Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mariuszpk

Forumowicz
  • Content Count

    935
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

mariuszpk last won the day on October 21 2015

mariuszpk had the most liked content!

Community Reputation

42 Best

About mariuszpk

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 02/03/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 1,9 CDTI 150 KM automat

Recent Profile Visitors

973 profile views
  1. Ja bym szukał problemu ewidentnie w sterowniku silnika. Zimne luty , zawilgocenie sterownika, uszkodzona instalacja.
  2. Miernik do zapalniczki jest lepszy niż podgląd z kompa, który też jest zasilany przez lewe napięcie. http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-woltomierz-termometr-4w1-i6763098713.html
  3. Z tego co wiem , wymieniona była tylko płytka z elektroniką w CIM, która jest sprawna. Z drugiej strony nowy CIM z takimi samymi obawami, raczej nie możliwe. IMHO CIM można wykluczyć. Podobne objawy może dawać sterownik świec żarowych ale to w dieslu. Będę obstawał za brakiem w prądzie.
  4. Wygląda jakbyś miał gdzieś zwarcie i brakowało prądu. Jeżeli napięcie spadnie poniżej zadanego, systemy będą głupieć, wyświetlać błędy i zobaczysz typową choinkę na desce a bez zasilania komputera silnik zgaśnie. Podłącz miernik np pod CIM lub deskę i zobacz czy ci nie spada napięcie poniżej 10 V. Jeżeli będzie za niskie to rozrusznik będzie cykał. W 19 cdti kontrolna od ładowania włącza się przy spadku zasilania a nie po ustaniu ładowaniu jak w normalnym samochodzie. Jak padł mi alternator do kontrolna zapaliła się po 20 minutach jazdy. U ciebie może też tak być . Drugi pomysł zimne luty ?
  5. Nowy soft może wpływać na kulturę pracy skrzyni, lepszą adaptację. Jeżeli skrzynia przestaje działać to zostaje wizyta w serwisie. Czym szybciej tym takiej.
  6. Poziom oleju można sprawdzić luzując śrubę kontrolną. Można to zrobić nawet bez zdejmowania blachy ochronnej. W tym miejscu jest otwór.
  7. Ale z tym też można spróbować sobie poradzić bez rozbiera. Miałem u siebie takie odgłosy jakby do łopatek dmuchawy dostał się suchy liść. Wlałem od góry wd40 i uruchomiłem dmuchane na kilka minut. Od dołu zatkałem wcześniej otwór w dnie obudowy odprowadzający wodę który tam zrobiłem. Rdza rozpuściła się i wpłynęła po oddetkaniu odtworka. Później tylko smarowanie i cieszę się cisza już od 70 tyś km. Nie pomoże pewnie to na wszystkie piszczenia ale początki niedomagań rozwiązuje skutecznie.
  8. ja mam tak po usunięciu DPFa i jest to podobno normalne. Przy EGR nie wiem czy tak jest ale nie mogę tego wykluczyć. Xpirat wie więcej i zawsze piszę to samo, że nie spotkał nikogo kto usuwałby DPFa bez takich atrakcji. Wszystko zależy co tam w mapach kompa pozmieniają.
  9. Cherisher jakie koszty usunięcie EGRu w tym BMG bo padł mi nowy zawór po 30 tyś. Teraz jeżdżę na starym i nie zamierzam kupować następnego. Problem z grzebaniem w sofcie jest tylko taki że później nie widać błędów. Świeci się kluczyk a błędów zapamiętanych w kompie brak. Mam tak np z przepływką. Trzeba zczytywać błędy w trakcie jazdy.
  10. Widzę że w Polsce zaczynają łapać za brak DPFa. http://www.wroclaw.pl/we-wroclawiu-spaliny-na-cenzurowanym "W ubiegłym i w tym roku policja oraz Wojewódzka Inspekcja Transportu Drogowego zbadały spaliny w 500 samochodach. Z tej liczby 10 procent nie spełniała norm. [...] Obecnie we Wrocławiu WITD dysponuje 10 analizatorami spalin. Policja ma jedno takie urządzenie. Dlatego chcemy doposażyć policję w 10 mobilnych analizatorów spalin montowanych w radiowozach. To koszt ok. 130 tysięcy złotych.– mówi wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski i dodaje: – Usunięcie z ulic samochodów, które nie spełniają norm dotyczących spalin, może znacznie poprawić jakość powietrza we Wrocławiu. Z danych wynika, że za ok. 20 proc. emitowanych do atmosfery spalin odpowiadają samochody, a 63 proc. to domowe piece. [..] Policjanci oraz pracownicy WITD na podstawie wskazań mobilnych urządzeń do badania spalin są w stanie stwierdzić, czy z kontrolowanego auta usunięto filtr cząstek stałych lub katalizator. "
  11. Powinno się słuchać producenta skrzyni a nie auta. Producent zaleca wymianę co 80 tyś km. Regularnie wymieniany olej przedłuży życie skrzyni.
  12. Uszkodzony czujnik temperatury przy termostacie może dawać takie objawy. Zobacz jaką masz temperaturę płynu na komputerze i czy nie przypadkiem -30 C.
×
×
  • Create New...