Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    793
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    11

james007pl wygrał w ostatnim dniu 13 Styczeń

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

78 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 364 wyświetleń profilu
  1. Problem z grzaniem foteli

    Sprawdzałeś bezpieczniki od grzania foteli?
  2. Koszt całości to około 400 zł. Regeneracja polega na: - Wyczyszczeniu korpusu kolektora oraz klap z zalegającego nagaru i oszlifowaniu otworów wejściowych pod klapy. - Wykonanie nowych prowadzeń dla klap wirowych w uszczelkach prowadzących klap - Regeneracja listwy sterującej klapami przez odbudowę powierzchni prowadzącej i jeśli jest taka potrzeba, gniazd pod koraliki prowadzące - Wykonanie nowych "koralików" sterujących klapami - Regeneracja powierzchni prowadnikow listwy klap wirowych - Czyszczenie silniczka sterującego klapami wirowymi , w przypadku gdy jego mechanizm ulega zacięciu Nie znam nikogo kto regenerowałby takie kolektory, więc jeśli interesuje cię taka formy naprawy to pisz na priv. Do regeneracji będzie potrzebny twój kolektor albo jakiś kupny.
  3. Błąd P1112 może oznaczać wiele problemów z kolektorem. Luz na klapach wirowych, zebrany nagar na klapach i otworach kolektora, wyrobione gniazda w listwie sterującej klapami, powycinane "zagłębienia" w listwie sterującej klapami, woda która dostała się do silniczka sterującymi klapami (zardzewienie mechanizmu) etc. Trzeba zdemontować i obejrzeć. Nie ma tam żadnego przewodu, ponieważ twój silnik jest najprawdopodniej z 2005 albo późniejszego roku i w tych silnikach nie było zaworu EGR. A ta rurka która powinna być w tym miejscu jest przewodem zwrotnym między EGRem a kolektorem ssącym.
  4. Cisnienie paliwa Z22YH

    Duży walcowy element który znajduje się na początku listwy wtryskowej bliżej strony pasażera to regulator ciśnienia na listwie. Reguluje on dawką paliwa dostarczanej przez pompę paliwa podawanej dalej na pompę wysokiego ciśnienia. To jest sprawca którego szukasz. Ten drugi, mniejszy element to czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej. Odczytuje ciśnienie przed pompa wysokiego ciśnienia. Polecam taką lekturę: http://www.f5r.pl/home/Regulator-cinienia. Jeśli zdecydujesz się na samodzielny demontaż i montaż regulatora, należy bardzo uważać przy tych czynnościach aby nie uszkodzić gniazda pod regulator w listwie.
  5. U mnie równo po miesiącu czasu sterownik się zablokował
  6. Cisnienie paliwa Z22YH

    Jeśli miałeś objawy że silnik gasł przy wysokiej temperaturze pracy i szarpał zaraz przed tym faktem, tzn. że do wymiany idzie regulator ciśnienia na liście wtryskowej. W zarejestrowanej pracy silnika jakoś nie zauważyłem żadnych anomalii
  7. Demontaż kierownicy VECTRA C

    Miałem w tamtym roku kolizję i przy okazji wystrzeliła poduszka kierownicy. W wyniku tego nowo zamontowana poduszka lekko odstaje z lewej strony kierownicy i jest lekko podniesiona w stosunku do bocznych plastików. Czy jest jakaś możliwość aby ustawić ją równo z powierzchnią kierownicy? Czy problem może leżeć w wygiętej stalowej płytce w którą wczepia się zaczepy poduszki? Może wygięła się pod wpływem wystrzelenia poduszki?
  8. Kolektor ssący VC 2.2 direct

    Niech się kolega wypowie w jakim stanie jest jego kolektor, to będzie wiadomo co można zrobić
  9. Tylko musisz to zrobić w przeciągu miesiąca od zdarzenia, inaczej sterownik będzie musiał iść na stół bo ulegnie zablokowaniu.
  10. Kolektor ssący VC 2.2 direct

    Dobrze nasmarowane to one są nawet jak nie zdejmiesz kolektora - od nagaru i oparów olejowych Nasmarować to możesz zamek w drzwiach, jeśli pomiędzy klapami a prowadzeniem w uszczelkach jest luz, to co ci to pomoże? Tak samo jeśli w listwie tak się wyrobiły gniazda że wypadają wszystkie koraliki
  11. Kolektor ssący VC 2.2 direct

    Regeneruje takie kolektory, nawet w kiepskim stanie. Jeśli cię to interesuje to odezwij się na PW. Za 1700 zł kupisz sam zestaw naprawczy klap, kompletny kolektor to 3500 zł.
  12. Napewno wrzucę to razem z opisem jakoś dzisiaj wieczorem Przy okazji opiszę jak wymienić uszczelke pod ramieniem do którego jest podłączona linka ręcznego, o ile sobie przypomnę jak to szło
  13. Nowy kolektor ssący z nastawnikiem tylko w ASO, około 3500 zł. Regeneracja to około 400 zł
  14. Duże spalanie i nie równa praca silnika.

    Po pierwsze, klapy przy pracy na wolnych obrotach bez wrzucone go biegu powinny być w pozycji zamkniętej. Czyli listwa wciągnięta w lewo patrząc od przodu samochodu. Klapy w tej pozycji są zamknięte. Natomiast u Ciebie klapy non stop pracują nawet jak nie zwiększa obrotów i tak nie powinno być. Po drugie, czytając co piszecie nie demontowaliscie nigdy tego kolektora i nie wiecie że nie ma tam jednej uszczelki a w sumie pięć. I nie dostaniecie ich samych, ale trzeba kupić cały zestaw naprawczy kolektora razem z klapami. Te uszczelki się nie zużywają więc nie wiem czy sensowne jest kupowanie takiego zestawu za 1500 zł w ASO. Po trzecie, żeby nie przyszło Ci do głowy kolego aby demontowac ten kolektor górą poprzez wymontowanie listwy wtryskowe. Poczytaj tutorial na tym forum zanim się zabierzesz do czegokolwiek. Po czwarte, zaworu EGR się nie zaślepia w tym silniku, tylko wylogowuje.
  15. Duże spalanie i nie równa praca silnika.

    Dokładnie, ja znam przypadek że silnik potrafił spalić 3 litry więcej benzyny przy niesprawnych klapach. Jeśli cię interesuje, to regeneruje takie kolektory o ile się da to zrobić tzn. elementy nie są jeszcze na tyle zużyte żeby dało się je zregenerować. Jeśli zdiagnozujesz dokładnie kolektor i będziesz chciał go wymieniać to odezwij się do mnie
×