Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

luke.popek

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About luke.popek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/25/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trzcińsko-Zdrój
  • Zainteresowania
    elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150KM KOMBI

Recent Profile Visitors

213 profile views
  1. Wie ktoś może gdzie idzie wężyk nr 2 pokazany na filmiku? Bo przy jeździe po mieście uciekania mi przez niego płyn. I muszę go wymienić.
  2. Właśnie u mnie jest pojedynczy wydech skierowany w dół. Na zdjęciu można zobaczyć że w signumie też jest zwykła dokładka a wydechy wystają bez problemu. Niestety nie stać mnie chwilowo na zakup wydechu i dokładki dlatego zastanawiam się nad zakupem samego wydechu. Zwłaszcza że jest w atrakcyjnej cenie 200zl. Kolega go oglądał i powiedział że jest w bardzo dobrym stanie.
  3. Cześć, Mam 2 pytania odnośnie wydechu dla Vectry C w kombi. Czy podwójny wydech z 3.0 CDTI będzie pasował do 1.9 CDTI oraz czy wymagana jest zmiana dokładki zderzaka? Ponieważ widziałem zdjęcie signuma który nie miał żadnych wycięć pod tłumiki. Oczywiście nie wyglądało to zbyt pięknie, ale mój tłumik jest już na wykończeniu a mam okazję kupić podwójny wydech z signuma 3.0cdti
  4. Czytałem wcześniejsze posty, a nawet posty o podobnym problemie i tylko tutaj ktoś napisał że op-com może uwalić czujnik deszczu więc nie była to dla mnie potwierdzona informacja. Tak samo nie wiem jak jest z tym włącznikiem świateł, czy jest wymagany z trybem AUTO. Bo w różnych postrach są sprzeczne informacje. Jest ktoś może ze Szczecina w posiadaniu TECH2?
  5. Mam identyczny problem. Raz czy 2 razy zadziałał mi czujnik deszczu, ale nie wiem czy to nie był czysty przypadek. Mój samochód Vectra c kombi polift 2005, czujnik deszczu EX aktywowany opcomem. Włącznik świateł bez trybu Auto. Może dlatego czujnik nie chce działać prawidłowo. dodatkowa informacja, zaobserwowałem że po dociśnięciu czujnika do szyby wycieraczki same się włączają jakby czujnik wykrył deszcz. Czy czujnik deszczu EX na pewno wymaga włącznika świateł z trybem AUTO?
  6. Dokładnie bez sensu jest kupować cały zestaw. Mądry człowiek (Polak) zawsze myśli dwa razy aby nie ponosić zbędnych kosztów i dodatkowego czasu pracy
  7. Tak zderzak trzeba ściągnąć. W sobote ma być ładna pogoda to możesz wziąć się za wymianę IC. Nie wiem czy Signum ma identyczny przód jak Vectra C, ale jak zdejmiesz zderzak to zobaczysz na belce (montowałem do belki nie do przedniego pasa, wcześniej źle napisałem) wystające śruby do góry. Ja jedynie co zrobiłem to dociąłem kątownik tak aby minąć kawałek te śruby. Nawierciłem w kątowniku otwory i przykręciłem do tych śrub.
  8. Cześć, ja u siebie zamontowałem go na kątownik symetryczny 2000X30X30MM lub 2000X25X25MM (kupiony w Liroy Merlin) i przykręciłem go do przedniego pasa. Od spodu można go dodatkowo przykręcić łącznikami aby nie bujał się na samym kątowniku, Ja tego nie zrobiłem bo same rury od IC dość mocno go trzymają. Najważniejsze to kupić odpowiednie redukcje z IC na rury lub samemu takie wyspawać. Ja kupiłem kolanko redukcyjne 90st. śr. 63-57, dł. 102mm, ale podczas montażu IC okazało się że źle dobrałem średnicę i musiałem na szybko wyspawać sobie dodatkową redukcję do oryginalnych rur. Także polecam najpierw sprawdzić jaką masz śrędnicę rur.
  9. Cześć Pozwolę sobie odświeżyć temat, ponieważ szykuję się do wymiany IC w mojej VC kombi polift 1.9 CDTI 170KM (po chipowaniu). Padł mi już drugi IC, pękła mi wzdłuż rurka na odcinku 15-20 cm. Zgniotłem ją i zakleiłem klejem epoksydowym Niby wszystko chodzi, ale ostatnio zauważyłem, iż mam obcieknięty olejem IC w innych miejscach więc chcę go wymienić na nowy. Po przeczytaniu kilku postów na temat IC zastanawiam się nad kupnem FMIC. Mam pytanko jaki rozmiar lepiej wybrać i który na pewno się zmieści: 550x180x65 mm czy 550x230x65 mm Jakie mocowanie do tego IC zastosować? Ponieważ patrząc na powyższe zdjęcia nie widać jak jest zamocowany. Przykręcić go bezpośrednio do przedniego pasa (belki)? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i porady
  10. Ile km zrobiłeś od zalania płynu do jego braku w zbiorniczku? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  11. Właśnie przyszedł do mnie nowy panel klimatyzacji. Niestety po podłączeniu w samochodzie zero reakcji jak na moim starym. Dlaczego? Gdzie są od tego panelu bezpieczniki? Wychodzi na to że do panelu nie dochodzi zasilanie. W opcomie również błąd komunikacji z modułem klimatyzacji. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie są w samochodzie (maska, bagażnik, lewa strona kierownicy), wszystkie są sprawne. Już nie wiem gdzie szukać usterki...
  12. Niestety poprawa lutów nic nie pomogła. Panel padł po płukaniu w myjcie ultradźwiękowej. Schemat pomógł by mi sprawdzić połączenia na płytce pcb, czy przypadkiem się nie uszkodziły od mycia.
  13. Ma ktoś może schemat panelu sterowania klimatyzacji? Wersja klimatronik. Na początku nawiew sam mi się włączał mimo braku kluczyka w stacyjce, a teraz panel już w ogóle nie działa. Brak podświetlenia oraz wykrycia go przez radio. Na wyświetlaczu nie ma wyboru temperatury, jedynie wyświetla się temperatura zewnętrzna. Lub może ma ktoś taki panel na sprzedaż? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  14. Widzę że kolejny post na forum bez informacji czy udało się rozwiązać dany problem oraz w jaki sposób się to udało zrobić. Od paru dni posiadam problem samowlaczajacego się nawiewu i to bez włożonego kluczyka do stacyjki. Parę dni temu padł mi aku i chyba to musiało być przez ten nawiew, który sam się uruchomił. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Panel sterowania działa prawidłowo mogę zmieniać temperatury, wchodzić w ustawienia. Jedynie mam spalone 4 ledy od podświetlenia. Po podłączeniu czarnej wtyczki nawiew się wyłącza. Na obecną chwilę to jest jedyne rozwiązanie jakie mnie ratuje przed rozładowaniem aku. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  15. Ma ktoś może jakąś kartę katalogową (schemat elektroniczny polączeń) tego modułu do podłączenia telefonu przy podłokietniku? Być może udało by się podłączyć tam jakąś słuchawkę bluetooth. Nie wyświetlał by się żaden numer telefonu, ale udałoby się może wykorzystać zestaw mikrofonów oraz głośników w samochodzie do rozmowy. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...