Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piszczak

Forumowicz
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O piszczak

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.02.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC 2.0t '04

Ostatnio na profilu byli

163 wyświetleń profilu
  1. piszczak

    Sonda lambda

    Witam, chciałbym się doczepić do tematu, dziś sprawdzałem 1 sondę lambda miernikiem, grzałka rezystancja 10 Ohm zasilanie 13, 82 V( silnik 2.0t Vectra c 2004 rok przed lift kombi) Natomiast sygnał j.n. na filmach. Pierwszy na włączonym gazie. Drugi film na benzynie. Wskazania oscylują od 0-1V ale czy czasem nie są za szybkie przeskoki ewentualnie prędkość odświeżania pomiaru na multimetrze. Dzięki za rady
  2. Witam, mam następujący problem z vectra c 2.0t 2004 r. Przedlift. Wczoraj poszedłem do auta i cały czas świeciły się zegary na desce. Kluczyk wyjmę że stacyki lub zamknę auto z centralnego zamka to i tak się świecą pomimo przekręcenia włacznika świateł na 0. Takto wszystko normalnie działa. Nic nie mruga. Czy gdzieś w przekaźniku mogło się zrobić zwarcie?
  3. piszczak

    Radio NCDC 2015 brak dźwięku bład u2122

    Mało optymistyczna informacja:D to chyba trzeba będzie pomyśleć o zmianie na coś lepszego.
  4. piszczak

    Radio NCDC 2015 brak dźwięku bład u2122

    Witam, pamięć wymieniona. Radio się włącza można wyszukać stacje, lecz na liście cały czas 87,5 mHz. W głośnikach cały czas cisza.
  5. piszczak

    Radio NCDC 2015 brak dźwięku bład u2122

    Tak wszystko działa normalnie. Sterowanie z kierownicy tez. Dzis zamówiłem pamięć eeprom jak przyjdzie to bede montował.
  6. piszczak

    Radio NCDC 2015 brak dźwięku bład u2122

    Witam, sprawdziłem bezpiecznik z tyłu radia. Na oko jest sprawny, ale sprawdziłem miernikiem ostatecznie wymieniłem na drugi i nadal to samo.
  7. piszczak

    Radio NCDC 2015 brak dźwięku bład u2122

    Właśnie tylko halogeny był zakładany bo potuklem jeden:) i łącznik elastyczny wspawany.
  8. Witam, dziś oddałem moją Vectre c do mechanika. Gdy wracałem już do domu zauważyłem, że był odłączany akumulator i pojawił się problem bo pomimo włączonego radia nie ma dźwięku. W manu radia brak stacji i napisy 0 khz nie da się nic wyszukać. Wróciłem do domu i odczytałem błędy: U2122 Brak łączności między radiem a szyną zbiorczą CAN BUS U2123Brak komunikacji CAN ze zmieniaczem płyt CD Klemę od akumulatora jeszcze raz zdejmowałem i bezpiecznik od radia też wyciągałem( sprawny) i nie pomaga. czy yo może być uwalona pamięć - układ scalony 24lc16?
  9. Witam, ponownie dziś jeździłem na benzynie alby sprawdzić jak wkręca się na obroty. na 1/2 udało się uzyskać max do 6tys. i podczas takiej jazdy na 2 strasznie coś buczało. Zaprezentuje nagrany dźwięk, ciężko określić dokładnie skąd, ale jest strasznie głośny i niesie się po całej kabinie. Z tego co mi się wydaje, to na pewno od strony silnika. gdy następowało szpanie wtedy nic nie było słychać tak jak to jest ok 9-10 sek na filmie. Również wyjechałem dziś na autostradę to na benzynie udało mi się z trudem uzyskać 140km/h - już później każde wciśniecie lekkie gazu powodowało szarpanie i prędkość spadała, bieg 5 ok 3,5 tys obrotów. Przełączyłem na gaz to nie moglem uzyskać więcej niż 200km/h zaczynało się szarpanie(oraz żółta kontrolka silnika, prawym dolnym rogu zaczęła mrugać-wydaje mi się, że było to wypadanie zapłonu) - ale wydaje mi się, że już świece są strasznie zjechane przez benzynę. Przysłuchiwałem się dziś również pompie paliwa na postoju to jakoś tak świszczy, jak się gazu dodaje to raczej cały czas tak samo. Na odpalonym silniku bawiłem się też przełącznikiem gaz/benzyna i w pewnym momencie jak wyłączyłem gaz to głośno zaskrzeczała pompa
  10. Dziś znowu był rozbierany i diagnoza padła, że wtryskiwacze są już tak po zapiekane, że leja paliwa. Brak charakterystycznej mgiełki. Niestety nowe 850zł za sztukę, więc rozglądam się na razie za używanymi. Świece jak były wykręcone to zrobiły się całe czarne okopcone, a wymieniane były jakieś 4tys km temu. Witam, ponownie. Dziś postanowiłem dostać się do listwy wtryskowej i sprawdzić jak działają wtryskiwacze, nagrałem 4 filmy, tylko jeden nadaje się do obejrzenia i oceny na reszcie nic nie było widać. Moim zdaniem wszystkie wtryskiwacze działały jak ten zaprezentowany na filmie. Dla lepszego efektu zaprezentowane na kawałku kartonu. Z góry dzięki za ocenę poprawności w działaniu. Ewentualnie jak coś mogę drugi raz rozebrać i nagrać ponownie.
  11. Witam, posiadam vectre c od ok. pół roku z 2004r. przedlift, silnik 2.0t w gazie( KME Nevo, wtryskiwacze hana niebieskie, reduktor KME silver na Faro 8mm). Od ok. 2 miesiecy borykam się z takim problemem, że gdy mocniej wcisnę pedał gazu na benzynie to auto szarpie lub calkowicie traci moc i nie chce jechać na komputerze pokazuje 40l/100km spalanie. Gdy się odpuści lekko wcisnie to jedzie jak znowu mocniej to ponownie zaczyna szarpać. Gdy lekko się wciska, tak 1-2cm nie mocniej to jakoś przyspiesza i nie szarpie, jedzie normalnie. Na biegu jałowym gdy wcisne pedał do oporu to najpierw wejdzie na obroty do ok. 4,5tys i nastepnie spada do 3,5tys, słychać jak strzały pod maską oraz wtedy miga wskaźnik od emisji spalin( taki silniczek obok rezerwy paliwa i tempomatu) a gdy podłacze interfejs diagnostyczny to wyskakuje błąd wypadanie zapłonu. Gdy się pompuje pedałem gazu to normalnie wchodzi na obroty. Wcześniej jak auto stało u mechanika było sprawdzane ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej to mowił, że wyszlo ok 9 barów( gdzie książkowo jest ok. 3,5-4,5 jesli dobrze pamietam) W tym czasie również było wymienione na nowe: - świece - regulator ciśnienia paliwa - czyszczone wtryskiwacze ( byly zapchane i przelewały, po czyszczeniu mechanik mowił, że wporzadku są) - filtr paliwa - usunięty katalizator Na gazie chodzi normalnie, teraz byłem na regulacji u gazownika i mowił, że mapa benzynowa jak i gazu jest wporzadku. Proszę o porady. Czy może tak być, że pompa paliwa kończy swój żywot i daje za wysokie ciśnienie? Jeszcze dziś od gazownika usłyszałem, że wyglada jakby turbo przeładowywało, że jakiś zawór jakby się przycinał i nie upuszczał ciśnienia - niestety na temat turbo niewiele wiem, moje pierwsze auto z turbo. Paliwo świeże niedawno tankowane. Jesli trzeba zrobić jakieś odczyty z komputera nie bedzie problemu. Dzięki za wszelkie wskazówki. Witam, dziś zrobiłem parę testów w op-com, jutro pojadę do miasta i zakupie manometr oraz wężyk do mierzenia ciśnienia i pomierzę wartości podczas jazdy. Na początku parę błędów było- lecz większość, że nie występuje. Po przejechaniu ok. 6 km raczej spokojna jazda na benzynie wyszły takie błędy. oraz 3 filmy z op-com 1. Jazda na gazie wraz z butowaniem, od ok.10 sek oraz chwila spokojnej jazdy. 2. Jazda na benzynie wraz z butowaniem, na filmie po ok 1min 3. Na postoju na benzynie z wciśniętym pedałem gazu do dechy Rownież prosze o porade jaki manometr najlepiej kupić? dzieki za pomoc, może w/w informacje coś pomogą.
×