Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MrKolas

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MrKolas

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/25/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oborniki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C kombi 1.9 CDTI, 150 KM, 2005r.

Recent Profile Visitors

254 profile views
  1. Panowie mam problem z aktywacją AUX IN z poziomu opcoma. Nie mogę połączyć się z modułem EHU, wyrzuca mi błąd komunikacji. Jak pamiętam, ten problem miałem chyba od zawsze, ale nigdy nie zwracałem na niego uwagi. Możecie pomóc, co może być przyczyną? Zrobłłem update radia do softu 2010, wszystko działa w nim jak należy i od zawsze również działało. Ps Jeśli jest ktoś z Poznania lub okolic, kto byłby ten błąd w stanie ogarnąć i dołożyć od razu aux in, byłoby idealnie
  2. Czy posiada ktos interfejs opcoma + stery do Win 10, przesiadlem sie z WIn7 i nie moge tego ogarnac
  3. czy ten siłownik, wygląda tak? Dla każdej VC przedliftowej ma takie samo oznaczenie? Czy żeby go wymienić, to trzeba wyciągać lampy?
  4. podłączam się do tematu, bo aktualnie wyskoczyły mi takie błędy B3420 - Obwód sygnału czujnika poziomu tyłu pojazdu, poza wymaganym zakresem (08) - Nie występuje B3410 - Sygnał czujnika poziomu przodu pojazdu, przerwany obwód lub napięcie za wysokie (05) - Nie występuje B3410 - Obwód sygnału czujnika poziomu przodu pojazdu, poza wymaganym zakresem (08) - Nie występuje B3440 - Prawy siłownik, przerwany obwód lub napięcie za wysokie (05) - Obecny Z przodu miałem robione wahacze, z tyłu wymieniane tarcze - mogli mi tam coś pogrzebać? Ten bład z
  5. Dzięki za upewnienie mnie co do podjęcia odpowiedniej kolejności działań
  6. Czy to normalna sytuacja, że przy wyłączonym silniku i niewciśniętym sprzęgle, można normalnie zmieniać biegi??? Nie próbowałem tego na włączonym silniku, mam pietra, żeby czegoś nie uszkodzić.
  7. Mija mojej vectrze właśnie 10 latek i zaczynają jej się zdarzać typowe usterki zmęczenia materiałowego - pękł żółty plastik trzymający to ustrojstwo Czy jest ktoś w stanie go ładnie zwymiarować lub nawet zrobić w CADzie rysunek, chciałbym ewentualnie spróbować to dorobić z metalu lub innego tworzywa Będę bardzo wdzięczny za pomoc
  8. myślę, że problemem jest sam silnik od szyby Po zdjęciu boczka drzwi kable wydaję się być OK, żadnych przetarć nie znalazłem. Co jeszcze mogę zrobić w tej kwestii, aby się upewnić?
  9. Wypróbowałem wszystkie konfiguracje i najprostsza, czyli przełożenie stronami żarnika od razu dało odpowiedź - brak światła zmienił miejsce.
  10. Tutaj jest kwestia co jest przyczyną, że żarnik załącza się dopiero za którymś razem. Świeci normalnie na biało, nie mruga. Gdyby przetwornica nie działała, to żarnik by w ogóle się nie zapalał - to urządzenie raczej działa zero-jedynkowo. Dlatego myślę, że może winę mieć zapłonnik - albo bardzo prozaicznie, poluzowane gdzieś kabelki i brak styku albo właśnie nadpalone styki. Tak mam właśnie w lampach tylnych, gdzie blaszka w styku jest wyżarta
  11. no ok zamienię, ale co z odpowiedzią na moje dalsze pytania?
  12. Od jakiegoś tygodnia lewy ksenon świeci mi w kratkę, potrafi załączyć się od razu po uruchomieniu silnika auta albo dopiero jak klika razy pokrętłem ten start wymuszę, czasami też w trakcie jazdy zaskakuje. Zastanawiam się czy winę za to ponosi przetwornica, czy sam zapłonnik/starter. Czy nie jest tak, że jeśli przetwornica jest padnięta, to ksenon w ogóle się nie zapala? W weekend będę ściągał zderzak i podmienię stronami. Czy orientuje się ktoś, czy zapłonniki z innych typów aut pasują do VC? Każdy zapłonnik Hella dla d2s jest taki sam w każdym aucie? Możecie podrzucić jakieś linki do tych c
  13. Nie działa mi całkowicie mechanizm opuszczania/podnoszenia szyby po lewej stronie pasażera, ta część auta jest martwa, jednak na kompie nie mam żadnych błędów z tym związanych Wszystkie inny szyby działają z przycisków i z pilota. Wyjąłem przełącznik, przeczyściłem, ale dalej nie działa - gdzie mam szukać wiązki elektrycznej od tej szyby i jak się tam można dostać?
  14. Kolektor wymieniłem na zaspawany:) Czuć ewidentną poprawę w dolnych obrotach, auto wstaje już od 1800 obrotów, gdzie wcześniej musiałem czekać na reakcję turbiny po przekroczeniu 2500 obrotów. Niestety nie mam porównania, czy tak właściwie to powinno wyglądać, bo nie jeździłem inną vectrą, która była 150-konna. Zauważyłem też, że jakoś jest głośniejsza praca silnika, ale może to tylko takie wrażenie.
  15. Zrobiłem wg instrukcji jednak dołożyłem również cyny na masę i te 3 styki po drugiej stronie potencjometru - wszystko działa idealnie.
×
×
  • Create New...
UP