Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mrbartlomiej

Forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mrbartlomiej

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.03.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nałęczów
  • Zainteresowania
    Chodzenie po górach, majsterkowanie, pouczające książki.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B Kombi FL

Ostatnio na profilu byli

226 wyświetleń profilu
  1. mrbartlomiej

    Problem po wymianie czujnika wałka rozrządu

    Cześć. U mnie jest podobnie. Wymieniłem czujnik wałka na oryginał siemiensa (używka) a opcom dalej wyrzuca P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- brak sygnału (04) - Obecny. Znacie dobrego speca w Lubelskiem? Pozdrawiam
  2. mrbartlomiej

    Szarpanie silnikiem z18xe = CEWKA

    U mnie podobnie pomogła cewka. Czujnik wałka rozrządu wymieniamy kiedy np silnik wkręca się tylko do 4500 obrotów. Świece do gazu u mnie sprawdzają się jednoelektrodowe. Pozdrawiam
  3. mrbartlomiej

    Kolejna Cewka Z18XE

    U mnie po trzech latach od założenia gazu zaczęły się podobne problemy z szarpaniem. Pomogła wymiana cewki na używkę GM 120zł. Jeżdzę na świecach jednoelektrodowych GM. Tak jak z olejem GM - wychodzi najtaniej i najlepiej. Właśnie dlatego wziąłem Opla.
  4. Mam ten sam dylemat... Przy 900 i ok 1250 obr słychać jak drżą elementy kokpitu i siedzenie. Co to może być?
  5. No tak... Sam się dowie, nie opisze dokładnie i potem 5 tematów takich samych i tak samo nie dokończonych. Tylko własna d*** się liczy...
  6. mechanicy sÄ jak pĹatni Ĺwiadkowie - najpierw biorÄ kasÄ, a później "ja nic nie wiem" albo "ja pana nie znam"

  7. mrbartlomiej

    Wymiana przewodów hamulcowych Vectra B

    Kolego smif1797, dobrze kombinujesz. Ja parę postów wyżej opisałem wymianę tego przewodu o długości 120cm, który zaczyna się od złączki przy prawym tylnym wahaczu i leci nad belką (która do wymiany przewodu wymontowałem), aż do lewego wahacza i tam łączy się z przewodem elastycznym. Z kolei do przewodu elastycznego przy prawym kole dochodzi twardy jednym kawałkiem prosto od pompy. Zdjęć niestety nie mam z powodu braku aparatu fotograficznego przystosowanego do pracy w plynie... Ergo, 280 cm idzie na prawa stronę i "mija" połączenie tego o dł. 260cm z tym 120cm. Życzę powodzenia w naprawie! PS. Nie ukrywam, że niedługo u siebie będę wymieniał przewody idące od samej pompy, więc mam nadzieję, że będę mógł liczyć na jakąś specjalistyczną poradę w tym temacie.
  8. mrbartlomiej

    Wymiana przewodów hamulcowych Vectra B

    Witam. Ja się również dołączę do dyskusji. Ja jestem u siebie w trakcie wymiany przewodu lewy tył idącego nad belką. Wczoraj mi strzelił i pedał miękki. Przewód 120 cm w sklepie 17zł. Osobiście miałem spore problemy z rozkręceniem łączenia męski + żeński przy prawym tylnym wahaczu. Pomogło rozgrzanie. Dla lepszego podejścia (innej opcji nie widziałem, acz mogę się mylić) belka powędrowała w dół po odkręceniu 8 śrub na klucz 18 mm i 2 na 16 mm i po drodze jeszcze obu kół. Komfort podejścia bezcenny. Pozdrawiam
  9. mail aktywacyjny nie dochodzi...

×