Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotreq

Moderator
  • Content Count

    10155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    121

Piotreq last won the day on February 18

Piotreq had the most liked content!

Community Reputation

749 Briliant

5 Followers

About Piotreq

  • Rank
    Pasjonat
  • Birthday 05/17/1969

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łorsoł

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    506
  • Auto
    wszystkomający Signum Z19DTH z nowym serduchem
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

Recent Profile Visitors

16237 profile views
  1. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  2. Ten temat był już wiele razy wałkowany na forum. Poszukaj, poczytaj i tam pytaj...
  3. Zmień REC na poliftowy i zaprogramuj od nowa.
  4. Wiadomość wygenerowana automatycznie Ten temat został zamknięty przez moderatora. Jeśli nie zgadzasz się z tą opinią poinformuj o tym Administratora Forum. Pozdrawiam, Administracja Vectra Klub Polska
  5. Coś źle wylogowane albo niepoprawnie zalogowane po mojemu... Zobacz w opcomie czy widzi "radio" i "wyświetlacz" i czy są błędy w displayu jak modrzey napisał.
  6. Masz samochód z Niemiec, nie wydaje się aby ktoś tam coś kombinował bo Niemcy boją się modów na własną rękę ale cholera wie...być może po drodze był jeszcze jeden właściciel i ten coś tutaj wymodził. UY8=Radio CDR500 z odtwarzaczem CD, W18Y=Przyciski sterowania radiem na kierownicy, W8X=Dodatkowe elementy do instalacji radia - tutaj może jakiś bluetooth był albo zestaw głośnomówiący albo obszyta skórą "rączka" do telefonu komórkowego (chodzi o taki zakładany w salonie przed sprzedażą na życzenie klienta jako opcja, potem to zostaje dodane do wyposażenia według VIN). Czyli ciężko powiedzieć cokolwiek na temat zamontowanego wyświetlacza. Znam Twój samochód (chodzi o cały numer VIN), wiem jaki kolor, numery rejestracyjne tego samochodu, data pierwszej rejestracji oraz inne szczegóły, generalnie wszystko... ale nie wiem jaki tu tkwił wyświetlacz :(...
  7. Gdy wyskakuje Ci info o poziomie płynu spryskiwaczy to możesz mieć uruchomioną kontrolę podzespołów (żarówki, płyn spryskiwaczy itp.) czego nie było w poprzednim wyświetlaczu. Czy w zbiorniku spryskiwaczy masz czujnik poziomu płynu? Masz xenony czy zwykłe lampy? Jeśli nie masz czujnika to obok zbiornika będzie gdzieś wtyczka do tego czujnika. Żeby nie wyświetlało się to info można dać zworkę we wtyczce albo założyć czujnik lub zbiornik z czujnikiem. Z samą zworką możesz popróbować czy coś się zmienia właśnie z tym zaprogramowanym indexem. Ładny, ładny... i nie daje po oczach. Radio ma czerwone oświetlenie, klamki też podświetlają się tak w nocnym trybie, natomiast same zegary mają czerwone w standardzie wskazówki ale podświetlenie i przełączniki zostały finalnie bursztynowe. Próbowałem tego w wersji czerwonej na full i powiem szczerze, że się zlewało.
  8. Najpierw był GID ale był nudny więc wymieniłem na CIDa. A następnie wywaliłem radio i wyświetlacz, bo ten za cholerę (wtedy) nie parował się samodzielnie z Pioneerem i manetką, nie byłoby wyświetlania odczytów z kompa. Dlatego założyłem GIDa monochromatycznego, tak go nazwijmy z CD2005 bo nie chodzi po CAN i po dołożeniu dedykowanego interfejsu, manetki oraz przeprogramowaniu w zasadzie wszystko jest ok... To łatwiejsze niż wymiana wszystkiego na CD70 Navi... Ponieważ kolor był nudny, bo pomarańczowy, to wymieniłem diody na czerwone...
  9. No właśnie... U mnie też samo nie powraca, muszę wyłączyć silnik i ponownie uruchomić. Chociaż teraz to patrzę na to co się dzieje i czekam zanim świece dobrze zagrzeją. Jeśli nie pojawia się wspomniana linijka na wyświetlaczu to wyłączam zapłon i przekręcam jeszcze raz, wtedy już jest ok. Tyle, że ja wymieniałem radio i wyświetlacz... ale nie wiem w końcu czy mam GIDa czy MIDa? Wszystkie diody wylutowane z wyświetlacza, jedna po drugiej i wlutowane czerwone w ich miejsca. Jest tego trochę... Ja mam w ogóle czerwono podświetlone wnętrze, nawet klamki przód i tył. Coś jak VW/Audi.
  10. To nie tak... U mnie bywa, rzadko ale jednak, że na wyświetlaczu w jego górnej części bezpośrednio po uruchomieniu silnika znika górny rzd oznaczeń na wyświetlaczu. I wtedy panel klimy "nie widzi" w ogóle wentylatora, który jest oczywiście sprawny. Zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie wraca wszystko do normy... Zupełnie jak na zaprezentowanej wcześniej fotce, gdzie masz na dole pozycję ustawienia "auto" ale bez zaznaczonego biegu wentylatora w lewej kratce oraz oznaczenia uruchomionej bądź wyłączonej klimy (ECO) w prawej kratce. Sam wentylator jest sprawny, wszystko działa jak należy, to nie jego wina. U mnie po prostu czasem zdarza się taka przypadłość ale nigdy podczas jazdy tylko po uruchamianiu silnika. Po zgaszeniu i uruchomieniu silnika górna część wyświetlacza się zapełnia tak jak u Ciebie a w dolnych kratkach widać ustawioną prędkość wentylatora i oznaczenie uruchomionej bądź wyłączonej klimy i wszystko działa jakby nigdy nic się nie działo... A wyświetlacz mam taki...
  11. Cretux, jaki Ty masz index?
  12. W tym przypadku nawiew u mnie nie działa w ogóle. Czasem tak mi się dzieje bezpośrednio po uruchomieniu silnika. Ponowne uruchomienie likwiduje ten problem.
  13. Wyświetlacze: Wyświetlacz T.I.D (monochromatyczny z trzema pozycjami do wyświetlania informacji) Wyświetlacz B.I.D (monochromatyczny, większy pokazujący większą ilość informacji niż TID) Wyświetlacz G.I.D 2-liniowy (monochromatyczny, graficzny mogący pokazać jednocześnie 2 linie informacji, obsługujący NAVI oraz opcjonalnie klimatyzację automatyczną) Wyświetlacz G.I.D 3-liniowy (monochromatyczny, graficzny mogący pokazać jednocześnie 3 linie informacji, obsługujący NAVI oraz opcjonalnie klimatyzację automatyczną) C.I.D 2-liniowy (kolorowy, graficzny mogący wyświetlić na raz 2 linie informacji, obsługujący NAVI i telefon oraz automatyczną klimatyzację) C.I.D 3-liniowy (kolorowy, graficzny mogący wyświetlić na raz 3 linie informacji, obsługujący NAVI i telefon oraz automatyczną klimatyzację)
  14. TID albo MID. GID to już raczej pod navi...
×
×
  • Create New...