Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jacol_m10

Forumowicz
  • Ilość treści

    187
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O jacol_m10

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.09.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wielkopolska - dolny śląsk

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VW GOLF II
  1. Reasumując 150 zł za Car Pass w ASO Niedbała potem 50 zł aktywacja na Techu2 w Mosinie. Przy okazji wiem że nie mam błędów, filtr był na 98% zapełniony i przebieg oryginalny - przynajmniej według techa ) Widzę, że kolega Alkesh skorzystał z numeru telefonu i wizyty w Mosinie
  2. Ja tak zawsze robiłem jak był wyrobiony stabilizator, zakładałem o rozmiar mniejsze żeby dłużej wytrzymywały ale tylko wtedy kiedy po założeniu wymiarowych gum na stabilizator było widać, że jest za luźno. Dlatego też podałem numery i wymiary gum żeby można było taki myk zrobić.
  3. Olej marki GM nadaje się do tych silników które nie posiadają DPF-a a jak wiadomo silnik 1,9CDTI dzielą się na te które mają filtr i na te które go nie mają. Co do oleju możesz kupić MOBIL1 5W30 Formula ESP który jest przeznaczony do silników z filtrem cząstek stałych.
  4. Przez moją pięcioletnią przygodę z ASO Opel naprawdę bardzo dużo się naoglądałem. Niektórzy klienci przechodzili samych siebie i to pięciokrotnie.
  5. Jak byś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta to byś tak nie odpisał .Wyraźnie napisałem, że jak ktoś dopisze sobie normę, specyfikację "C" flamastrem na etykiecie to będzie spełniał normy dla DPF a jak wiadomo prawie każde ASO leje ten olej bez wyjątku. Widać również, że większość forumowiczów robi to samo mając DPF, lecz to już ich sprawa. Bez urazy dla tych którzy leją ten olej ale większość problemów z DPF bierze się właśnie przez zastosowanie złego oleju. No cóż, widać, że nie za bardzo przeczytałeś mojego posta albo tylko wybiórczo.
  6. Dla niektórych proponuję przeczytać stronę o specyfikacji i normach OLEJU zanim napiszą coś o czym gdzieś coś słyszeli ale nie wiedzą o co dokładnie chodzi. Chociażby taka sprawa, że olej oplowski 5w30 longlife spełnia normy do silników z DPF, no chyba, że ktoś dopisze sobie normę flamastrem na opakowaniu. Następna sprawa, norma C odnosi się do rodzaju układu wydechowego a nie do rodzaju układu wtryskowego
  7. Do wymiany gum tył potrzeba klucz pneumatyczny + przedłużka, przegub udarowy i e12. Do tego łyżka do montowania opon. Gumy przód 17 ? 19 płaskie + 18 - 19 nasadka w zależności czy łącznik orginał czy zamiennik, do tego grzechotka pneumatyczna 3/8? z e12 i płaska grzechotka 10. Do całości podnośnik dwukolumnowy i robota zajmuje chwila moment, max 45 minut Co do bananów to załóż model z poliftowej i będziesz miał spokój raz na zawsze,
  8. Może się komuś przyda numery i rozmiary gum tył V-B o4 44 153 - 15mm 04 44 200 - 16mm 04 44 201 - 17mm 04 44 159 - 18mm numery i rozmiary gum przód 03 50 130 - 16mm 03 50 080 - 17mm
  9. Tak widziałem i to nie jedno. Tym bardziej, że miałem okazję dość długi kawałek czasu pracować przy tej marce.
  10. Co do modeli z silnikiem Z19DTH to są i bez DPF. Zeby nie być gołosłownym zpodam taką małą fotkę
  11. No właśnie w nowych generacjach diesla z reguły po odpaleniu świece żarowe dogrzewają silnik do około 60 stopni. Czyli, przekręcamy kluczyk, świece grzeją, odpalamy silnik, w tym momencie pracują bez naszej wiedzy świece. Dogrzewają silnik z zadaną częstotliwością przez producenta, do około 60 stopni celsjusza (temperatura cieczy chłodzącej).Więc jak świece nie będą równo grzały to lekka lipa, bo w takim przypadku czas grzania wydłuża się. Panowie to nie są starej generacji diesle. W tych rocznikach diesle spełniają wyższą normę spalin niż bęzynowe siniki. Także coś za coś. Co do wymiany modułu świec razem ze świecami to lekka przesada - naciąganie.
  12. Jak będziesz potrzebował wysprzęglik to mogę załatwić w dobrej cenie Jak coś to pisz.
  13. Zawsze powtarzam, wydaj trzy stówki, sprawdź co bierzesz a później miej pretensje ale sam do siebie, a nie kup i dopiero na przegląd a następnie płacz i zgrzytanie zębów.
  14. Więc kolego mogę napisać tyle, że artykuł co podałeś do nie go link tak naprawdę nic nie wnosi do twojej wypowiedzi. Sam sobie zaprzeczasz pisząc „Oczywiście, że turbina pracuje cały czas, nawet na wolnych obrotach. Chodzi o to kiedy się załącza, czyli tłoczy powietrze. W CDTI 1,9 to się zaczyna przy 2000 obrotów”. Jeżeli turbina chodzi – pracuje to cały czas tłoczy powietrze do silnika od wolnych obrotów tylko pod minimalnym ciśnieniem, do maksymalnych obrotów pod maksymalnym ciśnieniem które wynosi jakieś 2bary powyżej tej wartości ciśnienie jest upuszczane przez zawór by-pass. Czyli turbosprężarka tłoczy powietrze narastająco lecz przy obrotach silnika 2000tyś. obr. ciśnienie doładowania ma duży skok w górną granicę, więc może być odczucie, że turbo się załącza a tak naprawdę w tym momencie zaczyna dmuchać najefektywniej. Dlatego turbosprężarki mają tzw. turbo dziurę, po prostu potrzebują chwilę na rozkręcenie się. Dlatego nie odsyłaj kogoś do czytania jakiś ogólnych artykułów lub wypowiadaj się dokładniej bo robi to dużą różnicę.
  15. Kody potrzebne są wyłącznie wtedy, kiedy nie mamy w ogóle BC i dopiero go montujemy i to w przypadku kiedy sterowanie BC będzie w ‘patyku’ bo wtedy nie zmieniamy tylko konfiguracji w wyświetlaczu lecz BC programujemy też w CIM-e a tam jest potrzebny kod bezpieczeństwa żeby cokolwiek zmienić. Kod jest wymagany ze względów bezpieczeństwa do konfiguracji CIM-a aby później ktoś nie odjechał samochodem.
×
×
  • Utwórz nowe...