Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    647
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    9

james007pl last won the day on October 1 2016

james007pl had the most liked content!

Reputacja

58 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Urodziny 1986.03.14

Kontakt

  • GG
    5667909

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Ostatnio na profilu byli

763 wyświetleń profilu
  1. Jaki silnik dokładnie?
  2. Coś będzie jak odczytasz błędy które pojawiają ci się na kompie
  3. Odnośnie działania zaworu EGR i problemu z wyłamanymi zebami: Istnieje możliwość dorobienia takiego zęba z kawałka blachy oraz odpowiednio wyfrezowanego rowka w kole zębatym. Poniżej link do filmiku mojej produkcji na którym widać jak to jest wykonane: Jednakże najbardziej optymalnym rozwiązaniem, na które ostatecznie się zdecydowałem, jest wylogowanie zaworu EGR. Najtańsza opcja to skorzystanie o dziwo z usługi ASO, które poprzez wgranie najnowszego softu komputera ECU, wyłącza programowo zawór EGR z pracy. Koszt w ASO takiej usługi to 250 zł, w niezależnym warsztacie 500-600 zł ze względu na to że jest bardzo mało przypadków kiedy ludzie w tych silnikach wylogowują zawór EGR. W ASO w którym wykonywałem tą usługę, był to pierwszy przypadek w ich historii działania
  4. Ale byłeś w warsztacie u mietka czy w serwisie Opla gdzie mają tester MDI? Przecież ewidentnie widać że błąd jest i napewno zapisał się w pamięci kompa. Bez błędów to jest wróżenie z fusów.
  5. Używasz do tego silikonu wysokotemperaturowego np CX80, przy czym przestrzeń gdzie znajduje się grzałka powinna być wypełniona jakimś dobrze przewodzącym smarowidłem np. pasta termoprzewodząca HP. Czyli wypełniamy pastą HP otwór w grzałce ale tylko do wysokości gdzie kończy sie grzałka a później ładujemy do środka silikon aż po zamknięciu obydwu części będzie się wylewał. Tak samo silikonem zalewasz miejsce gdzie są lutowane nóżki grzałki do wtyków. Testowałem te dysze i po podpięciu do zasilania, w okolicy samej dyszy temperatura jest w granicach 40-42 stopni, natomiast w okolicy kanału którym jest doprowadzany płyn jest około 60 stopni. Sama grzałka grzeje się mniej więcej do 120 stopni. Także wszystko działa jak należy
  6. A czy nie łatwiej zacząć od najprostszych rzeczy czyli wyjąć przepływomierz, sprawdzić czy drucik oporowy nie jest zabrudzony, popryskac kontakt sprayem wtyczkę od przepływomierza. A w drugiej kolejności wyjąć przepustnice, wyczyścić i też oczyścić piny wtyczki contact sprayem. Z tego co pamiętam w przepustnicy jest jeszcze jakaś dziurka która często się zapycha i blokuje prawidłowe działanie przepustnicy. Poszukaj trochę i zacznij od najprostszych rzeczy a nie planuj zakupy nówek za grubą kasę
  7. To elegancko. Jutro w takim razie sprawdzę czy jest napięcie w instalacji, ale jeśli miałem okablowanie pod stare dysze to nic się nie zmieniło Dorobiłem też sobie dysze mgłowe z podgrzewaniem, więc można je na nowo podłączyć
  8. A w którym module można sprawdzić czy jest podawane napięcie na wtyczkę od grzanych dysz? Starałem się znaleźć taką informację w module UEC, ale nie wiem pod jaką nazwą może być ukryta taka informacja.
  9. Rafał, nie opłaca się kupować używek bo nie wiadomo czy po tylu latach przepracowanych nie mają w sobie jakiś naprężeń wewnętrznych które puszczą jak zamontujesz szybę w swoim samochodzie. Zresztą na pewno nie będzie w najlepszym stanie jeśli chodzi o zarysowania, odpryski etc. Jeśli masz inwestować w nową szybę to tylko dobre zamienniki albo coś co szło na pierwszy montaż czyli Pilkington, Securit Saint-Gobain a w ostateczności Nord Glass. Te dwie pierwsze to I klasa wśród szyb (największa odporność na zarysowania, uderzenia), Nord Glass to jakieś miekkie szkło, także po 2-3 latach będzie już zjechana. Sam przerabiałem temat wymiany szyby w tamtym roku i padło na Pilkingtona w wersji solarnej. Jeśli chcesz dobry zakład do wymiany szyby, to mam do polecenia fachowca na Żoliborzu, wymieniałem u niego szybę ja, mój ojciec i brat. Wszystko ekspresowo i bez żadnych problemów. Sami sprowadzają szybę z magazynów i w jedno popołudnie robią całą robotę, także tylko odstawiasz im samochód na 1 dzień. Odezwij się na PW jak będziesz chciał kontakt.
  10. Trzeba spróbować, ale wątpie żeby w jakiś sposób dławił przepływ oparów olejowych. Jeśli już to w małym stopniu poprzez filtrowanie
  11. Jak najbardziej można, grunt żeby zasilanie włączało się w odpowiednim momencie. Chociaz ta dioda jest chyba na stałe podpięta pod zasilanie po przekręceniu zapłonu
  12. Zamiast wyrzucać sam regulator lepiej zamontować oil catch tank przed wejściem do regulatora. Wyłapie wszystkie opary oleju które moga zniszczyć regulator i kolektor dolotowy przestanie się nam zasyfiać. Zamierzam coś takiego właśnie zrobić w tym roku
  13. Dlatego ja wolalem nie ryzykować poruszania układu wtryskowego, bo jest to jednak dość newralgiczny element silnika, który wymaga dokładnego ustawienia. I łatwiej było mi zdjąć alternator gdzie istotne jest tak naprawdę ustawienie oski napędzającej alternator względem paska osprzętu. Zresztą nie wiem czy nie jest to łatwiejsza kwestia ponieważ demontaż alternatora to max 15 minut A co do zawleczek to kednak mysle że warto byłoby umieścić je na swoje miejsce, bo po coś tam są
  14. Nie wiem czy jest to możliwe ponieważ silniki z automatyczną skrzynią mają przede wszystkim inne mocowanie poduszek podtrzymujących silnik. Najlepiej jeśli w tym względzie podpytasz się kogoś kto mocno handluje częściami czyli np RafalG albo Bulusia. A wracając do tematu, jeśli zdemontujesz listwę to oczywiście że wyjmiesz kolektor bez zdejmowania alternatora Każdy sposób jest dobry
  15. Jeśli wyłamiesz prowadzenia kolektora (dwa plastikowe bolce które wychodzą z kolektora), to wtedy wyciągniesz kolektor w bok, tak jak pewnie zrobiłeś. Inaczej nie zdemontujesz kolektora bez demontażu alternatora. Chyba że twój kolektor już był zdejmowany wcześniej i ktoś je połamał