Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

przemek136

Forumowicz
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About przemek136

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/26/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Przemyśl

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 16V 101 km

Recent Profile Visitors

112 profile views
  1. Wszystkie świece wymieniłem na nowe. Dam do mechanika, bo już nie mam sił, auto mam od ponad pięciu lat i przejechalem nim ponad 80000 tyś km głównie na dłuższych trasach. Może już,czas kupić coś innego...
  2. Nie wymieniłem tych wężyków od przelewów, bo silnik przestał gasnąć po odpaleniu, ale za to faluje przez parę minut na wolnych obrotach jak jest zimny, później wszystko jest ok.
  3. Dzisiaj rano silnik znowu odpalił i nie zgasł ( bez zdejmowania węża koło EGR) przez chwile trochę nie równo pracował, ale później jak już jechałem wszystko wróciło do normy. Chyba zacznę od wymiany wężyków od powrotu.
  4. Ściągnąłem czarny gumowy wąż co idzie do EGR.
  5. Czarna magia z tym moim oplem, dzisiaj po dwóch dniach nie odpalania auta (nie wymieniałem żadnych wężyków i uszczelek) poszedłem zobaczyć czy nie zgaśnie. Przed odpaleniem odpiąłem rurę co idzie do EGR-u żeby w razie czego psiknąć plakiem, przekręciłem kluczyk zagrzałem świece dwa razy i silnik zapalił bez najmniejszych problemów. Wysiadłem szybko z auta żeby pomóc mu plakiem, ale o dziwo nie musiałem tego robić, silnik chodził jakby nigdy nic. Założyłem rurę od EGR-u auto pochodziło przez około minute zgasiłem i odpaliłem znowu bez problemu silnik chodził normalnie. Pojechałem na jazdę próbną silnik się zagrzał wszystko było ok, wróciłem do garażu i schowałem auto. Ciekawe czy jutro też odpali. Moje pytanie jest takie, czy odpięcie rury z EGR-u mogło pomóc, czy to przypadek ?
  6. Dzięki, jak coś się ruszy w to dam znać.
  7. Chodzi o te trawersy z wężykami co idą od wtrysków do pompy ?
  8. Witam, mam vectre b 2.0 DTI 2000r, pewnego razu po przyjechaniu z pracy i po odpaleniu auta na drugi dzień vectra odpaliła na około 10 sekund i zgasła. Po użyciu plaka silnik zapalił bez problemu, popracował około minuty zgasiłem go i odpaliłem jeszcze raz, wszystko było ok. Po czym pojechałem się przejechać aż silnik się rozgrzał. W czasie jazdy wszystko był dobrze nie było żadnych objawów i błędów na desce rozdzielczej. Na następny dzień auto znowu zapaliło na te 10 sekund i zgasło (oczywiście na plaka zapali). Wymieniłem wszystkie świece żarowe, ale nic to nie dało. Mam założone zaworki zwrotne koło filtra. Jakieś pomysły ?
  9. Pamiętam że na tej starej poduszce były ślady oleju. Tylko nie wiem jaką kupić żeby nie była za sztywna, bo będzie jeszcze gorzej telepac w środku.
  10. Witam, muszę wymienić podusze silnika od strony rozrządu, bo na wolnych obrotach mam spore drgania deski rozdzielczej. Jaką poduszkę polecacie, zęby drgania ustały, jakiś czas temu kupiłem nową, ale po jej założeniu było jeszcze gorzej (chyba guma była za sztywna) oddałem ją do sklepu i założyłem starą. Vectra B 2.0 DTI 2000r. polift Pozdrawiam.
  11. Wymiana paska to 5 min z pomocą drugiej osoby.
  12. Dlatego... http://zapodaj.net/496bd21d3fe6e.jpg.html Problem rozwiązany, kupiłem oryginalną używkę za 50 zł i już tak nie telepie, nowa poduszka była za sztywna.
×
×
  • Create New...