Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pyrkonte

Forumowicz
  • Content Count

    447
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Pyrkonte last won the day on February 26 2018

Pyrkonte had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Pyrkonte

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Vetra C 1.9 150 OPC line

Recent Profile Visitors

815 profile views
  1. A sprawdzę, nie wiedziałem, że może od tego błędem walić, dzięki
  2. Nowy zbiornik GM z czujnikiem i problem nie zniknął. Ja tak jeżdżę...
  3. Jak zacisk na 100% sprawdzony, to najpierw przewód a nie serwo. Jeśli się rozwarstwi w środku to płyn nie będzie wracał i tłoczek zostanie. Czym i co smarowałeś? Wymień przewód i po kłopocie (płyn też)
  4. Ciężko tak na oko coś powiedzieć czy chodzi o silnik czy o zawieszenie... Ja kojarzę taki objaw z wyrwanej tulei tylnej wahacza przedniego
  5. Ważne, że się udało. Szkoda tylko, ze tyle kasy i nerwów ;) Dla potomnych :D
  6. Posz do kolegi @DamianSig, Walczy z podobnym problemem. Może on wymienił już cos czego ty nie ruszyłes.
  7. Ja stawiam na piasty. U mnie tak było, a widzę ze sprawdziles wszystko tak jak ja. Chociaż z tym ręcznym to dosyć dziwna sytuacja Dla pewności zmień jeszcze komplet felg i opon, nawet pożycz od kogoś.
  8. Nie nie, chodziło mi o ten płyn chłodniczy tylko. Błędy wrzucę jutro. W każdym razie dzięki za szybką odp.
  9. Mam sporo błędów (nie wiem dlaczego) typu błąd komunijacji CAN, za niskie napięcie w układzie wspomagania i ESP. Ale to nie to. Reszta bez odchyleń. Pytanie tylko co się dzieje? Dlaczego zworka nie pomaga? CIM się kończy?
  10. Kompletnie nic związanego z płynem chłodniczym. Jest błąd od egr (zaslepiony), błąd żarówki przeciwmgłowej, jakiś blad od ESP
  11. Panowie muszę założyć nowy temat, bo sprawa dosyć pilna ze względu na wyjazd w Czwartek. wyskakuje mi błąd poziomu płynu chłodniczego chwilę po włączeniu silnika, wycieku brak, poziom stabilny, płyn czysty, mostkowanie czujnika nie pomaga. Na przewodzie mam 13,8V, po zmostkowaniu 0,09. Czy tak ma być? Silnik się nie przegrzewam trzyma temperaturę taką jak zawsze. Pływak w zbiorniku siedzi na trzpieniu, przesuwam nim góra i dół ale błąd nie znika. Gdzie szukać dalej?
×
×
  • Create New...