Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

maciasw

Forumowicz
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O maciasw

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vectra C SRI 1.8 [140] '07

Ostatnio na profilu byli

123 wyświetleń profilu
  1. maciasw

    Brak wspomagania i drżenie pompy

    Sprawdzałem ponownie. Po odpaleniu silnika coś jak by chciała chodzić albo chodzi ale wspomagania brak. Po chwili zero odzewu. Gdyby zdechła totalnie to chyba nie było by takich objawów. Może jak wigo pisze padło łożysko. Pompa ma ciężej i jakieś zabezpieczenie ją wyłącza. No ale to by jakieś wspomaganie było a tu nic. Nastawiam się na kupno drugiej. Teraz pytanie. Na mojej jest numer. W necie nie znalazłem takiej z numerem jak na mojej. Jak kupię z innym numerem to będzie śmigać czy będzie jakiś konflikt? Czytałem na tym forum, że trzeba będzie ją zalogować do auta.
  2. Witam. Tematów o braku wspomagania jest na forum mnóstwo ale nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Jeśli jest to niech moderator podepnie do odpowiedniego postu. Padło mi wspomaganie, momentalnie. Dzień wcześniej wyczuwalne były drgania na pompie (czułem pod nogami) pompa jeszcze działała. Na drugi dzień już nic nie działało. Po włączeniu silnika pompa drży, tak jak by chciała ruszyć ale nie może. Drżenie ustępuje po 5 - 10 minutach. Myślałem, że może te drgania od czegoś innego. Ale odłączyłem główną wtyczkę na pompie, włączyłem silnik i przy załączonym silniku włożyłem wtyczkę. Pompa zaczęła drżeć ale nie działa. Sprawdziłem stan płynu w zbiorniczku - jest. Bezpiecznik przy aku cały, napięcie na wtyczce zasilającej - jest. Ładowanie - ok. Pozostałe dwie wtyczki na pompie sprawdziłem. Nie są nadpalone czy zaśniedziałe. Co jest nie tak? Czy to jakiś sterownik czy po prostu już pompa padła i czas na drugą? Auto to anglik, nie europejczyk. Ale to chyba nie ma nic do rzeczy.
  3. W takim razie mam coś zwalone. Jakieś zwarcie albo coś.
  4. Witam Zrobiłem to na przekaźniku, tak jak pisał geranium. Ale pojawił się problem. Nie wiem czy tak powinno być czy mam coś zwalone w światełku w podsufitce. Tak dla jasności: z przodu w podsufitce mam 4 żarówki. Dwie zapalają się przy otworzeniu drzwi, zapalają się też przy otworzeniu auta z kluczyka (oświetlenie z tyłu też się wówczas załącza). Można je załączyć także włącznikiem. Kolejne dwie to takie do czytania. Każda włączana oddzielnie. Te mnie nie interesują bo nie włączają się podczas otwierania drzwi. Z taśmy do oświetlenia wychodzą cztery przewody: 1 x masa, 3 x napięcie. I jest tak, że na jednym z przewodów jest 12v non stop. Na drugim 12v pojawia się po WYŁĄCZENIU oświetlenia, a na trzecim jest 0v a po włączeniu napięcie skacze do 0,5v. Czy to jest OK?? W niedzielę zrobię jakieś fotki tych przewodów, nie znam kolorów w tym momencie. Chciałem wyciągnąć z lampki sygnał do przekaźnika. Przewód, na którym będzie 12v po włączeniu lampki i 0v po zgaśnięciu. A tu lipa. Wie ktoś jak to powinno dokładnie być?? Jakiś opis czy schemat elektryczny? Czas nagil, niedługo spadam na urlop i chciałbym to podłączyć. I jeszcze jedna rzecz, tak z ciekawości: Wie ktoś do czego te trzy dodatkowe złącza pod obudową z tyłu przy gnieździe zapalniczki?
  5. Zapodaj fotki jak już opanowałeś sytuację. Ja u siebie wczoraj montowałem taśmę led. Światło niebieskie, SMD 5050, gęstość: 60 diod/metr. Plan był taki żeby podświetlić nogi (cztery miejsca), bagażnik i schowek. Co do bagażnika i schowka to jest ok. W bagażniku dwa odcinki po 24 SMD podłączone do oryginalnej lampki. Żarówka oryginalna wyjęta. W schowku odcinek z 15 SMD podłączony do fabrycznego światełka. Żarówka też wyjęta. Wszystko pięknie świeci i daje mocne światło. Problem pojawił się przy podłączaniu oświetlenia nóg. Chciałem podpiąć się pod światełko w podsufitce. Przewody rozprowadzone, taśmy przymocowane. I po podłączeniu taśmy świecą słabo (pasażer 21 SMD, kierowca 27 SMD). Natomiast jak te taśmy podłącze bezpośrednio do gniazda zapalniczki to dają dużo więcej światła. Tragedii nie ma ale czuję niedosyt . Z montowaniem taśm w tylnym rzędzie na razie się wstrzymałem. Stąd pytanie: Czy do podsufitki dochodzi prąd o mniejszym natężeniu? Nie mam miernika, nie mogę sprawdzić.
  6. Zapodaj fotki jak już opanowałeś sytuację. Ja u siebie wczoraj montowałem taśmę led. Światło niebieskie, SMD 5050, gęstość: 60 diod/metr. Plan był taki żeby podświetlić nogi (cztery miejsca), bagażnik i schowek. Co do bagażnika i schowka to jest ok. W bagażniku dwa odcinki po 24 SMD podłączone do oryginalnej lampki. Żarówka oryginalna wyjęta. W schowku odcinek z 15 SMD podłączony do fabrycznego światełka. Żarówka też wyjęta. Wszystko pięknie świeci i daje mocne światło. Problem pojawił się przy podłączaniu oświetlenia nóg. Chciałem podpiąć się pod światełko w podsufitce. Przewody rozprowadzone, taśmy przymocowane. I po podłączeniu taśmy świecą słabo (pasażer 21 SMD, kierowca 27 SMD). Natomiast jak te taśmy podłącze bezpośrednio do gniazda zapalniczki to dają dużo więcej światła. Tragedii nie ma ale czuję niedosyt . Z montowaniem taśm w tylnym rzędzie na razie się wstrzymałem. Stąd pytanie: Czy do podsufitki dochodzi prąd o mniejszym natężeniu? Nie mam miernika, nie mogę sprawdzić.
  7. Nic nie robiłem. Zaczęło wszystko działać tak jak wcześniej. Chyba to zamykanie i otwieranie samo się zaprogramowało.
  8. Nic nie robiłem. Zaczęło wszystko działać tak jak wcześniej. Chyba to zamykanie i otwieranie samo się zaprogramowało.
  9. Sprawdziłem. 12v i masa jest. Na przewodzie sygnałowym też coś pokazuje. Co więcej, gdzieś coś kiedyś znalazłem, że padnięta bateria w syrenie może powodować takie błędy. Wyciągnąłem syrenę, rozpołowiłem, bateria 4.8v, było 5.4v więc chyba ok. Dalej: zdjąłem klemy z aku. Niestety. Nie pomogło. Po tym zabiegu zdębiałem. Otwieranie i zamykanie szyb zaczęło inaczej pracować. Tak samo jak domykanie czy otwieranie z kluczyka. Po jakimś czasie było już wszystko OK. Ale to na marginesie. Nie wiem co to było. Chyba kolejna, tym razem dłuższa wizyta u znajomego mechaniora wchodzi w grę. I zabawa z kompem.
  10. Sprawa ma się tak: - bezpieczniki OK. - drzwi OK (jak zamknięte pokazuje, że zamknięte, jak otwarte to otwarte). - czujnik zbicia szyby (sonic sensor glas/window czy jakoś tak) też OK. Błędy jakie pokazuje to te na zdjęciu. Z czego ten pierwszy nie zawsze. Można go skasować, ale po włączeniu i wyłączeniu zapłonu znowu się pojawia. Ten niżej jest nonstop.
  11. A co konkretnie?? Bo nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć.
  12. Witam. Jakiś czas temu pojawił się komunikat "układ alarmowy". W międzyczasie sprawdziłem alarm, działał. Komunikat czasami się nie wyświetlał, jakby wszystko było ok. Później zaczął już być non stop. Alarm przestał działać. Znajomy podpiął kompa i wyszło, że najprawdopodobniej czujniki od alarmu (te przy lusterku) padnięte. Dziś zamontowałem inne (używki oczywiście) i dalej to samo. Sprzedawca zapewniał, że działające. No chyba nie są te czujniki tak wadliwe, że u mnie padły dwa a i te co kupiłem też walnięte. Sprawdzałem bezpieczniki, są ok. Więc nie wiem o co kaman. Miał ktoś podobną sytuację? Z góry wielkie dzięki.
  13. Witam. W poprzednim sezonie podczas serwisu wymieniłem kilka padniętych części (chłodnica klimy, osuszacz). Mechanik podczas nabijania klimy wymienił nawet zaworki na przewodach do nabijania. Po dwóch dniach ten sam mechanik sprawdził szczelność. Wszystko OK. Wszystko ładnie śmigało przez jakieś 5 miesięcy. Potem czynnik zaczął powoli uciekać, właśnie przez ten wymieniony zaworek. To "uciekanie" trwało około 3 miesięcy. Wychodzi na to, że przez jakieś 4 miesiące nie było czynnika. Nie używałem klimy to zbytnio się tym nie przejąłem. Aż do dziś. Nabiłem dziś klimę. I nie działa. Sprężarka nie rusza. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie OK. Czytałem na forum, że czasami przez padnięty czujnik ciśnienia klimy sprężarka nie rusza (wg czujnika nie ma czynnika chłodzącego). Problem, że nie wiem gdzie on jest. Jak sprawdzić czy czujnik padł? A jeśli działa to co może być przyczyną niedziałającej sprężarki?
  14. Problem rozwiązany. Nabiłem klimę i wszystko ładnie śmiga. Mechanik mówił, że przyczyną był brak gazu w klimie. Wychodzi na to, że klima nie załącza się kiedy jest bardzo mało gazu. Poza tym stwierdził, że być może mam jakiś bardzo mały wyciek. Żeby to stwierdzić muszę pojeździć z miesiąc lub dwa i wówczas się okaże.
  15. Dokładnie. Lepiej bym tego nie ujął NIe jestem z Londynu a z Hatfield. Rzut beretem. A namiary możewsz podrzucić. Może się przydadzą. Z góry dzięki.
×