Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

t-o-m-o

Forumowicz
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About t-o-m-o

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 3,2

Recent Profile Visitors

477 profile views
  1. Witam. Rozglądam się za insignią biturbo. Może mi ktoś napisać jak pali ten samochód w trasie, przy prędkości autostradowej 140 km/h. Dzięki Pzdr
  2. Widać u mnie było coś kombinowane bo wczoraj na vin spojrzałem i powinny być bixy a są zwykłe xenony. Ehhh
  3. Witam. Odświżę troszkę temat. Kurczę, trochę zbaraniałem. Ja mam u siebi xenon a moduł przy lampie jest afl? O co caman?
  4. Koledzy, a do którego producenta skłaniać się bardziej : Ravenol, Motul, Millers, Liqui M. ? Pzdr
  5. Witam. Koledzy, pomożecie z doborem amorków i springów do Siga 3,2 - vin W0L0ZCF4841019594 - interesują mnie Sachs, Bilstein, nie wiem jak jest z jakością KYB (w sensie czy brać je pod uwagę) . W internetach co oferta to inny pasujący amortyzator a nie chcę żeby mi koza wyszła z przodu. Dzięki. Pzdr
  6. Od prawie pól roku nie dolalem kropli. Ostatnio w sierpniu jak jak smigalem do cro to po drodze dolalem z 0,6 na 4000 km.
  7. Ok, a możesz podesłać jakieś oznaczenia czy coś? Bo na allegro czy tez po sklepach internetowych jak patrzę to są tylko całe z koszykiem. Pzdr
  8. Witam serdecznie. Odpowie mi ktoś na pytanie czy do 3,2 pompa paliwa jest rozbieralna tak aby można było kupić i wymienić samą główną pompkę czy trzeba cały że tak powiem cały zespół kupić - pompka w tej plastikowej obudowie? Dzięki. Pozdrawiam
  9. Jak bym widział siebie po kupnie siga 3,2 trochę ponad trzy lata temu. (oprócz lusterka) 1) u mnie termo jakieś 3 tyg. po kupnie się "skończył" - wymieniłem na nowy i z temperaturą też tak jest 80 - 90 st. Wejdź sobie jeszcze do ukrytego menu i zobacz tam temp. pewnie będzie różnica z 2-3 st. 3) z tym olejem to wydaje mi się, że przyczyną jest mocne rozgrzanie oleju przy długiej jeździe po trasie. Miałem od zakupu ten sam objaw ale właśnie tylko po długiej jeździe. Myślałem, że pomoże wymiana uszczelek dekli zaworów (nawet się wykosztowałem i ori kupiłem) jednak nie pomogło. Po od
  10. Najprawdopodobniej jest to miejsce na wkręcenie sondy lambda. Pzdr
  11. Oki, chyba jednak się na nie zdecyduje. Wszystkim dziękuje za porady. Pzdr
  12. Witam. Potrzebuję porady/opinii - stosował ktoś może zamienniki tłumików firmy POLMOSTRÓW w swojej vc/sig? Muszę wymienić u siebie a wiadomo, że ori to duza kasa.
  13. Dzięki za sugestie. Opatrzyłem przewody i znalazłem. Pomiędzy wężem od paliwa a bodajże listwą wtrysków jest jeśli się nie mylę szybkozłączka jakaś i z niej leci paliwo. Czy wystarczy w niej jakiś oring wymienić czy trzeba całą? Ew. czy ta szybkozłączka musi być identyczna czy może być każda, która pasuje?
  14. Witam serdecznie. Czy w przy silniku 3,2 v6 występuje węglowy filtr oparów? A jeśli tak to gdzie go mogę zlokalizować? Pytam bo z nawiewów czuć zapach paliwa w czasie postoju np. pod światłami i tak sobie pomyślałem, że może to ten filtr. Ew. jakieś sugestie?? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...
UP