Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    740
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

james007pl wygrał w ostatnim dniu 6 Kwiecień

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

70 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 252 wyświetleń profilu
  1. Klapy Wirowe - mechaniczne usunięcie

    Powie ci to samo o ile nie będzie miał dosyć tych wszystkich objawów zaraz po wywaleniu klap. U dwóch osób którym regenerowałem takie kolektory i posiadali kolektor bez klap, spalanie spadało w granicach 2-3 litrów po zmianie na mój kolektor.
  2. Tylne lampy Signum 04

    Nie da się, musisz wyciągnąć wkład z żarówkami i nalać wody z płynem do środka i wypłukać.
  3. Klapy Wirowe - mechaniczne usunięcie

    Kolego, odezwij się do mnie w sprawie tego kolektora. Regeneruje takie kolektory a w chwili obecnej mam jeden prawie nowy do "oddania" w dobre ręce. Usuwanie klap z tego silnika w sposób mechaniczny to największa pomyłka. Rośnie spalanie (o ok 3 l na setkę), silnik ma gorsze branie od dołu i będą problemy z błędami jak już się przekonałeś. Jeśli ktoś ci mówi że można usunąć programowo klapy w tym silniku to jest w błędzie, bo najprawdopodobniej myśli o kolektorze w 1.9 CDTI.
  4. z22yh powrót paliwa z listwy wtryskowej

    Nie można zamienić tego elementu innym przewodem, ponieważ ta metalowa puszka pełni też funkcję "stabilizatora" ciśnienia w przewodzie. To jest przewód doprowadzający paliwo do listwy wtryskowej, a nie zwrotny. Tylko oryginał
  5. Robiąc mały off-top, robię regenerację takich kolektorów ssących ; )
  6. Vectra C 2.2 Benzyna Z22YH

    Ten filtr nie jest z plastiku żeby mógł pęknąć. Chyba że ktoś taki zamontował, za co sam może siebie winić. Jeśli ktoś wmontował zwykły filtr paliwa GM plus przewody w stalowym oplocie, to nic nie ma prawa się uszkodzić. A gadanie że silnik zaczął lepiej pracować, to tylko oznaka że nie masz pojęcia jaką funkcję tam pełnił.
  7. Ten element dolotu jest z gumy czy jakiegoś sztywnego plastiku?
  8. Z22YH klekotanie, rozrząd do wymiany?

    Dobrze dobrałeś, pierwszy zestaw to rozrząd główny a drugi to rozrząd balansowy. Najlepiej wymienić obydwa, bo nawet jeśli tylko w jednym łańcuch się rozciągnął albo padł napinacz, to w drugim niedługo też może coś paść ze względu na ten sam przebieg.
  9. Z22YH klekotanie, rozrząd do wymiany?

    Pompy wody w tych silnikach są niezawodne, także odpuść sobie, szkoda kasy.
  10. Vectra C 2.2 Benzyna Z22YH

    Wez jedna osobe do samochodu, niech usiadzie na tylnej kanapie. Przekrec kluczyk na zapłon, a ta osoba z tyłu niech nasłuchuje czy pompa pracuje, bardzo wyraźnie to słychać. Ewentualnie po przekreceniu na zapłon, podnies maskę, odkręć plastikową nakrętke na zaworze kontrolnym od pompy wysokiego ciśnienia i wciśnij zaworek. Jeśli poleci paliwo pod wysokim ciśnieniem tzn że pompa z baku podaje paliwo dalej
  11. Vectra C 2.2 Benzyna Z22YH

    Sprawdź czy pompa w baku podaje paliwo
  12. Z22YH chwilami traci moc

    Człowieku ja pierd..., weź zczytaj te błędy z kompa i będziesz miał wszystko jasne co jest problemem. Jak chcesz jeździć szrotem i wierzyć w to że samo się naprawi bo raz jest dobrze a raz nie, to wierz w to. I bujaj się dalej z tym problemem.
  13. Z22YH kody błędów

    Bo większość mechaników to wymieniacze Już od razu na pierwszy rzut oka widać że masz problem z pompą wysokiego ciśnienia. Sprawa do dokładnego zdiagnozowania, ale w przypadku kiedy twój mechanik ma OpComa albo Techa. A niebieski dymek to oznaka nadmiernego spalania oleju, prawdopodobnie masz silnik z przed 2005 roku z wadliwymi pierścieniami olejowymi.
  14. [Porada] Naprawa kratek nawiewu Vectra C, Signum

    Minęły 3 lata a patent nadal trzyma
×