Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

james007pl

Forumowicz
  • Postów

    720
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    10

james007pl wygrał w ostatnim dniu 6 Kwiecień

james007pl ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

65 Excellent

1 obserwujący

O james007pl

  • Urodziny 1986.03.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Bemowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zygmunt Z22YH

Kontakt

  • GG
    5667909

Ostatnio na profilu byli

1 074 wyświetleń profilu
  1. A rozrząd jakiej firmy założyłeś u siebie? Tylko nie mów że FAI'a
  2. Dla pewności poprostu przelutuj jeszcze raz piny na wtyczce od licznika. Jakbyś się chciał inaczej przekonać o tym czy winne są zimne luty? Bo jak nie znasz się na elektronice, a na to wygląda, to i tak nic nie sprawdzisz
  3. Ja akurat na przekór prawie wszystkim polecam 2.2 Directa. Poprawienie trzech rzeczy w tym silniku, co się wiąże z wydatkiem rzędu 2000 zł zamyka sprawę jego awaryjności. Elastyczny silnik, o średnim spalaniu (w mieszanym cyklu wyciągam nim 8 l/100 km), trzeba mieć instalację V generacji gazu ze względu na wtrysk bezpośredni. Wersje przedliftowe lubią pić olej, ale w poliftach już ten problem nie występuje.
  4. Jestem więc po wymianie. Sprawa jest na 2 h roboty. Demontujemy obydwa tylne koła, podciagamy samochód na maksymalną wysokość na jaką damy radę. Ja podciagnalem samochód na maksymalną wysokość podnośnika GM i postawiłem na kobylkach. Odkrecamy pierwsze 2 okrągłe nakładki które trzymają osłonę termiczną i nastepne 4 śruby. Prawdopodobnie wszystki się urwa, także trzeba pomyśleć jak to później inaczej zamontować. Opuszczamy wydech na tyle aby móc dostać się rękami między osłonę termiczną a podwozie gdzie znajduje się łączenie linek hamulcowych i krótkiej linki ręcznego. Wypinamy obydwie linki ze wszystkich uchwytów pod nadwoziem i odblokowujemy sworzeń łączący linki długie i krótką. W tym celu wyjmujemy pierścień blokujący stworzeń i wyciągamy go z wózka długich linek. Jest na tyle mały że bardzo łatwo go zgubić także trzeba uważać. Zanim zaczniemy jednak odblokowywać sworzeń należy cofnąć sprężynę napinajaca mechanizm ręcznego, która znajduje się pod obudową tunelu środkowego (ten też trzeba zdemontować). Po cofnięciu sprężyny do środka (w kierunku tylnej kanapy), blokujemy ją za pomocą blokady transportowej (blaszka która znajduje się obok dźwigni ręcznego). To nam ułatwi odblokować sworzeń. Po założeniu nowych linek, wszystko składamy w odwrotnej kolejności.
  5. Napisz do mnie PW to się dogadamy, nie będziemy tu robić działu handelek
  6. Tu nie chodzi o zanieszczyszczenie w środku tylko w kanałach wylotowych w miejscu montażu klapek. Zdemontujesz go spokojnie bez kanału ale niekoniecznie powodem tego błędu musi być zanieczyszczenie kolektora
  7. P1112 to błąd związany z blokowaniem się klap wirowych w kolektorze ssącym. Jakim "magicznym" komputerem odczytywałeś błędy? Albo klapy albo nastawnik zablokował się w pozycji otwartej. Demontaż kolektora i sprawdzenie co jest nie tak. Jakby coś to mam do sprzedania zregenerowany kolektor do Z22YH.
  8. Witam, Czy ktoś może mi opisać krótko jak zdemontować linki długie od hamulca ręcznego które idą do tylnych zacisków? Trzeba ściągać całkowicie osłonę termiczną środkowego wydechu? I czy trzeba ściągać wydech z wieszaków żeby się dostać do łącznika krótkiej linki i długiej? Dzięki wielkie za jakieś porady. Jeśli ktoś miałby instrukcję z TISa Oplowskiego to też byłoby miło
  9. Znajomi używają takie w 2.0T i 2.2 i po 30kkm nie widać żadnych śladów zużycia. Ja też mam i według mnie jest porządnie wykonany. Używka GM to może być mina, bo z zewnątrz będzie w miarę dobrym stanie a w środku gnój. Kupuj Polmostrów, spokojnie posłuży parę lat a 300 zł to nie majątek.
  10. Regeneracja pompy wysokiego ciśnienia g**no daje! Szczególnie jak robi się to na używanych membranach. A ten błąd wskazuje prawie jednoznacznie że wadliwa jest pompa. Bardzo rzadko się zdarza że pada regulator ciśnienia (a jeśli też wymieniłeś na używkę to też zjebałeś) albo sterownik silnika który po rozgrzaniu silnika potrafi blokować obroty. Rozbierz jeszcze raz pompę wysokiego ciśnienia i sprawdź w jakim stanie są membrany. A jeśli się okaże że to znowu membrany, to płacz bo się dałeś nabrać że istnieje coś takiego jak regeneracja tej pompy
  11. z22yh;

    To podmiencie przepustnice, uzywke można dorwać nawet za 20 zł. Jeśli rzeczywiście dobrze sprawdziliście działanie pompy WC, to bardziej obstawiałbym na zapchany katalizator
  12. z22yh;

    Jeśli masz OpComa albo Techa to wstaw logi z ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej podczas przyśpieszania, kiedy zaczyna przyduszać silnik na wyższych obrotach.
  13. Można kupić zamiennik a można pospawać. Usługa spawania wyjdzie taniej - chyba nie trzeba szukać innych argumentów
  14. z22yh;

    Doszukujesz się kolego jakiś wyimaginowanych błędów po tym silniku. Masz w ogóle jakiś błąd związany z przepustnicą zapisany w logach OpComa albo Techa? Jeśli nie ma żadnych zapisanych kodów błędów to problem tkwi po stronie elementu wykonawczego mechanicznego, który nie jest kontrolowany przez żaden czujnik. Przeszukaj to forum pod kątem takich objawów, bo ja wiem w czym jest problem a było to wałkowane milion razy
  15. Najlepiej blacharsko-lakierniczego, zazwyczaj mają tam także specjalistów od spawania plastików