Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pyrkonte

Forumowicz
  • Content Count

    442
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Pyrkonte last won the day on February 26 2018

Pyrkonte had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Pyrkonte

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Vetra C 1.9 150 OPC line

Recent Profile Visitors

763 profile views
  1. Ważne, że się udało. Szkoda tylko, ze tyle kasy i nerwów ;) Dla potomnych :D
  2. Posz do kolegi @DamianSig, Walczy z podobnym problemem. Może on wymienił już cos czego ty nie ruszyłes.
  3. Ja stawiam na piasty. U mnie tak było, a widzę ze sprawdziles wszystko tak jak ja. Chociaż z tym ręcznym to dosyć dziwna sytuacja Dla pewności zmień jeszcze komplet felg i opon, nawet pożycz od kogoś.
  4. Nie nie, chodziło mi o ten płyn chłodniczy tylko. Błędy wrzucę jutro. W każdym razie dzięki za szybką odp.
  5. Mam sporo błędów (nie wiem dlaczego) typu błąd komunijacji CAN, za niskie napięcie w układzie wspomagania i ESP. Ale to nie to. Reszta bez odchyleń. Pytanie tylko co się dzieje? Dlaczego zworka nie pomaga? CIM się kończy?
  6. Kompletnie nic związanego z płynem chłodniczym. Jest błąd od egr (zaslepiony), błąd żarówki przeciwmgłowej, jakiś blad od ESP
  7. Panowie muszę założyć nowy temat, bo sprawa dosyć pilna ze względu na wyjazd w Czwartek. wyskakuje mi błąd poziomu płynu chłodniczego chwilę po włączeniu silnika, wycieku brak, poziom stabilny, płyn czysty, mostkowanie czujnika nie pomaga. Na przewodzie mam 13,8V, po zmostkowaniu 0,09. Czy tak ma być? Silnik się nie przegrzewam trzyma temperaturę taką jak zawsze. Pływak w zbiorniku siedzi na trzpieniu, przesuwam nim góra i dół ale błąd nie znika. Gdzie szukać dalej?
  8. Panowie nie zakładam nowego tematu, ale odgrzewam, mianowicie taka sprawa: wyskakuje mi ten błąd chwilę po włączeniu silnika, wycieku brak, poziom stabilny, płyn czysty, mostkowanie czujnika nie pomaga. Na przewodzie mam 13,8V, po zmostkowaniu 0,09. Czy tak ma być? Gdzie szukać dalej?
  9. Na wałku wejściowym do układu serwa, w tym kremowym koszyczku ze zdjęcia jest trzpień, który cofa się do pozycji bazowej na 2 sprężynach stożkowych. Logiczne, że po kilku milionach cykli sprężyna się wygniata i wałek wpada do środka a całość nie wraca do pozycjo "0" wywierając ciągły nacisk na tłoczek pompy. Stąd problemy
  10. Panowie krzyżowo -serwo, jedno koło- zacisk. Nie ma co kombinować bo temat wałkowany i rozwiązany. Przerabiałem oba przypadki, 4 komplety tarcz hamulcowych. Z ubiegłego miesiąca - spalona tarcza na S8 Wrocław, była aż czerwoniutka. Dokulałem się do domu, rozebrałem zacisk i na tłoczku znalazłem mnóstwo nagaru. Wypolerowane (nie używać papieru ściernego, tylko tkaninę bo tłoczek jest z tworzywa), złożone z nowymi uszczelkami i hula jak nowe. Btw, czy uszkodzenie zaworu w ABS nie wywala błędu zbyt niskiego ciśnienia w pompie? Pozdr
  11. U mnie nie zdały egzaminu żadne dodatkowe uszczelki.Nawet wymiana uszczelki nie pomogła. Tylko zaklejenie szczeliny dach-klapa.
×
×
  • Create New...