Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    865
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    13

james007pl wygrał w ostatnim dniu 26 Sierpień 2018

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

92 Excellent

3 obserwujących

O james007pl

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Mondeo MkIV 2.0 Duratec

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 714 wyświetleń profilu
  1. james007pl

    Klapy Wirowe - mechaniczne usunięcie

    Kolego odezwij się do mnie na priv, robię cały czas te kolektory ale tylko pod zamówienie.
  2. james007pl

    Signum 2.2 direct czuć paliwo z nawiewu

    Pewnie chodzi ci o pochłaniacz par paliwa. Jest zamocowany do wspornika który jest przykrecony do kolektora ssacego na jego górnej części (po lewej stronie przepustnicy)
  3. james007pl

    Signum 2.2 direct czuć paliwo z nawiewu

    Może przy poruszaniu się ten zapach paliwa uchodzi gdzieś bokiem i nie trafia do nawiewu. Lepiej będzie jeśli sprawdzi każdą możliwość
  4. james007pl

    Signum 2.2 direct czuć paliwo z nawiewu

    Sprawdź też czy nigdzie nie pękł przewód od listwy wtryskowej do pompy wysokiego ciśnienia. I dodatkowo sprawdź czy nigdzie nie wylatuje mgiełka paliwa z przewodu doprowadzającego paliwo do listwy wtryskowej (w okolicach takiego srebrnego walca który jest po lewej stronie korpusu silnika). Rafał także dobrze mówi że mógł ulec pęknięciu kolektor wydechowy tworzący jedną całość z katalizatorem. Obwąchaj okolice osłony termicznej czy nie czuć tam spalinami albo paliwem.
  5. james007pl

    Wymiana popychaczy cena

    U mnie zamiennik FAI siadł po około 60k kilometrów, jeśli chodzi o rozrząd balansowy
  6. A może po prostu kup używany zacisk z VC na Allegro, zregeneruj go i wymień zamiast tego walniętego? Po co tak kombinować...
  7. james007pl

    Wymiana popychaczy cena

    To nie popychacze tylko na 95 % rozrząd balansowy (napinacz plus łańcuch)
  8. james007pl

    pompa wysokiego ciśnienia

    Siemensy miały wadliwe membrany tłoczące paliwo, chociaż Continental też nie jest bez zarzutu ale ich wytrzymałość jest dużo większa. Ale szykuj się na kolejną wymianę. Takie pytanie trochę po fakcie ; )
  9. james007pl

    Zaślepki klap wirowych Z22YH

    Jeśli pozbędziesz się klap w kolektorze to licz się z nierówną pracą silnika i spalaniem wyższym o około 1.5-2 litrów. Jeśli mechanik proponuje ci takie rozwiązanie w tym silniku tzn że nie ma pojęcia co robi. Regeneruje takie kolektory i trafiało do mnie kilku klientów którzy mieli kolektory bez klap i narzekali właśnie na te objawy o których piszę powyżej.
  10. james007pl

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Może zacznij od wymiany filtra paliwa ; )
  11. james007pl

    Pompa 2.2 direct

    Takie rzeczy to się weryfikuje przed wysłaniem elementów do regeneracji a nie po fakcie. Teraz to może ci to sprawdzić zakład regenerujący twoją pompę, o ile nie będą chcieli cię naciągnąć na koszty.
  12. james007pl

    AFL i ESP problem!!!

    Gościu, odczytaj błędy z kompa i wróć z powrotem
  13. EGR w Direct'cie zazwyczaj ulega uszkodzeniu jedynie mechanicznie. Uszkadza się zębatka która jest elementem pośredniczącym w otwieraniu i zamykaniu klapki EGRu. Zębatka wyciera się od nadmiernego nagaru zbierającego się w okolicach otworu EGRu i zbyt mocnej sprężyny zamykającej przesłonę EGRu. Jak zębatka się wytrze, EGR jest non stop zamknięty co można łatwo sprawdzić Op-Comem poprzez test otwierania zaworu. Jeśli zawór nie reaguje to mamy dwie możliwości: wymiana zaworu na używany albo wgranie nowego softu do ECU, który powoduje zamknięcie EGRu i odłączenie go od programu sterowania silnikiem. Nie ma możliwości kupienia nowego zaworu EGR w ASO ponieważ został wycofany z produkcji w 2005 roku. I co najważniejsze, zamknięty non-stop zawór EGR może powodować przyduszanie silnika na wysokim obciążeniu. PS Przez zawór EGR przechodzi jeden z kanałów chłodzących przez który przepływa ciecz. Trzeba albo spuścić przynajmniej z 1 l płynu z chłodnicy albo podłożyć trochę szmat w miejscu demontażu zaworu.
×