Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    662
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

james007pl wygrał w ostatnim dniu 1 Październik 2016

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

59 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Urodziny 1986.03.14

Kontakt

  • GG
    5667909

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Ostatnio na profilu byli

802 wyświetleń profilu
  1. Nie wszyscy zaglądają na forum co godzinę
  2. No to akurat dwa kiepskie wybory. Akurat ten silnik lubi świece jednoelektrodowe o odpowiedniej przerwie i tak naprawdę najlepiej sprawdzają się dedykowane oryginały GM. Olej powinien mieć co najmniej co najmniej wskaźnik W40 ponieważ W30 ma za niski współczynnik odporności na wysokie temperatury pracy. A że dodatkowo te silniki lubią żłopać olej, to jak zrobi się ciepło będzie ci znikał w szybkim tempie. Lepiej użyj tego oleju do przepłukania silnika po wykonaniu płukanki (co jest zalecane przy wymianach oleju) a potem zalej jakimś olejem 5W40 albo 5W50.
  3. Nic nie będzie wywalać
  4. Ale czego dokładnie kolego potrzebujesz, numeru GM danej części? Jeśli tak, to numer tej części to 94173158. Taką uszczelkę znajdzie pewnie tylko w ASO, więc wybierz się do nich.
  5. A kolega który zakładał temat pewnie już dawno sprzedał VC : D
  6. Wyrzuć z zacisków stare gumki w których chodzą prowadniki i zobacz w jakim stanie są otwory w zacisku w które wchodzą te gumki. Wtedy zobaczysz gdzie jest problem
  7. Qrde, poza tym tak patrzyłem na te błedy i jak czytałem opis błedu P-0190 to wydawało mi się że widzę "Regulator ciśnienia paliwa, napięcie za niskie" i dlatego tak się przyczepiłem regulatora. A tak to oczywiste było że jest to kwestia połączenia elektrycznego albo pracy wewnętrznej czujnika cisnienia. Coś już mi się rzuca na oczy
  8. To zanim kupisz nowy czujnik, pryśnij we wtyczkę sprayem do kontaktów bo może brakuje po prostu przejścia elektrycznego. Po co wchodzić w koszta Czujnik ciśnienia reguluje pracę regulatora ciśnienia, więc podaje mniej albo więcej paliwa. Prawdopodobnie przy odpiętym czujniku, regulator jest całkowicie otwarty i będzie podawał większe dawki paliwa. Zobacz też czy czujnik nie zatkał się jakimś syfem, przepłucz go i zamontuj jeszcze raz.
  9. Nie spotkałem się jeszcze żeby czujnik był padnięty, szybciej jest to regulator którego pracę zresztą też można sprawdzić. Postaram się dzisiaj wyciągnąć z TISa informację jakie powinny być prawidłowe pomiary napięcia na wtyczce regulatora. Egr nie powinien przyduszać na tyle silnika, żeby nie mógł odpalic, nawet jeśli klapka EGRu jest zamkniętaa. Ale sprawdź w ogóle czy masz zawór EGR, bo chyba od 2005/2006 roku wycofywali je z użytku. Najłatwiej poznać to po tym czy do kolektora ssącego jest przykręcona rura od EGRu od strony czołowej kolektora. Żeby sprawdzić czy EGR się schrzanił, musiałbyś zdjąć go z korpusu silnika i zajrzeć do mechanizmu zębatkowego czy wszystkie zęby są całe.
  10. Nawet jeśli membranka jest pęknięta to i tak przy niskim ciśnieniu powinien silnik zapalic, tylko przejdzie ewentualnie w tryb awaryjny. Nagraj filmik jak próbujesz odpalić samochód, tak żeby było wszystko słychać. Ale jeśli pokazuje ci 7000 kpa, to jest coś nie tak, bo oznacza to że cały za jest podawane paliwo i możliwe że ten regulator jest całkowicie otwarty i zalewa ci silnik paliwem.
  11. Poza tym jeśli wymieniles pompe paliwa w baku, to uklad napewno nabral powietrza i musisz trochę podkręcić zanim zacznie dochodzić paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pompy.
  12. Teraz przy odpalaniu jakie masz objawy? Rozrusznik kręci a pompa w baku podaje paliwo, słychać jak pompuje po przekreceniu zaplonu? Nadal wyskakuje check przy odpalaniu? Skasuj wszystkie błędy i odczytaj je jeszcze raz.
  13. Kolego, silniczek sterujący lampą lewo-prawk jest mocowany z boku do śruby napędzającej. Także dostęp do niego jest możliwy dopiero po rozklejeniu lampy. Przewody od silniczka są prowadzone pod spodem, pod deklem od korpusu trzymajacego soczewke
  14. No cóż, nie raz się spotkałem z wylanymi kondensatorami na płytach głównych i może efekt nie był tak drastyczny ale kolorem nie wiele będzie się różnić Nie będę się kłócił, bo wolę zajmować się mechaniką a nie elektroniką
  15. Poza tym że na gorze całkowicie wylały się obydwa kondensatory ; ) No cóż, podmień je i sprawdź czy inne komponenty mają przejścia dookoła tych kondensatorów