Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

stachu22

Forumowicz
  • Content Count

    402
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

stachu22 last won the day on April 29 2018

stachu22 had the most liked content!

Community Reputation

16 Neutral

About stachu22

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/13/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    śląsk
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, komputery, GSM

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Z22YH & Z19DTH & W124 ;)

Kontakt

  • GG
    155133

Recent Profile Visitors

683 profile views
  1. Masz brak komunikacji między innymi z ecu silnika. Daj foto jak masz wpięte przekaźniki i bezpieczniki, sprawdź pozostałe wtyczki czy są spięte (np na pompie ABS)
  2. Musisz wylogować nowe radia u elektronika i zalogować w swoim aucie swoim kodem opcomem lub techem
  3. stachu22

    Wymiana CIM

    Bzdura, że każda VC miała kontrolę trakcji. Były też biedy wersje z samym absem. Aby mieć TC musisz mieć pompę która TC obsłuży (napisane na pompie albo po numerze części). Aby mieć ESP musisz mieć pompe, która ESP obsłuży, czujnik przechyłu oraz CIMa z SAS.
  4. W polifcie, w konfiguracji chyba da się ustawić kiedy ma świecić podświetlenie, czy na samym zaplonie czy ze światłami, na stole samo włączało mi się podświetlenie na samym napięciu zapłonu i masie
  5. W EDC16 (1.9 cdti) da się wydłużyć czasy grzania dla poszczególnych temperatur, w PSG16 2.2 na pewno poprawić czas grzania w jakimś zakresie temperatur nowym softem ale czy da się ogólnie zwiększyć w każdej temp?
  6. Niestety jeszcze nie widziałem czystego zwykłego kluczyka aby po zaprogramowaniu do auta działał prawidłowo centralny zamek. Po wymianie transpondera na czysty prekodowany da się zaprogramować do immo, odpalić ale nie działa centralny. Dorobienie grotu u ślusarza to od 20 do 50 zł, moim zdaniem to nie jest dużo, mam czyste kluczyki scyzoryki z grotem HU43 oraz HU100, @Crazy także więc możemy się dogadać poza tym scyzoryki są bardziej upadko-odporne niż zwykłe
  7. Ja robiłem na jasny niebieski. Radio początkowo było na biało, teraz już jest pod kolor reszty. Diody z włączonego grzania i PDC są czerwone, ze sporta niebieska. Niestety, jak wyżej, zdjęcia z telefonu nie oddają tego co jest w rzeczywistości. Sterowanie z kiery też już zrobione, została tylko lampka z podsufitki
  8. Też już widziałem jak ktoś grot ze zwykłego kluczyka wkomponował do scyzoryka
  9. przełącznik powinieneś mieć na desce, prawy rząd, drugi od góry. Syrena jest w bagażniku. W jakim module byly te dwa blędy? Masz w tym aucie oryginalnie alarm, sprawdzałeś po VINie?
  10. Dzięki, znalazłem go już ręcznie w pamięci SRAM, 9 linii nad VINem
  11. Lampka dostaje stały plus, stałą masę i masę po otwarciu drzwi ALE stały plus jest wyłączany po czasie (chyba 5 minut) - zauważysz to włączając lampkę na dłużej i nie ruszając drzwi, to takie zabezpieczenie dla zapominalskich aby nie rozładować akumulatora.
  12. W liczniku dawcy ringów zależało mi na ringach więc zwykłym szerszym płaskim śrubokrętem podważałem ringi pod cyferblatem aby ich nie porysować. W moim natomiast ringi szły na miernik więc cieniutki płatki śrubokręt w jednym miejscu podważyć i już idzie z górki, zaczepy puszczają jeden po drugim
  13. Tak, ja właśnie wczoraj dokonałem takiego zabiegu. Ringi normalnie podważałem uważając aby się nie złamały, zaczepy same puszczały, kilka zaczepów niestety ułamalo się u samej podstawy, można by każdy po kolei rozwiercić od tyłu, wtedy wszystkie przeżyją . Po przełożeniu ringów lutownicą zgrzałem zaczepy na nowo i jak fabryka
  14. Możliwe, a raczej na pewno, że po wymianie maglownicy przetawiła się zbieżność i rozkalibrował się czujnik kąta krętu w CIMie
  15. Możesz pierw sprawdzić błędy a później skalibrować czujnik
×
×
  • Create New...