Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mariuszpk

Forumowicz
  • Ilość treści

    935
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

mariuszpk wygrał w ostatnim dniu 21 Październik 2015

mariuszpk ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

42 Best

O mariuszpk

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1977.02.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 1,9 CDTI 150 KM automat

Ostatnio na profilu byli

948 wyświetleń profilu
  1. Ja bym szukał problemu ewidentnie w sterowniku silnika. Zimne luty , zawilgocenie sterownika, uszkodzona instalacja.
  2. Miernik do zapalniczki jest lepszy niż podgląd z kompa, który też jest zasilany przez lewe napięcie. http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-woltomierz-termometr-4w1-i6763098713.html
  3. Z tego co wiem , wymieniona była tylko płytka z elektroniką w CIM, która jest sprawna. Z drugiej strony nowy CIM z takimi samymi obawami, raczej nie możliwe. IMHO CIM można wykluczyć. Podobne objawy może dawać sterownik świec żarowych ale to w dieslu. Będę obstawał za brakiem w prądzie.
  4. Wygląda jakbyś miał gdzieś zwarcie i brakowało prądu. Jeżeli napięcie spadnie poniżej zadanego, systemy będą głupieć, wyświetlać błędy i zobaczysz typową choinkę na desce a bez zasilania komputera silnik zgaśnie. Podłącz miernik np pod CIM lub deskę i zobacz czy ci nie spada napięcie poniżej 10 V. Jeżeli będzie za niskie to rozrusznik będzie cykał. W 19 cdti kontrolna od ładowania włącza się przy spadku zasilania a nie po ustaniu ładowaniu jak w normalnym samochodzie. Jak padł mi alternator do kontrolna zapaliła się po 20 minutach jazdy. U ciebie może też tak być . Drugi pomysł zimne luty ?
  5. Nowy soft może wpływać na kulturę pracy skrzyni, lepszą adaptację. Jeżeli skrzynia przestaje działać to zostaje wizyta w serwisie. Czym szybciej tym takiej.
  6. Poziom oleju można sprawdzić luzując śrubę kontrolną. Można to zrobić nawet bez zdejmowania blachy ochronnej. W tym miejscu jest otwór.
  7. Ale z tym też można spróbować sobie poradzić bez rozbiera. Miałem u siebie takie odgłosy jakby do łopatek dmuchawy dostał się suchy liść. Wlałem od góry wd40 i uruchomiłem dmuchane na kilka minut. Od dołu zatkałem wcześniej otwór w dnie obudowy odprowadzający wodę który tam zrobiłem. Rdza rozpuściła się i wpłynęła po oddetkaniu odtworka. Później tylko smarowanie i cieszę się cisza już od 70 tyś km. Nie pomoże pewnie to na wszystkie piszczenia ale początki niedomagań rozwiązuje skutecznie.
  8. ja mam tak po usunięciu DPFa i jest to podobno normalne. Przy EGR nie wiem czy tak jest ale nie mogę tego wykluczyć. Xpirat wie więcej i zawsze piszę to samo, że nie spotkał nikogo kto usuwałby DPFa bez takich atrakcji. Wszystko zależy co tam w mapach kompa pozmieniają.
  9. Cherisher jakie koszty usunięcie EGRu w tym BMG bo padł mi nowy zawór po 30 tyś. Teraz jeżdżę na starym i nie zamierzam kupować następnego. Problem z grzebaniem w sofcie jest tylko taki że później nie widać błędów. Świeci się kluczyk a błędów zapamiętanych w kompie brak. Mam tak np z przepływką. Trzeba zczytywać błędy w trakcie jazdy.
  10. Widzę że w Polsce zaczynają łapać za brak DPFa. http://www.wroclaw.pl/we-wroclawiu-spaliny-na-cenzurowanym "W ubiegłym i w tym roku policja oraz Wojewódzka Inspekcja Transportu Drogowego zbadały spaliny w 500 samochodach. Z tej liczby 10 procent nie spełniała norm. [...] Obecnie we Wrocławiu WITD dysponuje 10 analizatorami spalin. Policja ma jedno takie urządzenie. Dlatego chcemy doposażyć policję w 10 mobilnych analizatorów spalin montowanych w radiowozach. To koszt ok. 130 tysięcy złotych.– mówi wiceprezydent Wrocławia Wojciech Adamski i dodaje: – Usunięcie z ulic samochodów, które nie spełniają norm dotyczących spalin, może znacznie poprawić jakość powietrza we Wrocławiu. Z danych wynika, że za ok. 20 proc. emitowanych do atmosfery spalin odpowiadają samochody, a 63 proc. to domowe piece. [..] Policjanci oraz pracownicy WITD na podstawie wskazań mobilnych urządzeń do badania spalin są w stanie stwierdzić, czy z kontrolowanego auta usunięto filtr cząstek stałych lub katalizator. "
  11. Powinno się słuchać producenta skrzyni a nie auta. Producent zaleca wymianę co 80 tyś km. Regularnie wymieniany olej przedłuży życie skrzyni.
  12. Uszkodzony czujnik temperatury przy termostacie może dawać takie objawy. Zobacz jaką masz temperaturę płynu na komputerze i czy nie przypadkiem -30 C.
×
×
  • Utwórz nowe...