Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

okrzysiek

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About okrzysiek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/02/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Signum 2.0 turbo benzyna
  1. Check świeci sie u mnie cały czas ale to ze względu na czujnik temp. spalin. Zawsze przy spadku mocy wywala błąd przepływomierza i wygląda to właśnie tak jakby turbo nie ładowało. Jeśli dałbyś mi jakieś namiary do siebie to z chęcią bym się spotkał aby go spr. Pozdrawiam Mój nr tel to 792-412-912
  2. Sorki że dopiero teraz piszę ale niestety wylądowałem w szpitalu. Więc sprawy wyglądają następująco: Faktycznie miałem dziurę w membranie zaworu bocznikowego zakupiłem zestaw naprawczy w Volvo. Wymieniłem i pojechałem na test i okazało się że samochód chodził całkiem nieźle (nie tracił mocy ale też nie był robiony reset) następnie stał przez jakiś tydzień pod domem (poprosiłem żonę żeby podczas mojej nieobecności go odpalała na jakieś pół godziny co drugi dzień). Po wyjściu ze szpitala postanowiłem się przejechać i co się okazało problem z powrotem wrócił (najpierw się zadławił przy dodawaniu gazu a następnie po nagrzaniu stracił moc) Dopiero w sobotę będę miał możliwość zerknąć czy aby nowa membrana też nie została uszkodzona no i będę starać się dostać do kompa aby zrobić reset i sprawdzić ewentualne błędy. Na dodatek nie daje mi coś spokoju nagrzewanie samochodu czasem nagrzewa się dość szybko (normalnie) a czasem dopiero po przejechaniu ok 15, 20 km wskazówka zaczyna powoli pokazywać wzrastającą temp. Oprócz tego to szarpnięcie przy dodawaniu gazu najczęściej na 2 3 biegu (jednorazowe szarpnięcie, zadławienie) i wtedy już wiem że samochód stracił moc po za tym mam takie wrażenie jakby coś go trzymało przy dodawaniu gazu. Może macie jeszcze jakieś pomysły co mogę zrobić bo powoli zaczynam się załamywać tym bardziej że troszkę się zrobiło krucho z kaską. a wracając do zapytania o sondę z tego co mówił mi mechanik po spr odczytów na OP-COMie to wskazania są prawidłowe ale samochód nie był wtedy spr podczas jazdy.
  3. No to jestem po kolejnej wizycie u mechanika. Elektrozawory wymienione, poduszki silnika wymienione (bo już trzeba było to zrobić) przy okazji zajżeliśmy do kata od strony wlotu i okazuje się że jest czysty. Po wymianie elektrozaworów odpieliśmy akumulator w celu zresetowania ECU po podpięciu go z powrotem podczas odpalania okazało się że pojawił się błąd wypadania zapłonu ale po chwili znikł i w tym miejscu zwątpiłem, wykręciliśmy świece i okazało się że były całe osmolone tak jakby była podawana zła mieszanka. Szarpnięcie przy dodawaniu gazu zniknęło można by powiedzieć że teraz przyspiesza płynnie ale jak dzisiaj wracałem z pracy do momentu osiągnięcia temperatury było wszystko ok aż zaczołem się wlec za ciężarówką 40 60 km/h i w tym właśnie momencie standardowo stracił moc . Pozostało więc dobranie się do tej nieszczęsnej mambrany przy turbinie tylko mam jedno pytanie w momencie jak tracił moc czy wam też wyskakiwał błąd przepływki bo u mnie tak się dzieje za każdy razem. Czy macie może też jakiś pomysł z tym wypadaniem zapłonu czy wgranie mapy mogło by w czymś pomóc (z tego co sobie przypomniałem jak go kupowałem mówili mi coś że miał robione mapowanie na podniesienie mocy do ok 200KM może lepiej było by go wrócić do oryginalnego stanu).
  4. No to jedtem po pierwszej wizycie u mechanika. Poprosiłem go o przeczyszczenie przepustnicy oraz sprawdzenie przwodów podciśnienia. Okazało sę że końcówki węży od pociśnienia były już trochę luźne. Odebrałem samochód i okazało się że jest lepiej zrobiłem nim ok 50 km po mieście jak i w trasie (mały teścik) i okazało się że jest ok ale następnego dnia gdy odwoziłem żonę do pracy objawy zanikania mocy wróciły Po sprawdzeniu elektrozaworów na turbinie i przepustnicy okazałosię że mam założony jeden i ten sam w obu miejscach co najlepsze są to zawory od Saab - a 1.8 T ale nigdzie nie znalazłem czy taki zawór można montować do mojego samochodu. Wczoraj odebrałem już zawory Pierburga (oczywiście są dwa różne) ale samochów będę odstawiać w niedziele a w poniedziałek odbiór. Jak go tylko odbiore to napewno napiszę o spostrzeżeniach. Mam nadzię że to to bo zostały jeszcze dwie opcje mianowicie membrana zaworu bocznikowego której nie chciałem narazie rozbierać i ewentualnie kat.(ale to już w ostateczności). PS Chciałem jeszcze podziękować za zainteresowanie Pozdrawiam
  5. Dzieki za przesłanie linków akurat mamy miec długi weekend to będę to diagnozować. Świece, olej i filtry zmieniane były jakieś 10 000 km temu.
  6. Właśnie o to chodzi, że po odpaleniu tamtego dnia był przez cały czas do momentu zgaszenia. Później przy ponownym odpaleniu juz tak nie terkotał. Jutro będę nim jechac do pracy to poobserwuje jak się będzie zachowywać (mam nadzieje że nigdzie nim nie stane bo do pracy mam ok 20km). Może znacie kogoś w łodzi godnego polecenia do kogo mógł bym się udać
  7. Jak się tylko pojawi ponownie to od razu nagram. Dzięki za zainteresowanie
  8. chodzi o to że to nie był dźwięk od strony rozrządu tylko z góry silnika a czy to może mieć wpływ na pracę przy przyspieszaniu bo mechanik ze mnie żaden i dopiero zaczynam się wdrażać w te tematy. Pozdrawiam
  9. Witam jestem tu nowy więc jeśli robię coś nie tak to proszę o zwrócenie mi uwagi. Posiadam Opla SIgnum 2.0 turbo w benzynie 2003 rok najechane 190 000 km. Od jakiegoś czasu mam problem podczas jazdy gdy dodaje gazu to pojawia śię coś takiego jak szarpnięcie (brak płynnego przyspieszania) oraz po rozgrzaniu tracił moc. Po podłączeniu kompa okazało się że przepływka do wymiany (przy okazji sprawdzono wszystkie przewody powietrza jak i elektryczne). Dziś po wymianie przepływki oraz filtra powietrza pojechałem do sklepu zrobić mały test i okazało się że mocy co prawda nie traci ale w dalszym ciągu brak płynnego przyspieszania na dodatek po odpaleniu pod sklepem pojawił się dziwny dźwiek jakbym miał diesla oczywiście od razu go zgasiłem i odpaliłem ponownie tym razem chodził już normalnie. Proszę o pomoc może ktoś ma jakiś pomysł co może się z nim dziać. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...