Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zbiku01

Forumowicz
  • Zawartość

    513
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

zbiku01 wygrał w ostatnim dniu 16 Grudzień 2017

zbiku01 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Neutral

O zbiku01

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra C 2.8 V6 Turbo 250KMr, Vectra B 2.5 V6 98`

Ostatnio na profilu byli

691 wyświetleń profilu
  1. zbiku01

    Zapychajacy sie egr VC x18xe

    W 1.8 można chyba EGR zaślepić I wylogować.
  2. Słyszałem, że te przepływomierze z podróby, czyli właśnie Magnetti potrafią już być zepsute w pudełku. Sam ostatnio jechałem po używkę do VB za całe 60zł.
  3. Z tego co ja wiem, do aut z LPG, montuje się świece tego samego typu jakie zaleca fabryka. Czyli tak jakby tej instalacji nie było. Co do marki świec, to już Twoja decyzja. Ja używam NGK i jestem zadowolony.
  4. Spoko, nie mam opcom ale byłem przekonany że da radę😉
  5. No jasne, przecież to bardziej zaawansowany sprzęt jak ELM😉
  6. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Teraz mi się zgadza, też zawsze myślałem, że te cienkie to stary typ. Nowy podwójne łańcuchy i dłuższa żywotność lub taka sama, bo nielogiczne w sumie byłoby że podwójne są mniej trwałe 😉 Jakiś powód musiał być, że zastosowano podwójne, wydaje mi się że te pojedyncze krócej żyły.
  7. Nie ma niczego gorszego niż gazowane zimnego silnika, to dla niego zabójstwo. Po kilku minutach jazdy powinien być już rozgrzany.
  8. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    No to w końcu, które są starego typu? Te pojedyncze czy te, ze zdjęć do których link wrzuciłem?
  9. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Dokładnie ja piątkę. 2,5 robocizna i 2.5 rozrząd z cłem (akurat dolar był wtedy po 4,14). No to ciekawą historię napisałeś, Pozdro!
  10. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Mam na myśli te dolne koła zębate, bodajże miałem trzy w zestawie. Tutaj są zdjęcia, na drugim widać dobrze łańcuchy i w miarę te mniejsze koła zębate. Mam takie podwójne łańcuchy jak na tym zdjęciu. Całość ori kupiłem A 400$. Porównanie w intercarsie zestaw rozrządu bez tych kół był dużo tańszy ale jak robić to porządnie więc jeśli istnieją komplety z kołami, to uważam że należy taki właśnie komplet zamontować.
  11. zbiku01

    Głośniejsza praca silnika z32se

    Może nieszczelność w układzie wydechowym? Najczęściej wymienia się elastyczna siatkę bo się dziurawi.
  12. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Rok 2007.11. Musiałbym sprawdzić w garażu zostawiłem sobie stary rozrząd na pamiątkę 😉 Dawno w rękach nie miałem ale pamiętam, że łańcuchy były podwójne. Pojedyncze z tego co wyczytałem były na początku produkcji. Będę w garażu to zrobię foto.
  13. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Ja swój wymieniłem przy bodajże 193 tyś km. Jak pisałem objawy bardzo długo narastały. Dzwoń do ASO to po numerach dojdziesz jakiego typu masz rozrząd. Moje łańcuchy wyciągnięte były o 1cm, łańcuchy podwójne. Wymień kpl czyli też trzy koła zębate. INA to dobra firma więc, może robili na pierwszy montaż.
  14. zbiku01

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Widać, co auto to inna historia. Mi falował ale błędów nie było. Falował przed wymianą o około 100-150 obr/min. Zaczął od zera i trwało to prawie rok, powoli, powoli co raz gorzej. Skoro u Ciebie zrobiło się to w ciągu chwili, możliwe że poszedł napinacz lub ślizg. Rozrząd zamów oryginalny GM na ebay. Zapłaciłem 400$. Zanim zamówisz, weź z ASO numery poszczególnych elementów i posprawdzaj z tymi, które masz zamiar kupić. Wówczas masz 100% pewności. Czas oczekiwania około dwóch tygodni. Trzymaj w psychice dodatkową gotówkę, gdyby mieli doliczyć Ci cło i podatek VAT. Mi doliczyli. Pamiętaj kup oryginalny. PS Jaki masz przebieg?
  15. Ja mam BRC Plug&Drive ustawione na 33*. Przełącza się szybko, więc u Ciebie na pewno jest coś nie tak.
×