Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zbiku01

Forumowicz
  • Zawartość

    394
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

zbiku01 wygrał w ostatnim dniu 16 Grudzień 2017

zbiku01 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O zbiku01

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 V6 Turbo 250KMr, Vectra B 2.5 V6 98`

Ostatnio na profilu byli

544 wyświetleń profilu
  1. Wskaźnik cisnienia doładowania jak podłaczyć

    Ok pisz tutaj pomysły i postępy, ponieważ zagadnienie bardzo ciekawe ;-)
  2. To jak już stuningujecie go to powstanie wersja Z28RLZ 😎
  3. Jak masz mocno zaśniedziałe styki to mozna delikatnie przetrzeć drobnym papierkiem i psiknac kontakt sprejem lub użyć sam kontakt. Nadmiar wylej a resztę poczekaj z kwadrans aż odparuje
  4. Cewka zapłonowa

    Cewkę tylko nową i informacje w ASO jak kolega wyżej pisał. Polecam NGK, dobierzesz po numerze fabrycznym swojej. Mam u siebie NGK 3sztuki i chodzą jak złoto trzeci czy czwarty rok
  5. Kto ma Opla Vectra C irmscher

    Ładnie mojej też przydałoby się takie kółka lakier jakiś specjalny, trwalszy do felg?
  6. Autostrada , traci moc

    Musisz wziąć kogoś z kompem na tą autostradę, lub chociaż kup sobie ELM za 20zł i odczytasz główny błąd. Z tego co piszesz wyskakuje tylko podczas dłuższej jazdy, więc musisz jechać i czekać aż się pojawi awaria wtedy na bieżąco sprawdzisz. Czasami jak znikną błędy z deski nie zapisują się w pamięci więc lepiej odczytać go od razu i spisać, co by nie tracić czasu na drugą jazdę diagnostyczną
  7. Kto ma Opla Vectra C irmscher

    Teraz jaki masz kolor ?
  8. Chip Tuning - Benzyna

    https://forum.vectraklub.pl/topic/209012-pulsacyjne-przyspieszanie-z28neh-naprawione/?page=3 Z tego co się orientuję OPC powinno mieć 280KM z fabryki. Kolega Elbartez pisał kiedyś że na seryjnych grach można wyciągnąć do 300KM, jednak więcej jak 280KM nie ryzykowalbym, trzeba pamiętać o rozrządzie
  9. Sprobuj po prostu odlaczyc aku, odepnij pozniej wtyczke od przepustnicy. Podlacz wszystko w odwrotnej kolejnosci i odczekaj kilka minut - noz widelec sie zresetuje. Odpal auto i poczekaj tez kilka min, niech chodzi na biegu jalowym i komputer sie skalibruje. Rusz i przejedz ze 2km trzymajac mniej wiecej rowne obroty z 2500obr/min. Adaptacja przepustnicy robi sie automatycznie w 1.8 z tego co pamietam. Jesli Ci strzela to moze byc jakies podcisnienie rozlaczone lub nieszczelne.
  10. No ciekawe, czy w ogole jest to wykonalne
  11. Kolego wina moze lezec w uszkodzonej cewce zaplonowej.
  12. [SIGNUM] Emblematy OPC LINE

    Kolego nie obraz sie ale uwazam ze przyklejenie znaczkow to ostatnie co nalezy zrobic, zacznij od wymiany czesci.
  13. trzesie autem przy ruszaniu

    Zrob test. Na postoju, na luzie pompuj, naciskaj kilkukrotnie, mocno, energicznie bez przerwy pedal hamulca i tak go wciskajac, w pewnym momencie wcisnij go mocno do dechy i przytrzymaj. Obroty silnika powinny na chwile lekko spasc, po czym, po chwili powinny sie podniesc do normalnego poziomu (caly czas trzymasz pedal wcisniety). Jesli obroty spadna bardzo nisko lub auto prawie zgasnie to cos jest nieszczelne. Objawem podobnym tez by bylo, gdyby obroty dziwnie spadaly np dohamowywujac dojezdzajac do skrzyzowania brz wcisnietego gazu i np na luzie.
  14. Przeróbka VC przedlift na polift - sam przód

    Zenony mozna wylaczyc opcomem, z tego co pisali. Odlaczysz przetwornice i jesli koncowka kabla zasilajacego przetwornice nie bedzie pasowac do zwyklej zarowki to wtyczke mozesz sobie przelutowac. Do przetwornic idzie napiecie 12V. Zasilanie-->przetwornica--->zarnik ksenona. Musialbys wyrzucic te dwa ostatnie plus opcom. Ewentualnie nie wylaczasz ksenonow i zamieniasz fabryczne na HIDy bez canbusa i tez powinno dzialac. HIDy pasuja do H7. Szkoda troche fabrycznych ksenonow chyba, ze sa w kiepskim stanie. Po tylu latach odblysniki e lampach jak i przetwornice, zarniki moga juz srednio lub slabo swiecic.
  15. Pamietaj nie zaluj na uszczelke, u mnie w VB Victor Reinz okazal sie do chrzanu. Po miesiacu znowu cieklo. Mam zamontowana jakas drozsza z Intercarsu i jest spokoj. Co nie zmienia faktu ze zatkana odma tez to spowoduje
×