Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Yagi2

Forumowicz
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Yagi2 last won the day on August 25 2013

Yagi2 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Yagi2

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/01/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubin/Dolnośląskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH Combi

Recent Profile Visitors

407 profile views
  1. Witam, Jak w temacie, zlecę wymianę kolektora ssącego w VC polit 1.9 Z19DTH kolektor mam drugi. Dolnośląskie ,najlepiej okolice Lubina,Wrocławia. Kontakt PW lub @:yagi2@WP.pl lub tel.698618548. Oczywiście usługa będzie odpłatne.
  2. Witam, Mam pytanie,czy wtryski od Saab 1.9 180KM będą pasowały do VC Z19DTH ? Oczywiście po wymianie strojenie. Pozdrawiam Nikt nie wie , nikt nie zakładał. ...słabo
  3. Co do chłodnic, to rozumiem,że jest komplet (woda/IC+klima+wentylatory z mocowaniem)??

    A jak z wysyłką??

  4. Zobacz czy sprężyny nie masz pęknięte, mi tak bujało bo miałem sprężyny pęknięte.
  5. Ja bym się na tym skupił, sprawdzisz to niestety za pomocą op-coma robiąc logi dynamiczne i będziesz miał ciśnienia jakie generuje turbo w pewnym zakresie obrotów. Możesz na próbę też podmienić zawór sterujący podciśnieniem turbo, ten do którego ten wężyk dochodził.
  6. Jak Ci dźwięk nie przeszkadza, to możesz z tym jeździć.
  7. Nie chcę straszyć, ale oby tuner który robił dpf-a nie wywalił całej tablicy błędów, stąd brak błędów o EGR.
  8. Ja czyściłem dwa razy i jak najbardziej polecam, czuć różnicę, auto robi się żwawsze, takie miałem odczucie.
  9. Kolego jest cały poradnik o tym że zdjęciami itd. Poszukaj
  10. Ja mam zaślepiony, nie dawno wymieniony. Co ma dpf do kolektora?? Zaślepiony kolektor nie zapcha dpf-A. Popsuty zawór egr to zrobi, coś wiesz ale nie do końca. Może masz szpilkę na kolektorze wydechowym pękniętą,tylko że przy gwałtownym dodawaniu gazu słyszał byś gwizd.
  11. Przecież tam nie ma spalin, kolektor z klapami, to kolektor ssący nie wydechowy, tam jest powietrze z turbiny i odrobina spalin z egr. Jak tak czuć to pewnie masz plecionkę dziurawą. Wymiana kolektora na zaślepiony to koszt ok 700-800zł (cena zawiera kolektor )
  12. Nie ten typ silnika,więc nie strasz, nic do tłoka nie wpadnie. Kolego rób dopiero jak coś będzie się działo, listwa spadnie, albo będziesz miał wycieki bo ośki się wyrobią.
  13. To nie jest tam, że założysz sobie większe tarcze, bo jak tak zrobisz to zacisk Ci nie wejdzie. Więc jak chcesz zakładać większe, to też musisz wymieniać zaciski.
  14. Kolego podjedź do kogoś kto spawa plastik, to Ci to zespawa. Mi tak się zrobiło w prawej lampie, podjechałem 15minut i mam zespawane i trzyma. Lampy nie musiałem demontować, jedynie akumulator wyciągnąłem i wlew płynu od spryskiwaczy. Zapłaciłem śmieszne pieniądze, chyba z 30zł.
×
×
  • Create New...