Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bartekjogi

Forumowicz
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O bartekjogi

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    vectra c gts

Ostatnio na profilu byli

54 wyświetleń profilu
  1. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Jak kupiłem auto to instalka już była , ale nie przełączała się na gaz diagnoza czujnik temperatury był zepsuty i przy wymianie czujnika wymienił wtryski i filtry. Auto się przełączało ale gasł przy pierwszym przełączeniu na lpg , dopiero za drugim razem normalnie chodził na gazie . Potem powyżej 4tys obrotów przełączał się na pb gazowniki powiedział reduktor nie wyrabia więc założył nowy ale jak gasł tak gasł przy pierwszym przełączeniu no i powyżej 4tys obrotów przełączał się na pb . To rozwiercić dysze wtrysków na 2.3 zwiększył ciśnienie na parowniku no i teraz nie przełącza na pb jest ok ale gaśnie za 1 razem przełączenia . Na reduktorze zrobiłem nie kłamiąc 1,5tys km
  2. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Sprawdzę czy reduktor nie puszcza gaz podciśnieniem bo jak puszcza to chyba mogę go reklamować u gazownika ?
  3. bartekjogi

    Tartarini problemy

    To co ratuje tylko zmiana reduktora i wtrysków ?
  4. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Powiem tak jeździ się ok na gazie , jest moc itp. ale te pierwsze przełączenie na gaz mnie wqr....
  5. bartekjogi

    Tartarini problemy

    No Panowie teraz gwoździa dostałem 800zl jak psu pod ogon wsadziłem 😕
  6. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Z tego co widzę to podciśnienie z reduktora idzie do Mapsensora a wpięty jest trójnik i leci do przepustnicy a w wezyku do przepustnicy jest znowu trójnik i leci do Lubryfikatora wtrysków.
  7. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Dzisiaj porobię zdjęcia
  8. bartekjogi

    Tartarini problemy

    A możliwe jest to że wężyk mam wpięty w przepustnice a nie w kolektor ?
  9. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Czy jest jakaś możliwość sprawdzenie nieszczelności ?
  10. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Jak pytam o dobrego fachowca to polecają tego co na raty wymienia moją instalke hehe
  11. bartekjogi

    Tartarini problemy

    On ma pojęcie do pieniędzy i tyle 😕 jak większość druciarzy i psełdo fachowców .
  12. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Instalka ma 5lat a to że wymieniłem reduktor , wtryski itp to takie diagnozy gazownika 😕 Pojechałbym do innego ale wszyscy to patrzą wsadzić nowe i zobaczymy czy pomoże ... Cichy117 to co napisałeś ma sens ale czy przy nowym parowniku i wtryskach byłaby taka opcja rozszczelnienia ? Da radę jakoś to samemu sprawdzić ?
  13. bartekjogi

    Tartarini problemy

    No Panowie wyczyszczony trzpień i bez zmian
  14. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Padło podejrzenie zabrudzonego trzpienia elektrozaworu w wielozaworze lub cewka Dzisiaj spróbuję to ogarnąć
  15. bartekjogi

    Tartarini problemy

    Już to robiłem auto jest wtedy eleganckie Może świece wymienić chociaż 6tys km temu wymieniłem z 4elektrodowych na 1elektrodowe NGK ZFR5F-11 dedykowane do Vectry C 1.8 140KM a ja mam 122KM może być przez to jakiś problem ?
×