Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    817
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

james007pl wygrał w ostatnim dniu 26 Styczeń

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

83 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 478 wyświetleń profilu
  1. Oznacza to tylko tyle że firma Opel nie panuje w ogóle nad swoim procesem produkcyjnym silników. Skoro raz trafia się silnik który nie bierze w ogóle, a drugi z tego samego typu żłopie już 1l na 1000 km... Ja już nigdy nie wrócę do tej marki. Tylko Japoniec albo Ford i jego stare konstrukcje.
  2. james007pl

    Demontaż boczków drzwi

    Ten element z klamką też jest zgrzany z resztą elementów, i spaja całą konstrukcję. Obejrzyj sobie boczek od wewnątrz to zobaczysz jak to wygląda.
  3. james007pl

    Nowe siłowniki ciężko działają i szarpia

    Te siłowniki muszą się ułożyć, u mnie dopiero po 3 miesiącach zaczęły działać płynnie. Jak je wymieniłem w okresie letnim, to klapa ta napierda*** przy maksymalny otwarciu że myślałem że wyrwie ją z zawiasów.
  4. james007pl

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Raczej na jakieś 3-4 lata Mój nowy continental wyzionął ducha po takim czasie własnym
  5. Kup używke i po kłopocie. Czasami można nawet dorwać za 350 zł na Allegro
  6. james007pl

    Typ spoiwa zderzaka vectra c Lift

    PP+EPDM
  7. Przejedziesz, ja zrobiłem 3000 km do Chorwacji i z powrotem z rozwalony łańcuchem balansowym i jeździ dalej
  8. james007pl

    EGR

    Wylogujesz go i wyłączysz poprzez wgranie nowego oprogramowania ECU. Wystarczy że zrobisz aktualizacje za pomocą Techa. Kto ma taki sprzęt, wie o co chodzi
  9. james007pl

    EGR

    Wyloguj ten zawór i będziesz miał spokój. A poza tym to nie ten dział
  10. Prawdopodobnie uciekł z pompy olej poprzez membranę kompensacyjna i dlatego nie było właściwego ciśnienia w pompie.
  11. Jakbyś się zgłosił pół roku temu to miałem do sprzedania 2 szt po okazyjnej cenie 150 zł Ale jeśli będziesz miał problem z naprawą pompy, to możesz do mnie spokojnie pisać. Regenerowałem już dwie takie pompy z powodzeniem.
  12. Sprawdź jeszcze droznosc przewodów które idą spod pokrywy do regulatora i z regulatora do kolektora ssacego. Jeśli wywala olej spod pokrywy to prawdopodobnie już nie ucieka bokiem przez regulator i któryś przewód może być niedrozny więc rośnie ciśnienie pod pokrywą i wywala olej. Ale uszczelka też może mieć dość
  13. Po objawach widać że membrana przepuszcza. Rozebrales już swoją?
  14. Tak istnieje, wymontuj sobie z używanej pompy membranki
  15. james007pl

    Problem po wymianie klocków tył

    Jeśli wymieniłeś zacisk i klocki, to tak naprawdę tylko skrzywiona tarcza moze dawać taki efekt. Chyba że zacina ci się linka hamulcowa w którymś miejscu i po odpuszczeniu ręcznego, zacisk nie odbija do końca przez co trzyma koło.
×