Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    857
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

james007pl wygrał w ostatnim dniu 26 Sierpień

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

91 Excellent

3 obserwujących

O james007pl

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Mondeo MkIV 2.0 Duratec

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 661 wyświetleń profilu
  1. james007pl

    Zaślepki klap wirowych Z22YH

    Jeśli pozbędziesz się klap w kolektorze to licz się z nierówną pracą silnika i spalaniem wyższym o około 1.5-2 litrów. Jeśli mechanik proponuje ci takie rozwiązanie w tym silniku tzn że nie ma pojęcia co robi. Regeneruje takie kolektory i trafiało do mnie kilku klientów którzy mieli kolektory bez klap i narzekali właśnie na te objawy o których piszę powyżej.
  2. james007pl

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Może zacznij od wymiany filtra paliwa ; )
  3. james007pl

    Pompa 2.2 direct

    Takie rzeczy to się weryfikuje przed wysłaniem elementów do regeneracji a nie po fakcie. Teraz to może ci to sprawdzić zakład regenerujący twoją pompę, o ile nie będą chcieli cię naciągnąć na koszty.
  4. james007pl

    AFL i ESP problem!!!

    Gościu, odczytaj błędy z kompa i wróć z powrotem
  5. EGR w Direct'cie zazwyczaj ulega uszkodzeniu jedynie mechanicznie. Uszkadza się zębatka która jest elementem pośredniczącym w otwieraniu i zamykaniu klapki EGRu. Zębatka wyciera się od nadmiernego nagaru zbierającego się w okolicach otworu EGRu i zbyt mocnej sprężyny zamykającej przesłonę EGRu. Jak zębatka się wytrze, EGR jest non stop zamknięty co można łatwo sprawdzić Op-Comem poprzez test otwierania zaworu. Jeśli zawór nie reaguje to mamy dwie możliwości: wymiana zaworu na używany albo wgranie nowego softu do ECU, który powoduje zamknięcie EGRu i odłączenie go od programu sterowania silnikiem. Nie ma możliwości kupienia nowego zaworu EGR w ASO ponieważ został wycofany z produkcji w 2005 roku. I co najważniejsze, zamknięty non-stop zawór EGR może powodować przyduszanie silnika na wysokim obciążeniu. PS Przez zawór EGR przechodzi jeden z kanałów chłodzących przez który przepływa ciecz. Trzeba albo spuścić przynajmniej z 1 l płynu z chłodnicy albo podłożyć trochę szmat w miejscu demontażu zaworu.
  6. Jedz do kogoś niech odczyta ci błędy. Skończ wróżyć z fusów
  7. james007pl

    Z22yh- rozrząd do wymiany ?

    W tym temacie masz opisane gdzie się znajduje główny napinacz i jak go aktywować: https://z22se.co.uk/threads/z22yh-timing-chain-tensioner.28868/
  8. james007pl

    Z22yh- rozrząd do wymiany ?

    Jak się dostaniesz do napinacza to będziesz wiedział co jest powodem tego stanu rzeczy. Wtedy będzie jasne czy do wymiany jest łańcuch czy napinacz, chociaż jeśli okaże się że napinacz i długo jeszcze będziesz zwlekał, to konieczna będzie wymiana kompletu
  9. james007pl

    Z22YH Czujnik OXYGEN LAMBDA O2

    Kolego a jak wymieniałeś kolektor ssący to zaczęły się te objawy z wahajacymi się obrotami na wolnym biegu?
  10. james007pl

    wsysajacy sie filtr oleju z 22yh

    To normalne, filtr się zaciska pod wpływem dokręcania nakrętki od filtra oleju. Potem olej robi swoje zmiękczając filtr i bardzo łatwo się zniekształca.
  11. james007pl

    Woda leje się ze schowka

    Zdemontuj podszybie i wyczyść wszystkie odpływy. Widocznie jest tyle syfu że zatkał odpływ i woda nie ucieka a przelewa się przez filtr kabinowy do środka.
  12. james007pl

    Pompa wysokiego ciśnienia Z22YH-naprawa.

    Ta o mniejszej średnicy jest montowana w tą grubą i obydwie wchodzą w dekiel przytrzymujący sprężyny membranek.
  13. james007pl

    Signum sciaga w prawo

    Kolego, to że ty akurat zawsze trafiałeś na dobre komplety KYB to nie znaczy że nie istnieją wadliwe partie tych sprężyn. Kupa osób w tym ja trafiły na taki zestaw sprężyn KYB po których samochód ściągało w prawo albo lewo i nikt nie był w stanie powiedzieć czym to jest spowodowane. Dopiero wymiana na jakieś "firmowe" dawała efekt że przestawało ściągać. Także nie generalizujmy sprawy tych sprężyn.
×