Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotreq

Moderator
  • Content Count

    10119
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    116

Piotreq last won the day on August 8 2017

Piotreq had the most liked content!

Community Reputation

734 Briliant

4 Followers

About Piotreq

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/17/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łorsoł

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    506
  • Auto
    wszystkomający Signum Z19DTH z nowym serduchem
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Recent Profile Visitors

15732 profile views
  1. Przeprogramuj sobie i zatwierdź w zależności od wersji nadwozia. W czym masz problem? Może ktoś coś kiedyś tutaj "grzebał" i tak przez zapomnienie zostawił...
  2. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  3. Na Słomianej jak najbardziej ok. Lepszy regenerowany sworzeń od nich niż nowy "zamiennik" od skośnookich.
  4. W kombiaku utleniają się i wypalają gniazda i te białe "zapinki" od żarówek, właśnie w klapie bagażnika (światła cofania i przeciwmgłowe). Jeśli uda się zdjąć wtyczki z tych wewnętrznych lamp i problem rozładowania znika to nie kombinuj tylko zdejmij te lampy, jeśli się jeszcze w ogóle nadają do użytku to wymień te gniazda żarówek i będzie dobrze. Jeśli wewnątrz wszystko będzie zaśniedziałe albo pordzewiało to kup dwie używane lampy i wymień. Nie sądzę aby to była wina instalacji... Chyba, że jakieś zwarcie gdzieś w REC.
  5. Poczytaj opis aukcji, jak się nieprawidłowo użyje takiego testera to może się "przebarwić". Jeśli nie chcesz sam się w to bawić to pojedź do jakiegoś wiarygodnego serwisu, niech sami to sprawdzą...
  6. Owszem jest, "chemia"... Robisz sobie test na zawartość spalin w układzie chłodzenia. Jeden z najtańszych, z pewnością się czegoś dowiesz bo najgorzej to stać w miejscu --> test szczelności UPG .
  7. DTI fabrycznie nie miały filtra DPF, to jeszcze nie ta norma emisji spalin. Ciekaw jestem jak to działa i w ogóle po co ktoś zadałby sobie trud aby dołożyć samodzielnie tego typu "ekologię", która musi być przede wszystkim obsługiwana programowo, czyli pokrótce softem ze sterownika silnika. W jaki sposób taki filtr byłby oczyszczany kiedy się już zatka sadzami? Jeśli masz dołożone takie coś jak z podlinkowanego ebaya to w przypadku kiedy jest to zatkane i nastąpił problem z drożnością spalin, trzeba to wywalić. Być może jest to puszka imitująca/zastępująca katalizator, który w 2.0/2.2 DTI jest umieszczany za turbiną. Najprostszy i najpewniejszy sposób to podpięcie pod komputer i wtedy będzie wiadomo dlaczego pojawia się kontrolka. CHECK objawia się zazwyczaj podczas problemów w układzie spalin/dolotowym (np. recyrkulacja spalin), AUTO Z KLUCZYKIEM to elektryka/elektronika. ZEETU - uzupełnij profil, podaj jakie masz nadwozie bo to jest ważne choćby dlatego, że w kombi/Signum masz coś takiego jak "elobau", coś czego w sedanie i GTS nie ma w ogóle. I zapewne tutaj leży problem... Elobau trzeba wylogować (programowo) i będzie po sprawie. DO WSZYSTKICH !! Kolejne głupie docinki posty z --> tyłka <-- wzięte będą nagradzane ostami.
  8. Owszem ale koło w sprężarce działa jak wolnobieg w rowerze. Kiedy uruchamiasz klimę elektromagnes blokuje tarczkę z kołem i wtedy oś sprężarki jest z nim zblokowana. Ale masz rację, że to czy chodzi sama sprężarka to widać i czuć "gołym okiem".
  9. Można bez opcoma stwierdzić czy klimatyzacja działa czy nie, przecież to widać na postoju po spalaniu, po zużyciu chwilowym. Jeśli jest czynnik w układzie to opcom jak najbardziej pokaże ciśnienie na czujnikach. Po uruchomieniu klimy ciśnienie wzrasta, jeśli nie to być może wina sprzęgiełka sprężarki, może to problem ze sterowaniem wentylatora, tutaj nie ma tak, że podepniesz kompa i komp powie co się zepsuło i dlaczego układ nie pracuje prawidłowo.
  10. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  11. Na prośbę usera zamykam temat.
  12. Jeśli po teście interface zapisujesz konfigurację ale nic się nie zmienia to być może wina sterowników do fejsa... Nie wiem, może spróbuj odinstalować opcoma i zainstaluj ponownie wraz z dołączonymi do fejsa sterownikami. Może to wina jakiejś aktualizacji W7? Kiedyś miałem problemy z kabelkiem, dopiero czwarty czy piąty był ok i pozwalał na komunikację oraz jej nie przerywał. Rozbierz fejs, sprawdź też samo gniazdko, może się rusza w płytce.
  13. Sterowniki USB spróbuj zainstalować ponownie. Wersja 1.45 to firmware osprzętu, tutaj może być konflikt między sterownikami, oprogramowaniem software i samą "windą". Zdjęcie takie zrobiłeś, że bardziej wygląda na "selfiaczka" niż na udokumentowanie problemu ... Jaki program, jaki soft? -->TUTAJ<-- masz dobrą lekturę.
  14. Zazwyczaj się to udaje...
  15. --> TUTAJ masz ciekawy temacik, zobacz... --> TEN TEŻ. Nie wiem co chcesz zrobić, to znaczy czy aktywować tylko jakiś konkretny wariant świateł czy masz zamiar użyć halogenów do jazdy dziennej, które będą świecić się zamiast świateł mijania. O ile dobrze pamiętam nie każdy UEC obsługuje halogeny jako światła dzienne.
×
×
  • Create New...