Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Zawartość

    734
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

james007pl wygrał w ostatnim dniu 6 Kwiecień

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

69 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 190 wyświetleń profilu
  1. Vectra C 2.2 Benzyna Z22YH

    Ten filtr nie jest z plastiku żeby mógł pęknąć. Chyba że ktoś taki zamontował, za co sam może siebie winić. Jeśli ktoś wmontował zwykły filtr paliwa GM plus przewody w stalowym oplocie, to nic nie ma prawa się uszkodzić. A gadanie że silnik zaczął lepiej pracować, to tylko oznaka że nie masz pojęcia jaką funkcję tam pełnił.
  2. Ten element dolotu jest z gumy czy jakiegoś sztywnego plastiku?
  3. Z22YH klekotanie, rozrząd do wymiany?

    Dobrze dobrałeś, pierwszy zestaw to rozrząd główny a drugi to rozrząd balansowy. Najlepiej wymienić obydwa, bo nawet jeśli tylko w jednym łańcuch się rozciągnął albo padł napinacz, to w drugim niedługo też może coś paść ze względu na ten sam przebieg.
  4. Z22YH klekotanie, rozrząd do wymiany?

    Pompy wody w tych silnikach są niezawodne, także odpuść sobie, szkoda kasy.
  5. Vectra C 2.2 Benzyna Z22YH

    Wez jedna osobe do samochodu, niech usiadzie na tylnej kanapie. Przekrec kluczyk na zapłon, a ta osoba z tyłu niech nasłuchuje czy pompa pracuje, bardzo wyraźnie to słychać. Ewentualnie po przekreceniu na zapłon, podnies maskę, odkręć plastikową nakrętke na zaworze kontrolnym od pompy wysokiego ciśnienia i wciśnij zaworek. Jeśli poleci paliwo pod wysokim ciśnieniem tzn że pompa z baku podaje paliwo dalej
  6. Vectra C 2.2 Benzyna Z22YH

    Sprawdź czy pompa w baku podaje paliwo
  7. Z22YH chwilami traci moc

    Człowieku ja pierd..., weź zczytaj te błędy z kompa i będziesz miał wszystko jasne co jest problemem. Jak chcesz jeździć szrotem i wierzyć w to że samo się naprawi bo raz jest dobrze a raz nie, to wierz w to. I bujaj się dalej z tym problemem.
  8. Z22YH kody błędów

    Bo większość mechaników to wymieniacze Już od razu na pierwszy rzut oka widać że masz problem z pompą wysokiego ciśnienia. Sprawa do dokładnego zdiagnozowania, ale w przypadku kiedy twój mechanik ma OpComa albo Techa. A niebieski dymek to oznaka nadmiernego spalania oleju, prawdopodobnie masz silnik z przed 2005 roku z wadliwymi pierścieniami olejowymi.
  9. [Porada] Naprawa kratek nawiewu Vectra C, Signum

    Minęły 3 lata a patent nadal trzyma
  10. Z22YH chwilami traci moc

    Przepraszam, mój błąd, skala jest w kPa. Ciśnienie nie powinno spadać poniżej 650 kPa na biegu jałowym
  11. Z22YH chwilami traci moc

    Nie atmosfer tylko Bar jeśli już. A ciśnienie powinno być takie żeby nadążało za ciśnieniem na listwie
  12. Wycieraczki i spryskiwacze

    Może jest popsuty mechanizm manetki w CIMie?
  13. Wymieniłeś dwie jedyne właściwe usterki: Zużyty łańcuch rozrządu, przy czym najbardziej prawdopodobna będzie awaria napinacza łańcucha balansowego który powoduje nierówną pracę silnika i głośną pracę przy nierozgrzanym silniku. Ale... Ponieważ mówisz że przy rozgrzanym silniku, silnik potrafi zgasnąć to powodem będzie na 98 % regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. A na 2 % może to być sterownik silnika ECU który po rozgrzaniu zaczyna wariować (zdarzały się takie przypadki, ale w poliftach). Przy wysokiej temperaturze silnika, w regulatorze blokuje się wysuwany trzpień który ustala przepływ paliwa do wtryskiwaczy. Trzpień blokuje się w położeniu zamkniętym i zamyka dopływ paliwa i silnik gaśnie. Jeśli wykazało ci taki błąd na kompie to zacząłbym od wymiany na nowy regulator, szczególnie polecam ten z tej aukcji: http://allegro.pl/opel-2-2-direct-z22yh-regulator-cisnienia-paliwa-f-i6858431159.html#thumb/1
  14. Podgrzewany tył signum - Problem

    Trzeba aktywować podgrzewanie w kompie
  15. A rozrząd jakiej firmy założyłeś u siebie? Tylko nie mów że FAI'a
×