Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pyrkonte

Forumowicz
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Pyrkonte last won the day on February 26 2018

Pyrkonte had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Pyrkonte

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Vetra C 1.9 150 OPC line

Recent Profile Visitors

735 profile views
  1. Na wałku wejściowym do układu serwa, w tym kremowym koszyczku ze zdjęcia jest trzpień, który cofa się do pozycji bazowej na 2 sprężynach stożkowych. Logiczne, że po kilku milionach cykli sprężyna się wygniata i wałek wpada do środka a całość nie wraca do pozycjo "0" wywierając ciągły nacisk na tłoczek pompy. Stąd problemy
  2. Panowie krzyżowo -serwo, jedno koło- zacisk. Nie ma co kombinować bo temat wałkowany i rozwiązany. Przerabiałem oba przypadki, 4 komplety tarcz hamulcowych. Z ubiegłego miesiąca - spalona tarcza na S8 Wrocław, była aż czerwoniutka. Dokulałem się do domu, rozebrałem zacisk i na tłoczku znalazłem mnóstwo nagaru. Wypolerowane (nie używać papieru ściernego, tylko tkaninę bo tłoczek jest z tworzywa), złożone z nowymi uszczelkami i hula jak nowe. Btw, czy uszkodzenie zaworu w ABS nie wywala błędu zbyt niskiego ciśnienia w pompie? Pozdr
  3. U mnie nie zdały egzaminu żadne dodatkowe uszczelki.Nawet wymiana uszczelki nie pomogła. Tylko zaklejenie szczeliny dach-klapa.
  4. Wymiana całej wiązki to wyższa szkoła jazdy. Też mam taki problem. Wiązka leży pół roku i odpuściłem.
  5. obym był jedynym pechowcem Daj znać jak wrażenia po wymianie
  6. Jeśli wymieniasz, weź SACHSY. Na KYB ściąga, Lesjoforsy pękają po 50k, nie ma sensu. Sam wpadłem w to 2 razy.
  7. Nie znam konstrukcji 2.0dti, ale taki objaw w 1.9cdti dają zużyte popychacze zaworowe
  8. Podzielę się swoim doświadczeniem. Wahacz LP Kraft -teraz leci 11tys km- Wali sworzeń Wahacz PP - alledrogo używka OEM, wymianiana w tym samym czasie, ma się dobrze. Także można próbowac dalej, ale ja mam chyba dosyć :P
  9. Wiązkę kupiłem... ale jest chyba więcej wtyczek niż potrafię zlokalizować Ma ktoś schemat podłączenia (jeżeli taki istnieje)?
  10. Nie wypinałem jej. Wysunąłem lampę na tyle ile pozwalał przewód (po odchyleniu zderzaka itp), odkręciłem śruby i wymieniłem żarnik.
  11. Poluzować zderzak, odchylić go i wysunąć lampę. To raczej niezbędne. Nie musisz ściągać zderzaka całkiem. Zabawa z wymianą żarnika na aucie to raczej słaby pomysł, biorąc pod uwagę fakt, że musisz odkręcić 2 śruby od osłony w samej lampie. Z kolei kompletny demontaż lamp też ryzykowny. U mnie poprzednik urwał ten czerwony zatrzask od wtyczki i nie da się wypiąć całej kostki. Wolałem nie ruszać.
  12. A czy przetwornice się zużywają? Ma to wpływ na ilość emitowanego światła? Na oryginalnych jest oznaczenie DOT 2000h
  13. Jestem po zabiegu, pacjent przeżył. Hula aż miło,chociaż światła trochę mało
×
×
  • Create New...