Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

luke.popek

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About luke.popek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/25/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trzcińsko-Zdrój
  • Zainteresowania
    elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150KM KOMBI

Recent Profile Visitors

166 profile views
  1. Dokładnie bez sensu jest kupować cały zestaw. Mądry człowiek (Polak) zawsze myśli dwa razy aby nie ponosić zbędnych kosztów i dodatkowego czasu pracy
  2. Tak zderzak trzeba ściągnąć. W sobote ma być ładna pogoda to możesz wziąć się za wymianę IC. Nie wiem czy Signum ma identyczny przód jak Vectra C, ale jak zdejmiesz zderzak to zobaczysz na belce (montowałem do belki nie do przedniego pasa, wcześniej źle napisałem) wystające śruby do góry. Ja jedynie co zrobiłem to dociąłem kątownik tak aby minąć kawałek te śruby. Nawierciłem w kątowniku otwory i przykręciłem do tych śrub.
  3. Cześć, ja u siebie zamontowałem go na kątownik symetryczny 2000X30X30MM lub 2000X25X25MM (kupiony w Liroy Merlin) i przykręciłem go do przedniego pasa. Od spodu można go dodatkowo przykręcić łącznikami aby nie bujał się na samym kątowniku, Ja tego nie zrobiłem bo same rury od IC dość mocno go trzymają. Najważniejsze to kupić odpowiednie redukcje z IC na rury lub samemu takie wyspawać. Ja kupiłem kolanko redukcyjne 90st. śr. 63-57, dł. 102mm, ale podczas montażu IC okazało się że źle dobrałem średnicę i musiałem na szybko wyspawać sobie dodatkową redukcję do oryginalnych rur. Także polecam najpierw sprawdzić jaką masz śrędnicę rur.
  4. Cześć Pozwolę sobie odświeżyć temat, ponieważ szykuję się do wymiany IC w mojej VC kombi polift 1.9 CDTI 170KM (po chipowaniu). Padł mi już drugi IC, pękła mi wzdłuż rurka na odcinku 15-20 cm. Zgniotłem ją i zakleiłem klejem epoksydowym Niby wszystko chodzi, ale ostatnio zauważyłem, iż mam obcieknięty olejem IC w innych miejscach więc chcę go wymienić na nowy. Po przeczytaniu kilku postów na temat IC zastanawiam się nad kupnem FMIC. Mam pytanko jaki rozmiar lepiej wybrać i który na pewno się zmieści: 550x180x65 mm czy 550x230x65 mm Jakie mocowanie do tego IC zastosować? Ponieważ patrząc na powyższe zdjęcia nie widać jak jest zamocowany. Przykręcić go bezpośrednio do przedniego pasa (belki)? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i porady
  5. Ile km zrobiłeś od zalania płynu do jego braku w zbiorniczku? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  6. Właśnie przyszedł do mnie nowy panel klimatyzacji. Niestety po podłączeniu w samochodzie zero reakcji jak na moim starym. Dlaczego? Gdzie są od tego panelu bezpieczniki? Wychodzi na to że do panelu nie dochodzi zasilanie. W opcomie również błąd komunikacji z modułem klimatyzacji. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie są w samochodzie (maska, bagażnik, lewa strona kierownicy), wszystkie są sprawne. Już nie wiem gdzie szukać usterki...
  7. Niestety poprawa lutów nic nie pomogła. Panel padł po płukaniu w myjcie ultradźwiękowej. Schemat pomógł by mi sprawdzić połączenia na płytce pcb, czy przypadkiem się nie uszkodziły od mycia.
  8. Ma ktoś może schemat panelu sterowania klimatyzacji? Wersja klimatronik. Na początku nawiew sam mi się włączał mimo braku kluczyka w stacyjce, a teraz panel już w ogóle nie działa. Brak podświetlenia oraz wykrycia go przez radio. Na wyświetlaczu nie ma wyboru temperatury, jedynie wyświetla się temperatura zewnętrzna. Lub może ma ktoś taki panel na sprzedaż? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  9. Widzę że kolejny post na forum bez informacji czy udało się rozwiązać dany problem oraz w jaki sposób się to udało zrobić. Od paru dni posiadam problem samowlaczajacego się nawiewu i to bez włożonego kluczyka do stacyjki. Parę dni temu padł mi aku i chyba to musiało być przez ten nawiew, który sam się uruchomił. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Panel sterowania działa prawidłowo mogę zmieniać temperatury, wchodzić w ustawienia. Jedynie mam spalone 4 ledy od podświetlenia. Po podłączeniu czarnej wtyczki nawiew się wyłącza. Na obecną chwilę to jest jedyne rozwiązanie jakie mnie ratuje przed rozładowaniem aku. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  10. Ma ktoś może jakąś kartę katalogową (schemat elektroniczny polączeń) tego modułu do podłączenia telefonu przy podłokietniku? Być może udało by się podłączyć tam jakąś słuchawkę bluetooth. Nie wyświetlał by się żaden numer telefonu, ale udałoby się może wykorzystać zestaw mikrofonów oraz głośników w samochodzie do rozmowy. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  11. Witam Ostatnio z silnika zaczął mi ubywać płyn chłodniczy na początku myślałem że to wyciek z chłodnicy ponieważ było widać, że jest trochę mokra. Tydzień temu zrobiłem rozrząd, przejechałem z 40km i skończył się płyn chłodzący w zbiorniczku temperatura podskoczyła do 105 oC. Zatrzymałem się i delikatnie odkręciłem korek od zbiorniczka płynu chłodzącego. Troszkę płynu wróciło do zbiorniczka, temperatura od razu spadła do 85-90 oC dolałem trochę wody destylowanej abym mógł wrócić do domu. Wczoraj mechanik zaczął rozbierać silnik, na głowicy widać pęknięcia pomiędzy zaworami (zdjęcia poniżej) oraz na bloku silnika w tłoku 2 widać uszkodzenie powłoki, nie jest już ona idealnie gładka jak na reszcie. Pewnie dostawał tutaj wodę z pod uszczelki. Mechanik mi mówił, że nie wiadomo jeszcze w jakim stanie jest tuleja na tym tłoku i czy przypadkiem ona nie jest pęknięta. Możecie mi powiedzieć, doradzić, czy jest sens naprawiać ten silnik czy szukać nowego na swapa?
  12. dziękuję za odpowiedzi. Czyli śmiało moge jechać z reklamacją? Powinni to poprawić bo co to jest +10KM i wyłączenie DPF za 1750zł. Niestety nie mam wyniku z hamowni przed chipowaniem ponieważ okazało się że miałem dziurawy intercooler wiec nie hamowali mi samochodu. Wie ktoś może ile mniej wiecej mógł stracić na mocy ten silnik przy moim przebiegu 220kkm? bo jakoś nie chce mi się wierzyć aby stracił aż 15-20KM.
  13. Witam ostatnio chipowałem i usuwałem DPF w swjej Vici silnik 1.9 CDTI 150KM skrzynia automatyczna, przebieg około 220kkm . Chciałbym abyście ocenili rezultat jaki dostałem z hamowni. Wydaje mi się że uzyskali trochę mało mocy i to jeszcze na sam koniec wykresu jest dziwny skok.
  14. ta albo jak Cię gonią smerfy to wciskasz guzik i robisz plame oleju na asfalcie gorzej jak to będzie mój olej z silnika
  15. No właśnie w instrukcji też nie widziałem takiego lusterka. alarm jest zamontowany oryginalny Ten przycisk pod kierownicą to może po taxi jakiś został. Bo to dawna niemiecka taksówka. W schowku są nawet bezpieczniki od taxometru. Jednak ten pod maską to już nie wiem od czego może być. Nie mam jak teraz sprawdzić gdzie dokładnie idą przewody od tych przycisków. Wrócę do PL to najwyżej to sprawdzę. Przy okazji podłączę sobie przycisk do ESP i SPORT
×
×
  • Create New...