Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

stachu22

Forumowicz
  • Zawartość

    402
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

stachu22 wygrał w ostatnim dniu 29 Kwiecień 2018

stachu22 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Neutral

O stachu22

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1992.04.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    śląsk
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, komputery, GSM

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC Z22YH & Z19DTH & W124 ;)

Kontakt

  • GG
    155133

Ostatnio na profilu byli

642 wyświetleń profilu
  1. stachu22

    Schemat elektryczny Vectra C

    Masz brak komunikacji między innymi z ecu silnika. Daj foto jak masz wpięte przekaźniki i bezpieczniki, sprawdź pozostałe wtyczki czy są spięte (np na pompie ABS)
  2. stachu22

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Musisz wylogować nowe radia u elektronika i zalogować w swoim aucie swoim kodem opcomem lub techem
  3. stachu22

    Wymiana CIM

    Bzdura, że każda VC miała kontrolę trakcji. Były też biedy wersje z samym absem. Aby mieć TC musisz mieć pompę która TC obsłuży (napisane na pompie albo po numerze części). Aby mieć ESP musisz mieć pompe, która ESP obsłuży, czujnik przechyłu oraz CIMa z SAS.
  4. W polifcie, w konfiguracji chyba da się ustawić kiedy ma świecić podświetlenie, czy na samym zaplonie czy ze światłami, na stole samo włączało mi się podświetlenie na samym napięciu zapłonu i masie
  5. stachu22

    Programowanie grzania swiec

    W EDC16 (1.9 cdti) da się wydłużyć czasy grzania dla poszczególnych temperatur, w PSG16 2.2 na pewno poprawić czas grzania w jakimś zakresie temperatur nowym softem ale czy da się ogólnie zwiększyć w każdej temp?
  6. stachu22

    Kodowanie Kluczyka

    Niestety jeszcze nie widziałem czystego zwykłego kluczyka aby po zaprogramowaniu do auta działał prawidłowo centralny zamek. Po wymianie transpondera na czysty prekodowany da się zaprogramować do immo, odpalić ale nie działa centralny. Dorobienie grotu u ślusarza to od 20 do 50 zł, moim zdaniem to nie jest dużo, mam czyste kluczyki scyzoryki z grotem HU43 oraz HU100, @Crazy także więc możemy się dogadać poza tym scyzoryki są bardziej upadko-odporne niż zwykłe
  7. Ja robiłem na jasny niebieski. Radio początkowo było na biało, teraz już jest pod kolor reszty. Diody z włączonego grzania i PDC są czerwone, ze sporta niebieska. Niestety, jak wyżej, zdjęcia z telefonu nie oddają tego co jest w rzeczywistości. Sterowanie z kiery też już zrobione, została tylko lampka z podsufitki
  8. stachu22

    Kodowanie Kluczyka

    Też już widziałem jak ktoś grot ze zwykłego kluczyka wkomponował do scyzoryka
  9. stachu22

    Dezaktywacja alarmu/komunikatu

    przełącznik powinieneś mieć na desce, prawy rząd, drugi od góry. Syrena jest w bagażniku. W jakim module byly te dwa blędy? Masz w tym aucie oryginalnie alarm, sprawdzałeś po VINie?
  10. Dzięki, znalazłem go już ręcznie w pamięci SRAM, 9 linii nad VINem
  11. stachu22

    Montaż Górnego Oświetlenia Z Tyłu

    Lampka dostaje stały plus, stałą masę i masę po otwarciu drzwi ALE stały plus jest wyłączany po czasie (chyba 5 minut) - zauważysz to włączając lampkę na dłużej i nie ruszając drzwi, to takie zabezpieczenie dla zapominalskich aby nie rozładować akumulatora.
  12. stachu22

    zmiana licznika vectra c

    W liczniku dawcy ringów zależało mi na ringach więc zwykłym szerszym płaskim śrubokrętem podważałem ringi pod cyferblatem aby ich nie porysować. W moim natomiast ringi szły na miernik więc cieniutki płatki śrubokręt w jednym miejscu podważyć i już idzie z górki, zaczepy puszczają jeden po drugim
  13. stachu22

    zmiana licznika vectra c

    Tak, ja właśnie wczoraj dokonałem takiego zabiegu. Ringi normalnie podważałem uważając aby się nie złamały, zaczepy same puszczały, kilka zaczepów niestety ułamalo się u samej podstawy, można by każdy po kolei rozwiercić od tyłu, wtedy wszystkie przeżyją . Po przełożeniu ringów lutownicą zgrzałem zaczepy na nowo i jak fabryka
  14. stachu22

    Błędy po wymianie maglownicy

    Możliwe, a raczej na pewno, że po wymianie maglownicy przetawiła się zbieżność i rozkalibrował się czujnik kąta krętu w CIMie
  15. stachu22

    Błędy po wymianie maglownicy

    Możesz pierw sprawdzić błędy a później skalibrować czujnik
×