Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    850
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

james007pl wygrał w ostatnim dniu 26 Sierpień

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

90 Excellent

3 obserwujących

O james007pl

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Mondeo MkIV 2.0 Duratec

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 611 wyświetleń profilu
  1. EGR w Direct'cie zazwyczaj ulega uszkodzeniu jedynie mechanicznie. Uszkadza się zębatka która jest elementem pośredniczącym w otwieraniu i zamykaniu klapki EGRu. Zębatka wyciera się od nadmiernego nagaru zbierającego się w okolicach otworu EGRu i zbyt mocnej sprężyny zamykającej przesłonę EGRu. Jak zębatka się wytrze, EGR jest non stop zamknięty co można łatwo sprawdzić Op-Comem poprzez test otwierania zaworu. Jeśli zawór nie reaguje to mamy dwie możliwości: wymiana zaworu na używany albo wgranie nowego softu do ECU, który powoduje zamknięcie EGRu i odłączenie go od programu sterowania silnikiem. Nie ma możliwości kupienia nowego zaworu EGR w ASO ponieważ został wycofany z produkcji w 2005 roku. I co najważniejsze, zamknięty non-stop zawór EGR może powodować przyduszanie silnika na wysokim obciążeniu. PS Przez zawór EGR przechodzi jeden z kanałów chłodzących przez który przepływa ciecz. Trzeba albo spuścić przynajmniej z 1 l płynu z chłodnicy albo podłożyć trochę szmat w miejscu demontażu zaworu.
  2. Jedz do kogoś niech odczyta ci błędy. Skończ wróżyć z fusów
  3. james007pl

    Z22yh- rozrząd do wymiany ?

    W tym temacie masz opisane gdzie się znajduje główny napinacz i jak go aktywować: https://z22se.co.uk/threads/z22yh-timing-chain-tensioner.28868/
  4. james007pl

    Z22yh- rozrząd do wymiany ?

    Jak się dostaniesz do napinacza to będziesz wiedział co jest powodem tego stanu rzeczy. Wtedy będzie jasne czy do wymiany jest łańcuch czy napinacz, chociaż jeśli okaże się że napinacz i długo jeszcze będziesz zwlekał, to konieczna będzie wymiana kompletu
  5. james007pl

    Z22YH Czujnik OXYGEN LAMBDA O2

    Kolego a jak wymieniałeś kolektor ssący to zaczęły się te objawy z wahajacymi się obrotami na wolnym biegu?
  6. james007pl

    wsysajacy sie filtr oleju z 22yh

    To normalne, filtr się zaciska pod wpływem dokręcania nakrętki od filtra oleju. Potem olej robi swoje zmiękczając filtr i bardzo łatwo się zniekształca.
  7. james007pl

    Woda leje się ze schowka

    Zdemontuj podszybie i wyczyść wszystkie odpływy. Widocznie jest tyle syfu że zatkał odpływ i woda nie ucieka a przelewa się przez filtr kabinowy do środka.
  8. james007pl

    Pompa wysokiego ciśnienia Z22YH-naprawa.

    Ta o mniejszej średnicy jest montowana w tą grubą i obydwie wchodzą w dekiel przytrzymujący sprężyny membranek.
  9. james007pl

    Signum sciaga w prawo

    Kolego, to że ty akurat zawsze trafiałeś na dobre komplety KYB to nie znaczy że nie istnieją wadliwe partie tych sprężyn. Kupa osób w tym ja trafiły na taki zestaw sprężyn KYB po których samochód ściągało w prawo albo lewo i nikt nie był w stanie powiedzieć czym to jest spowodowane. Dopiero wymiana na jakieś "firmowe" dawała efekt że przestawało ściągać. Także nie generalizujmy sprawy tych sprężyn.
  10. james007pl

    Signum sciaga w prawo

    Na pierwszy ogień weź od kogoś sprawne opony i sprawdź czy po wymianie dalej będzie ściągać.
  11. james007pl

    Kolektor ssący VC 2.2 direct

    Może więcej palić i gorzej będzie się zbierał od dołu. Dodatkowo przy zmianach biegów z niższego na wyższy, może być odczuwalna lekka turbo dziura.
  12. Tak da się, wymieniając wydech na nowy. Przecież tam ruda przeżarła się na wylot, więc do czego chcesz spawać?
  13. james007pl

    Strzelanie przy otwieraniu drzwi

    Tylnich nie da się obracać i nie pasują na przód
  14. james007pl

    Intepretaacja błedu vectra direct

    Wymieniłeś pompę na regenerowaną?
  15. james007pl

    Ulamana miarka oleju

    Szukaj podobnego tematu na forum, to bardzo popularny problem w Directcie
×