałem taką opcję u kogoś w zegarach, że nie miał wyświetlanego haka...
  7. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Michał, zrób sobie test kontrolek i będziesz wiedział czy jest hak w liczniku czy go nie ma. Aktywuje się w RECu, DIS i w zegarach ( licznik/wyświetlacz w konfiguracji wariantów). Może być tak, że nie masz bezpiecznika. Zobacz w instrukcji... Generalnie opcom daje radę.
  8. Piotreq

    rozpórka do VC 3.2 V 6

    Nie wiem jakie macie te rozpórki ale generalnie do wymiany filtra paliwa nie trzeba jej zdejmować, można dostać się od strony podszybia, tam gdzie jest filtr kabinowy, odkręcić trzy śruby od podstawy filtra i po zdjęciu dwóch wtyczek ( grzałka i czujnik wody w paliwie) całe mocowanie mamy w ręku. Zdejmujemy przewody paliwowe, podstawę z filtrem i wiadomo co dalej. Rozpórka daje odczuwalne różnice na plus, nie tylko w zakrętach, samochód jest faktycznie sztywniejszy. Pojeździj i potem zdejmij, z pewnością założysz z powrotem... :)
  9. Panowie, tematów dotyczących oleju silnikowego jest multum i zakładanie kolejnego, nie dla "grupy" silników lecz dla konkretnego samochodu, z całym szacunkiem ale trochę mija się z celem, powstanie kolejna "dyskusja", która w rzeczywistości do niczego konkretnego nie zaprowadzi. Rekomendowana lepkość to 5w30 albo 5w40 i nie ma co tutaj kombinować. Jeśli iść w górę to 5w50, jednak nie w dól 0w30, nie przy naszym klimacie, to moje zdanie. Dobre oleje to przede wszystkim marki na literę M (Motul, Millers na przykład, i nie dlatego, że są konfekcjonowane, one po prostu są dobre), ważne by olej był z pewnego źródła. Mały, żółty człowiek potrafi wszystko podrobić więc radzę uważać... Poza tym jest tyle innych marek i producentów, że jest w czym wybierać. Castrola osobiście nie polecam ale wiem, że są tacy, którzy tę markę wręcz kochają... Na koniec - jeśli silnik od wymiany do wymiany nie bierze oleju to trzeba tak robić aby ten stan trwał jak najdłużej. Jeśli zaczyna brać, to przechodzenie o klasę niżej absolutnie nic nie da, trzeba się brać za "uszczelnianie" a nie za zmianę oleju i jego parametrów, zwłaszcza, jeśli klasa oleju była nieodpowiednia albo kiedy silnik był...hmmm... katowany... Można sobie porównać tu: https://oil-land.pl/ Temat zamykam !!
  10. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Napisz PW do xpirat. Jeśli idzie o opcoma to ogarnia to na wyrost i z pewnością coś podpowie. Nie wiem jak z dojazdem tam do Ciebie ale gdybyś jednak musiał jechać w ostateczności do Warszawy lawetą to daj znać, postaram Ci się cokolwiek pomóc.
  11. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Opcomem jest szansa na zaprogramowanie sterownika silnika ale z zastrzeżeniem, że jest to sterownik z takiego samego silnika albo musisz mieć car pass dawcy. Jeśli sterownik jest wylogowany to wpisujesz swój car pass. Oprócz tego trzeba jeszcze zaprogramować CAN i warianty. Oczywiście najlepiej techem2, opcom potrafi uwalić... Co oznacza, że "sterownik był regenerowany"?
  12. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Opcom tego raczej nie ogarnie tylko TECH2. Zobacz ten temat --> BID.
  13. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    To co tu się w ogóle stało?? Sterownik się uwalił czy jak?
  14. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Wymieniłeś te uszkodzone elementy (poduszka/kurtyna/sensor)? Jeśli przejechałeś bodajże ponad 100 km od momentu wystrzału to wtedy sterownik zapamiętuje błąd na stałe i albo wymiana z programowaniem albo na stół, jak mówi matro1234. Podobny temat, przeczytaj: ,
  15. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    To zależy jaki okres upłynął od aktywacji (wystrzału) poduszek i jaki przebieg zarejestrował sterownik silnika od "crashu". Opcom to ogarnia ale muszą być spełnione pewne warunki.
×