Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Postów

    668
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    9

james007pl wygrał w ostatnim dniu 1 Październik 2016

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

61 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Urodziny 1986.03.14

Kontakt

  • GG
    5667909

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Ostatnio na profilu byli

846 wyświetleń profilu
  1. Złap za ten uchwyt i ciągnij mocno w kierunku deski rozdzielczej. W końcu puści razem z przyciskiem, tylko uważaj żeby nie rozwalić radia także lepiej sobie połóż jakiś koc na desce aby ją zabezpieczyć
  2. Kup sobie od Z22SE
  3. Jaki silnik? Z22YH? Wymieniany był niedawno kolektor ssacy?
  4. Normalka, każdy Z22YH który minimalnie przepala olej i ma zamontowany zawór EGR będzie miał taki nalot nagarowy. Jedyne co możesz zrobić i powinieneś, to zdjąć kolektor ssący i wyczyścić klapy wirowe i listwę z zalegającego nagaru. Syf który masz w środku kolektora możesz co najwyżej wypłukać jakąś myjką wysokociśnieniową zalewając go wcześniej np benzyną ekstrakcyjną
  5. A starzy wyjadacze mówili że jedyna właściwa wersja to tylko ORI
  6. To mi się powalilo jeśli chodzi o świece, sorry mój błąd
  7. Nie wszyscy zaglądają na forum co godzinę
  8. No to akurat dwa kiepskie wybory. Akurat ten silnik lubi świece jednoelektrodowe o odpowiedniej przerwie i tak naprawdę najlepiej sprawdzają się dedykowane oryginały GM. Olej powinien mieć co najmniej co najmniej wskaźnik W40 ponieważ W30 ma za niski współczynnik odporności na wysokie temperatury pracy. A że dodatkowo te silniki lubią żłopać olej, to jak zrobi się ciepło będzie ci znikał w szybkim tempie. Lepiej użyj tego oleju do przepłukania silnika po wykonaniu płukanki (co jest zalecane przy wymianach oleju) a potem zalej jakimś olejem 5W40 albo 5W50.
  9. Nic nie będzie wywalać
  10. Ale czego dokładnie kolego potrzebujesz, numeru GM danej części? Jeśli tak, to numer tej części to 94173158. Taką uszczelkę znajdzie pewnie tylko w ASO, więc wybierz się do nich.
  11. A kolega który zakładał temat pewnie już dawno sprzedał VC : D
  12. Wyrzuć z zacisków stare gumki w których chodzą prowadniki i zobacz w jakim stanie są otwory w zacisku w które wchodzą te gumki. Wtedy zobaczysz gdzie jest problem
  13. Qrde, poza tym tak patrzyłem na te błedy i jak czytałem opis błedu P-0190 to wydawało mi się że widzę "Regulator ciśnienia paliwa, napięcie za niskie" i dlatego tak się przyczepiłem regulatora. A tak to oczywiste było że jest to kwestia połączenia elektrycznego albo pracy wewnętrznej czujnika cisnienia. Coś już mi się rzuca na oczy
  14. To zanim kupisz nowy czujnik, pryśnij we wtyczkę sprayem do kontaktów bo może brakuje po prostu przejścia elektrycznego. Po co wchodzić w koszta Czujnik ciśnienia reguluje pracę regulatora ciśnienia, więc podaje mniej albo więcej paliwa. Prawdopodobnie przy odpiętym czujniku, regulator jest całkowicie otwarty i będzie podawał większe dawki paliwa. Zobacz też czy czujnik nie zatkał się jakimś syfem, przepłucz go i zamontuj jeszcze raz.
  15. Nie spotkałem się jeszcze żeby czujnik był padnięty, szybciej jest to regulator którego pracę zresztą też można sprawdzić. Postaram się dzisiaj wyciągnąć z TISa informację jakie powinny być prawidłowe pomiary napięcia na wtyczce regulatora. Egr nie powinien przyduszać na tyle silnika, żeby nie mógł odpalic, nawet jeśli klapka EGRu jest zamkniętaa. Ale sprawdź w ogóle czy masz zawór EGR, bo chyba od 2005/2006 roku wycofywali je z użytku. Najłatwiej poznać to po tym czy do kolektora ssącego jest przykręcona rura od EGRu od strony czołowej kolektora. Żeby sprawdzić czy EGR się schrzanił, musiałbyś zdjąć go z korpusu silnika i zajrzeć do mechanizmu zębatkowego czy wszystkie zęby są całe.