Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Piotreq

Moderator
  • Zawartość

    10 084
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    116

Piotreq wygrał w ostatnim dniu 8 Sierpień 2017

Piotreq ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

730 Briliant

1 obserwujący

O Piotreq

  • Ranga
    Pasjonat
  • Urodziny 1969.05.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łorsoł

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    506
  • Auto
    wszystkomający Signum Z19DTH z nowym serduchem
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

15 201 wyświetleń profilu
  1. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    A co takiego "modyfikowałeś" opcomem??
  2. Wróżbita Maciej się kłania... A skąd niby ktokolwiek miałby to wiedzieć? Podepnij pod komputer i sczytaj błędy. Poza tym nie pisz gdzie popadnie. To pierwsze i ostatnie ostrzeżenie...
  3. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Spróbuj, życie jest pełne niespodzianek...
  4. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Czy cokolwiek się pojawia na wyświetlaczu po przekręceniu zapłonu? Wykręć wyświetlacz, zejdzie razem z ramką i zobacz oznaczenia z tyłu. Ten akurat był logowany do radia (CCR 600) i dlatego nic nie pokaże. Aby BC zadziałało i manetka, musisz mieć wyświetlacz, który nie wymaga logowania do radia, na przykład z modelu CDR2005... Po wymianie wyświetlacza, kilkadziesiąt złotych, po ponownym procesie aktywowania, BC i wyświetlacz zadziałają.
  5. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Jaki masz tam wyświetlacz? Wiesz jakie tam było oryginalne radio?
  6. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Możliwe, że to problem z samym oprogramowaniem. Może odinstaluj i zainstaluj ponownie to oprogramowanie albo zdobądź je z innego źródła. Wiem, że są wersje "stabilne" i "mniej stabilne", być może Twoja jest ta wadliwa... Tech2 to sprawa pewna ale w ostateczności, jeśli masz u kogo to zrobić to nie będzie żadnych niespodzianek.
  7. Fakt, Goodyear Eagle NCT5 215/50R17 to były pancerne kapcie i bardzo dobre jeśli idzie o trakcję... Ale już ich, niestety, nie produkują...
  8. Owszem, made in Japan... Ze ścieralnością się zobaczy... Może kiedyś znów się przesiądę na 215/50? Ale muszą stanieć... Poza tym, wybór gatunkowy w rozmiarze 215/50 jest w porównaniu do 225/45 baaardzo skromny.
  9. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Wykasuj błędy, zobacz co w UEC siedzi, potem odepnij aku. I spróbuj zaprogramować ponownie opcomem.
  10. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Z tym pierwszym nigdy nie było problemów. Wejdź sobie do UEC i sprawdź czy tam jakiś babol nie siedzi, wykasuj jeśli jest, potem przeskanuj resztę. I programuj od początku, musi się udać. Spróbuj ustawić wariant 3.
  11. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Są 4... 😛
  12. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Wykasuj błędy, możesz odpiąć na chwilę akumulator jak Michał radzi ale przyczyna "głupot", które wychodzą, leży raczej gdzieś w innym miejscu... Nie masz dodatkowych "świecidełek" albo innych bajerów? Jaka wersja opcoma?
  13. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Masz "car pass"? Ile pokazuje Ci wariantów świateł podczas programowania, 4 czy 5?
  14. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Programujesz w REC i UEC wariant 4 i wszystko w temacie, nie w ECU.
  15. Piotreq

    Poradnik do OP-COM

    Z którego roku masz samochód? Masz funkcję "auto"? Gdzie programowałeś wariant świateł?
×