Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zbiku01

Forumowicz
  • Content Count

    586
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

zbiku01 last won the day on December 16 2017

zbiku01 had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About zbiku01

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 V6 Turbo 250KMr, Vectra B 2.5 V6 98`

Recent Profile Visitors

836 profile views
  1. Benzyny mam zawsze pół baku, jak zejdzie powiedzmy do ćwiartki to dolewam znowu do połowy. Nie wydaje mi się jednak, żeby była to woda w zbiorniku, ponieważ przed wyjazdem na wakacje tankowałem do pełna. Problem zaczął występować kilka dni po powrocie, u nas akurat zrobiło się wtedy wilgotno, auto stało dwa dni na deszczu niejeżdżone. Wydaje mi się więc, że nie tu tkwi problem. Ponawiam pytanie, czy cewki Delphi są ok, czy dołożyć ewentualnie na NGK?
  2. Na początek wyczyść przepływomierz, mi kiedyś gasła VB w czasie jazdy, po wyczyszczeniu problem ustąpił.
  3. 98 oktanów leje cały czas, dodatkowo mam LPG. Koledzy czy cewki Delphi są ok, czy lepiej dołożyć na NGK? Wcześniej miałem NGK i byłem zadowolony. Wszystko wskazuje, że to cewki są winne.
  4. Możesz zrobić zdjęcie, w którym ona jest miejscu? Nie mam auta teraz pod ręką, a jutro już byłoby bez szukania. Jeśli możesz, to cyknij też fotę, tego zaworku, który jest odpowiedzialny za nieodpalanie samochodu po zatankowaniu benzyny do pełna.🙂
  5. Dzięki, mój znajomy ma to sprawdzić. Jednak nie wiem czy ma to coś wspólnego z pompą, nie mam problemu z odpalaniem, ani z jazdą. Odpaliliśmy auto awaryjnie na LPG i było to samo. 🙁
  6. Pytanie moje brzmi, skoro to byłaby pompa, to dlaczego tylko na ssaniu niedomagałaby? Podczas jazdy nie byłoby objawów? Obroty mam ok, źle doczytałeś. 1500 jest jak odpalisz pierwszy raz w ciągu dnia, pozniej schodzi na 1100 (dalej ssanie) i problem ustępuje. Następnie ma te 800, o których piszesz Świece są praktycznie nowe, kilka tys mają.
  7. Witam. Mam dziwny problem. Rano gdy odpalam auto, to nim trzęsie, mruga często check. Błędy to wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach lub trzech, dwóch, czterech. Różnie. Problem ustępuje gdy auto zejdzie na ssaniu z 1500 obrotów na 1100,zaczyna pracować normalnie i przez cały dzień eksploatacji wszystko jest ok. Dzieje się tak TYLKO przy pierwszym odpaleniu, na całkiem zimnym silniku, gdy włącza się pełne ssanie. w drugiej połowie sierpnia byłem na wakacjach, było tam sucho i gorąco. Odkąd wróciłem autem do Polski, u nas chłodno już i wilgotno zaczął ten problem występować. Dodam jeszcze, że na wakacjach często wyskakiwał mi błąd P0090, dotyczący czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej, pojawiał się i znikał, z samochodem się nic nie działo. Owy czujnik wymieniałem rok temu na nowy, bo też się świeciło. Takie wypadanie zapłonów, zdarzało mi się może raz do roku, jak auto postało na mokrym dworze ze 3 dni nie jeżdzone. Wygląda to tak, jakby się na tym ssaniu zalewał? Ma ktoś jakiś pomysł? Ja generalnie na ssaniu nigdy nie jeżdżę, zawsze odpalałem auto i chwile czekam aż spadną wysokie obroty. Niedawno, zanim zaczęło się to dziać, śpieszyłem się i ruszyłem na ssaniu, trochę go przydusiło przez pierwsze 200m.
  8. Czyli pasuje bez przeróbek, jak rozumiem. Pokaż zdjęcie jak to wygląda.🙂
  9. Gdyby to była uszczelka pod głowicą to w zbiorniczku wyrównawczym miałbyś ślady oleju, a pod korkiem od wlewu oleju biały nalot. Wygląda, że masz zapowietrzony układ.
  10. Cały zestaw, czyli drążek też trzeba wymienić? Czy masz na myśli mieszek i gałkę? Dzięki z odpowiedź. 😎 Edit. Mieszek sprawdziłem, pasować nie będzie, czyli miałeś na myśli drążek z gałką?
  11. Błąd w montażu. Pewnie jakiś ananas nie posmarował olejem simmeringu albo młotkiem dobił, bo krzywo mu wszedł.😀
  12. Widać wszyscy się palą, żeby odpowiedzieć. 😂 Wyszukiwarka z kolei ciągle się zacina.
  13. Wyczyść przepływomierz. Miałem tak kilka razy, wyczyszczenie przepływomierza pomogło. Tylko ostrożnie, nie mocną chemią. Wtyczkę lub wtyczki psiknij kontaktem przy okazji.
×
×
  • Create New...