Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ddziaduch

Forumowicz
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ddziaduch

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VB Kombi Sport '01 Y26SE

Recent Profile Visitors

219 profile views
  1. Próbowałem ale dalej jedynka wchodzi ciężko. Spróbuję wymienić olej. I tak muszę w silniku zmienić
  2. Cześć. Dziękuje. Cos pomogło ale kurczę nadal jest problem z wbiciem jedynki. Zastanawiam sie czy wymienić olej w skrzyni. Nigdy tego nie robiłem. Nie wiem czy poprzedni właściciele to robili. Moze to pomoc?
  3. Cześć Devil_Peter. Jaki bolec i gdzie go się wkłada? Pozdrawiam
  4. Cwany patent trzeba przyznać. Ja od dwóch lat jeżdżę po aplikacji zestawu naprawczego i luzu żadnego nadal nie ma. Lewarek pracuje nadal bardzo sztywno. Wręcz nawet zbyt sztywno bo jak przesuwam w lewo lub prawo to nie wraca do pozycji na środku. Ale mi to nie przeszkadza. Mam za to inny problem. Jak wyciągałem cały ten koszyk to rozpiąłem te elementy od linek. Jak je dobrze wyregulować? Jakiś patent na to jest? Robiłem to na oko i mam problem z cieżko wchodzącym pierwszym biegiem.
  5. No spoko tylko że zauważ że mam elektroniczną przepustnicę więc linki nie mam... Więc chyba zostaje mi sposób z porady
  6. To gdzie w benzynie jest moduł tempomatu i czy ktoś wie jak do niego podłączyć kontrolkę?
  7. A może po prostu kup kolejne radio i do tego sparowany wyświetlacz i podmień? Czy ten wyświetlacz do CCRT700 ma inną wiązkę? Czy można go po prostu podmienić z MIDem?
  8. Darek, udało Ci się to już ogarnąć? Jestem równiez zainteresowany
  9. To po kiego grzyba jest ta kontrolka w liczniku skoro u nigdy ona nie działała seryjnie?
  10. A w benzynie co trzeba zrobić? Bo myślałem że żarówkę trzeba wstawić. Jutro chciałem to zrobić. Tempomat mam już aktywny
  11. Hey. Szukałem ale nie znalazłem. Poszukuję informacje jakie śruby (wymiary, typ) są do montażu zderzaka. Chodzi o te boczne do ślizgów.
  12. Dzięki za odpowiedzi! Dzowniłem do ASO i trochę chcą za aktywację. Najpierw mnie zapytali czy mam jakiś kod serwisowy (??), które nie mam. Zaprogramowanie jego to koszt około 180zł, a sama aktywacja to kolejne 200zł. Kurcze to trochę dużo . Co do języka już wszystko wiem, pisałem z użytkownikiem ac12 i poszperałem na forum
  13. Odświeżam. Wszyscy piszą że się da, ale nigdzie nie widzę żadnej rozpiski ani foto porady. Ktoś coś ma? Dużo rzeźby? Dzisiaj kumplowi montowałem MID zamiast TID. Podobna robota czy trudniej?
  14. Cześć. Szukałem trochę na forum ale nie doszukałem się odpowiedzi. Zamontowałem komplet tempomatu czyli: manetka,czujnik pedału sprzęgła,czujnik pedału hamulca.Tempomat trzeba jeszcze aktywować (chciałbym też włączyć kontrolkę w zegarach, tylko żarówkę muszę włożyć). Wyszukałem że zrobić to potrafi Opel Tech 2. Można to coś zakupić na allegro. Drogie to nie jest więc jestem skłonny to kupić. Ale pytanie jest czy tym techem można przy okazji: włączyć domykanie szyb (mam 4 szyby elektryczne),aktywować ten tempomat,zmienić język MID (mam francuski, auto z szwajcari a chciałbym Angielski)Co jeszcze da się tym zrobić prócz kasowania i wyświetlania błędów? PS. Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Szukałem w Google bo tutejsza wyszukiwarka jest bardzo biedna... Pozdrawiam, Damian!
×
×
  • Create New...