Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zbiku01

Forumowicz
  • Zawartość

    542
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

zbiku01 wygrał w ostatnim dniu 16 Grudzień 2017

zbiku01 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Neutral

O zbiku01

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 V6 Turbo 250KMr, Vectra B 2.5 V6 98`

Ostatnio na profilu byli

722 wyświetleń profilu
  1. Jestem zdania jak kolega wyżej. Wydasz z 35zł za przewód i będzie jak fabrycznie. 😉
  2. zbiku01

    Spalanie LPG\PB\ON Opel Vectra C

    VC kombi, 2.8 Turbo, 250KM, 2007 rok. Miasto 18l/100km LPG. Trasa autostrada, prędkość 150km/h to 12L/100km LPG. Czyli 46l zasięg jakoś 375km. Jeśli chodzi o PB to trasa minus jeden litr, miasto też może półtora, tak dokładnie PB nie mierzyłem w mieście.
  3. W VB co prawda, nie w C miałem kiedyś błąd sondy. Po dokładnych oględzinach okazało się, że mam lekko pęknięty kolektor wydechowy i rurkę od EGRu. Wydałbym kasę a problem by powrócił. Po wymianie tych dwóch elementów problem zniknął sonda została dlatego tak ważna jest prawidłowa diagnostyka. W Twoim wypadku to naprawiłbym kable jeśli była taka możliwość. Co do nowych sond to też nimi bywa różnie, zależy od producenta zapewne.
  4. Ciężki temat, najprościej to weź stetoskop i osłuchaj silnik skąd ten dźwięk dobiega. Jeśli miałbyś nie zdążyć nim dźwięk ustanie to zacznij np od jednej strony, a drugiego dnia osłuchasz drugą stronę.
  5. Słychać, że to cykanie jest przerwami. Chyba, że tylko tak na filmie słychać? Z cykaniem to kojarzą się zawory ale wtedy to cykanie jest cały czas jednostajne, nieprzerwane.
  6. Uważam, że producenci specjalnie tak zalecają żeby skrócić żywotność silnika. Tym samym napędzają sprzedaż. Mam VC żadnego Eco flexu nie mam (bo to dot chyba już Insygnii) i jak pamiętam, też mam napisane w serwisówce, że wymiana co 30tyś. Czyli o czym to świadczy? O tym co pisałem w pierwszym akapicie. Olej wymieniam co 15tyś km.
  7. zbiku01

    wymiana świec z2.8net

    Myślę, że nie ma co się tropić czemu tak spuchła, to tak jakby się zastanawiać dlaczego cela w akumulatorze nagle się oderwała. Takie elementy tylko wymienić na nowe i nie ma co się przejmować. Spuchła to spuchła, starość izolacji, ciężko powiedzieć. Cewka generuje wysokie napięcie. 👌
  8. zbiku01

    wymiana świec z2.8net

    Grubo 😀 To jest jedna z tych tylnych? Jasne, że nie jest to drobny wydatek. Ja u siebie właśnie po kupnie auta też wymieniłem trzy z tyłu. Leżały trzy lata na półce i poszły na przód poprzedniego lata. Z przodu można się bawić w podmieniane pojedynczej, jednak jeśli poszła już jedna to jest szansa, że kolejna zrobi przykrą niespodziankę w niedługim czasie. Zapewne w najmniej odpowiednim momencie, więc warto zawsze mieć jakąś sprawną w zapasie - nawet swoją używaną.
  9. zbiku01

    wymiana świec z2.8net

    Wrzuć te co wyjąłeś z tyłu na przód. Skoro objaw dalej występuje znaczy, że są sprawne.
  10. zbiku01

    Z28net nel 230KM kontrolka cisnienia oleju

    Mój też jest pęknięty i też jestem chętny 😀
  11. Wszystko wskazuje na usterkę mechaniczną i to chyba poważną. Mogło zdarzyć się wszystko, ta kontrolka ciśnienia oleju na pewno jest niepokojąca. Potrzebujesz ogarniętego mechanika, który dokona oględzin.
  12. No tak nie do końca z tym prostownikiem, należy się zastanowić nad przyczyną wydojonego akumulatora, ponieważ można później stanąć sto km od domu i się zdziwić. Przyczyny mogą być trzy: zepsuty akumulator, brak ładowania w trakcie poprzedniej jazdy lub jakiś odbiornik pobiera prąd na wyłączonym silniku.
  13. Odpal auto na kable, sprawdź ładowanie. Przy włączonych odbiornikach. Powinno być przynajmniej te 13,7V. Książkowo jest 14,4V. Jeśli ładowanie działa to wymień akumulator. Jednakże jeśli objaw wystąpił po nocy to raczej akumulator nie trzyma prądu. Istnieje jednak szansa, że dojechałeś do domu bez ładowania na resztkach prądu w baterii i stąd problem z ponownym rozruchem. Dlatego ważne jest zmierzenie poziomu ładowania akumulatora by postawić właściwą diagnozę.
  14. zbiku01

    Vectra c samochód zagadka

    Dokładnie i to z różnych układów.
×