Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

james007pl

Forumowicz
  • Content Count

    882
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

james007pl last won the day on August 26 2018

james007pl had the most liked content!

Community Reputation

93 Excellent

4 Followers

About james007pl

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 03/14/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Mondeo MkIV 2.0 Duratec

Kontakt

  • GG
    5667909

Recent Profile Visitors

1901 profile views
  1. Jeśli już to powracają do pozycji otwartej Jeśli pokazał ci się P1112 to ewidentnie jest gdzieś problem w kolektorze. To że klapy wracają do pozycji spoczynkowej nie oznacza że nie mają prawa się zacinać gdzieś np. w połowie drogi. Do zdemontowania kolektor i sprawdzenie dokładne stanu silniczka i klap
  2. Musisz ściąć łeb tego nitu z jednej strony i wybić go na tyle żeby można było wyciągnąć tulejkę ale nie wybijać do końca z ogranicznika! Bo potem będziesz miał problem z powrotem go wbić.
  3. Jeśli nie masz dedykowanego kleju do PURu to nawet nie podchodź do tego tematu. Naprawy elementów z PURu to najtrudniejszy temat jeśli chodzi o części z tworzyw sztucznych. Można dorobić taki uchwyt ale trzeba mieć do tego dawcę z PURu. Jeśli chodzi o lakierowanie to w tym przypadku trzeba by było lakierować cały element.
  4. Na 99 % do wymiany pierścienie olejowe, uszczelniacze zaworowe i wszelkiej maści uszczelki.
  5. Przeglądaj tematy na forum a nie zaśmiecasz kolejnym postem ten dział. Włóż chociaż trochę marnego wysiłku w przeszukanie postów w tym dziale. Wszystko tutaj znajdziesz.
  6. Witam was

    Czy można jeździć bez katalizatora ? Bo mam zapychany. Czy trzeba kupić nowy czy używane ?

    Pozdrawiam

    1. james007pl

      james007pl

      Można oczywiście ale może się to wiązać z błędem sondy i problemami przy pomiarach spalin w SKP.

      Zalecalbym sprawdzenie w jakim stanie jest kolektor ssacy i wyłączenie EGR z działania. 

  7. Odczytałeś błąd jaki się zapisał w kompie?
  8. Musiałbyś zdemontować kolektor, wyjąć listwę sterującą klapami, ustawić klapki w pozycji otwartej i zamontować z powrotem kolektor. Problem jest tylko taki że przy non stop otwartych klapach samochód będzie miał lekkiego muła na niskich obrotach i będzie więcej palił (sprawdzone, potwierdzone)
  9. Jakieś błędy wywala czy nie daje żadnych objawów?
  10. Smarowanie smarem czy psikanie WD40 nic ci nie da jeśli tuleje prowadzące ogranicznika są już wytarte. Pogorszysz w zasadzie tylko sprawę bo w smar zaczną się wbijać drobiny brudu i efekt będzie jeszcze gorszy.
  11. Kolego, jeśli montowałeś regenerowaną pompę wysokiego ciśnienia, to licz się z tym że znowu padła. Bo masz właśnie takie objawy...
  12. Pomyliłem się co do nazwy, chodziło mi o Boxol: https://allegro.pl/oferta/orlen-boxol-26-5l-hydrauliczno-przekladniowy-5572119457?utm_source=google&utm_medium=cpc&ds_rl=1262556&ev_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_chemia_samochodowa&ev_adgr=Main_adgroup&gclid=EAIaIQobChMI4Nrsitqq4AIVkIKyCh3xdQ4jEAQYASABEgLrfvD_BwE&gclsrc=aw.ds
  13. Lepiej sprawdzają się hydrauliczne np. zwykły Hipol 26. Zalewałem takim swoją pompę i pracuje do dzisiaj (ale u innego właściciela )
×
×
  • Create New...