Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

stachu22

Forumowicz
  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

stachu22 last won the day on April 29 2018

stachu22 had the most liked content!

Community Reputation

17 Neutral

About stachu22

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/13/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    śląsk
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, komputery, GSM

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Z22YH & Z19DTH & W124 ;)

Kontakt

  • GG
    155133

Recent Profile Visitors

705 profile views
  1. Może ktoś kiedyś działał Diody możesz dołożyć ale trzeba też dolutowac rezystory
  2. Zielone diody to kierunkowskazy, światła pozycyjne, tempomat, przeciwmgłowe przednie. I kierunkowskazy przyczepy. Zobacz na tarczy czy są właśnie w tych miejscach ale raczej tak.
  3. Jak zalogujesz to tylko pikać przestanie
  4. No to trzeba go odczytać z wyświetlacza
  5. Opcom dałby radę włączyć sterowanie w cimie jakby było wyłączone. A na poprzednim radiu działało więc w cimie jest aktywne. W ncdc niestety nie da rady tego zmienić nawet Ori opcomem, Ori opcom w programowaniu ncdc ma tylko logowanie /wylogowanie.
  6. Kod z zestawu ncdc + CID który dostałeś
  7. Cześć. Radio Safe miga bo radio jest wylogowane a właściwie wyczyściła się pamięć eeprom. Po podpięciu do techa / opcoma będą pewnie w radiu błędy pamięci eeprom i nieustawionej konfiguracji can. Miganie radio Safe i brak sterowania z kierownicy to typowe objawy. Samego radio Safe pozbędziesz się opcomem mając kod z wyświetlacza i logując na nowo ale sterowanie z kierownicy postawi tylko tech2 albo programator pamięci. Do obd z ncdc tylko jeden kabel linii K
  8. Jak miga display Safe to jest wylogowany wyświetlacz. Jak miga radio Safe / headunit Safe i pika w głośnikach to radio jest wylogowane. Sprawdź czy konfiguracja wariantów can średniej prędkości w operze jest tak ustawiona jak wyposażenie z auta (ehu, dis, ecc, dab, uhp)
  9. Napis świeci ciągle czy miga? Probowales połączyć się z radiem opcomem albo techem?
  10. Ustaw w konfiguracji can w radiu wszystko tak jak masz w aucie (dis, ehu, uhp, ecc i dab) i wtedy próbuj logować
  11. Tylko wymienić i podłączyć. Jak go wysuniesz na maksa to pedał sprzęgła sam go ustawi.
  12. Masz brak komunikacji między innymi z ecu silnika. Daj foto jak masz wpięte przekaźniki i bezpieczniki, sprawdź pozostałe wtyczki czy są spięte (np na pompie ABS)
  13. Musisz wylogować nowe radia u elektronika i zalogować w swoim aucie swoim kodem opcomem lub techem
  14. stachu22

    Wymiana CIM

    Bzdura, że każda VC miała kontrolę trakcji. Były też biedy wersje z samym absem. Aby mieć TC musisz mieć pompę która TC obsłuży (napisane na pompie albo po numerze części). Aby mieć ESP musisz mieć pompe, która ESP obsłuży, czujnik przechyłu oraz CIMa z SAS.
  15. W polifcie, w konfiguracji chyba da się ustawić kiedy ma świecić podświetlenie, czy na samym zaplonie czy ze światłami, na stole samo włączało mi się podświetlenie na samym napięciu zapłonu i masie
×
×
  • Create New...