Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Ilość treści

    879
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

james007pl wygrał w ostatnim dniu 26 Sierpień 2018

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

93 Excellent

3 obserwujących

O james007pl

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Mondeo MkIV 2.0 Duratec

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 803 wyświetleń profilu
  1. Musisz ściąć łeb tego nitu z jednej strony i wybić go na tyle żeby można było wyciągnąć tulejkę ale nie wybijać do końca z ogranicznika! Bo potem będziesz miał problem z powrotem go wbić.
  2. Jeśli nie masz dedykowanego kleju do PURu to nawet nie podchodź do tego tematu. Naprawy elementów z PURu to najtrudniejszy temat jeśli chodzi o części z tworzyw sztucznych. Można dorobić taki uchwyt ale trzeba mieć do tego dawcę z PURu. Jeśli chodzi o lakierowanie to w tym przypadku trzeba by było lakierować cały element.
  3. Na 99 % do wymiany pierścienie olejowe, uszczelniacze zaworowe i wszelkiej maści uszczelki.
  4. Przeglądaj tematy na forum a nie zaśmiecasz kolejnym postem ten dział. Włóż chociaż trochę marnego wysiłku w przeszukanie postów w tym dziale. Wszystko tutaj znajdziesz.
  5. Witam was

    Czy można jeździć bez katalizatora ? Bo mam zapychany. Czy trzeba kupić nowy czy używane ?

    Pozdrawiam

    1. james007pl

      james007pl

      Można oczywiście ale może się to wiązać z błędem sondy i problemami przy pomiarach spalin w SKP.

      Zalecalbym sprawdzenie w jakim stanie jest kolektor ssacy i wyłączenie EGR z działania. 

  6. Odczytałeś błąd jaki się zapisał w kompie?
  7. Musiałbyś zdemontować kolektor, wyjąć listwę sterującą klapami, ustawić klapki w pozycji otwartej i zamontować z powrotem kolektor. Problem jest tylko taki że przy non stop otwartych klapach samochód będzie miał lekkiego muła na niskich obrotach i będzie więcej palił (sprawdzone, potwierdzone)
  8. Jakieś błędy wywala czy nie daje żadnych objawów?
  9. Smarowanie smarem czy psikanie WD40 nic ci nie da jeśli tuleje prowadzące ogranicznika są już wytarte. Pogorszysz w zasadzie tylko sprawę bo w smar zaczną się wbijać drobiny brudu i efekt będzie jeszcze gorszy.
  10. Kolego, jeśli montowałeś regenerowaną pompę wysokiego ciśnienia, to licz się z tym że znowu padła. Bo masz właśnie takie objawy...
  11. Pomyliłem się co do nazwy, chodziło mi o Boxol: https://allegro.pl/oferta/orlen-boxol-26-5l-hydrauliczno-przekladniowy-5572119457?utm_source=google&utm_medium=cpc&ds_rl=1262556&ev_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_chemia_samochodowa&ev_adgr=Main_adgroup&gclid=EAIaIQobChMI4Nrsitqq4AIVkIKyCh3xdQ4jEAQYASABEgLrfvD_BwE&gclsrc=aw.ds
  12. Lepiej sprawdzają się hydrauliczne np. zwykły Hipol 26. Zalewałem takim swoją pompę i pracuje do dzisiaj (ale u innego właściciela )
  13. Na naprawę kolektora ssącego masz trzy opcje: - Wymiana na sprawny używany (koszt od 150 do 450 zł) - Regeneracja starego (tutaj mogę pomóc odpłatnie) - Kupienie zestawu naprawczego kolektora ssącego w ASO (1500 zł)
  14. Do wymiany rozrząd balansowy. Najbardziej prawdopodobne że rozsypał się napinacz łańcucha i łańcuch powoli zaczyna się rozciągać podczas pracy. Zrób to jak najszybciej bo niedługo dojdą Ci dodatkowe objawy jak telepanie silnikiem, nierówna i głośna praca, problemy z równym przyspieszeniem.
×
×
  • Utwórz nowe...