Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

luke.popek

Forumowicz
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O luke.popek

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.08.25

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trzcińsko-Zdrój
  • Zainteresowania
    elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150KM KOMBI

Ostatnio na profilu byli

154 wyświetleń profilu
  1. luke.popek

    FMIC dla VC Z19DTH z allegro

    Cześć Pozwolę sobie odświeżyć temat, ponieważ szykuję się do wymiany IC w mojej VC kombi polift 1.9 CDTI 170KM (po chipowaniu). Padł mi już drugi IC, pękła mi wzdłuż rurka na odcinku 15-20 cm. Zgniotłem ją i zakleiłem klejem epoksydowym Niby wszystko chodzi, ale ostatnio zauważyłem, iż mam obcieknięty olejem IC w innych miejscach więc chcę go wymienić na nowy. Po przeczytaniu kilku postów na temat IC zastanawiam się nad kupnem FMIC. Mam pytanko jaki rozmiar lepiej wybrać i który na pewno się zmieści: 550x180x65 mm czy 550x230x65 mm Jakie mocowanie do tego IC zastosować? Ponieważ patrząc na powyższe zdjęcia nie widać jak jest zamocowany. Przykręcić go bezpośrednio do przedniego pasa (belki)? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i porady
  2. Ile km zrobiłeś od zalania płynu do jego braku w zbiorniczku? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  3. Właśnie przyszedł do mnie nowy panel klimatyzacji. Niestety po podłączeniu w samochodzie zero reakcji jak na moim starym. Dlaczego? Gdzie są od tego panelu bezpieczniki? Wychodzi na to że do panelu nie dochodzi zasilanie. W opcomie również błąd komunikacji z modułem klimatyzacji. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie są w samochodzie (maska, bagażnik, lewa strona kierownicy), wszystkie są sprawne. Już nie wiem gdzie szukać usterki...
  4. Niestety poprawa lutów nic nie pomogła. Panel padł po płukaniu w myjcie ultradźwiękowej. Schemat pomógł by mi sprawdzić połączenia na płytce pcb, czy przypadkiem się nie uszkodziły od mycia.
  5. Ma ktoś może schemat panelu sterowania klimatyzacji? Wersja klimatronik. Na początku nawiew sam mi się włączał mimo braku kluczyka w stacyjce, a teraz panel już w ogóle nie działa. Brak podświetlenia oraz wykrycia go przez radio. Na wyświetlaczu nie ma wyboru temperatury, jedynie wyświetla się temperatura zewnętrzna. Lub może ma ktoś taki panel na sprzedaż? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  6. Widzę że kolejny post na forum bez informacji czy udało się rozwiązać dany problem oraz w jaki sposób się to udało zrobić. Od paru dni posiadam problem samowlaczajacego się nawiewu i to bez włożonego kluczyka do stacyjki. Parę dni temu padł mi aku i chyba to musiało być przez ten nawiew, który sam się uruchomił. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Panel sterowania działa prawidłowo mogę zmieniać temperatury, wchodzić w ustawienia. Jedynie mam spalone 4 ledy od podświetlenia. Po podłączeniu czarnej wtyczki nawiew się wyłącza. Na obecną chwilę to jest jedyne rozwiązanie jakie mnie ratuje przed rozładowaniem aku. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  7. luke.popek

    CD70 Navi podlaczenie telefonu lub bluetooth

    Ma ktoś może jakąś kartę katalogową (schemat elektroniczny polączeń) tego modułu do podłączenia telefonu przy podłokietniku? Być może udało by się podłączyć tam jakąś słuchawkę bluetooth. Nie wyświetlał by się żaden numer telefonu, ale udałoby się może wykorzystać zestaw mikrofonów oraz głośników w samochodzie do rozmowy. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  8. Witam Ostatnio z silnika zaczął mi ubywać płyn chłodniczy na początku myślałem że to wyciek z chłodnicy ponieważ było widać, że jest trochę mokra. Tydzień temu zrobiłem rozrząd, przejechałem z 40km i skończył się płyn chłodzący w zbiorniczku temperatura podskoczyła do 105 oC. Zatrzymałem się i delikatnie odkręciłem korek od zbiorniczka płynu chłodzącego. Troszkę płynu wróciło do zbiorniczka, temperatura od razu spadła do 85-90 oC dolałem trochę wody destylowanej abym mógł wrócić do domu. Wczoraj mechanik zaczął rozbierać silnik, na głowicy widać pęknięcia pomiędzy zaworami (zdjęcia poniżej) oraz na bloku silnika w tłoku 2 widać uszkodzenie powłoki, nie jest już ona idealnie gładka jak na reszcie. Pewnie dostawał tutaj wodę z pod uszczelki. Mechanik mi mówił, że nie wiadomo jeszcze w jakim stanie jest tuleja na tym tłoku i czy przypadkiem ona nie jest pęknięta. Możecie mi powiedzieć, doradzić, czy jest sens naprawiać ten silnik czy szukać nowego na swapa?
  9. luke.popek

    Chip Tuning - Diesel

    dziękuję za odpowiedzi. Czyli śmiało moge jechać z reklamacją? Powinni to poprawić bo co to jest +10KM i wyłączenie DPF za 1750zł. Niestety nie mam wyniku z hamowni przed chipowaniem ponieważ okazało się że miałem dziurawy intercooler wiec nie hamowali mi samochodu. Wie ktoś może ile mniej wiecej mógł stracić na mocy ten silnik przy moim przebiegu 220kkm? bo jakoś nie chce mi się wierzyć aby stracił aż 15-20KM.
  10. luke.popek

    Chip Tuning - Diesel

    Witam ostatnio chipowałem i usuwałem DPF w swjej Vici silnik 1.9 CDTI 150KM skrzynia automatyczna, przebieg około 220kkm . Chciałbym abyście ocenili rezultat jaki dostałem z hamowni. Wydaje mi się że uzyskali trochę mało mocy i to jeszcze na sam koniec wykresu jest dziwny skok.
  11. luke.popek

    2 tajemnicze przyciski

    ta albo jak Cię gonią smerfy to wciskasz guzik i robisz plame oleju na asfalcie gorzej jak to będzie mój olej z silnika
  12. luke.popek

    2 tajemnicze przyciski

    No właśnie w instrukcji też nie widziałem takiego lusterka. alarm jest zamontowany oryginalny Ten przycisk pod kierownicą to może po taxi jakiś został. Bo to dawna niemiecka taksówka. W schowku są nawet bezpieczniki od taxometru. Jednak ten pod maską to już nie wiem od czego może być. Nie mam jak teraz sprawdzić gdzie dokładnie idą przewody od tych przycisków. Wrócę do PL to najwyżej to sprawdzę. Przy okazji podłączę sobie przycisk do ESP i SPORT
  13. luke.popek

    Zmiana Softu

    Dziękuję bardzo za pomoc link dalej mi nie działa dalej wyskakuje mi błąd nie wiedziałem właśnie czy mam coś napisać dokładnie swojej wersji samochodu. Mam DPF, automat, wersja EU DPF wypalił się jakoś 200-300km temu podczas wypalania własnie migała normalnie lampa świec żarowych. Na początku nie wiedziałem co to oznacza, ale zapach w okół samochodu sam mówił za siebie, że coś się działo z DPF więc poszukałem na forum co może oznaczać ta migająca lampa hmm Vectra ma jakieś ograniczenie prędkości? gdzieś tam widziałem naklejkę 190km/h, ale jak szukałem na necie to nic nigdzie nie widziałem aby w Vectrach pisali, że jest ogranicznik prędkości.
  14. luke.popek

    2 tajemnicze przyciski

    Mam pytanie odnośnie 2 przycisków, których zastosowania nie znam. Poprzedniego właściciela chwili obecnej nie mam jak za pytać bo jestem za granicą. Jeden mieści się pod kierownicą a drugi jest za obudową akumulatora Mam jeszcze jedno pytanie, ale nie wiem czy zakładać specjalnie dla niego nowy temat. Odnośnie lusterka fotochromatycznego z 4 przyciskami. Jaką funkcję mają te przyciski? Steruje się coś nimi i jakoś programuje?
  15. luke.popek

    Zmiana Softu

    same 0 mam w VIN'ie więc wpisywałem normalnie 0 próbowałem już 2 przeglądarkach na kompie i 2 na telefonie i cały czas mam ten sam błąd
×